kan je vanmiddag lekker zappen tussen 2 koersenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is eten en een beetje wielrennen kijken
Lekker lange zinnen schrijvenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, leuk.Met van die plaatselijke helden zeker.
eeeyk lever..quote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft kippelevertjes meegenomen, iemand?
Lekkerquote:Op woensdag 5 april 2006 14:39 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft kippelevertjes meegenomen, iemand?
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Je topografische kennis is niet al te best, Vaduz
Beschouw onder meer Dick Bergsma, Raemon Sluiter, Koos Waslander en Madelon Baansquote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog heeft pas Aborah geïnterviewd...
doe jij Putten bij Ossendrecht in de buurt danquote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef Beschouw het volgende:
Je topografische kennis is niet al te best, Vaduz
iddquote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Bjoro het volgende:Koos Waslander ! die rooie van Excelsior die volgens mij nog steeds het snelste doelpunt ooit in Nederland op zijn naam heeft staan !
Dat is Putte. Putten heeft niks te maken met Voorne-Putten.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe jij Putten bij Ossendrecht in de buurt danof juist niet
![]()
ja lachen joh !quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Beschouw het volgende:
idd
Was tot 2004 trainer bij vv Spijkenisse. Had hem eerder in de krant helemaal afgezeken, maar dat nam hij me niet kwalijk. Bewaarde het stukje zelfs in zijn portemonnee. Liet het me zelf zien. Mooi toch?
tjonge, vind je het gek dat ik soms met mijn topo in de knoop komquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Beschouw het volgende:
Dat is Putte. Putten heeft niks te maken met Voorne-Putten.
Mooi complex daar. Zelf ooit ook gespeeld daar, met de jeugd van MOC'17 uit Bergen op Zoomquote:Op woensdag 5 april 2006 15:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tjonge, vind je het gek dat ik soms met mijn topo in de knoop kom
In Putte zit trouwens een voetbalvereniging die heet "de Grenswachters", ze zitten dan ook in de buurt van de Belgische grens
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:14 schreef Beschouw het volgende:
Mooi complex daar. Zelf ooit ook gespeeld daar, met de jeugd van MOC'17 uit Bergen op Zoom
Zat je in Ossendrecht of in Bergen op Zoom in dienst?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook, we speelden een oefenwedstrijd tegen het eerste met een elftal van onze opleiding (militaire dienst)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |