quote:Op donderdag 6 april 2006 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
JC = Jennifer Connoly?
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
James Cromwell?
Gewoon een typische Amerikaanse commerciele acteur van 30-40 die altijd in roddelblaadjes terecht komt.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Jackie Chan?
Komt in de buurt, maar deze man houdt wel van een lolletje en zoekt af en toe wat voor mensen.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:26 schreef mr_anonimous het volgende:
John Cusack?
Geeft niks. Meestal zijn er meer mensen die meehelpen dan gaat het wat rapper.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:28 schreef mamamiep het volgende:
Ik wist trouwens niet dat er zoveel mensen waren met JC. Maar ja, dat is het irritante aan initialen, maar ik kon even niets anders vinden, sorry.
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Mr. Elastoface? Jim Carrey?
Het lijkt wel alsof iedereen er morgen vroeg uit moet of zoquote:Op donderdag 6 april 2006 00:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niks. Meestal zijn er meer mensen die meehelpen dan gaat het wat rapper.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Fun with Dick and Jane?
Ik eigenlijk ook maar ik vind het altijd zo'n leuk spel dat ik te lang blijf hangen.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:30 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof iedereen er morgen vroeg uit moet of zo.
Als je het geraden hebt, dan ga ik wel naar bed. Dan moet je ook wel stoppen, want om nu in je eentje verder te spelen ...quote:Op donderdag 6 april 2006 00:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik vind het altijd zo'n leuk spel dat ik te lang blijf hangen.
Iets ouder.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:34 schreef mr_anonimous het volgende:
The Grinch?
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:35 schreef Sokolsky het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Maar die is nieuwer dan The Grinch.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:36 schreef mamamiep het volgende:
[..]Sokolsky +1
Ik zei ook ietsje. Gebruikte expres verkleinwoord omdat hij maar 1 jaar ouder is dan Fun with Dick and Jane
quote:Op donderdag 6 april 2006 00:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar die is nieuwer dan The Grinch.![]()
Geeft niks hoor. Ik was er niet opgekomen, ik heb hem ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:39 schreef mamamiep het volgende:
[..]. Ik bedoelde jonger. Ik had nog steeds Fun with Dick and Jane in mijn hoofd. Sorry
. Maar Sokolsky wist hem zeker zo te zien dus die had hem waarschijnlijk toch wel eerder.
Is wel vaker met imageshack.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:41 schreef Sokolsky het volgende:
hey, net deed 'ie het nog wel.
Het komt me wel bekend voor.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:47 schreef Sokolsky het volgende:
Ja maar Andy... deze weet je toch wel?
Ik kwam niet op de naamquote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Peter Sarsgaard?
Jarhead, Garden State, Kinsey...
Sokolsky +1quote:Op donderdag 6 april 2006 01:08 schreef Sokolsky het volgende:
Is dat Peter Sarsgaard?
Jarhead, Garden State, Kinsey...
Sokolsky +1quote:Op donderdag 6 april 2006 01:32 schreef Sokolsky het volgende:
Cecilia.
Je zit erg in de buurtquote:Op donderdag 6 april 2006 01:55 schreef Sokolsky het volgende:
Een acterende broer (River en Casey)?
quote:Op donderdag 6 april 2006 08:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zijn zwagers.
Of is dat hetzelfde?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:29 schreef ReSpawn het volgende:
De broer van een van de twee is getrouwd (geweest) met de zus van de ander..
Het was in ieder geval een rare constructie..
Dat niet, maar volgens mij bedoelen jullie wel hetzelfde. Tenzij Califo de officiele constructie wilquote:
Volgens mij niet eigenlijk. Een zwager is toch de man van je zus of de broer van je vrouw/man? Mijn antwoord is dat ze nog een stapje verder verder van elkaar verwijderd zijn..quote:Op donderdag 6 april 2006 09:33 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Dat niet, maar volgens mij bedoelen jullie wel hetzelfde.
Het was vroeg. 8:17 uur ....quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef mamamiep het volgende:
Weet ik, daarom vraag ik me af in hoeverre Califo het juiste antwoord wil. Want het was laat en misschien dacht SOK even dat het hetzelfde was. Maar ja, ik weet ook niet het juiste antwoord, dus geen idee wie gelijk heeft.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:04 schreef mamamiep het volgende:
Of Star Trek: Nemesis (alosof het perse een Star Trek moet zijn).
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:05 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
De gezochte film heeft wat meer klasse
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:07 schreef Patch het volgende:
Instinct & Anthony Hopkins
quote:
dyonvbaal + 1quote:Op donderdag 6 april 2006 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
all dogs go to heaven?
Komt daar serieus een krokodil of dinosaurus (wat is het precies) in voorquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:24 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Komt daar serieus een krokodil of dinosaurus (wat is het precies) in voor? Ik heb de film ook al 10 jaar niet meer gezien of zo, maar kon het me niet voorstellen.
jesus christus, jij bent snel...quote:Op donderdag 6 april 2006 10:27 schreef Patch het volgende:
FernGully: The Last Rainforest.
Batty Koda
duh...
kijk effe m'n pcquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jesus christus, jij bent snel...
patch +1
wellicht dat mijn passie voor Robin Williams daar mee te maken heeft?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
hahah ja hoe moet ik nou weten dat jij batty op je pc hebt staan![]()
iddquote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:
waterschapsheuvel? (watership down geloof ik dat de engelse titel is)
Dat doen wij rechtgeaarde FMT-ers natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef latislos het volgende:
ok, ik ken de film niet, dus ik heb eens de bron van dat plaatje onderzocht
@dyonvbaal kan je het plaatje niet voortaan uploaden naar tinypic?
met een beetje gepiel op die site kom je wel achter de naam van die film...
dan ga ik ervan uit dat GoBots niet goed is?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef latislos het volgende:
ok, ik ken de film niet, dus ik heb eens de bron van dat plaatje onderzocht
@dyonvbaal kan je het plaatje niet voortaan uploaden naar tinypic?
met een beetje gepiel op die site kom je wel achter de naam van die film...
Ach ja. Het is beter dan de filmtitel al in de naam van het plaatje zetten.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat doen wij rechtgeaarde FMT-ers natuurlijk niet.
Ik heb geen flauw idee dyon...
inderdaad niet, ghost in the shell 1 is 7jaar jonger dan de film die ik zoek.quote:
sorry dat ik te vroeg was met de ferngully vraag, en als je het denkt te weten schreeuw!?! zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:11 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb een Ferngully vraag gemist. Hadden jullie daar niet even mee kunnen wachten
?
En die linker, is dat een konijn? Zo ja, dan ken ik hem wel, maar dan als iets andere versie.
zolang je geen naam roept... kom ik niet verder...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:15 schreef mamamiep het volgende:
Hmm, dan zal het denk ik een andere serie zijn geweest, want volgens mij was degene die ik bedoel een serie.
close... maar neequote:
alweer close... je bent redelijk aan het zoeken...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef mamamiep het volgende:
House of apples?![]()
Of ben ik heel verkeerd aan het zoeken?
die vind ik wel geweldig... maar is ook FOUTquote:
dichterbij ben je nog niet geweest... Bij lingo zou je nou 5x ping horen en daarne het fout toontje een aantal keer..quote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef mamamiep het volgende:
Applepits?
En hoeveel letterwoorden lingo is datquote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dichterbij ben je nog niet geweest... Bij lingo zou je nou 5x ping horen en daarne het fout toontje een aantal keer..
zeg dat dan meteen !!!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef Sokolsky het volgende:
Appleseed.
Volgens mij was dat een Amerikaanse heldenserie.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef dyonvbaal het volgende:
mamamiep, nou ben ik wel benieuwd wat jij met dat konijn
Bucky O'Hare...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Amerikaanse heldenserie.
En je had de naam in zijn profiel nog niet gezienquote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef mamamiep het volgende:
Ik kom er net achter dat laurenzo85 in mijn werkgroep zit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:05 schreef mamamiep het volgende:
Ik kom er net achter dat laurenzo85 in mijn werkgroep zit.
Wanneer let ik daar nou opquote:Op donderdag 6 april 2006 13:07 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
En je had de naam in zijn profiel nog niet gezien
Ik ben graag anoniemquote:Op donderdag 6 april 2006 13:09 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Wanneer let ik daar nou op? Bij jou staat ook niet
.
En wel van anderen dingen willen wetenquote:
Als ze het kwijt willenquote:Op donderdag 6 april 2006 13:10 schreef mamamiep het volgende:
[..]
En wel van anderen dingen willen weten.
Goed natuurlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 13:11 schreef Sokolsky het volgende:
Rashomon natuurlijk.
eerste gok, wat waarschijnlijk niet goed is...quote:Op donderdag 6 april 2006 13:13 schreef Sokolsky het volgende:
Patch: dat is allemaal voor het dubbelpuntentopic.
[afbeelding]
Welke film?
ik kom net online en loop eerst diverse topics af.quote:
Een beeldje van een Malteze Valk ofzo toch?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef Sokolsky het volgende:
Wat is de Maltese Falcon?
ja toch? van een valk.quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef ReSpawn het volgende:
Een beeld(je)
ReSpawn +1quote:Op donderdag 6 april 2006 13:35 schreef ReSpawn het volgende:
Een beeld(je)
Ik dacht aan een oude tekenfilmserie die ik niet zo leuk vond en ik dacht dat daar een rode superheld in een rood vliegtuigje de misdaad bestreed. En ik dacht dat die superheld 'the red falcon' of zoiets heette. Maar nu vraag ik me af of mijn geheugen mij bedriegt. Ik denk namelijk dat, aangezien ik nog geen engels kon (jaar of 5), ik alles heb verzonnen..quote:Op donderdag 6 april 2006 13:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
ReSpawn +1
Maar vanwaar dan die eerste gok?
Geen Star Trek filmquote:Op donderdag 6 april 2006 13:46 schreef mamamiep het volgende:
Een Star Trek film(voordat we verder gaan)?
Ook nietquote:Op donderdag 6 april 2006 13:50 schreef mamamiep het volgende:
Hitchhiker's Guide to the Galaxy vind ik ook wel een leuke optie.
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:58 schreef Patch het volgende:
Is dat niet K-Paxx?
ReSpawn + 1quote:Op donderdag 6 april 2006 14:08 schreef ReSpawn het volgende:
Ghostbusters 2
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vond de tekenfilmvragen van vanochtend toch leuker![]()
Nee hoor:quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef Patch het volgende:
initialen van de regisseur geven teveel weg?
Ik heb nog een emmer vol vragen staan (waaronder ook tekenfilms), maar ik heb thuis nog geen internet en kan hier geen plaatjes uploaden.. Geduld is dus een schone zaak..quote:Op donderdag 6 april 2006 14:15 schreef dyonvbaal het volgende:
ik vond de tekenfilmvragen van vanochtend toch leuker![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:23 schreef Patch het volgende:
John Frankenheimer?
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:34 schreef Patch het volgende:
Star Trek First Contact?
MS is een vrouwquote:Op donderdag 6 april 2006 14:38 schreef Patch het volgende:
Star Trek First Contact
PS Patrick Stewart
JC James Cromwell
BS Brent Spiner
MS ????Micheal Sorn
![]()
![]()
kennikniequote:
Jawelquote:Op donderdag 6 april 2006 14:41 schreef Phennim het volgende:
Star Trek First Contact
PS Patrick Stewart
JC James Cromwell
BS Brent Spiner
MS Martina Sirtis
is dat die kenau met die donker haren? die zo streng kan kijken?quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:44 schreef Patch het volgende:
[..]
is dat die kenau met die donker haren? die zo streng kan kijken?
nu alle namen nog in 1 postquote:
beetje suffe film waarin jake g. een ideale schoonzoon van dustin en susan speelt, nadat hun dochter en dus zijn vriendin in vermoord bij een overvalquote:Op donderdag 6 april 2006 15:39 schreef Doff het volgende:
Ik dacht dat Tootsie met SS wasen van die Moonlight Mile heb ik nog nooit gehoord
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
beetje suffe film waarin jake g. een ideale schoonzoon van dustin en susan speelt, nadat hun dochter en dus zijn vriendin in vermoord bij een overval
dan moet ik op de doos van casper kijken en die heb ik niet hier.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:47 schreef Doff het volgende:
[..]
![]()
Je moet trouwens nog ff naam van regisseur noemen
Ik wel, daarbij weet ik hem gewoonquote:Op donderdag 6 april 2006 15:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dan moet ik op de doos van casper kijken en die heb ik niet hier.
helemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 15:57 schreef mamamiep het volgende:
Moonlight Mile
Brad Silberling
Jake Gyllenhaal(stond er niet bij tot nu toe
)
DH - Dustin Hofman
SS - Susan Sarandon
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:12 schreef victorinox het volgende:
Laputa: Castle in the Sky
Plaatje was mooier maar ik heb hem wat verkleind.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef ReSpawn het volgende:
Waauw! Die is mooi!Maar ik heb geen idee... Wil m wel zien denk ik trouwens
Nope...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Asap het volgende:
Shall we dansu, Japanse versie
Dat is goed.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:29 schreef dyonvbaal het volgende:
kung fu hustle?
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef mamamiep het volgende:
Sweet en Dude.
Een van de weinige van Miyazaki die ik nog niet gezien hebquote:Op donderdag 6 april 2006 16:12 schreef victorinox het volgende:
Laputa: Castle in the Sky
daar in tegen weet ik al die zwart-wit vragen van jou weer niet... en ben ik stiekem blij als ze geraden zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, makkelijk is relatief. Zo'n vraag zou ik dus nooit weten.
Er staat meer in dan je denkt, vooral in het tweede stukje.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:49 schreef dyonvbaal het volgende:
ok tis een familie film, maar verder staat er echt geen verwijzing naar een eventuele film in... maar ja als wilde gok zeg ik
= Cuba gooding jr.
Haleyquote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef Phennim het volgende:
Klinkt als een film van een kinder serie..
Tekenfilm?
Van alles watquote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef victorinox het volgende:
Is het van een film-serie of een t.v. serie?
Je kunt ook een serie films hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef latislos het volgende:
er is dus ook een serie van als ik het goed lees.
pff ik zit te lang op mijn werk, ik kan niet eens een serie verzinnen waar ook een film van is gemaakt.![]()
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:59 schreef latislos het volgende:
disney?
quote:een of andere donald duck film?
Goede film (nou ja, een van de dan), verkeerde personen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |