In het feedback topic?quote:Op zondag 7 mei 2006 09:28 schreef Slarioux het volgende:
Woei, stats van gisteren vergeten
Bij deze van vandaag:
Statistieken van 06-05-2006
Teams top 20
[ code verwijderd ]
Users top 50
[ code verwijderd ]
Grootste pulsers
[ code verwijderd ]
Mijlpalen
[ code verwijderd ]
Grootste stijgers
[ code verwijderd ]
Grootste dalers
[ code verwijderd ]
Users
Vandaag 1 nieuwe user.
[ code verwijderd ]
Vandaag geen vertrekkende users.
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is, verder is het wel een goede keuze...quote:
niet alleen in dig hangt hij de politieagent uit hoorquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is,
Waarvoor mijn dank. Ik raad je alleen wel aan dit soort slowchat in het daarvoor bestemde slowchat topic voort te zettenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ie al doet alsof hij het is terwijl ie het nog niet is, verder is het wel een goede keuze...
Dat is de laatste keer dat je mijn werk voor me doet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank. Ik raad je alleen wel aan dit soort slowchat in het daarvoor bestemde slowchat topic voort te zetten
Ben maar blij dat je geen ban hebt.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
---Laat maar, ik heb al reeds mijn reactie achtergelaten in het topic---
Dan hoor je erbij te vermelden dat je verder geen oplossing weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:39 schreef TeleluvR het volgende:
---Laat maar, ik heb al reeds mijn reactie achtergelaten in het topic---
Ik heb een leven naast Fok!, dus dat was wel goed gekomen...quote:
Ooh, ik heb er even te snel overgelezenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:05 schreef onderjas het volgende:
Jump, ik denk dat ik op dig beter antwoorden krijg dan in een oblivion spel. In dig weten ze hoe je iets moet recoveren in oblivion weten ze hoe je het spel uitspeelt.
Deze week nog hoorquote:
echt je hebt een betere avatarquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
ok, ik ben het dus niet geworden, welke inferieure user word er dan nu mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |