kijk effe m'n pcquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
jesus christus, jij bent snel...
patch +1
wellicht dat mijn passie voor Robin Williams daar mee te maken heeft?quote:Op donderdag 6 april 2006 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
hahah ja hoe moet ik nou weten dat jij batty op je pc hebt staan![]()
iddquote:Op donderdag 6 april 2006 10:41 schreef dyonvbaal het volgende:
waterschapsheuvel? (watership down geloof ik dat de engelse titel is)
Dat doen wij rechtgeaarde FMT-ers natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef latislos het volgende:
ok, ik ken de film niet, dus ik heb eens de bron van dat plaatje onderzocht
@dyonvbaal kan je het plaatje niet voortaan uploaden naar tinypic?
met een beetje gepiel op die site kom je wel achter de naam van die film...
dan ga ik ervan uit dat GoBots niet goed is?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef latislos het volgende:
ok, ik ken de film niet, dus ik heb eens de bron van dat plaatje onderzocht
@dyonvbaal kan je het plaatje niet voortaan uploaden naar tinypic?
met een beetje gepiel op die site kom je wel achter de naam van die film...
Ach ja. Het is beter dan de filmtitel al in de naam van het plaatje zetten.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat doen wij rechtgeaarde FMT-ers natuurlijk niet.
Ik heb geen flauw idee dyon...
inderdaad niet, ghost in the shell 1 is 7jaar jonger dan de film die ik zoek.quote:
sorry dat ik te vroeg was met de ferngully vraag, en als je het denkt te weten schreeuw!?! zou ik zeggenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:11 schreef mamamiep het volgende:
Ik heb een Ferngully vraag gemist. Hadden jullie daar niet even mee kunnen wachten
?
En die linker, is dat een konijn? Zo ja, dan ken ik hem wel, maar dan als iets andere versie.
zolang je geen naam roept... kom ik niet verder...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:15 schreef mamamiep het volgende:
Hmm, dan zal het denk ik een andere serie zijn geweest, want volgens mij was degene die ik bedoel een serie.
close... maar neequote:
alweer close... je bent redelijk aan het zoeken...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:20 schreef mamamiep het volgende:
House of apples?![]()
Of ben ik heel verkeerd aan het zoeken?
die vind ik wel geweldig... maar is ook FOUTquote:
dichterbij ben je nog niet geweest... Bij lingo zou je nou 5x ping horen en daarne het fout toontje een aantal keer..quote:Op donderdag 6 april 2006 12:31 schreef mamamiep het volgende:
Applepits?
En hoeveel letterwoorden lingo is datquote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dichterbij ben je nog niet geweest... Bij lingo zou je nou 5x ping horen en daarne het fout toontje een aantal keer..
zeg dat dan meteen !!!quote:Op donderdag 6 april 2006 12:32 schreef Sokolsky het volgende:
Appleseed.
Volgens mij was dat een Amerikaanse heldenserie.quote:Op donderdag 6 april 2006 12:37 schreef dyonvbaal het volgende:
mamamiep, nou ben ik wel benieuwd wat jij met dat konijn
Bucky O'Hare...quote:Op donderdag 6 april 2006 12:38 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een Amerikaanse heldenserie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |