kan je vanmiddag lekker zappen tussen 2 koersenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is eten en een beetje wielrennen kijken
Lekker lange zinnen schrijvenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, leuk.Met van die plaatselijke helden zeker.
eeeyk lever..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft kippelevertjes meegenomen, iemand?
Lekkerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft kippelevertjes meegenomen, iemand?
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Je topografische kennis is niet al te best, Vaduz
Beschouw onder meer Dick Bergsma, Raemon Sluiter, Koos Waslander en Madelon Baansquote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft pas Aborah geïnterviewd...
doe jij Putten bij Ossendrecht in de buurt danquote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Je topografische kennis is niet al te best, Vaduz
iddquote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Bjoro het volgende:Koos Waslander ! die rooie van Excelsior die volgens mij nog steeds het snelste doelpunt ooit in Nederland op zijn naam heeft staan !
Dat is Putte. Putten heeft niks te maken met Voorne-Putten.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe jij Putten bij Ossendrecht in de buurt danof juist niet
![]()
ja lachen joh !quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Beschouw het volgende:
idd
Was tot 2004 trainer bij vv Spijkenisse. Had hem eerder in de krant helemaal afgezeken, maar dat nam hij me niet kwalijk. Bewaarde het stukje zelfs in zijn portemonnee. Liet het me zelf zien. Mooi toch?
tjonge, vind je het gek dat ik soms met mijn topo in de knoop komquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Beschouw het volgende:
Dat is Putte. Putten heeft niks te maken met Voorne-Putten.
Mooi complex daar. Zelf ooit ook gespeeld daar, met de jeugd van MOC'17 uit Bergen op Zoomquote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjonge, vind je het gek dat ik soms met mijn topo in de knoop kom
In Putte zit trouwens een voetbalvereniging die heet "de Grenswachters", ze zitten dan ook in de buurt van de Belgische grens
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Beschouw het volgende:
Mooi complex daar. Zelf ooit ook gespeeld daar, met de jeugd van MOC'17 uit Bergen op Zoom
Zat je in Ossendrecht of in Bergen op Zoom in dienst?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook, we speelden een oefenwedstrijd tegen het eerste met een elftal van onze opleiding (militaire dienst)
same herequote:Op woensdag 5 april 2006 15:20 schreef Againzender het volgende:
ik heb geen zin meer.....
Wanneer verwachten jullie iets te horen?quote:
was het huis wat? daar waren jullie toch vanochtend naar wezen kijkenquote:
Fijne toernooien waren er bij jullie altijd op Hemelvaartsdagquote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mooi complex daar. Zelf ooit ook gespeeld daar, met de jeugd van MOC'17 uit Bergen op Zoom
Ossendrecht, Koningin Wilhelmina Kazerne (alleen 4 maanden opleiding hoor)quote:Op woensdag 5 april 2006 15:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zat je in Ossendrecht of in Bergen op Zoom in dienst?
Klopt. Maar was dat niet met Pinksteren?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fijne toernooien waren er bij jullie altijd op Hemelvaartsdag
In Ossendrecht ben ik geborenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ossendrecht, Koningin Wilhelmina Kazerne (alleen 4 maanden opleiding hoor)
Vanaf mijn 1e tot mijn 20e jaar in Bergen op Zoom gewoond.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:29 schreef Suijk het volgende:
Beschouw komt uit Bergen op Zoom? Ik ook!
Clubhuizen liggen aan elkaar: sportpark Rozenoord.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:32 schreef Suijk het volgende:
Mijn familie was trouwens geen MOC, maar FC Bergen.
Uiterlijk morgen..quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Wanneer verwachten jullie iets te horen?
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was het huis wat? daar waren jullie toch vanochtend naar wezen kijken
ach die 4 maanden was het wel vol te houdenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:34 schreef Beschouw het volgende:
Ossendrecht sucks ja
oke, ik zal duimen voor jullie. Wat is het, waar? Heb je een fototje ofzo?quote:
Klopt. Ik ben er alleen geboren maar familie woont er allemaal nog.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Clubhuizen liggen aan elkaar: sportpark Rozenoord.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Eendje, Grunn stad, vlakbij centrum, leuke wijk, jaren dertig woningFotootje, zal vanavond eens kijken, als ik thuis ben
Ken je de zaak 'Kools de Visser'?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Nog wezen stappen in Bergen op Zoom toen?
Ja, naast het plein van de peperbus, Fortuinstraat. Die zaak was van mijn opa en oma en nu van mijn oom.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben er al bijna 30 jaar weg. Maar is dat een zaak waar ze spijkerbroeken verkopen?
Tong en stappen ? Die lag 's avonds op tijd op bed, met in z'n ene hand een playboy en de ander onder de dekensquote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Beschouw het volgende:
quote:
Tuurlijk, dacht je nou echt dat we daar geen rekening mee hadden gehouden? Hij zal wel groen wit worden, weet je dat alvast. En daarbij, er zit ook altijd nog een diepe kelderkast inquote:
*mee duimtquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]én een tuin, ook ideaal. Er kwamen vandaag nog een stuk of 15 kijken en morgen nog wat (!)
Tis afwachten, wij waren (gelukkig) de eersten, dus ze komen sowieso weer bij ons terug.
Waarschijnlijk heeft die oom van jou nog bij mij in de klas gezeten, op het Mollerlyceum, beginjaren 70. Toen zat er iemand in mijn klas van wie de ouders die zaak hadden.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, naast het plein van de peperbus, Fortuinstraat. Die zaak was van mijn opa en oma en nu van mijn oom.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die oom van jou nog bij mij in de klas gezeten, op het Mollerlyceum, beginjaren 70. Toen zat er iemand in mijn klas van wie de ouders die zaak hadden.
Mark, Guido of Gerard. Maar één zat er op het Juvenaat geloof ik. En een andere op het Roncalli, maar precies weten doe ik het ook niet. Zo vaak zie ik ze niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die oom van jou nog bij mij in de klas gezeten, op het Mollerlyceum, beginjaren 70. Toen zat er iemand in mijn klas van wie de ouders die zaak hadden.
Populair huisje zo te horenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]én een tuin, ook ideaal. Er kwamen vandaag nog een stuk of 15 kijken en morgen nog wat (!)
Tis afwachten, wij waren (gelukkig) de eersten, dus ze komen sowieso weer bij ons terug.
ideaal zo'n tuin, meteen dichtleggen met tegels, dat scheeld hooikoortsquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef clauwheee het volgende:
scheeldquote:
Die liggen er alquote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ideaal zo'n tuin, meteen dichtleggen met tegels, dat scheelt hooikoorts
Ja ik herinner me een tent die de kruiwagen heette geloof ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Twee weken geleden zag ik al bomen volop stuiven, dus het verbaast mij niets dat je er al een tijd last van hebt....quote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die liggen er alHooikoorts, hou op, ontstoken oogjes hier. Gisteren was op het nieuws dat het later begon, het hooikoortsseizoen, maar ik heb er echt al drie weken last van.
voor mij is het seizoen dankzij de vorst later begonnen. Ik begin normaal gesproken half februari al......... nu een maandje later.... Maargoed we kunnen vooruit tot en met oktoberquote:Op woensdag 5 april 2006 15:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die liggen er alHooikoorts, hou op, ontstoken oogjes hier. Gisteren was op het nieuws dat het later begon, het hooikoortsseizoen, maar ik heb er echt al drie weken last van.
AZ.
De Raaybergquote:Op woensdag 5 april 2006 15:42 schreef Beschouw het volgende:
Goeie frites daarquote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De Raayberg
Meer ken ik er echt niet...
je zou er hoofdpijn van krijgenquote:
Inderdaad, ik heb hem zelf aangesloten.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem zelf aangesloten.![]()
De monteur? Waaraan?quote:Op woensdag 5 april 2006 16:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb hem zelf aangesloten.![]()
Klopt. Het bier smaakt er overigens ook okay hoorquote:
Ik doe ook mee.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]. Uurtje later, maar het kan nog wel.
Waarom doen ze dat op een europacup avond ?quote:Op woensdag 5 april 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Doe niet mee. Moet fris blijven. Vanavond weer Murphy's Quiz.
Ik denk dat wel meer dat niet weten.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat is Putte. Putten heeft niks te maken met Voorne-Putten.
Goed idee, tuinkruiden-opkikkertjesoepje in beker gooit.quote:
Laat ons alvast eens genietenquote:Op woensdag 5 april 2006 17:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer dat niet weten.
Het is gelukt met het verhaaltje, heb het net per mail verstuurd.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:25 schreef tong80 het volgende:
Golfert post ook onder deze kloon. Wisten jullie dat ?
[TK] vaatwasser 1,5 jaar oud
Is altijd op woensdagavond, al maanden. Geeft niks. Zie nog voetbal zat.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat op een europacup avond ?
Oke, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 5 april 2006 17:41 schreef borisz het volgende:
middag
mijn stage zit erop
ik ga nu eten, biefstuk![]()
ik vertel straks wel hoe het was voor de geintresseerden![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik krijg een linkje in de mail dus ik quote...
It wasn't me!
He lamzak, vanavond pilsje + voetbal bij mij?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haaai.
zie K&Wquote:Op woensdag 5 april 2006 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ai... da's mooi balen dan Clau... En nu?
Daar kom ik nooit, daar zitten stomme kut-mods.quote:
Geweldig is ie, he?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
Iemand de nieuwe even Apeldoorn bellen reclame gezien. Geweldig
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, daar zitten stomme kut-mods.
Dus je verteld het maar mooi hier in je stamkroeg.![]()
BE is in dubio... we wonen naast een poort en sinds een paar dagen staan daar af en toe 2 kinderen in te spelen met een stuiterbal... en dat is dus constant gebonk tegen de zijkant van het huis...quote:
Vragen of ze het bij de buren willen doen?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
BE is in dubio... we wonen naast een poort en sinds een paar dagen staan daar af en toe 2 kinderen in te spelen met een stuiterbal... en dat is dus constant gebonk tegen de zijkant van het huis...Heel irritant...
Maar ja, ik voel me dan zo'n zeikerd als ik vraag of ze ermee willen stoppen...
Dat gaat weinig oplossen. De vloer is van beton en is ook weer aan beide huizen verbonden, dus dat hoor je hoe dan ook...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:11 schreef clauwheee het volgende:
Vragen of ze het bij de buren willen doen?
SCHat zeik niet zoquote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Is ze net in Hools, gaat ze een beetje klagen over voetbal - je weet je wel populair te maken he schat
Ik zit hier ook niet om mezelf populair te maken. Like or hate me... degenen die er toe doen weten wel hoe het zit.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
Is ze net in Hools, gaat ze een beetje klagen over voetbal - je weet je wel populair te maken he schat
Waarom ga je niet lekker mee stuiterenquote:Op woensdag 5 april 2006 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet om mezelf populair te maken. Like or hate me... degenen die er toe doen weten wel hoe het zit.
En idd is een voetbal heel iets anders dan een stuiterbal... Puh!
Mijn god. Een zware stuiterbal ? Of een kleine met minder geluid ? Daar zit natuurlijk wel verschil in. Een Belg noemt een Skippybal een stuiterbal. Zijn het Belgen ? Want stuiterende Belgen kan ik hier ook niet hebben. Stuiteren ok, maar niet als het buitenlanders zijn. Wij gooiden trouwers vroeger met stuiters, die stuiterden niet die knikkerden. Maar dat klinkt zo raar er zijn hier twee kinderen aan het knikkerenm en ik ga ze vragen of ze willen stoppen. Want voor je het weet ben je een outcast in de buurt die met knikkerende knieën een kuil graaft waar je zelf inknikkert.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
BE is in dubio... we wonen naast een poort en sinds een paar dagen staan daar af en toe 2 kinderen in te spelen met een stuiterbal... en dat is dus constant gebonk tegen de zijkant van het huis...Heel irritant...
Maar ja, ik voel me dan zo'n zeikerd als ik vraag of ze ermee willen stoppen...
Neem die stinkballen van je man maarquote:Op woensdag 5 april 2006 19:18 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik dan jouw ballen? Die lijken me ook best taai!
't zijn Molukse kinderen Mini-Sunchasers geloof ik... Wat doe ik daarmee dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:19 schreef tong80 het volgende:
Mijn god. Een zware stuiterbal ? Of een kleine met minder geluid ? Daar zit natuurlijk wel verschil in. Een Belg noemt een Skippybal een stuiterbal. Zijn het Belgen ? Want stuiterende Belgen kan ik hier ook niet hebben. Stuiteren ok, maar niet als het buitenlanders zijn. Wij gooiden trouwers vroeger met stuiters, die stuiterden niet die knikkerden. Maar dat klinkt zo raar er zijn hier twee kinderen aan het knikkerenm en ik ga ze vragen of ze willen stoppen. Want voor je het weet ben je een outcast in de buurt die met knikkerende knieën een kuil graaft waar je zelf inknikkert.
Zet ze op de trein naar Bovensmildequote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
't zijn Molukse kinderen Mini-Sunchasers geloof ik... Wat doe ik daarmee dan?
De luchtmacht inschakelen en ze jouw poort uit laten wegschieten.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Doodknuppelen, daar ben je nou voor getrouwdquote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik dat nodig dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Geven we hier Brighteyes een spoedcursus voetbal??
Nee, want ze wil niet aardig gevonden worden, dat maakt haar niet uit, de mensen die er toe doen, weten het welquote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef methodmich het volgende:
Geven we hier Brighteyes een spoedcursus voetbal??
tong80 had hem helemaal verklapt, enigquote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef pascalheister het volgende:
geweldige reclame van centraal beheer, ze flikken het elke keer weer
Oi! Wel op blijven letten hè... we hadden het over populair... dat is iets heel anders...quote:Op woensdag 5 april 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Nee, want ze wil niet aardig gevonden worden, dat maakt haar niet uit, de mensen die er toe doen, weten het wel![]()
Rondslingeren aan hun naaktslakkies en heel ver weggooienquote:Op woensdag 5 april 2006 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
Centraal Beheer heeft echt altijd ernstig goeie reclames.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef pascalheister het volgende:
geweldige reclame van centraal beheer, ze flikken het elke keer weer
Oh gos, onze eigen Hools-Ritaquote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oi! Wel op blijven letten hè... we hadden het over populair... dat is iets heel anders...
Dat hoor je inderdaad vaker in populaire steden.... als een huis erg geliefd is, dat er boven de vraagprijs wordt geboden en daar kan je weinig aan doen. Je kan uiteraard een hoger bod dan je eerdere bod doen, maar dan is het nog afwachten of je het binnensleept....quote:Op woensdag 5 april 2006 19:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Maar ok, hoe nu verder: Volgens mij is het zoals BE zegt..dat als wij morgen beneden de prijs van die twee andere pipo's bieden we er dan naast grijpen. Volgens Noca ook en die doet veelal de contacten met onze makelaar (ik ben wat minder goed te bereiken op het werk). De biedingen van de andere partijen komen we niet te weten.
Dat testen we in 3 vragen:quote:
Werd je ook misselijk?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie heeft Verdonk trouwens ingeslikt?
Ze praat wel 2 octaven lager en die toon
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Dat testen we in 3 vragen:
1. De bal gaat naar Filippo Inzaghi. Staat hij buitenspel?
Ja
2. Er ligt een speler bloedend op de grond. Wie is de dader?
Filippo Inzaghi
3. Filippo Inzaghi ligt in het strafschopgebied. Penalty of niet?
Natuurlijk niet! Schwalbe! Rood! Eruit!
Maar een kaart kan toch wel? Voor een schwalbe?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Vraag 1 en 3 zijn goed. Hoewel rood voor een schwalbe niet echt kan. Vraag 2 is Marco Materazzi.
Fortuyn praatte zelfs een octaaf hoger, maar qua populisme voldoet ze ruimschoots aan die norm.quote:
Ja, geel kan zeker.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar een kaart kan toch wel? Voor een schwalbe?
Oh zie je... ik dacht gewoon dat het zijn 2e overtreding was al.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Ja, geel kan zeker.
Ik blijf hier ook zeker wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
popolon, blijf maar lekker in de VS - het spel is hier weer op de wagen
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik blijf hier ook zeker wel.
Maar 't spel is op de paard en wagen, begrijp ik dat nou goed? Is Rita weer vervelend geweest?
De verbouwRai.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze heeft op de BouwRai haar haar laten doen
Sure.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:59 schreef Vom het volgende:
[..]
He lamzak, vanavond pilsje + voetbal bij mij?
ooooooooooooooooooh, zoveul?quote:Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef popolon het volgende:
of er kwamen meteen tweehonderdvijfendertigduizend mensen op af.
quote:
Daar zit je snel op in de stad, dat is waarquote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef popolon het volgende:
Een beetje huis zal in Groningen al wel ruim boven de 200k liggen denk ik.
Yep.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Daar zit je snel op in de stad, dat is waar![]()
Troost haar maar alvast.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef methodmich het volgende:
Zo, ga voetbal kijken. Benfica, dan kijkt de vrouw mee natuurlijk!
Fijne avond allen!
Ik ben een zielige huurder die door minister Dekker wordt gepestquote:Op woensdag 5 april 2006 20:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep.
Zie, sch is dus gewoon een dikke kapitalist met z'n huis in Utrecht centrum.
Kan ook.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een zielige huurder die door minister Dekker wordt gepest
Wij hebben een geweldig huis en het staat nou eenmaal niet te koop en ik vind het wel prima zo.
Nou het is echt niet zonde van mijn geld om hier te wonen hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan ook.
Zonde van je geld.Maar wel makkelijk als er iets kapot is.
Als je er maar blij mee bent, daar gaat 't om.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou het is echt niet zonde van mijn geld om hier te wonen hoor
10 x liever hier in het centrum een gedeelte van een pand uit 1600 huren dan een rijtjeswoning in Lunetten of Lombok kopen.
Dekker en haar onzalige visie op de woningmarktquote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben een zielige huurder die door minister Dekker wordt gepest
Wij hebben een geweldig huis en het staat nou eenmaal niet te koop en ik vind het wel prima zo.
ik ben voor helemaal niemand deze kwartfinale'squote:
Ik ook niet, ben meer voor spelers. Ik gun het Bergkamp wel. Gun jij het Bommel niet?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben voor helemaal niemand deze kwartfinale'sniet een club over waar ik iets mee heb
opzich wel alleen is hij naar zo'n kutclub gegaan. MArk moet hem maar winnen als hij over een jaar of wat terug komt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben meer voor spelers. Ik gun het Bergkamp wel. Gun jij het Bommel niet?
Dan ben je de laatste 20 jaar niet verwend als boer uit Eindhoven.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben voor helemaal niemand deze kwartfinale'sniet een club over waar ik iets mee heb
FC Eindhoven bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:09 schreef Eilanden het volgende:
Hey Rubber ... Barca is geen kutclub ..... je bedoelt zeker die boeren uit Eindhoven?![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je de laatste 20 jaar niet verwend als boer uit Eindhoven.
het is voor starters verschrikkelijk lastig idd om wat te kopen in een beetje stad. wij hebben flink moeten zoeken voor we hier wat gevonden hadden. Het beleid lijkt er wel op gericht om jonge starters in hun sociale huurwoning van hun studententijd te houden, of ze op te laten rotten naar eenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:17 schreef clauwheee het volgende:
Balen hoor. Onze makelaar zei ook al vanochtend, het is gewoon gruwelijk moeilijk. Sowieso, maar vooral ook voor starters (wij dus).
Ik wil ook niet weten wat het huis van mijn ouders, dat ondertussen midden in Leidsche Rijn staat, zou opleveren nu. Als ik de andere oorspronkelijke huizen daar aan de weg zie die verkocht zijn, en wat er daar voor soort auto's in de tuin staat...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
Same here AZ .. 8 maanden op zoek geweest voordat we wat hadden. Veel shithuizen gezien voor veel te veel geld en als je dan iets zag dat leuk was, dan werd er giga-overboden
oja, jij woont sinds kort in een door links bestuurde gemeentequote:Op woensdag 5 april 2006 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is voor starters verschrikkelijk lastig idd om wat te kopen in een beetje stad. wij hebben flink moeten zoeken voor we hier wat gevonden hadden. Het beleid lijkt er wel op gericht om jonge starters in hun sociale huurwoning van hun studententijd te houden, of ze op te laten rotten naar eenvinex
wijk
Maar ons nieuwe gemeentebestuur gaat daar vast verandering in brengen![]()
Je verwart hier een door de PvdA bestuurde en een links bestuurde gemeente. Dat maakt hier erg veel uitquote:Op woensdag 5 april 2006 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oja, jij woont sinds kort in een door links bestuurde gemeente
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je verwart hier een door de PvdA bestuurde en een links bestuurde gemeente. Dat maakt hier erg veel uit
Waar?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:33 schreef Eilanden het volgende:
Mijn ouders hebben een groot huis in de wijk Wittevrouwen
Ja, met zo'n PvdA overmacht.... en als je dan als GL ook roept dat je absoluut niet met de VVD wilt samenwerken, wat de PvdA wel wilde, dan zal je toch heel wat concessies moeten doen.quote:
Kut, jij hebt foto's van mij gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef SCH het volgende:
Ben jij VVD-er AZ?
Je ziet er uit als een ontzettende GroenLinkers man
Ja, de meeste mensen noemen zich liberaal.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kut, jij hebt foto's van mij gezien
Ik zet mensen graag op het verkeerde beenIk noem mijzelf meer een liberaal eigenlijk, als Verdonk de macht grijpt zal ik eerlijk gezegd gaan twijfelen wat ik ga stemmen.
So what, als die kutclub nou eens een keer de cup wint, dan praten we verder.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Ajax is weer een CL-record kwijt.Arsenal is nou de langst niet gepasseerde ploeg in de CL.
Oh ja ken ik wel. Woont Jos Collignon ook volgens mij.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bollenhofsestraat .... begint bij het Griftpark en loopt door tot na de Poortstraat.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Ajax is weer een CL-record kwijt.Arsenal is nou de langst niet gepasseerde ploeg in de CL.
maakt het wel zo gezelligquote:Op woensdag 5 april 2006 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen noemen zich liberaal.
Ik niet, ik ben linkschschsch en rakker
Zou kunnen. Giphart woont ook in Wittevrouwen.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja ken ik wel. Woont Jos Collignon ook volgens mij.
Ik ook zo'n beetje. Volgens mij heb je daar ook de Zandhofstestraat toch?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zou kunnen. Giphart woont ook in Wittevrouwen.
Oh daar - dat scheelt alweer een tonquote:Op woensdag 5 april 2006 21:50 schreef Eilanden het volgende:
JaZandhofsestraat is aan de kant tussen de Griftstraat en de Biltstraat. Giph en mijn ouders wonen aan de andere kant.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:39 schreef SCH het volgende:
Ben jij VVD-er AZ?
Je ziet er uit als een ontzettende GroenLinkers man
Tot ziens Tongquote:Op woensdag 5 april 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Tong is moe en gaat in bed voetballen verder kijken. Trusten voor later lieve Hoolers.
ik denk dat hij het in één teug leegdrinktquote:Op woensdag 5 april 2006 22:30 schreef Suijk het volgende:
Ik zal maar eens een fust baco aansluiten hier!
dat is toch normaalquote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Die Kahn lijkt matig hoor...
En een glaasje azijn voor Methodmich.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:30 schreef Suijk het volgende:
Ik zal maar eens een fust baco aansluiten hier!
waar?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef rubbereend het volgende:
ze gebruiken de Westduitse vlag ipv de gewone Duitse vlag
Feli.quote:
m'n TV verzuurt spontaan inderdaadquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef SCH het volgende:
Kan die Van Hanegem niet heel snel weer een club gaan trainen
op Cyprus ofzo
8 wedstrijden nu al, geweldig record als je bedenkt dat daar nu gewoon 8e en kwartfinalematchen bijzitten tegen ex-winnaars van de CL Real en Juve.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef golfer het volgende:
Dat hebben alle VVD-ers hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
m'n TV verzuurt spontaan inderdaad
Arsenal - Milan finale svp.quote:
het is een Philips TV, dat zal het zijnquote:
Kalou reclamequote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - en dan 5-3 voor Arsenal svp en 3 x Bergkamp svp
Als dat zou kunnenquote:
gefeliciteerdquote:
Dit was het al - we passen niet echt bij elkaar lieverd.quote:
Dit ben ik altijd met je eens.quote:
En 3x Seedorf.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep - en dan 5-3 voor Arsenal svp en 3 x Bergkamp svp
Ohquote:
Trusten. Ik heb zo nog flessendient.quote:
Wat dat betreft was die match vanavond een win-win situation want ook Barca is een kut club.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef golfer het volgende:
Ook weer een leuke avond voor Doc: gelukkig weer kut-Portugesen die eruit liggen, zou hij zeggen.
Jaaaa, heb ik ook gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 23:07 schreef Bjoro het volgende:
heb gelukkig niet gekeken....heb heerlijk zitten zappen, kwam ook terecht bij TV makelaar of, met een appartement in Rotterdam....die was echt onwijs gaaf !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |