Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mijquote:Op woensdag 5 april 2006 16:59 schreef HeatWave het volgende:
Gebruik je toch lekker open office?
Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef faberic het volgende:
[..]
Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mij
Het staat helemaal niet op mijn pcquote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef TiMmS het volgende:
Het staat wel op je pc, dus wat loop je nou te zeiken. Sterker nog je moeder gebruikt het ook.
Een onhandelbaar formaat noem jij standaard?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, leuk dat je alternatief wil zijn, maar dan moet je dus ook niet miepen op mensen die standaarden wel handig vinden.
Ik noem jou A-standaardquote:Op woensdag 5 april 2006 17:03 schreef faberic het volgende:
[..]
Een onhandelbaar formaat noem jij standaard?
ga naar tweakers ofzo als je zo kickt op alternatieve stomme formatenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef faberic het volgende:
Waarom reageren er alleen n00bs?
Probleem is niet dat ik geen doc files kan maken (dan had dit wel in DIG gestaan). Probleem is eerder maatschappelijk. Ik vind het stom dat de standaard bepaalt wordt door de monopoliepositie van Microsoft, die onrechtvaardig is, en niet door wat het meest handelbare formaat is. Doc is dat overduidelijk niet. En daarom haat ik Microsoftquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef Clourhide het volgende:
Tip aan TS: je kan ook gewoon NAAR doc-files converteren hoor (vanuit PDF in ieder geval, voor zover ik weet). Kan je dus lekker op je alternatieve tekstverwerker blijven werken, en het daarna even converteren voor je het doorstuurt. Dus wat is het probleem?
Ik zit niet op het VMBO.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:12 schreef Bob-B het volgende:
Hoe vaak wordt jij in elkaar geslagen in de pauze?
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:01 schreef faberic het volgende:
[..]
Nee man dat programma is nog meer bagger. Geen WYSIWYG meer voor mij
Ga je toch lekker je documentjes in XML mbv notepad maken, en dan overzetten naar word.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:11 schreef faberic het volgende:
[..]
Probleem is niet dat ik geen doc files kan maken (dan had dit wel in DIG gestaan). Probleem is eerder maatschappelijk. Ik vind het stom dat de standaard bepaalt wordt door de monopoliepositie van Microsoft, die onrechtvaardig is, en niet door wat het meest handelbare formaat is. Doc is dat overduidelijk niet. En daarom haat ik Microsoft
Als je bij mij vorig jaar op het gymnasium had gezeten had je er ook aan geloofd op deze manier.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:17 schreef Chiwakka het volgende:
weet je, ga eens naar start -> uitvoeren en typ dan "edit" en dan enter, als je echt zó alternatief wil zijn, gebruik dat dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |