Ik heb em wel groter...quote:Op woensdag 5 april 2006 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef jij eens antwoord op die dunk van Jordan paar posts hierboven.
Dan typ je vrij langzaamquote:Op woensdag 5 april 2006 17:38 schreef speknek het volgende:
Ja nee, LaTeX is fijn, ben je een uur bezig om iets te centreren.
http://rapidshare.de/files/17268501/Michael_Jordan.0001.mpg.htmlquote:Op woensdag 5 april 2006 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Geef jij eens antwoord op die dunk van Jordan paar posts hierboven.
geinig.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef kareltje_de_grote het volgende:
oplossing voor TS:
http://www.ajaxwrite.com/
Ben je helemaal niet afhankelijk meer van je OS, gewoon een PC met firefox is voldoende.
zij jij nou een paar posts geleden dat ik zo graag anders wilde zijn?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
geinig.
maar het werkt niet in opera helaas
Opera is gewoon een normale browser. Niks raars of alternatiefs aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:47 schreef faberic het volgende:
[..]
zij jij nou een paar posts geleden dat ik zo graag anders wilde zijn?
LaTeX is gewoon een normale typesetter. Niks raars of alternatiefs aan.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Opera is gewoon een normale browser. Niks raars of alternatiefs aan.
Unix bestond al voordat Bill Gates in de puberteit kwam.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:32 schreef Shiny_Diamond het volgende:
sjongejonge...
als microsoft er niet was geweest had jij nu niet zo'n mooie linux omgeving om mee te werken, die je gratis van het internet kon downloaden. Dankzij Microsoft is de gehele computer revolutie opgestart en flink opgesneld...
Jawel. Allemaal stomme commando's invoeren om wat opmaak te krijgen. Terwijl het in een fatsoenlijk programma met een paar muisklikken kan.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:50 schreef faberic het volgende:
LaTeX is gewoon een normale typesetter. Niks raars of alternatiefs aan.
Jawel. Het heeft niet eens een startknop.quote:Linux is gewoon een normaal OS. Niks raars of alternatiefs aan.
Nee, je bent raar en zeurt over het uitermate coole bedrijf Microsoft.quote:Ik ben gewoon een normaal mensch!. Niks raars of alternatiefs aan.
En zo hebben ze in de cad/cam wereld wel standaard formaten als iges en step proberen te introduceren. maar daarvan slingeren er nu zoveel oplopende versies rond dat het ook niet compatible is.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef faberic het volgende:
[..]
Eindelijk een goede reactie. In theorie is word formaat geen standaard. Maar in de praktijk wel. Dat is m'n punt eigenlijk.
Rot op naar GoT man en ga lekker in het NOS forum huilen samen met Femmequote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef faberic het volgende:
Waarom reageren er alleen n00bs?
misschien tijd voor nieuwe PC, of wat meer intern geheugen?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:58 schreef faberic het volgende:bla.......
Hoe kan het nou zijn dat je alleen met zo'n verbaggerd klote programma waar je na 10 pagina's uit moet kijken voor crashes tekst kan insturen?.....bla
omdat je een fucking huilie bent!quote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef faberic het volgende:
Waarom reageren er alleen n00bs?
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat je een fucking huilie bent!![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 09:41 schreef Cosworth het volgende:
Heel opvallend. Volgens TS is vrijwel elke user in dit topic een n00b ( :’) ), en is alles van Microsoft kut. Terwijl de hele wereld zo ongeveer Microsoft gebruikt (afgezien van wat grafisch ontwerpers) en juist TS degene is die zijn bestanden niet kan versturen.
Oohh.. Dus dat een bedrijf er voor kiest om Word-documenten als standaard te gebruiken is de schuld van Microsoft?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:11 schreef faberic het volgende:
[..]
Probleem is niet dat ik geen doc files kan maken (dan had dit wel in DIG gestaan). Probleem is eerder maatschappelijk. Ik vind het stom dat de standaard bepaalt wordt door de monopoliepositie van Microsoft, die onrechtvaardig is, en niet door wat het meest handelbare formaat is. Doc is dat overduidelijk niet. En daarom haat ik Microsoft
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Bob-B het volgende:
Hoe vaak wordt jij in elkaar geslagen in de pauze?
Jah, vast.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als je bij mij vorig jaar op het gymnasium had gezeten had je er ook aan geloofd op deze manier.
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:10 schreef nietzman het volgende:
Mensen bij een tijdschrift die alleen met word en wordperfectbestanden om kunnen gaan!![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |