abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36457491
toen het op net5 was heb ik er altijd wel naar gekeken en volgens tvgids.nl gaan ze verder waar net5 gestopt was, de eerste aflevering van seizoen 2. er zijn op het moment al 5 seizoenen dus ze hebben nog flink wat afleveringen om uit zenden. waaronder een leuke cross over met de serie las vegas (niet csi).

beetje informatie over de serie:
quote:
In Crossing Jordan volgen we het werk van forensisch onderzoekster Jordan Cavanaugh. Zij gaat echter een stuk verder in haar werk als lijkschouwer dan haar collega’s, en dat wordt haar niet door iedereen in dank afgenomen. Ook haar baas Garret Macy kan haar mannier van werken niet waarderen. Zeer regelmatig moet hij haar werk goedpraten bij zijn meerderen en ook in de aflevering van vanavond maakt Jordan het weer erg bont. Natuurlijk met alle gevolgen van dien.
bron: tvgids.nl

vanaf deze woensdag wekelijks om 22:10 op talpa.

[ Bericht 8% gewijzigd door boneyard op 29-03-2006 11:26:54 ]
pi_36457570
woensdag 29 maart 2006, 22:10-23:00, talpa
3000 mijl van Boston bezoekt Jordan, samen met haar onwillige collega Woody Hoyt, een man die meer zou kunnen weten over de moord op haar moeder. Garret staat op het werk onder grote druk om een seriemoordenaar te stoppen die het heeft gemunt op tippelende hoertjes.

dit is vermoedelijk een halve aflevering want volgens tv.com is deze aflevering een speciale van 90 minuten.
  woensdag 29 maart 2006 @ 11:44:57 #3
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_36457984
Stormloop.

Is het niet een beetje een slap aftreksel van CSI...?
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
pi_36458893
nee, vind ik niet, minder high tech, meer humor, meer drama. zou het niet echt goed met csi kunnen vergelijken.
pi_36459389
Ik ga er zeker weer naar kijken. Vooral de verhaaltjes van de andere medewerkers vind ik hartstikke leuk.
pi_36459772
Hee, misschien gaat Talpa ook nog wel Alias uitzenden dan
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_36469914
Ik vond het op zich wel een leuke serie. Ik zat er toevallig net van de week over te denken dat het jammer was dat de serie niet meer op tv was.
pi_36471410
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Hee, misschien gaat Talpa ook nog wel Alias uitzenden dan
dat zou wel erg fijn zijn, wie weet.
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Agrippina het volgende:
Ik ga er zeker weer naar kijken. Vooral de verhaaltjes van de andere medewerkers vind ik hartstikke leuk.
die mannelijke mortuarium mederwerker vond ik altijd wel grappig.
pi_36477621
ze liepen wel hard te zeggen dat je het verhaal zoweer kon oppakken, maar het gaat toch deels nog wel hard over het eind van seizoen 1 en dat is al wel weer een tijdje geleden voor mij.
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:29:57 #10
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_36498119
Die Brit in het mortuarium was altijd wel grappig, maar die Jordan zelf, die trek ik niet zo.. Lekker wijf, dat wel, maar dat emo gedoe om haar heen werkt gewoon niet.. Te Amerikaans.. Net zoals die Rosa Blasi in Strong Medicine. Lekker wijf, maar veels te dominant en moralistisch. Jammer.

Toch mar kijken, denk ik.. Die scenes in het mortuarium maken alles goed.
Nee jij bent lekker. =X
pi_36499863
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 17:29 schreef PrinceLu het volgende:
Die scenes in het mortuarium maken alles goed.
'Gelukkig is er nog iemand die weet hoe dat ding werkt.'

Leuke serie, zou best een uur eerder uitgezonden mogen worden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_36506720
183.000 kijkers. Dat zijn er 79.000 meer dan NSE.
pi_36666536
woensdag 5 april 2006, 22:00-23:00, talpa
3000 mijl van Boston bezoekt Jordan, samen met haar onwillige collega Woody Hoyt, een man die meer zou kunnen weten over de moord op haar moeder. Garret staat op het werk onder grote druk om een seriemoordenaar te stoppen die het heeft gemunt op tippelende hoertjes.

dit is dezelfde beschrijving als vorige week dus of dit nou echt een tweede deel is ofzo weet ik niet precies. zo zag het er in ieder geval vorige week niet uit vond ik. het blijft natuurlijk talpa, erg goed met informatie over hun amerikaanse series zijn ze niet echt vind ik.
pi_36691924
en inderdaad, die beschrijving heeft dus niks met de aflevering van vandaag te maken. het was gewoon aflevering 2 van seizoen 2: bombs away.
pi_36709467
Matige aflevering.
pi_36881758
helaas niet vanadaag vanwege voetbal.
pi_36892467
Voetbal.
Is het WK al begonnen?
pi_36893094
nee, gewoon competitie, misschien niet dit weekend vanwege pasen ofzo?

en wk komt niet op talpa denk ik, zou john vermoedelijk wel willen
pi_36895968
Lieve Lieve Talpa....eindelijk zenden ze wat boeiends uit!
pi_37087849
woensdag 19 april 2006, 22:00-23:00, talpa
Jordan onderzoekt de dood van de vrouw van voormalig ATF-agent en vermeend terrorist Lester Marsh. Door verdriet overmand begaat deze een wanhoopsdaad; hij gijzelt de werknemers van het mortuarium.

dit klopt dus niet, dit is de vorige aflevering, vermoedelijk gaat talpa dit nu weekelijks fout doen. zal ze nog een mailen, ze reageerden heel positief op mijn vorige mail hier over maar dat was vast automatisch.

beschrijving van tv.com dan maar:

Jordan and Nigel are making a trip to the local Total-Mart, and end up with a dead door greater. When someone tries to steal the body the case takes an unusual turn.
pi_37134350
Goed. Weer voetbal dus. Kwartier gemist.
Ik snap het niet, PSV is kampioen, waar maken ze zich nog druk om?
pi_37136301
ja ik las het ergens anders, klote talpa.
pi_37304001
geen uitzending deze week vanwege voetbal.
pi_37328069
oh het was toch wel, moet je nou echt de site van talpa checken om te weten wat ze wel uitzenden? ik zie wel dat ze nog steeds qua beschrijvingen een aflevering achterlopen.
pi_37704424
woensdag 10 mei 2006, 22:00-23:00, talpa
s02e04 payback

After a high class party girl dies in custody, Woody will face possible charges. Jordan must step up and defend Woody and try to help save his career. Elsewhere Lily is trying to help a little boy.

bron: tv.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')