* Trots is op bonkequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:54 schreef bonke het volgende:
[..]
ik heb geen zin om MIJN ( eenmalig denk ik ) computer ergns in een achterkamertje te zetten
ik zit hier ook met de computer in de woonkamer, das namelijk veel leuker
oww, en ik hou van rommel
ps:
[..]
ik kan et wel hoor
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, waarom lijkt iedereen in K&W toch handige familieleden te hebben die komen klussen.
Heb geen handige familie, schoonfamilie daarentegen. En die heb je voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, waarom lijkt iedereen in K&W toch handige familieleden te hebben die komen klussen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen handige familie. Mijn zus wel, die heeft een hele handige broer....![]()
komt ie dan hequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef FunkFlashR het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar het resultaat van het bureau![]()
![]()
edit: heb je misschien een foto van de muur/plek waar het bureau moet gaan komen?
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb geen handige familie. Mijn zus wel, die heeft een hele handige broer....![]()
Ik wist niet dat je een broer had, marsepein...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:20 schreef Marsepein het volgende:
dat was al gebeurt en de eerste 4 rijen stenen zijn daar al bovenop gemetseldquote:Op woensdag 26 april 2006 20:07 schreef arithaterhorst het volgende:
Wat wordt er snel gewerkt zeg....
Maar die uitbouw, hoeft dat net gefundeerd te worden?
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijnequote:Op woensdag 26 april 2006 19:51 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik wist niet dat je een broer had, marsepein...![]()
dat was een 90 graden bocht wat er in zatquote:Op woensdag 26 april 2006 20:33 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn andere zus haar broer, niet de mijne![]()
Maar het gaat voortvarend hoor. Alleen dat hoekje met al die stromingsstukken in het riool, gaat dat wel goed?
tis gewoon een heel groot blad wat afgeschuind is hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Ziet er leuk uit !; ik ben vooral benieuwd naar je uiteindelijke bureau
Gezien de plannen die je daar mee hebt
dat zal me zwager fijn vindenquote:die koof bij de keuken is mooi Bonke! En je trap ook trouwens.
mijn vloer ligt er ook nog niet in hoorquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je gaat harder dan ik Bonke
Mijn aanstaande computerhoek heeft nog niet eens een vloer, muur of plafond wat af is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |