dat was al gebeurt en de eerste 4 rijen stenen zijn daar al bovenop gemetseldquote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef arithaterhorst het volgende:
Wat wordt er snel gewerkt zeg....
Maar die uitbouw, hoeft dat net gefundeerd te worden?
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijnequote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik wist niet dat je een broer had, marsepein...![]()
dat was een 90 graden bocht wat er in zatquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijne![]()
Maar het gaat voortvarend hoor. Alleen dat hoekje met al die stromingsstukken in het riool, gaat dat wel goed?
tis gewoon een heel groot blad wat afgeschuind is hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er leuk uit !; ik ben vooral benieuwd naar je uiteindelijke bureau
Gezien de plannen die je daar mee hebt
dat zal me zwager fijn vindenquote:die koof bij de keuken is mooi Bonke! En je trap ook trouwens.
mijn vloer ligt er ook nog niet in hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je gaat harder dan ik Bonke
Mijn aanstaande computerhoek heeft nog niet eens een vloer, muur of plafond wat af is
ik zal es ff checkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:22 schreef sanger het volgende:
Ziet er allemaal goed uit Bonke
Ik heb je vorige week een mailtje gestuurd. Heb je die gehad?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:25 schreef bonke het volgende:
[..]
ik zal es ff checkenGmail bekijk ik niet altijd
Was dit een verwachtte klus? Of ben je er halverwege achtergekomen dat er rotte balken waren?quote:Op woensdag 17 mei 2006 20:44 schreef bonke het volgende:
kijk es wat een mooie in de menie, nieuw uitziende balkjes
[afbeelding]
tis alleen jammer dat ze die verf gebruikt hebben om de rotte plekken te maskeren
dus huppekeej alles deruit
[afbeelding]
how how die zijn wel nieuw joh, bljf daar es af
[afbeelding]
best wel klote eigenlijk
ps: voor de truth gangers die ook meegluren " het zijn gewoon stofdeeltjes "
Spiegeling in de ruit van de afbeelding op zijn tshirt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:47 schreef amaranta het volgende:
Ik zie allemaal geesten op de fotos...verder ziet het er goed uit...
[afbeelding]
Nee, tis een Fiatquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:19 schreef liquid-orange het volgende:
Het schier al lekker op. Zeg, die oldtimer, is dat niet toevallig een mr2?
*ik moest lachen..quote:Op woensdag 7 juni 2006 20:00 schreef Kajalevi het volgende:
http://loituma.pwnz.nl/
heb even een pauzemuziekje neergezet
![]()
quote:Op maandag 12 juni 2006 23:02 schreef Sorella het volgende:
Zijn plafond ventilator is van de balk gevlogen,
kvindemwelleukquote:Op maandag 12 juni 2006 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*ik moest lachen..
ik kon t niet nazingen...maar hijs leuk.. vinnikwel..
![]()
kijken wat Bonke ervan vindt..
*same here...quote:
Misschien kan je de 'kunst' ook van de muur halen??quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef Sorella het volgende:
Hm denk dat ik je maar eens kom helpen puinruimen
Ja en dan komt de vrouw om de hoek kijken, en volgens mij woont Bonke alleenquote:Op donderdag 29 juni 2006 10:03 schreef DennisMoore het volgende:
't Is wel een bijzondere inrichting ja.
eenmaal? gaat ie dat nog vaker doen dan?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef Sorella het volgende:
Als het eenmaal opgeruimd is is het best een knus hokkie
in mijn andere huis was de boventoon wel blauw jaquote:Op maandag 3 juli 2006 10:16 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi..
Ik heb ff op mn gemak gekeken...je hebt een pluim verdient.. er is hard gewerkt..ziet er goed uit..![]()
En je hebt een voorkeur voor blauw..?![]()
leuk zo`n roze huisjequote:Op donderdag 29 juni 2006 10:21 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Ja en dan komt de vrouw om de hoek kijken, en volgens mij woont Bonke alleen![]()
Volgens mij als ik op mezelf ga wonen, dan wordt het huis ingericht door mijn vriendin en ik zorg voor de electronische apparatuur en de beertender![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |