bron: tvgids.nlquote:In Crossing Jordan volgen we het werk van forensisch onderzoekster Jordan Cavanaugh. Zij gaat echter een stuk verder in haar werk als lijkschouwer dan haar collega’s, en dat wordt haar niet door iedereen in dank afgenomen. Ook haar baas Garret Macy kan haar mannier van werken niet waarderen. Zeer regelmatig moet hij haar werk goedpraten bij zijn meerderen en ook in de aflevering van vanavond maakt Jordan het weer erg bont. Natuurlijk met alle gevolgen van dien.
dat zou wel erg fijn zijn, wie weet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:25 schreef wolfrolf het volgende:
Hee, misschien gaat Talpa ook nog wel Alias uitzenden dan
die mannelijke mortuarium mederwerker vond ik altijd wel grappig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:09 schreef Agrippina het volgende:
Ik ga er zeker weer naar kijken. Vooral de verhaaltjes van de andere medewerkers vind ik hartstikke leuk.
'Gelukkig is er nog iemand die weet hoe dat ding werkt.'quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:29 schreef PrinceLu het volgende:
Die scenes in het mortuarium maken alles goed.
quote:Een dag later, woensdag 7 juni, begint een nieuw seizoen van Crossing Jordan op Talpa. Hiervan zijn al enkele afleveringen te zien geweest bij de zender. De serie verhaalt over de slimme en sexy dokter Jordan Cavanaugh die erg succesvol is in haar werk. Maar haar privéleven is niet wat het zou moeten wezen.
Bronquote:Op donderdag 25 mei 2006 09:51 schreef boneyard het volgende:
waar komt die tekst vandaan?
bron: tv.comquote:When the lover of a controversial lesbian talk show host is found dead, Jordan and Woody lead the investigation. Garret and Lily go head to head when a cancer patient dies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |