Zal ook een keer wel van komenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Nu nog Entertainment Live!
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:41 schreef Ingridh007 het volgende:
Nu nog Entertainment Live!
quote:
Ja, dat denk ik ook. Voor mij bestaat Talpa eigenlijk helemaal niet, heel soms zie ik es een interessant programma staan en dan zie ik dat het Talpa is: "oh ja, dat bestaat ook nog".quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch raar dat al die programma's zo slecht scoren. Dat heeft te maken met een een anti-talpa instelling dan de kwaliteit van de programma's denk ik
NSE voegt gewoon he-le-maal niks toe.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
Toch raar dat al die programma's zo slecht scoren. Dat heeft te maken met een een anti-talpa instelling dan de kwaliteit van de programma's denk ik
Ze hadden wel een gave 3D vlucht-over-land wereldkaartquote:
Bij Expeditie Robinson idem dito.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:51 schreef PabloLopez het volgende:
Met als hoogtepunt zondag de Wedstrijden: na 5 min reclame, ik dacht dat ik doodging... failliet moet die zender! al wordt dat lastig
Er zijn toch nog 121.000 kijkers die daar anders over denken.quote:
Crossing Jordan, vanavond om 22.10 uur.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als Talpa nou eens wat fatsoenlijke series en programma's maakt....... of beter nog... INKOOPT!
Misschien Jack helpen op de zaterdagvond.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Zo, wat gaat Beau nu doen...
Ja, daar keek bij de dinges (KRO?) al niemand naar. Maar toen dachten ze zeker dat het aan het programma lag (iets met kunst?).quote:
100 euro ophalen van scarletquote:Op woensdag 5 april 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
Zo, wat gaat Beau nu doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |