Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mijquote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Gebruik je toch lekker open office?
Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef faberic het volgende:
[..]
Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mij
Het staat helemaal niet op mijn pcquote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef TiMmS het volgende:
Het staat wel op je pc, dus wat loop je nou te zeiken. Sterker nog je moeder gebruikt het ook.
Een onhandelbaar formaat noem jij standaard?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vinden.
Ik noem jou A-standaardquote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef faberic het volgende:
[..]
Een onhandelbaar formaat noem jij standaard?
ga naar tweakers ofzo als je zo kickt op alternatieve stomme formatenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef faberic het volgende:
Waarom reageren er alleen n00bs?
Probleem is niet dat ik geen doc files kan maken (dan had dit wel in DIG gestaan). Probleem is eerder maatschappelijk. Ik vind het stom dat de standaard bepaalt wordt door de monopoliepositie van Microsoft, die onrechtvaardig is, en niet door wat het meest handelbare formaat is. Doc is dat overduidelijk niet. En daarom haat ik Microsoftquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Clourhide het volgende:
Tip aan TS: je kan ook gewoon NAAR doc-files converteren hoor (vanuit PDF in ieder geval, voor zover ik weet). Kan je dus lekker op je alternatieve tekstverwerker blijven werken, en het daarna even converteren voor je het doorstuurt. Dus wat is het probleem?
Ik zit niet op het VMBO.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Bob-B het volgende:
Hoe vaak wordt jij in elkaar geslagen in de pauze?
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef faberic het volgende:
[..]
Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mij
Ga je toch lekker je documentjes in XML mbv notepad maken, en dan overzetten naar word.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:11 schreef faberic het volgende:
[..]
Probleem is niet dat ik geen doc files kan maken (dan had dit wel in DIG gestaan). Probleem is eerder maatschappelijk. Ik vind het stom dat de standaard bepaalt wordt door de monopoliepositie van Microsoft, die onrechtvaardig is, en niet door wat het meest handelbare formaat is. Doc is dat overduidelijk niet. En daarom haat ik Microsoft
Als je bij mij vorig jaar op het gymnasium had gezeten had je er ook aan geloofd op deze manier.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef Chiwakka het volgende:
weet je, ga eens naar start -> uitvoeren en typ dan "edit" en dan enter, als je echt zó alternatief wil zijn, gebruik dat dan!
ja n00b, "start" staat nergens hier op m'n beeldscherm. Wat denk je, dat ik dit soort topics open als ik windows draai. Ach laat ook maar.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef Chiwakka het volgende:
weet je, ga eens naar start -> uitvoeren en typ dan "edit" en dan enter, als je echt zó alternatief wil zijn, gebruik dat dan!
Had ik gister al gedaan.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Beste TS, doe deze test eens even en vertel ons de uitslag: http://www2.eur.nl/studium/extra/nerd.html
niet eens start...wat voor een kutbesturingssysteem is dat zegquote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef faberic het volgende:
ja n00b, "start" staat nergens hier op m'n beeldscherm. Wat denk je, dat ik dit soort topics open als ik windows draai. Ach laat ook maar.
het is dus gewoon een verkap-kijk-mij-eens-unix-of-ander-exotisch-OS-user-zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:19 schreef faberic het volgende:
[..]
ja n00b, "start" staat nergens hier op m'n beeldscherm. Wat denk je, dat ik dit soort topics open als ik windows draai. Ach laat ook maar.
solarisquote:Op woensdag 5 april 2006 17:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
het is dus gewoon een verkap-kijk-mij-eens-unix-of-ander-exotisch-OS-user-zijn.
ze kunnen ook gewoon plain text accepteren of anders RTFquote:Op woensdag 5 april 2006 17:26 schreef Bob-B het volgende:
Niemand verplicht je moer om een document op te sturen hoor naar dat tijdschrift. Ze kan het ook gewoon laten.
Eindelijk een goede reactie. In theorie is word formaat geen standaard. Maar in de praktijk wel. Dat is m'n punt eigenlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:26 schreef Schorpioen het volgende:
Het word formaat is geen standaard. Dat het door tig miljoen lemmingen wordt gebruikt verandert daar niks aan. Een standaard is *per definitie* open en kan door meerdere fabrikanten gebruikt worden. De makers van bijv OpenOffice hebben het word formaat gewoon moeten reverse engineren tot ze iets hadden wat er voor 99% op lijkt.. Als die klootzakken van MS eens wat meer openheid gaven in hun zelfverzonnen en zelfbenoemde "standaarden" (of anders zich eens aan bestaande standaarden zouden houden!) hadden we al lang een universeel werkend en prima document standaardformaat gehad die door iedereen en elke applicatie ondersteund en geaccepteerd kan worden.
FreeBSD, maar OS-X kan natuurlijk ookquote:
Dan ga ik toch eerder voor de xbox360quote:Op woensdag 5 april 2006 17:27 schreef LudoSanders het volgende:
Office is het enigste goede wat Microsoft heeft voortgebracht.
PDF ook niet, maar toch wordt het zo gebruikt.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:28 schreef faberic het volgende:
[..]
Eindelijk een goede reactie. In theorie is word formaat geen standaard. Maar in de praktijk wel. Dat is m'n punt eigenlijk.
stoere dunk van jordan, heb je hem ook als mpeg je ergens in groter formaatquote:
Moet je ff kijken op www.nba.com/jordanquote:Op woensdag 5 april 2006 17:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
stoere junk van jordan, heb je hem ook als mpeg je ergens in groter formaat
Geef jij eens antwoord op die dunk van Jordan paar posts hierboven.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef ScienceFriction het volgende:
Mis je de Apple slowchat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |