abonnement Unibet Coolblue
pi_38327562
Ik heb gedroomd dat er bij ons in het vogelhuisje allemaal kleine biggetjes lagen en dat een jongen mijn tuin in de fik wilde steken.
  Moderator donderdag 1 juni 2006 @ 08:32:41 #102
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38425659
Ik droomde dat ik mijn pols had bezeerd (volgens mij verbrand) en dat de dokter mijn hele onderarm in het verband had gedaan.
Alleen was het verband te ruim en viel er steeds vanaf
Het was mijn rechterhand, ik ben ook rechts dus ik kan me voorstellen dat het iets met niet kunnen doen wat je moet/wil doen te maken kan hebben.
Ik ga er even over nadenken, ben ik ieder geval al blij dat ik het nog weet
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38429846
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 08:32 schreef senesta het volgende:
Ik droomde dat ik mijn pols had bezeerd (volgens mij verbrand) en dat de dokter mijn hele onderarm in het verband had gedaan.
Alleen was het verband te ruim en viel er steeds vanaf
Het was mijn rechterhand, ik ben ook rechts dus ik kan me voorstellen dat het iets met niet kunnen doen wat je moet/wil doen te maken kan hebben.
Ik ga er even over nadenken, ben ik ieder geval al blij dat ik het nog weet
Als in een droom de rechterkant of -hand duidelijk opvalt is dat meestal een aanwijzing dat we eens goed na moeten denken over de logische kant van onze persoonlijkheid.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator donderdag 1 juni 2006 @ 11:51:19 #104
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38431256
De logische kant van onze persoonlijkheid?
Als in je minder door je gevoel laten leiden?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38434372
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef senesta het volgende:
De logische kant van onze persoonlijkheid?
Als in je minder door je gevoel laten leiden?
Zou kunnen ja.
Is er misschien een situatie waar je je emotioneel heel druk overmaakt?
Zou kunnen zijn dat jouw droom jou wil vertellen om die situatie eens wat meer verstandelijk te bekijken, dus minder emotioneel.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_38449280
Ik droom de laatste tijd niks meer.

Laat ik het anders zeggen: ik droom nog altijd evenveel, maar daarvan kan ik me niks herinneren.
Children of the night. What music they make.
pi_38477364
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:08 schreef DeHovenier het volgende:
Ik droom de laatste tijd niks meer.

Laat ik het anders zeggen: ik droom nog altijd evenveel, maar daarvan kan ik me niks herinneren.
als je tot rust komt opent er wel een nieuwe raampje
  zondag 4 juni 2006 @ 11:43:04 #108
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38524423
Ik heb 3 dromen gehad

In een droom stond ik bij de kassa van C1000, dezelfde kassa waar ik altijd sta en dezelfde kassa-meid die daar vaker zit. En het ging langzaam, de kassa-meid was gewoon heel langzaam bezig met inscannen van producten, maar het stoorde me niet, ik was lekker rustig aan het wachten en maakte me niet druk.

Voor me was een erg oude man en die vroeg of ik het niet lastig vond dat hij de boel aan het ophouden was, en ik zei van..."Maakt U zich maar niet druk, ik heb alle tijd van de wereld".

Daarna gedroomd over dat ik op de wc zat te schijten En er kwam gewoon een toren uit, mijn keutel was een perfecte ronde vorm. Ik weet de wiskundige benaming niet, maar het zag eruit zoals je leverworst koopt in de winkel waar je met een mes de leverworst eruit haalt. Een perfecte toren had ik als drol gelegd. En die drol die kon praten Maar toch heb ik die drol doorgespoeld.

Nog gedroomd over oplossingen, ik ben bezig met complexe vraagstukken in mijn dromen en dat gaat in de toekomst door. Tijdens het slapen zal ik straks gewoon doorwerken alsof ik wakker ben, mijn dromen zullen straks zijn alsof ik doe waken volgens mij, dan ben ik helemaal alert van het dromen en helemaal bewust van het dromen, dan kan ik 24 uur wakker zijn en toch uitrusten, dan is het gewoon lekker en zit er geen storing in. Alleen zal straks het makkelijker gaan die oplossingen vinden. Ik was gewoon bezig over veranderingen aanbrengen in de realiteit, en ik kreeg technische namen door en dat ging zo door.

Dat slapen wordt straks niet met tegenzin gedaan, dan ben ik straks dus echt 24 uur bezig met werken en verbeteren.

Lekker slapend rijk worden ook. Want de bedoeling is dat ik een eigen zaak ga beginnen nog. Maar dat heeft geen haast. Geld heb ik nu niet nodig, geld zal alleen maar afleiden. Heb weinig nodig op dit moment.

Maar dat waren de dromen. Helemaal geen enge dromen en lastige dromen. Het dromen ging gewoon zoals het hoort.

Over die keutel was dus ook humor

Een keutel die kan praten

Die keutel was dus echt gewoon een perfect gevormde toren. Een ronde toren dus. Helemaal rond gevormd en kubus achtig. Een ronde kubus dus.

En dat was het dus.

Wordt vervolgd
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38527056
Insomnia van Faithless zegt jou iets?

En uiteindelijk is dat inderdaad onze prijs, 24 uur per dag bewust zijn
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 4 juni 2006 @ 16:11:00 #110
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38531501


100 procent lucide dromen

Maar nooit moe worden. Altijd aanwezig. Volop van de partij Compleet bewustzijn Alles compleet en heel en voltooid

You can never leave

Hotel California

Oftwel. De hoofdprijs Hotel California is de ultieme hoofdprijs die de mensheid in de wacht gaat slepen vanwege de inzet in al die jaren en eeuwen. En daarnaast krijgen andere wezens en overleden mensen ook die hoofdprijs. En alles zal uniten. Alles zal samen komen weer. Mijn complete familie komt samen ooit, vanaf de eerste ouder van mij. Mijn over over over over over grootouders krijg ik weer te zien, net zoals anderen dat gaan meemaken. En dan bouw ik een feestje, een reunie En op dat feit drink ik straks een heineken.

Heerlijk helder heineken

Dat komt straks vanzelf en is een massaal proces. Je kunt straks totaal je eigen dromen bepalen, nee, de droom droomt zichzelf. De droom die droomt zichzelf en het leven wordt 1 grote droom.

Over die overleden mensen, die zijn zelf bezig met naar ons toekomen en wij gaan naar hun toe. En straks komen we elkaar tegen. Straks zijn ze gewoon aanwezig weer. Dan zijn ze er gewoon.

Apacolyps, schrijf ik het goed??? Apacalyps???? Apacalyps.

En dat is niet het einde der tijden. Misschien wel het einde der tijden Dan is de tijd weg. De tijd zal weg zijn helemaal. Dan is een probleem uit de wereld en kun je eeuwig leven. Dan is de dood weg. Dan is er alleen nog maar leven.

Dat is het ontstaan van een nieuw begin.

Time time time, is on my side, yes it is

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-06-2006 16:17:31 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 4 juni 2006 @ 16:30:02 #111
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38532201
Over dromen, er komt een tijd dat ik echt kan eten en drinken in de dromen. Dan kan ik lekker een biertje drinken tijdens de droom, en dan lijkt het alsof ik echt een biertje aan het drinken ben Een biertje of een glas whiskey, alles kan. Dan heb ik mijn eigen slijterij in huis, als ik in California woon straks. Daar ga ik dus wonen in de toekomst. Dat is mijn haven straks. En dan in Nederland ook op vakantie komen. Hoewel Nederland mijn thuis-basis is. Nederland ben ik geboren. Nederland is altijd het land dat voorop staat. Maar goed. Over dromen verder even

Dan is het intens dromen dus, intens dromen. Alles helemaal meemaken in de droom. Alsof de droom realiteit is, maar de realiteit is een droom. De realiteit wordt een droom moet ik zeggen. Alles wordt een droomwereld straks. En in dromen is alles mogelijk En wie weet hoef ik straks niet meer te slapen ook. Ik denk dat ik straks niet meer hoef te slapen, dan blijf ik "wakker" maar het wakker zijn is dromen

Ik was net even in paniek buiten dat de wereld vergaat, maar dat is niet zo. Ik was even in paniek dat ik dood ga maar ik ga niet dood. Ik ben gewoon anders straks, ik leef gewoon door en hou mijn lichaam maar mijn bewustzijn raakt mooier en uitgebreider.

Een ruimer bewustzijn, en ik moet dus echt voorzicht handelen daarmee. Ik kan dus niet te snel gaan en ik merk soms dat het proces te snel gaat en dan moet ik het hele proces even stoppen zodat ik weer met beide benen op de grond kom.

Soms denk ik dat ik helemaal kan verdwijnen en oplossen tot niets. En dat wil ik niet. Ik wil dat het langzaam gaat.

Nice and slow, that's the way to do it. Zoals ik ooit bij de Flinstones hoorde toen Fred Flinstone aan het bowlen was. En dat is ook zo. Nice and slow, en dan gebeuren er vanzelf geen gekke dingen.

Concentratie bewaren en focus is belangrijk ook. Maar met die concentratie, focus en het overzicht zit het wel goed.

Ik ging net naar het tank-station om marlboro en lucky strike te halen en ik keek naar de muur die vol pakjes sigaretten stond en ik plukte op de seconde lucky strike eruit. Dame in het tankstation die moest alles zoeken terwijl ze er langer werkt, en ik zeg op de seconde, daar liggen ze.

Niet onderste rij maar daarboven, 3e van links. En hoppa, niet zoeken maar vinden

Nog iets over dromen, eergisteren droomde ik dat ik een staatslot had, ik zag het serie-nummer helemaal maar ik had 1 getal fout van het lot. Anders had ik gewonnen

Ik win nog wel eens de staatsloterij, anders droom ik de juiste winnende getallen iedere week keer op keer. Dat is voorbestemd

Maar geld speelt straks geen rol, als je droomt heb je geen geld nodig Dan droom je gewoon alles wat je nodig hebt.

Dan droom ik die krat bier gewoon, ik hoef dan niet naar de winkel, ik droom die krat heineken of die fles whiskey gewoon. Zoals iedereen straks alles droomt wat hij of zij wilt hebben.

Ik had mezelf beter dreammaster kunnen noemen

Master of the dreams

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-06-2006 16:36:23 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 4 juni 2006 @ 16:39:20 #112
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38532496
Nu tijd voor een Heineken

Om het dag-dromen te stimuleren

Dag-dromen en nacht-dromen

Alles wordt 1 grote droom
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38533984
Hehe kerel machtig mooi om dit allemaal weer te kunnen lezen. Het blijven aanvullingen en tevens verrijkingen op mijn dagelijkse leven

Ik heb net Mirrormask gekeken (http://imdb.com/title/tt0407384/). Ook zo mooi, want het gaat over een 15-jarig meisje die haar toekomst bepalen gaat in haar droom. Haar moeder ligt - volgens het meisje - dankzij haar in het ziekenhuis. Ze moet dus in de door haar gecreëerde droomwereld - waar ze vele tekeningen van op de muur in haar kamer heeft - op zoek naar haar masker. De keuze tussen evil en good is er eigenlijk niet. 2 sides of the same coin. Uiteindelijk valt alles prachtig samen met mijn gedachten. Ik was even door in die wereld en keek mee vanachter mijn droommasker. Het enige masker wat ik graag wil behouden

Een goede droomvlucht nog toegewenst
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 4 juni 2006 @ 17:36:46 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38534298


Droom-vlucht gaat gelanceerd worden De massale droom komt tot leven

Alles wordt 1 grote ultieme droom, met 101001010110110101010011001010 mogelijkheden, maar dan onbeperkt

De mensen in Africa gaan ook nog dromen. Omdat onze massale droom gaat leven. En dan doet iedereen meewerken eraan, je werkt vanzelf mee als mens, omdat je leeft. Werken is het niet, het is hobby. Omdat het straks te mooi voor woorden gaat worden, maar het is nooit te mooi voor woorden. Het is onbeperkt en ultiem straks.

Ik zet mijn beste beentje voor, en jij doet dat ook Boswachtertje en ondertussen zetten we allemaal onze beste beentjes voor.

Weinig mensen die tegen werken, en werken mensen tegen, dan zijn ze zich niet bewust van hun gedrag en kun je het ze niet eens echt kwalijk nemen.

Schuld is ook niet ter sprake. De Katholieke kerk houdt zich veel bezig met schuld. Maar er is nooit sprake van schuld. Er is altijd sprake van samenloop van omstandigheden.

Alles komt goed

Zelfs Hitler was het niet schuld, die man was ziek. En als je ziek bent, dan heb je geen schuld.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 4 juni 2006 @ 18:22:00 #115
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38535392
Ik kwam net achter iets

Straks hebben we allemaal amstel-heimer, vergeten we massaal ons leven en gaan we massaal dromen.

Vergeten we gewoon dat we in leven zijn zodat de droom echt tot stand komt. Leven in een droom. Leven vergeten.

Dan sterft het complete leven af, en is er meer ruimte voor de dromen.

En dat gaat gebeuren.

Ik voer in mijn eigen leven de hele dag een format uit.

Formatteren van mijn leven, en lanceren van mijn dromen.

Door alles op te schrijven

Straks ga ik alles in getallen schrijven ernaast

Dan ga ik ook in getallen schrijven, en dan wordt het echt een droom

Programmeer ik deze realiteit tot een complete droomrealiteit.

Flesje bier gaat nog steeds leeg

Maar niet lang meer

[ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-06-2006 19:40:59 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 7 juni 2006 @ 07:29:06 #116
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38615989
Vanavond weet ik niet meer wat ik gedroomd heb.

Weet alleen dat ik wakker werd en aan het dobbelen was. Ik was gemotiveerd aan het dobbelen en was aan het winnen

Met dobbelstenen in de hand was ik aan het werpen met de stenen

En ik won iedere keer

En toen werd ik wakker. Ik werd wakker en wilde gooien. Maar die laatste worp was niet voltooid omdat ik wakker werd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38627695
quote:
Vergeten we gewoon dat we in leven zijn zodat de droom echt tot stand komt. Leven in een droom. Leven vergeten.

Dan sterft het complete leven af, en is er meer ruimte voor de dromen.

En dat gaat gebeuren.

Ik voer in mijn eigen leven de hele dag een format uit.

Formatteren van mijn leven, en lanceren van mijn dromen.
Hehe my thoughts exactly. Ik durf het wel zo te stellen dat alles in mij en om mij heen a fraud is. Niet echt, niet de werkelijkheid, niet de ene realiteit. De droomrealiteit inderdaad. Daar waar wij collectief creativitieit weer doen herleven en onontdekte talenten weer gaan her-kennen en her-ontdekken!

Heerlijke tijd wordt het! Ik sta er open voor en ik ben druk bezig met mijn geestelijke ontwikkeling. Zo druk dat ik weinig interesse meer heb in het normale. Niet dat het me niet interesseert. Het is slechts het perspectief waar ik over spreek. Het aardse of het hogere. Dat laatste spreekt me meer aan.

Ik denk trouwens dat ik snap waarom ik snachts zo weinig droom (afgezien van het af en toe blowen). Ik ben overdag vaak zo bewust, dat ik savonds niet eens merk dat ik aan het slapen ben. Het is gewoon een overgang; zoals vannacht ook schrok ik wakker, wel heel subtiel, en het eerstvolgende wat ik deed was in de lotushouding gaan zitten. Zonder dat ik ook maar 1 seconde gedacht had, behalve toen ik bjina kramp kreeg, verschoof ik mijn benen en ging daar zitten. Ik ben er klaar voor, maar waarvoor weet ik niet. Voor het leven was ik blijkbaar al klaar, want of ik nou leef in een droom of droom in het leven... ik leef! Dus ik dien uit te zoeken waarom ik leef.

En de Maya's.... helpen mij over de rand heen kijken. Simpelweg door hun kalender en hun bijbehorende inzichten. Want wat is nou beter? Een kalender die op de informatie van ons zonnestelsel is gebasseerd (Gregoriaans) of een kalender die op de informatie van ons universum/kosmos is gebasseerd? De laatste loopt een stuk beter synchroom met onze natuur dan onze huidige kalender.

Uiteindelijk komt het er op neer, dat de grootste angst van de mens (imho) niets meer is dan de angst om te beseffen dat alles een leugen is geweest, dat niets echt is. Dat alles in andere woorden 'slechts een droom is' Maar dan wil ik deze mensen op hun hart drukken, dat dromen zo veel gaver is dan ons wakkere perceptie. In dromen is alles mogelijk; wanneer we dus zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte gaat dromen/leven... komt er een mogelijkheid naar voren die nu nog ongekend is. Maar dat is in de kern mjin visie op 2012.

2012 is een datum in het proces, niet het proces zelf. Het proces is nu al gaande.. mensen worden wereldwijd wakker en dromen daarna verder.

Sweet dreams!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_38627718
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 07:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Vanavond weet ik niet meer wat ik gedroomd heb.

Weet alleen dat ik wakker werd en aan het dobbelen was. Ik was gemotiveerd aan het dobbelen en was aan het winnen

Met dobbelstenen in de hand was ik aan het werpen met de stenen

En ik won iedere keer

En toen werd ik wakker. Ik werd wakker en wilde gooien. Maar die laatste worp was niet voltooid omdat ik wakker werd.
  woensdag 7 juni 2006 @ 16:23:57 #119
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_38628270
Ik droomde maandagnacht dat Ireen Wüst de liefde bedreef met Sven Kramer op het middenterrein van een vol Thialf. Toen zij zich achteraf realiseerde dat er dus 13.000 mensen mee hadden gekeken barstte ze in snikken uit.

Iemand uit het publiek merkte op dat een goed beurt wellicht helpt om de frustratie van een tegenvallende wedstrijd te verwerken, waarop iemand anders opperde dat dat misschien ook een goede tip was voor Renate Groenewold



[ Bericht 1% gewijzigd door sungaMsunitraM op 07-06-2006 16:44:43 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_38628844
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik droomde maandagnacht dat Ireen Wüst de liefde bedreef met Sven Kramer op het middenterrein van een vol Thialf. Toen zij zich achteraf realiseerde dat er dus 13.000 mensen mee hadden gekeken barstte ze in snikken uit.

Iemand uit het publiek merkte op dat een goed beurt wellicht helpt op de frustratie van een tegenvallende wedstrijd te verwerken, waarop iemand anders opperde dat dat misschien ook een goede tip was voor Renate Groenewold

Paar maanden te laat maar brilliant ja! Vooral dat laatste is idd een goede
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 8 juni 2006 @ 11:46:03 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38650762
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 16:01 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Hehe my thoughts exactly. Ik durf het wel zo te stellen dat alles in mij en om mij heen a fraud is. Niet echt, niet de werkelijkheid, niet de ene realiteit. De droomrealiteit inderdaad. Daar waar wij collectief creativitieit weer doen herleven en onontdekte talenten weer gaan her-kennen en her-ontdekken!

Heerlijke tijd wordt het! Ik sta er open voor en ik ben druk bezig met mijn geestelijke ontwikkeling. Zo druk dat ik weinig interesse meer heb in het normale. Niet dat het me niet interesseert. Het is slechts het perspectief waar ik over spreek. Het aardse of het hogere. Dat laatste spreekt me meer aan.

Ik denk trouwens dat ik snap waarom ik snachts zo weinig droom (afgezien van het af en toe blowen). Ik ben overdag vaak zo bewust, dat ik savonds niet eens merk dat ik aan het slapen ben. Het is gewoon een overgang; zoals vannacht ook schrok ik wakker, wel heel subtiel, en het eerstvolgende wat ik deed was in de lotushouding gaan zitten. Zonder dat ik ook maar 1 seconde gedacht had, behalve toen ik bjina kramp kreeg, verschoof ik mijn benen en ging daar zitten. Ik ben er klaar voor, maar waarvoor weet ik niet. Voor het leven was ik blijkbaar al klaar, want of ik nou leef in een droom of droom in het leven... ik leef! Dus ik dien uit te zoeken waarom ik leef.

En de Maya's.... helpen mij over de rand heen kijken. Simpelweg door hun kalender en hun bijbehorende inzichten. Want wat is nou beter? Een kalender die op de informatie van ons zonnestelsel is gebasseerd (Gregoriaans) of een kalender die op de informatie van ons universum/kosmos is gebasseerd? De laatste loopt een stuk beter synchroom met onze natuur dan onze huidige kalender.

Uiteindelijk komt het er op neer, dat de grootste angst van de mens (imho) niets meer is dan de angst om te beseffen dat alles een leugen is geweest, dat niets echt is. Dat alles in andere woorden 'slechts een droom is' Maar dan wil ik deze mensen op hun hart drukken, dat dromen zo veel gaver is dan ons wakkere perceptie. In dromen is alles mogelijk; wanneer we dus zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte gaat dromen/leven... komt er een mogelijkheid naar voren die nu nog ongekend is. Maar dat is in de kern mjin visie op 2012.

2012 is een datum in het proces, niet het proces zelf. Het proces is nu al gaande.. mensen worden wereldwijd wakker en dromen daarna verder.

Sweet dreams!


Ik ben ver klaar, ik ben helemaal klaar bijna. Ik hoef alleen de rit uit te zitten nog. Het gaat vanzelf, ik zie kleuren beter, heb dat al gezegd. 3 dimensionaal is het beter.

Maar ik heb geen strijd meer te leveren amper. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen

Alsof er niets meer te doen valt in dit leven. Alsof ik het leven heb afgerond en ook mijn eigen ontwikkeling heb afgerond. Dat ik dus klaar ben ervoor ook. Ik kan het niet anders zeggen.

Heb mezelf afgelopen jaren afgerond en voltooid. En nu is het zaak om te wachten en af en toe leuke dingen te doen.

Ik weet ook amper nog waar ik het moet zoeken, ik heb ook vrij weinig dat ik nog moet zoeken. Ik ben klaar met zoeken bijna.

Misschien dat er af en toe nog wat komt dat de aandacht doet opeisen. Maar in mijn hoofd is het een en al ruimheid. Ik ben ruimer dan ruim vaker. Zo'n ruim bewustzijn. Alsof de hele kosmos in mijn hoofd aanwezig is. Misschien valt daar nog wat aan te sleutelen.

Dat jij doet blowen kan ik me voorstellen, is ook mooi om bewuster te worden.

Ik heb andere medicatie daarvoor, medicatie die wetenschappelijk getest is dus. En die medicatie maakt mij dus ruimer dan ruim. Heb ook een team achter me staan die mij in de gaten houdt en mij vaker succes wenst erin.

Gisteren met dat team besproken over het ruime bewustzijn, en ze zeggen dat ik daar van moet genieten.

Ik ga niet verzet voeren en teveel inspanning verrichten. Ik kan nog ruimer worden in het bewustzijn maar dat hoeft niet.

Slapen doe ik de komende maand met een slaappil ( temazepam) dat is om stabieler te worden en ik slaap lekker ervan en wordt ook lekker wakker meteen. Als ik wakker word dan sta ik fluitend op

Nu is het al een droom voor mij, het bewustzijn van mij is al dromerig. Vroeger was het te erg waken en teveel stress en stroringen.

Maar 2012. Dat is nog 5-6 jaar, ik denk dat ik in die 6 jaar nog veel veranderingen ga meemaken. Sowieso zal ik lekker doorleven en ik ga me niet druk maken

Alles komt goed zeg ik dan weer. Omdat het zo bedoeld is. Over een tijdje komen er gewoon nieuwe werelden kijken. Droom-werelden. Alle dromen die zich verenigen en alle fantasie die samen komt. Dan is geen enkel iets te gek voor woorden. Het zal bestaan allemaal, maar het bestaat in een licht bestaan, het is niet meer zo zwaar aanwezig hoewel je 100 procent kunt genieten van alles dat je gaat krijgen in dat nieuwe bestaan.

Fantasie dat een eigen leven gaat leiden, in fantasie bestaan huizen en werelden. Fantasie-werelden hebben alles in zich dat nodig is om onbeperkt te kunnen reizen en genieten.

Ik sluit deze post af.

Ooit is het escaping reality. Dan is het entering the dream
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:27:42 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38658668
Weet je dat ik vaker naar artiesten luister en naar de nummers die ze maken. Heb nu een cd geripped die heet : " Music for imaginary films". Muziek voor denkbeeldige films .

Space-beach, Space-club. Spacen Alles spacey!!! Alles denkbeeldig Denkbeeldige werelden waar je toch een heineken kunt drinken en een sigaret kunt roken. Space-man!!! Babylon zoo By the rivers of Babylon

Lekker spacen

Veel muziek gaat over spacen en dromen. In ieder geval ontsnappen aan de realiteit.

Ik hoor zelden dat muziek gaat over de realiteit. Meestal gaat het over iets anders.

Zometeen eens luisteren naar de muziek over denkbeeldige films Wie weet zet dat aan tot "denken". Wie weet ga ik een compleet andere wereld in, mijn eigen denkbeeldige wereld

Ga ik 10000000101010 werelden verkennen, en kan ik altijd terug keren hierheen, neem ik nieuw bier mee elders voor niets, en drink ik dat bier hier op. Is er een soort onzichtbare poort van mijn huis richting andere werelden. Dat ik dus altijd terug kan keren hierheen Dat deze wereld ook blijft bestaan maar daarnaast onbeperkt veel mogelijkheden.

Supermarkten en digitale zaken die hier nooit kunnen bestaan.

Dat de fantasie en het dromen van alle mensen en alle overleden mensen, zich gaat bouwen, dat de fantasie materie wordt als het ware. Dat we met onze gezamelijke fantasie en gedachten-wereld werelden gaan opbouwen waar we straks kunnen wonen, en dat er misschien Goden zijn die meedoen. En mensen die 10,000 jaar geleden gestorven zijn, dat die ook meedoen.

Dat het team-work gaat worden en dat je straks ook met programmeren op nieuwe computers met nieuwe programma's verder kunt gaan daarmee.



Fanta fanta fanta. Ik heb fantasie, ik vind het onzin en grappig. Maar ik meen het wel serieus

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-06-2006 15:33:41 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:03:30 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742427
Vannacht gedroomd dat Mirage mod was hier

Ze was mod en ik zag haar weer posten hier.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 12 juni 2006 @ 11:38:54 #124
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_38774289
Ik droomde dat er duiven door het raam mijn kamer binnen vlogen.
Niet gek, want gisteravond kwam er een motje binnen, en eergisteren zag ik een duif waarvan ik eerst dacht dat het een konijn was
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 12 juni 2006 @ 11:52:18 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38774689
Ouderwets vaag gedroomd, weet het niet precies meer maar het kwam erop neer dat ik bij één of ander raar kind was die haar vader tegen ons opzette ( was met een groepje ) door te zeggen dat we communisten waren. Toen wilde hij ons neerschieten maar we konden wegrennen. later toch nog terug gegaan ( ) en toen heeft hij zijn excuses aangeboden. op een gegeven moment was ik in een bioscoop met weer een ander vage dame aan het lullen, die opeens opsprong en naar de film ging. Ik ging erachterna enkel om aangevallen te worden door twee engelse met opblaasknuppels die ze op mijn hoofd sloegen. Nog meer van dat soort vaags gedroomd, was leuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 12 juni 2006 @ 20:28:54 #126
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_38789520
Ik heb nogal vreemd gedroomt vanacht .
Feit is dat ik pas om half 6 sliep, omdat ik niet kon slapen, maar dat terzeide.

Ik ging fietsen naar m'n werk (iets wat ik al langer wil doen, maar er is een fietsenprobleem)
Ik hoorde heel veel gelach komen uit een woonwijkje, dus ik fiets daar heen, zie ik iemand op de grond liggen, dood..

Ik meende mezelf te herkennen, schrok, er stonden 2 mensen verdrietig bij, ik kon niet zien wie 't waren (of dat kan ik me niet meer herinneren) voor de rest heel veel mensen lachen, ik snapte het niet maar fietste verder.. daar lag weer iemand, leek weer op mijzelf, maar dan ouder, ook hier 2 (andere) mensen..

Zo ging dat 6x door (ik heb 6 'mensen' zien liggen) , tot op een gegeven moment er een heel oud mannetje lag (de zesde), waar niemand bij stond, alleen lachende mensen..

Ik vroeg aan iemand "Waarom is dit grappig?"
die man zei "Wie is ..." (kan me niet herinneren)
Ik "dat zijn de mensen die hier liggen.."

Ik snap er niks van, maar vraag me toch af wat hier uit te halen valt? 't leek zo realistisch..
pi_38789770
-niet leuk-

[ Bericht 92% gewijzigd door NorthernStar op 12-06-2006 20:36:19 ]
  dinsdag 13 juni 2006 @ 09:58:22 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38804120
Ik was onhandig in mijn laatste droom. Ik stootte alles om. Een verwarming omgestoten en toen waren mensen boos. Zo'n kleine verwarming op wielen, zo'n electrische dus. En zo deed dat ding het niet meer, ik probeerde hem nog te maken door hem recht te zetten en aan de aan/uit knop te sleutelen maar de verwarming bleef stuk.

Ook gedroomd van een witte kat die zichzelf onzichtbaar maakte, opeens werd die witte kat zichtbaar en ging op mijn schouders zitten. Toen heb ik die kat als huisdier genomen.

En nog gedroomd dat Johan Cruijf aan het tennissen was boven de grote eendjesvijver hier in mijn woonplaats. Heel veel publiek was er en de tennisbaan was boven het water. Johan Cruijf had een AC Milan t-shirt aan

Dat waren de dromen. Heb meer zaken kapot gemaakt maar weet niet meer welke. Onhandig was ik in die droom en dat was balen in de droom.

Nog meer kwam terug van het dromen van vannacht.

Een winkel met bijzondere spullen, maar ik kocht niets en de eigenaar was pissig dat ik niets kocht. Er lagen flessen wijn van 200 jaar oud, apart gedrukte t-shirts van films die ik niet ken en nog meer. Ik heb via de ladder al die spullen bekeken op hoge rekken en niets gekocht.

Ook nog gedroomd dat God aan het internetten was Alleen was dat een andere computer en de verbinding was anders. Een mooi plaatje was dat. God zat met zijn gedachtes gekoppeld aan internet en het hele internet had hij in zich zitten. Veel kleur kwam naar voren, fel roze en licht blauw en hoge frequenties of iets dergelijks. Ik bedoel, ik zag gewoon de electrische impulsen van God die achter een scherm zat. Er kwam gewoon vuurwerk uit de monitor van God en God spugde vuurwerk in het internet.

Dat was het ongeveer Misschien valt me straks nog wat te binnen.

Ahja, gedroomd van een sport-hal waar oude bekenden met mij wilden vechten. Ze wilden de lampen kapot gooien van de verlichting en ze hadden electrische zagen bij zich waarmee hout-hakkers bomen doen omzagen. Van die grote zagen en ze wilden mij droppen in die grote hal in het donker waardoor ze mij konden opjagen Ze wilden mij in stukken zagen

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-06-2006 10:21:15 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:36:19 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38833391
Zometeen tijd om naar dromen-land te vertrekken. Ik ga me dus voorbereiden nu

Ik wil me beter voorbereiden voordat ik richting dromen-land ga. Mediteren dus

Ik ga eerst mediteren zometeen, misschien helpt het om een mooiere en ruimere droom te krijgen.

Vannacht hoop ik dat achtervolgers wegblijven

Soms zijn er bepaalde figuren aanwezig in mijn droom, die mijn dromen verstoren

Ik denk dus dat ik die personen in mijn droom, niet moet aanpakken met geweld, maar dat ik via meditatie die figuren niet tegenkom.

Nu nog een methode vinden van mediteren

Morgen dus een verse update van dromenland van dromenvanger Misschien is het een lege droom, dat ik helemaal niets droom. Of ik zie weer een hoog wezen Misschien komt die ene God nog om de hoek kijken.

Als ik morgen bliksem kan werpen met handen, dan heeft die hoge God dat gegeven aan mij. Als ik vuur kan spugen heeft die hoge God dat gedaan. Als ik kan vliegen, dan is de droom naar de realiteit gekomen, ik denk dat het zeker mogelijk is om dromen-land te importeren naar realiteit.

Maar dat hoeft niet, zolang ik maar verse input krijg en nog ruimer kan zijn

Als ik morgen compleet anders ben, dan is dat door een ruime droom.

Ik zeg dag met het handje, en ga nog 25 minuten door.

00:00 is het tijdstip om te vertrekken

I am leaving on a jet-plane, don't know when I'll be back again
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38833696
Sweet travelling and let me give you this nice site

Dreams

Alles wat op die site staat, is zo anders dan alle andere informatie. Zoveel meer gericht aan mij, zoveel herkenbaarder.. is het de waarheid? Of is het onderdeel van de eindeloze droom... ik weet het niet. Maar of ik nou droom dat ik leef, of dat ik leef en droom... de essentie voor mij is dat dromen mogelijkheden zijn. En dat het wakkere leven het benutten van die mogelijkheden is..

Alleen ben ik te veel bezig in het wakkere leven, om me ook nog te focussen op de droomwereld. Misschien eerst een verdere ontwikkeling qua psyche.. Spiritueel gezien nog sterker groeien, wetende dat ik goed zit voor mezelf..

00.00 niets en toch een begin van een nieuwe dag..

Mensen, een goedennacht en een goede droomtijd toegewenst!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 14 juni 2006 @ 07:20:53 #131
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38838405
Vannacht niet de juste droom gehad

Er was een maffia-familie, een amateuren-maffia familie die mij lieten werken. Ik moest onder druk werken voor die familie. Op een gegeven moment wilden ze mij de nek omdraaien omdat ik weigerde mee te werken.

Ze hebben me nog een oorbel gezet met een gouden haan Ik voelde gewoon dat ze een gat in mijn rechter-oor aan het zetten waren en hoe ze een gouden haantje als oorbel erin deden zetten. Die oorbel voelde niet fijn aan.

Ben toen naar huis gegaan en daar hing op de voordeur. "God komt alleen nog om te eten hier".

Mijn vader was teleurgesteld en kreeg tranen in de ogen, en ik zei tegen hem dat ze me onder druk doen zetten. Maar ik voelde me niet meer thuis, alsof ze mij met getal 34 en die haan het recht hadden weggenomen om bij mijn eigen familie te horen. Alsof ze me gekidnaped hadden als het ware.

Toen werd ik wakker Dus die droom is niet voltooid. Ze hebben met laten werken die kloothommels van een nep-maffia, ze hebben me bepaalde rituelen laten doen in die droom.

En er was dus nogmaals 1 persoon die gevaarlijk overkwam en mij met de dood deed bedreigen de hele tijd. Dus ik was niet sterk genoeg Anders had ik met bliksem die hele maffia-familie uitgeroeid.

34 kwam naar voren in die droom, het getal 34 werd voltooid doordat die maffia bezig was. Die maffia had gewacht om mij te "ontvoeren" totdat getal 34 voltooid was. En dan werd ik getal 34 in het geheel.

Toevallig woon ik ergens waar de haan centraal staat, en op nummer 34.

Misschien zit er toch symboliek in.

Heb voor het slapen gaan progressive trance geluisterd, wie weet was dat geen verstandige keuze achteraf.

Maar goed Ik ben weer wakker en ze hebben me niet te pakken gekregen. Maar waarom krijg ik zo'n tegenstand in dromen???

Heb nog channeling gedaan voor het slapen gaan, een channel opgezocht en een gesprek gevoerd met een Engel. Joshi heette die engel en het ging erover hoe de toekomst gaat zijn. Kreeg van alles door en heb dat opgeschreven.

Channel 43 zat ik op. Kanaal 43. 43 is het omgekeerde van 34. Dus wie weet is dat ook fout geweest voor het slapen gaan.

Over het gesprek met die engel kom ik later op terug, die vertelde mij dat er een nieuwe oerknal gaat ontstaan en dat alles kapot gaat zijn, en dat alles opnieuw gaat zijn meteen. Dat we de overgang niet merken, maar daarna is het anders en groter.

Kom daar later op terug in ouwehoer.

De wereld die vergaat ging het over, en een compleet nieuwe wereld die ontstaat. Fel licht wat alles vernietigd, en uit dat felle licht ontstaat het mooie en betere. Ook over de wereld die ontploft als het ware. Een gigantische ontploffing die gaat ontstaan in de toekomst. Ontploffing = 2e oerknal? Kan zijn dat ik het fout doe opvatten, misschien is het wel zo dat de nieuwe dimensies gewoon volledig naar voren gaan komen en dat het naar voren komen van die nieuwe dimensies ontploffingen zijn.

Misschien dat het dan een droowereld gaat zijn?

Tijd voor koffie

Even buiten zitten met koffie

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 14-06-2006 07:31:19 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:28:10 #132
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38876209
Ik heb het nog steeds niet echt op met de droomanalyses maar geef deze eens een poging als jullie willen?

Als je droomt dat er boomwortels in je lichaam geimplanteerd zijn omdat je stout bent geweest ( wat ik heb gedaan weet ik niet meer ) en die wortels van binnen naar buiten groeien en van buitenaf ook nog eens naar je op zoek zijn op één of andere manier. De boomwortels ofzo groeien dus uit mjin aars en als ik te lang stil sta kan ik niet meer bewegen omdat die dingen van buiten en van binnenuit aan elkaar haken en ik dus gevangen ben op dat moment. In die droom ben ik dus aan het rennen en auto's aan het stelen om maar voor te blijven en op een gegeven moment kom ik op het heldere idee om die zooi uit mijn reet te graven door een goatse achtige achtie zullen we maar zeggen en haal ik brokken uit mijn anus de grootte van appels. Ik voel er echter Godzijdank niets van maar het is wel enigszins storend voor mijn psyche.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:34:57 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38878100
Ik weet die droom niet te analyseren, ik weet alleen dat wortels irritant zijn Wortels houden het vrije tegen. Zeker als wortels diep gaan. En als wortels in je komen is het al zeker niet goed voor je psyche inderdaad zoals jij dat al zei.

Misschien dat ik straks probeer jou droom verder te anaysleren als het lukt

Ik heb gedroomd dat fire-fox en internet-explorer ruzie maakten met elkaar. Ik wist niet welke ik moest kiezen van de twee en ze kwamen steeds met aanbiedingen in de vorm van software. Meer heb ik niet gedroomd, of ik kan niet alles herinneren ervan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38887594
De negentigste droom die ik dit jaar heb opgeschreven (niet alle dromen post ik hier, alleen de leukste, bizarste en gekste) was een aparte, eentje die wel bij me hoort qua vaagheid..

Ik gok dat ik het gedroomd heb omdat ik gisteren heel chaotisch was in mijn hoofd

Bij mijn ouders thuis was een feestje..
Ik ging fietsen en ergens bij een fietspad wachtte ik op een man.

Deze man had een soort deken bij zich, daar ging ik op zitten, en dan kon ik vliegen met het deken.
Eerst lukte dat niet, maar ineens vloog ik hoog in de lucht.
Het deken was een huis geworden en ik was Suske (van Suske en Wiske).
Jerom zat Lambik te pesten, die getrouwd was met tante Sidonia.
Toen Lambik ging werken kwam Jerom om een naaktportret te schilderen van tante Sidonia (die meer op Wiske leek) en er seks mee te hebben.

Waarom droom ik over Suske en Wiske

Ergens vannacht heb ik gedroomd over de aanslagen van 11 september.
Maar de toren stortte half in en er viel een televisie uit en even later een kleerhanger..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:20:13 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38887814
Over wortels even. We zijn als mensen verbonden aan wortels, de genen volgens mij. Heb je over over over grootouders die niet helemaal gezond waren geestelijk of lichamelijk. Dan neem je dat als persoon mee. Erfelijkheid ook wel. In principe hebben wij van alles geeërfd van de eerste mensen. En volgens mij is er nooit een mens geweest dat 1000000 procent gezond was. Omdat het in het begin fouten had misschien. En zo is de ene fout op de andere fout gegaan. Maar die fouten kun je eruit halen. Ook met je dromen.

Dus dan kan het vanzelf zo dat iets naar voren komt over wortels. Wortels kun je kapot maken en eruit trekken. Ik probeer al mijn erfelijkheids-factoren te vernietigen. De slechte erfelijkheids-factoren dus.

Vanaf het begin zijn we menselijk en hebben we mankementen in de geest en in het lichaam. Zo is dat gegaan vanaf het begin.

Misschien is het nodig dat je je verdiept in het verleden en dat je de wortels eruit trekt of de wortels kapot maakt.

Ik kan nu niet uitleggen hoe je dat moet doen, ik weet wel dat ik zelf ermee bezig ben de hele dag.

Ik zit ook via wortels vast aan het bestaan, vanaf het begin zit ik vast eraan. Vaker lijken de wortels weg te zijn, de wortels die mijn verbinden ergens aan en die zaken tegen doen houden. Wortels die ook in het verleden gaan. Het hele verleden dat aan het heden vast-zit. En zo is er vaak een onder-bewustzijn dat helemaal vol zooi is. Een chaotisch web in het onderbewustzijn. En dan denk ik dat dromen ervoor zorgt dat het onderbewustzijn helder en schoon wordt.

En dan kun je wel eens de meest vreemde dromen krijgen. In mijn eigen geval vraag ik me af waarom zoveel figuren me tegenwerken in mijn dromen. Maar daar reken ik nog mee af, door de droom anders te gaan aanpakken. Als iemand mij in de houdgreep neemt in de droom, dan moet ik daar iets op verzinnen. Doe ik dat niet, dan blijf ik vast in de houdgreep van de tegenstander. Dus ik moet beter leren vechten in dromen en beter leren verdedigen en antciperen. Voordat personen mij het leven zuur maken in de dromen, moet ik al een actie vooruit zijn. Voordat iemand actie voert tegen mij, moet ik die actie al ongedaan gemaakt hebben, zodat de actie niet naar voren komt.

Daarom schrijf ik zoveel nogmaals Om wortel te trekken. Mijn dromen zijn ook nog lang niet hoe ze zijn moeten. Ook het verleden speelt parten, ook fouten die ik gemaakt heb in het verleden. Foute denkwijzes en foute keuze's.

En volgens mij komt dat allemaal tot uitdrukking in het dromen, dat alles wordt opgeslagen in het onderbewustzijn en via het onderbewustzijn komt het in je dromen naar voren.

Sterke en succes met dromen verder

Ik ga me later verder verdiepen erin. Lucide dromen beter beheersen. Als ik weer last heb van achtervolgers, dan moet ik een wapen nemen in die droom. Droom ik goed en heb ik last van achtervolgers en mensen die me willen vermoorden, dan zou ik die mensen moeten laten oplossen.

Een slechte droom niet uitzitten maar laten oplossen. Het onderbewustzijn opschonen. Ook daar zal ik me in verdiepen nog. Als daar de zaakjes niet in orde zijn, dan krijg je die vervelende dromen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-06-2006 16:43:19 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 15 juni 2006 @ 16:23:16 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38887928
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:14 schreef Gitanki het volgende:
De negentigste droom die ik dit jaar heb opgeschreven (niet alle dromen post ik hier, alleen de leukste, bizarste en gekste) was een aparte, eentje die wel bij me hoort qua vaagheid..

Ik gok dat ik het gedroomd heb omdat ik gisteren heel chaotisch was in mijn hoofd

Bij mijn ouders thuis was een feestje..
Ik ging fietsen en ergens bij een fietspad wachtte ik op een man.

Deze man had een soort deken bij zich, daar ging ik op zitten, en dan kon ik vliegen met het deken.
Eerst lukte dat niet, maar ineens vloog ik hoog in de lucht.
Het deken was een huis geworden en ik was Suske (van Suske en Wiske).
Jerom zat Lambik te pesten, die getrouwd was met tante Sidonia.
Toen Lambik ging werken kwam Jerom om een naaktportret te schilderen van tante Sidonia (die meer op Wiske leek) en er seks mee te hebben.

Waarom droom ik over Suske en Wiske

Ergens vannacht heb ik gedroomd over de aanslagen van 11 september.
Maar de toren stortte half in en er viel een televisie uit en even later een kleerhanger..
Heb je ooit suske en wiske gelezen???? Misschien is dat je bijgebleven. Alles wat je leest en ziet en hoort, dat wordt opgeslagen. En dromen kunnen dan een gekkenhuis ervan maken

Je dromen kunnen informatie verwerken in dromen, en dan ontstaat er gewoon een onrealistisch beeld of onrealistische film.

Ik droomde dat firefox commercieel bezig was. Ik kreeg allemaal games op het scherm. En ik wisselde steeds tussen internet explorer en firefox dus. En beide browsers waren bezig om zaken toe te voegen

Ik zit teveel achter of voor internet
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38898778
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Heb je ooit suske en wiske gelezen???? Misschien is dat je bijgebleven. Alles wat je leest en ziet en hoort, dat wordt opgeslagen. En dromen kunnen dan een gekkenhuis ervan maken

Je dromen kunnen informatie verwerken in dromen, en dan ontstaat er gewoon een onrealistisch beeld of onrealistische film.

Ik droomde dat firefox commercieel bezig was. Ik kreeg allemaal games op het scherm. En ik wisselde steeds tussen internet explorer en firefox dus. En beide browsers waren bezig om zaken toe te voegen

Ik zit teveel achter of voor internet
Sterker nog, ik heb hier een paar S & W boekjes, maar ik lees ze tegenwoordig zelden..

Maar dat klopt inderdaad, dat je ook oude dingen terugkomen in je dromen.

Zo heb ik ooit een bandje opgenomen, waarin je een ziekenwagen hoorde, jaren later droomde ik dat ik dat stukje op de radio hoorde.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:41:38 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_38901739
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 16:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Briljant stukje weer, DV . Thanks .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 10:03:34 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38910849
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef jogy het volgende:

[..]

Briljant stukje weer, DV . Thanks .
You're welcome.

Ik had vannacht ruzie met mijn pa. Gigantische ruzie. En toen wilde hij het het Katholieke weghalen bij mij door mijn oma dat te laten doen, zodat ik niets meer zou voorstellen Mijn oma moest toestemming geven om het hele katholieke weg te halen bij mij, zodat ik zou inzakken helemaal

Mijn pa is niet eens zwaar katholiek volgens mij. En ik al helemaal niet zo streng, ik neem het geloof vaker op de hak ook

Maar zo zie je maar, ik heb ook last van wortels als het ware.

De wortel van het Katholieke zit ook vanaf het begin erin En of die wortel zo gezond is dat is de vraag.

Eerst maar eens koffie erbij nemen

Vannacht alleen maar ruzie gehad in de dromen. Ruzie met woorden dus.

Dat ze bij mij het katholieke gingen weghalen En ik zou dan niets meer voorstellen dus

Wat een onzin

Heb overdag trouwens zelden ruzie met mijn vader, vroeger wel vaker woordenwisselingen gehad, maar laatste jaren helemaal niet meer.

Maar dat katholieke laten weghalen is vreemd

Misschien zit daar ook een verborgen boodschap in.

Eerst maar eens koffie

Ik had trouwens nog gedroomd dat Nederland verliest, en ik kreeg de opdracht om niet te fanatiek te supporten omdat de spelers ook niet fanatiek voetballen. De voetballers zijn lui kreeg ik te horen. Ik kreeg ook te horen welke namen lui waren, welke voetballers lui zijn op het veld.

Maar duidelijk kwam naar voren dat Nederland niet ver komt dit WK. Omdat ze te lui zijn als het ware.

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 16-06-2006 10:20:45 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:29:44 #140
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38940153
Vannacht gedroomd over een aap in een grote arena. Die aap was de baas van alle mensen in de arena. Die aap liet mensen kunstjes doen de hele tijd. Met een groene zaklamp met felle lichtstralen wees die aap mensen aan

Die aap was wraak aan het nemen volgens mij.

Voor de rest heb ik meer gedroomd maar ik weet niet alles te herinneren meer. Jammer maar helaas, komt vanzelf nog wel dat ik alle dromen kan herinneren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_38979912
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 10:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had trouwens nog gedroomd dat Nederland verliest, en ik kreeg de opdracht om niet te fanatiek te supporten omdat de spelers ook niet fanatiek voetballen. De voetballers zijn lui kreeg ik te horen. Ik kreeg ook te horen welke namen lui waren, welke voetballers lui zijn op het veld.

Maar duidelijk kwam naar voren dat Nederland niet ver komt dit WK. Omdat ze te lui zijn als het waren.
haha lol! Hoe mooi. Dat eerste verhaal dan voornamelijk van het katholiek laten weghalen
Brilliant inderdaad en als je dan niets meer betekent, is dat alleen maar goed DV... Niets = Alles namelijk. Een stuk beter dan 1 katholiek zijn

Ik zie Nederland opzich wel positief in, omdat ze 2 keer hebben gewonnen. Echter is het de vraag of matig spel kan worden blijven gecombineerd met het vlekkeloze eindresultaat telkens - op de enkele kaarten na. Een goed spelend Portugal of Mexico mag toch in staat worden geacht het Nederland van de 2e helft tegen Ivoorkust te kunnen verslaan. Maar voetbal blijft een raar spelletje

Daarom ben ik ook alvast blij voor Advocaat... Blij voor het voetbal dat het dramatisch spelende Frankrijk zichzelf de das om kan doen vanavond, of kan gaan vlammen. Beide zijn mogelijk, beide zijn goed. Of Zuid-Korea straft Frankrijk af, of er komt weer vlammend voetbal van de voeten van Henry, Zidane en misschien zelfs wel van Trezequet

Anywayz... genoeg over voetbal.. ik had weer een heerlijke dagdroom. Ik weet het nu weer eens te meer.. Het leven is in principe best simpel te maken, als je maar wilt horen, zien en luisteren! Want neem nou even van mij aan, dat iedereen de wereld slechts van 1 perspectief kan bekijken: de eigen perceptie. Niemand kan mij dus een logisch antwoord geven op de vraag of er wel meerdere perspectieven bestaan, want daar ik slechts 1 enkele perceptie ken, kan ik het bestaan van bv de perceptie van degene die nu achter mij staat niet bevestigen noch ontkennen. Dus dan blijven er voor mij 2 ideeën over:
1) Iedereen heeft zijn/haar perceptie voortkomend uit het collectief; iedereen geeft slechts een personal touch aan hun perceptie
2) Er is slechts 1 perceptie, bekeken door alle verschillende ogen.

Dat laatste spreekt mij meer aan, omdat Oneness aan mij is gekomen met voor mij overtuigend bewijs. Dus bewijs voor en van mijn perceptie. Er is geen verschil tussen jouw en mijn perceptie, datgene wat wij toevoegen maakt ons tot wie we zijn. Maar we zien in principe allemaal hetzelfde. Tijd dus om de eens af te zetten. Of de roze bril van Doe Maar..

Dat ik alleen mijn perceptie heb, betekent dus niets meer en niets minder voor mij, dan dat er slechts 1 universele perceptie bestaat. Die van het goede, de filosofische, de eeuwig zoekende geest. Niet het kleinerende negatieve en onbevredigende gedrag maar juist het positieve en liefdevolle gedrag zorgt voor begrip. Kennis van zaken, die niet te verkrijgen is door negatief te zijn. Vrijheid om te zijn wie je bent. En vrijheid om te verkiezen wie je gaat/wilt worden.

Al met al ben ik dus zeer content met mijn huidige perceptie, die mij eens te meer een kijk heeft gegeven in de keuken van het leven: de ziel
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_38980011
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht gedroomd over een aap in een grote arena. Die aap was de baas van alle mensen in de arena. Die aap liet mensen kunstjes doen de hele tijd. Met een groene zaklamp met felle lichtstralen wees die aap mensen aan

Die aap was wraak aan het nemen volgens mij.
Veel Powerpuff Girls gekeken 'vroeger'?

klik maar eens

LOL grappig toch altijd weer, de links die je kunt blijven leggen.

Nog even over de perceptie: Het ene deelt zich op in een oneindig aantal delen, elk deeltje heeft zijn eigen kijk op de universele perceptie. Alle mogelijkheden worden uitgespeeld tegen mekaar, met elkaar, voor elkaar. Omdat het leven een kunst is. Time = Art zegt men over de Mayakalender en ik ben het er mee eens. Want wat is het leven anders, dan het omzetten van pure potentie (de bron van bewustzijn) in daden.. goed of slecht bestaat hier niet in, omdat alles slechts een uitgespeelde mogelijkheid is.. Alles kan dus!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  maandag 19 juni 2006 @ 12:26:25 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38998239
quote:
Op zondag 18 juni 2006 20:12 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Veel Powerpuff Girls gekeken 'vroeger'?

klik maar eens

LOL grappig toch altijd weer, de links die je kunt blijven leggen.

Nog even over de perceptie: Het ene deelt zich op in een oneindig aantal delen, elk deeltje heeft zijn eigen kijk op de universele perceptie. Alle mogelijkheden worden uitgespeeld tegen mekaar, met elkaar, voor elkaar. Omdat het leven een kunst is. Time = Art zegt men over de Mayakalender en ik ben het er mee eens. Want wat is het leven anders, dan het omzetten van pure potentie (de bron van bewustzijn) in daden.. goed of slecht bestaat hier niet in, omdat alles slechts een uitgespeelde mogelijkheid is.. Alles kan dus!
Powerpuff girls ken ik inderdaad, maar niet vaak gekeken

Over perceptie. Je kunt je eigen perceptie aanpassen. Maar toch zit het vernunftig in elkaar allemaal. Op de een of andere manier eist het inzet ook. Het komt niet voor niets aanwaaien. Dat is misschien het mooie ook

Dat je moeite moet doen om je perceptie te veranderen, de wereld anders zien. Nieuwe kleuren en nieuwe objecten.

Ik kom niet verder nu. Ik zit vast

Ik zit vaker vast in het doolfhof. En dan moet ik energy-drank drinken en koffie. Ik ga dus geen drugs gebruiken. Ik was aan het denken buiten daarover. Dat drugs toch een hele stap vooruit kan zetten in het hele besef.

Maar drugs zijn taboe hier, omdat ik dan verdwaal ook.

En zonder drugs lukt het ook wel. Dan is het even moeilijker maar ik vind wel een uitweg in alles.

Vrijheid en verscheidenheid

Excuse me for now. Ik ben uitgeschreven, ik zit vast

Soms zit ik vast en dat voelt niet fijn, als ik vast zit dan voelt het alsof ik opgesloten ben.

Maar daar werk ik straks verder aan. Op mijn weblog een stuk schrijven zometeen. Weblog ook maar eens gebruiken om helemaal vrijuit te schrijven. Weblog gebruiken om vrij te associëren en dan het resultaat hier verder uitwerken

Expressie

Expressionisme
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 19 juni 2006 @ 22:11:39 #144
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39017485
hoi

Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door een walrus in een supermarkt. In die supermarkt was toevallig een ingang van een kolenmijn en ik going daar naar binnen. De walrus achtervolge me en ik moest rennen voor mijn leven. Toen ik dieper in de kolenmijn aankwam zaten daar ineens 10 collegas van mij vastgeketend aan de muur. Ik dacht nog, verrek wat is dit, maar had ook in gedachten dat de warus mij achtervolgde.

Opeens was er een zware aardbeving en ik dacht ik moet weg hier! de walrus vergetend wilde ik wegrennen de kolenmijn uit. Toen begonnen mijn vastgekenede collegas ineens te zingen, heel mooi in acapella. Ze zongen dat er "10 gulden regels" waren in de kolenmijn en dat de eerste regel was dat je kolenmijn niet meer mocht verlaten. Ik wilde naar boven lopen maar er vielen inmiddels grote brokken steen uit de ingang van de kolenmijn. Mijn vastgeketende collegas begonnen de 2e "gulden" regel te zingen en toen zag ik dat de gulden regels ook op de muur gekerfd waren. Ik realiseerde me dat ik vast zat en raakte in paniek en kon niet begrijpen dat mmijn coleas zo sereen zaten te zingen.

Badend in het zweet werd ik toen wakker.. Wat heeft dit te betekenen
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 juni 2006 @ 22:23:53 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39018025
Droom ook wel eens rare shit met vrienden en/of familie maar maak me er niet meer zo druk om. Gewoon een rare droom. imo dan he .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 juni 2006 @ 22:27:30 #146
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_39018188
Ik droom de laatste tijd echt heel veel over treinen. Ik moet heel veel reizen in mijn dromen. Het lullige is alleen dat ik af en toe dus ook eens een trein mis.
Dark Blessings from the other world
  maandag 19 juni 2006 @ 22:47:51 #147
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39019369
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:27 schreef nightdaughter het volgende:
Ik droom de laatste tijd echt heel veel over treinen. Ik moet heel veel reizen in mijn dromen. Het lullige is alleen dat ik af en toe dus ook eens een trein mis.
Ga een boek lezen in de trein ofzo, minder beelden van die trein in je kop als je gaat pitten . Toen ik nog dagelijks met de trein ging had ik elke week wel een droom waarin ik van hot naar her ging met de trein, bus metro of wat dan ook. Nu fiets ik naar mijn werk .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 juni 2006 @ 23:05:31 #148
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_39020192
lol...ja ik lees ook in de trein en zet mijn mp3 speler op
maar ik val nooit in slaap in de trein
Dark Blessings from the other world
  dinsdag 20 juni 2006 @ 08:08:06 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39025738
Vannacht was ik aan het zwemmen in mijn droom

Ging lekker dat zwemmen. Ik voelde me als een vis in het water

Ik moest ook wedstrijden zwemmen maar ik was zo snel in het water, dat de anderen geen kans kregen.

Ik laat tegenwoordig de ketting om met edelstenen tijdens de nachtrust, volgens mij werkt dat In ieder geval geen ruzies gehad tijdens het dromen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 12:49:34 #150
84328 Lllaura
painting pictures
pi_39032170
Mijn oma is overleden toen ik een jaar of elf was, veertien jaar geleden dus. Al een tijd geleden droomde ik dat ik weer bij haar thuis was. Ik was blij om haar weer te zien en omhelsde haar. Ik merkte toen dat ik groter was dan zij. Dit viel me op want op het moment dat zijn stierf, was ze groter dan ik. Zo heb me haar ook altijd herinnerd. Wanneer zij nu nog had geleefd, was ik wel groter geweest dan zij.

Ik vertelde haar dat ik uit de toekomst kwam en op dat moment terug was in mijn verleden. En dat zij in 'mijn' tijd al overleden was. Dit vond ze niet leuk om te horen.

Vervolgens vroeg ik haar, hoe ik haar, als ik weer terug was in mijn eigen (deze) tijd, weer zou kunnen zien of ontmoeten. Zij vertelde mij dat ik de open haard aan moest steken en aan weerszijden daarvan twee kaarsen moest branden, dan zou ik haar weer zien.

Ik heb het nooit gedurfd (en heb ook geen open haard meer).

Heb ik een rijke fantasie of zou er meer achter kunnen zitten?
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_39034293
Probeer het gewoon een keer.. Je oma is niet iemand die je wil beneppen denk ik zo, dus gewoon doen! Kan alleen maar iets leuks opleveren toch?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:23:14 #152
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39053643
niemand een idee voor mijn droom? zijn alle dromenexperts op vakantie
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_39054088
lopen er hier dromenexperts rond dan?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:35:07 #154
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39054168
dat dacht ik, anders had ik mijn droom niet gepost. Iik had gehoopt op wat uitleg, met name over de walrus en dekolenmijn met mijn collegas. Ik kan er wel wat bij bedenken natuurlijk, maarik laat dat liever aan een expert over.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_39054278
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat dacht ik, anders had ik mijn droom niet gepost. Iik had gehoopt op wat uitleg, met name over de walrus en dekolenmijn met mijn collegas. Ik kan er wel wat bij bedenken natuurlijk, maarik laat dat liever aan een expert over.
bij deze, een oproep aan alle experts
  † In Memoriam † dinsdag 20 juni 2006 @ 22:39:16 #156
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_39054374
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dat dacht ik, anders had ik mijn droom niet gepost. Iik had gehoopt op wat uitleg, met name over de walrus en dekolenmijn met mijn collegas. Ik kan er wel wat bij bedenken natuurlijk, maarik laat dat liever aan een expert over.
Het is gewoon een verzameltopic over dromen en alles wat ermee te maken heeft. Geen "plaats hier je droom en een ander komt hem uitleggen" ofzo.
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:50 schreef yvonne het volgende:
Hier alles over je dromen.

Om de wildgroei een beetje te vermijden, hiet ALLES over je droom, uitleg, boeken, angst etcetc.
snappie.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:52:25 #157
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39055096
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het is gewoon een verzameltopic over dromen en alles wat ermee te maken heeft. Geen "plaats hier je droom en een ander komt hem uitleggen" ofzo.
[..]

snappie.
maar is daar geen cetraal toic van dan ? anders dan open ik een nieuw topic.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:33:12 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39068426
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

maar is daar geen cetraal toic van dan ? anders dan open ik een nieuw topic.
Je kunt hier toch vragen om uitleg

Ik zal straks proberen uit te leggen van jou droom. Kijken of er symbolische waarde in de droom zit. Er hoeft niet altijd symbolische waarde in te zitten en vaak zul je zelf je dromen moeten begrijpen omdat het te maken heeft met jou leven en wat jij allemaal hebt meegemaakt.

Ik kan niet weten hoe jou leven in elkaar zit, ik ken je alleen van fok!.

Maar ik zal straks een poging wagen tot uitleggen van je droom. Als het me lukt. Ik weet niet of het me lukt.

Eerst moet ik ff bijkomen en verzorgen. Daarna zal ik eens een poging wagen en dieper naar jou droom kijken.

Over mijn eigen droom van vannacht, ik heb zonder de stenen om mijn nek geslapen dus het waren weer hectische dromen. Ik was op een vakantie waar je wedstrijden moest doen, en ik verloor iedere keer de wedstrijden. Ben zeker in mijn droom 3 keer op dezelfde vakantie gegaan, en pas de derde keer ging het beter.

Voortaan hou ik dus echt mijn berg-kristal om en dan win ik vanzelf de wedstrijden misschien.

Zoals de vorige droom.

Mijn dromen gaan ook vaker over reizen en mensen die competitie spelen op vakantie.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:36:40 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39068561
@Bloodhound. Ik heb je dromen bekeken net, en ik zie echt geen diepere boodschap

Opgesloten zijn in een droom, betekend misschien gebrek aan vrijheid? En dat je collega's niet beseffen dat ze gebrek aan vrijheid hebben en het misschien wel leuk vinden. Jij vindt het verschrikkelijk en zij vinden het geweldig?

Anders weet ik het niet. De droom zegt het zelf al. Voor wie die collega's staan weet ik niet. Misschien staan die collega's ook voor jou. Dat die collega's voor jou staan. En jij ook voor die walrus staat.

Dat jij jezelf doet opjagen en dat de walrus dat symbolisch laat zien, dat de walrus voor jou staat en die collega's ook. Dat je door het opjagen jezelf in een kooi plaatst??? En dat je ondertussen het beste ervan maakt door te zingen en vrolijk te blijven?

Dat je anderen tegenkomt in dromen kan misschien betekenen dat zij de vorm van jou aanmeten of iets dergelijks.

Ik roep maar wat nu.

Ben niet helemaal wakker en zal straks deze post helemaal uitwerken en aanpassen totdat die compleet is.

Niet iedere droom is 100 procent te begrijpen. Het kan ook een wir-war zijn.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 22 juni 2006 @ 19:30:49 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39121569
Vannacht gedroomd over een soort doolhof, maar ik ga het niet helemaal uitleggen nu.

Ik weet wel dat ik een dromenvanger ga maken of kopen. Ik heb ooit een site gezien waar ze uitleggen hoe je zelf een dromenvanger kunt maken.

Ik merk dat mijn slechte dromen een plek krijgen in de realiteit. Mijn dromen houden het leven overdag tegen. Ik kom die doolhof droom dus tegen overdag en het houdt mijn ontwikkeling tegen.

Op de een of andere manier moet ik wat zoeken dat daartegen bestand is.

Ik slaap al met berg-kristal om mijn nek. Om niet te verdwalen in het dromen. Maar een dromenvanger zal krachtiger zijn.

Dus next mission is een dromenvanger maken. Liever zelf maken dus. Zodat het dromen toch meer gescheiden is van de werkelijkheid. Dan is het wat duidelijker.

Nu krijg ik vaker flash-backs van het dromen overdag op mijn netvlies.

En wie weet worden de dromen zelf ook beter door zo'n dromenvanger te maken.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39122352
Weer een zwembad-droom gehad vannacht, die heb ik heel vaak. Weet iemand wat dat betekent?
pi_39126028
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Vannacht gedroomd over een soort doolhof, maar ik ga het niet helemaal uitleggen nu.

Ik weet wel dat ik een dromenvanger ga maken of kopen. Ik heb ooit een site gezien waar ze uitleggen hoe je zelf een dromenvanger kunt maken.

Ik merk dat mijn slechte dromen een plek krijgen in de realiteit. Mijn dromen houden het leven overdag tegen. Ik kom die doolhof droom dus tegen overdag en het houdt mijn ontwikkeling tegen.

Op de een of andere manier moet ik wat zoeken dat daartegen bestand is.

Ik slaap al met berg-kristal om mijn nek. Om niet te verdwalen in het dromen. Maar een dromenvanger zal krachtiger zijn.

Dus next mission is een dromenvanger maken. Liever zelf maken dus. Zodat het dromen toch meer gescheiden is van de werkelijkheid. Dan is het wat duidelijker.

Nu krijg ik vaker flash-backs van het dromen overdag op mijn netvlies.

En wie weet worden de dromen zelf ook beter door zo'n dromenvanger te maken.
De film Dreamcatcher is iig wel vet.. nooit echt over nagedacht, maar inderdaad.. waarom niet 1 zelf maken?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:02:44 #163
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142139
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef Eveli het volgende:
Weer een zwembad-droom gehad vannacht, die heb ik heel vaak. Weet iemand wat dat betekent?
Misschien dat zwemmen goed is

Ik heb ook vaker zwembad-dromen, deze week nog gehad. Wie weet stammen wij af van vissen of komen we uit het water.

Dat je terug gaat naar je oorsprong door te zwemmen

Vannacht had ik trouwens ook een droom over een zwembad kom ik nu achter

Een gebouw met een leeg zwembad, en daarna werd het zwembad vol gemaakt, maar niemand mocht erin zwemmen. Het was dus een zwembad alleen. Kwam creepy over eigenlijk. Dat ik zo keek naar het zwembad en er was niemand in het grote bad.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:04:17 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142178
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 21:12 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

De film Dreamcatcher is iig wel vet.. nooit echt over nagedacht, maar inderdaad.. waarom niet 1 zelf maken?


Zelf maken geeft de dromenvanger ook een meer persoonlijk tintje. Je kunt berg-kristallen in de dromenvanger vervaardigen en nog meer kristallen.

Zodra de tijd daar is ga ik daarmee beginnen

Ik wacht vaak totdat het naar mij toekomt, ik jaag dus niet graag op. Ik laat het liever naar mij komen.

Ik zal wel straks al eens een site opzoeken waar ze uitleggen hoe je zelf een dromenvanger kunt maken.

Tevens leuk als bezigheids-therapie
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:19:07 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39142627
http://members.lycos.nl/i(...)een_dreamcatcher.htm

Zo maak je dus een dromenvanger

Ziet er niet makkelijk uit op het eerste gezicht, maar goed.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 23 juni 2006 @ 16:11:33 #166
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39152404
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef Eveli het volgende:
Weer een zwembad-droom gehad vannacht, die heb ik heel vaak. Weet iemand wat dat betekent?
Dromen hoeven niet altijd wat te betekenen. Mijn dromen betekenen niets. Ik reis gewoon naar andere dimensies en naar andere plekjes in het universum. Binnenkort neem iemand me in mij droomstaat mee naar de Nieuwe Aarde. De andere planeet, waar je alleen heen kunt als je hier alles hebt gecompleteerd.
pi_39153682
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:11 schreef Mirri het volgende:
Dromen hoeven niet altijd wat te betekenen. Mijn dromen betekenen niets. Ik reis gewoon naar andere dimensies en naar andere plekjes in het universum. Binnenkort neem iemand me in mij droomstaat mee naar de Nieuwe Aarde. De andere planeet, waar je alleen heen kunt als je hier alles hebt gecompleteerd.
OMG VET Heb dus een zelfde soort mededeling meegekregen tijdens en na mijn paddotrip... Ik kon er al heen maar was nog te gehecht aan deze wereld incl. mijn omgeving. Jammer achteraf, maar goed, de mogelijkheid komt vanzelf weer langs! En nu ben ik weer verder dus ach..

Misschien ontmoet ik je daar nog wel een keer Mirri.. heb je nog een speciaal droomuiterlijk of zo? kan ik je herkennen
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 25 juni 2006 @ 11:35:33 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39201268
Vannacht een karate-trap moeten doen in mijn dromen, en die karate-trap deed ik dus ook in het echt

Ik trapte vol tegen de airco aan die naast het bed staat. Een volle uithaal, tis nog een wonder dat de airco niet is omgevallen.

Word ik wakker en denk ik van..." Huh, wat is dit "



Enige wat ik kan herinneren dat is dat ik in een supermarkt was.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 25 juni 2006 @ 11:40:33 #169
142762 Mirri
Tropische Honing
pi_39201397
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 16:48 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

OMG VET Heb dus een zelfde soort mededeling meegekregen tijdens en na mijn paddotrip... Ik kon er al heen maar was nog te gehecht aan deze wereld incl. mijn omgeving. Jammer achteraf, maar goed, de mogelijkheid komt vanzelf weer langs! En nu ben ik weer verder dus ach..

Misschien ontmoet ik je daar nog wel een keer Mirri.. heb je nog een speciaal droomuiterlijk of zo? kan ik je herkennen
Paddotrip?

Ik ben me nooit echt bewust van een droomuiterlijk, jij wel?
  zondag 25 juni 2006 @ 11:53:47 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39201751
Ik zie er hetzelfde uit in mijn droom, maar ik zie mezelf nooit. Ik kijk altijd door de ogen van mezelf. Ik maak de dromen mee, zoals ik de realiteit meemaak.

Nooit van bovenaf dus. Misschien heel af en toe.

Vaak zie ik mezelf niet rondlopen in een droom. Ook nog nooit in een spiegel gekeken in een droom
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 25 juni 2006 @ 12:02:05 #171
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_39202005
thanks dromenvanger,
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 25 juni 2006 @ 13:55:46 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39205353
quote:
Op zondag 25 juni 2006 12:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
thanks dromenvanger,
You're welcome

Hoewel ik amateur ben in uitleggen van dromen. Ik probeer vrij te interpreteren dus ga niet al te serieus erop in wat ik geschreven heb.

Dromen hoeven niet altijd wat te betekenen. Hoewel het toch een uitdrukking van het onderbewuste is. Alles wordt opgeslagen in je onderbewustzijn, en je dromen brengen het tot uitdrukking volgens mij.

En zelfs dat weet ik niet zeker.

Wat ik meegekregen heb dat is dat dromen zorgen dat het onderbewustzijn opgeschoond wordt.

Daarom vind ik het prettig wanneer ik dromen heb die vlot verlopen, niet dromen die zich blijven herhalen. Heb ik dromen die zich blijven herhalen dan is het een spinneweb waar ik de vlieg ben die gevangen zit in het web.

Misschien dat daarom een dromenvanger werkt Dat is ook een soort van web. Alleen worden dan edel-stenen toegevoegd en nog meer.

Toch maar eens snel een dromenvanger gaan maken Anders kopen. Weet alleen niet waar je die dingen kunt kopen. Misschien eens vragen aan mijn huis-leverancier van edelstenen Daar krijg je van alles, wie weet hebben ze ook wel dromenvangers hoewel ik ze niet heb zien liggen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39208668
Tja BHFH volg vooral je eigen intuitie wat betreft de dromen.. jouw onderbewuste weet allang wat de droom jou wil vertellen.. maar wil jij ook luisteren?

@Mirri: droom eigenlijk vrij weinig, ben vaak ontzettend 'overbewust' overdag.. dan heb ik mijn mooie momenten. Maar vanavond weinig alcohol en geen drugs voor mij.. tijd om te gaan vliegen.. lucide te worden en dat nieuwe plekje bezoeken!

@Dromenvanger.. kun je er niet meteen 2 maken? Of massaproductie? Of we beginnen er tegelijk aan.. gebruiken we em dezelfde maal voor het eerst

Dromen.. tijd om te gaan dromen ja.. en om dromen waar te maken.. daarvoor ben ik hier, niets meer en niets minder dan wereldvrede.. tja.. rasoptimisme blijft heerlijk!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 25 juni 2006 @ 15:56:23 #174
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_39208965
Ik liep vanacht over straat, en zag een meisje wat ik al best lang ken, een jongen viel haar lastig, ik kon dat niet hebben dus sloeg 'm vol op z'n snuitert!

Toen kwam er nog een jongen, en nog 1, en nog veel meer!
Allemaal wilden ze haar lastig vallen, en ik maar proberen ze allemaal weg te schoppen/slaan/praten.
Het lukte, moeizaam, maar het ging!

Toen ik dacht dat ze allemaal weg waren en ik van uitputting op de grond storte, kwam er nog 1 jongen aan, ik deed alles wat ik kon om op te staan, maar ik was gebroken, kapot.

Toen kwam er een andere jongen aan, die sloeg hem voor mij weg, en het meisje?
Die vond die gozert helemaal geweldig en liep met hem weg..

Ik bleef liggen..

En vanaf daar, weer terug naar de realiteit!

Don't be afraid of your dreams, they won't come true anyway!
  zondag 25 juni 2006 @ 16:09:39 #175
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39209366
@boswachtertje. Massa-productie dromenvangers Van die high-teck vangers misschien??? Dromenvangers als een computer

Nee het moet simpel blijven natuurlijk.

Ik weet niet wanneer ik begin met maken van 1 dromenvanger.

Wereld-vrede, hoe ga je de mensheid wakker schudden

Via een uitbarsting in je dromen???

Uitbarsting

Ik wacht op een gigantische uitbarsting van het heelal. Maar dan kan ik misschien lang wachten. Tijd voor onweer wordt het wel weer eens. Dat alles eens gaat beven op de huisvesten. Wie weet helpt dat.

Dat het eens flink gaat bliksemen en stormen. Kan zoiets de dromen beinvloeden

Ik bedoel dus. (on)weer dat echt nog nooit is geweest. Knallen en bliksem alsof de hel open barst

Dat de hele kosmos ontploft

Misschien dat ik dan ook eens wat meer energie krijg, laatste tijd ben ik wat futloos te noemen



Lightning
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:34:13 #176
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39290735
Vannacht was ik weer in een zwembad, anderen waren bezig met wedstrijd zwemmen en ik had geen zin om die moeite te doen.

Ik ben gaan duiken in het diepste water, ongeveer 10 meter of 8 meter diep. Naar de bodem gedoken dus en toen zag ik iets liggen wat ik wilde oppakken, een afgesneden vinger was het dus, maar dat wilde ik niet zien tijdens de droom, dus ben ik wat anders gaan zoeken en heb ik die afgesneden vinger genegeerd.

En toen vond ik een gouden ring.

Nog gelegen op het gras van het zwembad en daar was iemand die leek op zangeres Dido, ze leek daar sprekend op. Ze had een groen boekje bij zich met puzzels en teksten en ik was zo nieuwsgierig om in dat boekje te gaan kijken wat erin stond.

En toen ik net begon te kijken in het boekje kwam ze aanlopen en moest ze lachen. Op heterdaad betrapt dus

Verder nog gedroomd dat ik in een auto zat op een snelweg, en die auto reed keihard, ik zat niet achter het stuur maar iemand anders. Die reed gewoon zo hard dat ik dacht dat die ons kapot ging rijden.

Ineens werd het licht in de droom, fel licht kwam naar voren, alsof er een tegenligger aan kwam rijden met fel licht. En toen werd ik wakker en zag ik het daglicht naar binnen schijnen van het zolder-raam

Dat was het, kan best zijn dat ik meer heb gedroomd, maar dan weet ik het niet meer. Zeker zal ik meer hebben gedroomd, alleen kan ik het merendeel niet herinneren maar dat kan misschien later gebeuren nog
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39294782
Ik heb vannacht bizar en eng gedroomd. Een gevoel van machteloosheid ving me.

Droom:

Ik stond bovenaan een glijban met een soort slee/bootje waar je in moest gaan liggen en ging naar beneden. Ik ging een paar bochten door en ik zag en voelde het water in de glijbaan wat stijgen. Vervolgens kwam er voor me een ander sleetje met een persoon erop in beeld en die naderde ik snel. Het water bleef stijgen. Vervolgens gleed ik onder mijn voorganger en kon niks doen. Toen ik verdronk werd ik wakker en lag ik ook daadwerkelijk als versteend in bed.

Iemand enig idee?
  dinsdag 27 juni 2006 @ 20:15:48 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39296396
Je gaat in een bootje zitten, je neemt dus plaats in een rit en je laat de controle weg gaan over jezelf. Alsof je in een achtbaan plaats neemt. Je moet de rit uitzitten.

Naar beneden ga je. Het water in de rit stijgt, de rit wordt je teveel. De rit gaat je te snel en daarom haal je de persoon voor je in. Het wordt je nog meer teveel en het water stijgt nog verder.

Je hebt de voorganger ingehaald en verdrinkt, je bent te snel gegaan. En misschien was die voorganger wel jezelf. Dat de voorganger staat voor het normale gezonde tempo ( tempo in het leven misschien) en jij die te snel gaat waardoor je verdrinkt in alles.

En toen werd je wakker

Zoals ik in de auto, maar ik was niet aan het stuur. Misschien was ik ook wel degeen die aan het stuur zat en die te snel ging.

Jij zat in een bootje in een glijbaan en ik zat in een auto die erg snel ging. Misschien dat het leven te snel gaat in zijn algemeenheid Of dat jij te snel gaat voor jezelf, en dat ik dat ook doe.

Ik weet van mezelf dat ik te snel ben met het denken en nog meer, dus dat ik te snel ging in die auto is logisch. Voor jou kan ik niet spreken.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-06-2006 20:51:01 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39299117
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Je gaat in een bootje zitten, je neemt dus plaats in een rit en je laat de controle weg gaan over jezelf. Alsof je in een achtbaan plaats neemt. Je moet de rit uitzitten.

Naar beneden ga je. Het water in de rit stijgt, de rit wordt je teveel. De rit gaat je te snel en daarom haal je de persoon voor je in. Het wordt je nog meer teveel en het water stijgt nog verder.

Je hebt de voorganger ingehaald en verdrinkt, je bent te snel gegaan. En misschien was die voorganger wel jezelf. Dat de voorganger staat voor het normale gezonde tempo ( tempo in het leven misschien) en jij die te snel gaat waardoor je verdrinkt in alles.

En toen werd je wakker

Zoals ik in de auto, maar ik was niet aan het stuur. Misschien was ik ook wel degeen die aan het stuur zat en die te snel ging.

Jij zat in een bootje in een glijbaan en ik zat in een auto die erg snel ging. Misschien dat het leven te snel gaat in zijn algemeenheid Of dat jij te snel gaat voor jezelf, en dat ik dat ook doe.

Ik weet van mezelf dat ik te snel ben met het denken en nog meer, dus dat ik te snel ging in die auto is logisch. Voor jou kan ik niet spreken.
Hmmz interessante uitleg. Dus dat je verdrinkt in je eigen ambitie bijvoorbeeld?
  woensdag 28 juni 2006 @ 11:54:50 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39315812
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 21:27 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Hmmz interessante uitleg. Dus dat je verdrinkt in je eigen ambitie bijvoorbeeld?
Als je ambitie te hoog ligt misschien wel. Ik weet het niet zeker natuurlijk.

Maar als je te hoge eisen stelt dan kun je kopje ondergaan. Hoewel je natuurlijk wel eisen kan en mag stellen aan jezelf. Maar dan stap voor stap naar boven gaan. En niet in 1 keer alles willen.

Als je constant bezig bent met ambitie dan kan het zijn dat je jezelf verliest of niet? Als je alleen maar bezig bent met ambitie, en dan ook nog eens erg hoge ambities hebt erbij. Je kunt als mens de top bereiken maar je zult toch altijd onderaan moeten beginnen.

Think big, act small En zelfs te groot denken kan voor ontsporing zorgen. Dat je beide dus rustig moet opbouwen zodat je het overzicht houdt wellicht.

Over mijn eigen droom van vannacht

Er was geen droom vannacht

Kan me niets herinneren ervan.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 28 juni 2006 @ 17:44:13 #181
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39327848
Over ambitie even, ambitie is niet slecht. Maar je moet het onder controle houden nogmaals. Eigenlijk is controle sowieso belangrijk. Hou je de controle niet over je leven, dan verdrink je in je dromen.

En dan hoeft controle echt niet te betekenen dat je de hele dag moet opletten.

Juiste ritme en juiste beslissingen en juiste tempo en juiste manier. Juiste flow van mijn part.

Dat jou boot precies snel genoeg gaat, en dan kan die boot zo snel gaan als het licht, zolang je maar zelf niet ervan afvalt of dat jezelf te zwaar of te licht wordt voor die boot. De boot moet precies gemaakt zijn voor jou. En het water waar de boot op vaart moet ook precies snel genoeg gaan zonder te hoge golven. Yingyang wederom, dat woord gebruik ik erg vaak de laatste tijd maar het is gewoon een belangrijk iets in mijn leven.

Dan zullen de dromen ook vanzelf gemaakt zijn voor jou.

Kan er niets aandoen maar ik ben een idealist Ik ga altijd uit van een eventuele mogelijke ideale situatie die je zelf kunt bewerkstelligen door ernaar toe te leven. Door er ooka f en toe bezig mee te zijn dus.

Dromen lijken soms te zijn alsof je er geen vat op hebt, maar dat kan komen omdat je te weinig vat hebt op het dagelijkse leven. Dan krijg je onrustige dromen vanzelf. Gaat het leven overdag precies in het juiste ritme en tempo, dan zal de droom ook lekker gaan volgens mij.

Mooie theorie maar dan is de praktijk anders, dan moet je leren zorgen voor jezelf en dat het leven in het juiste ritme komt.

En dit is dus vooral ook een note naar mezelf toe. Ben er zelf ook veel mee bezig nog.

Think big, act big. Is zeker niet slecht. Maar dan moet je wel bestand zijn tegen het grote "geweld" wat je wilt krijgen in het leven. Als je grote doelen en ambities je boven het hoofd stijgen, dan kunnen je dromen dat niet bijbenen en zullen de dromen ook zo tot uitdrukking komen.

Een teken aan de wand noemen ze dat ook wel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39342414
Toen ik een jaar of 8 was, had ik vaak dezelfde terugkerende droom. Ik lag in bed en bij mijn raam verscheen een rood gloeiend object. Met gloeiend bedoel ik niet dat het warm was, maar dat de sterkte van het licht dat het uitstraalde sterker en dan weer zwakker werd.

Ik was er in mijn droom immens bang voor, als ik om mijn ouders wilde roepen kon ik niet praten of schreeuwen. Als het me lukte om mijn kamer uit te komen en zelfs de trap af te rennen, werd ik teruggetrokken naar boven.

Ik heb die droom vaak gehad, 2 jaar geleden (ik ben inmiddels 29), had ik dezelfde droom weer.

Iemand enig idee wat het kan betekenen?
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:41:35 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39351459
Ik heb 2 nachten achter elkaar gedroomd dat ik ruzie kreeg. In de eerste droom werd ik ontzettend boos op m'n moeder en mijn zus, echt zoals al jaren niet meer gebeurd is, inclusief met "ik haat je" enzow Waarom precies weet ik niet meer. De tweede droom werd ik boos op m'n vriend. Ik was *ergens* waar zijn auto ook stond, hij was ergens anders, maar zou me komen ophalen met een andere auto. Daarop merkte ik op dat zijn auto dan ook nog terug moest komen. Hij maakte toen een opmerking dat ik niet moest denken dat ik die terug mocht rijden (mag volgende week afrijden, maar heb nu dus nog geen rijbewijs). Hierop werd ik ontzettend boos omdat ik dat heus niet bedoelde (maar eigenlijk wel natuurlijk).

Deed me beetje denken aan mn puberteit eigenlijk

Wat me opvalt is dat in beide dromen ík boos word op de anderen, en eigenlijk ook zonder echte reden. Overdreven reactie van mij dus. Omdat het om 3 verschillende personen gaat, denk ik niet dat het om hun gaat, maar om mij. Maar heeft iemand dan enig idee wat mijn dromen wel kunnen betekenen?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:55:58 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_39351925
Misschien heb je gewoon behoefte om eens goed boos te worden? cijfer je jezelf weleens weg ten behoeve van de goede vrede? ik heb ook weleens een droom dat ik helemaal uit mijn plaat ga en dan word ik altijd zo opgelucht wakker .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 29 juni 2006 @ 12:56:57 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39351960
Misschien frustratie in het leven texelonia

Dat je toch gefrustreerd ben over het een en ander

Ik heb ook vaker ruzie in dromen, maar dat komt omdat ik niet tevreden genoeg ben. Hoewel die ruzies niet meer zo vaak voorkomen.

Ben je tevreden en ben je rustig en bedaard, dan zal je droom ook niet zo snel frustraties bevatten.

Ik roep maar wat

Misschien opgepropte emoties die tot uitdrukking komen tijdens het dromen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 29 juni 2006 @ 13:19:40 #186
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39352594
Ineens kwam mijn droom naar voren van vannacht. Nu weet ik meteen waarom ik vandaag zo moe ben wakker geworden.

Ergens zat ik in een soort duivels pretpark en dat was dus echt niet normaal. Ik moest verplicht plaats nemen in een rit en ik zag poten van een reptiel onder de openings-poort van de rit. Ik zat dus in het begin in een hal in mijn wagen van de rit.

En toen zag ik een soort reptiel-achtige poten en handen achter een deur verschijnen, tussen de kieren kwamen die poten dus naar voren, had ook iets aliens-achtig. Toen moest ik de rit in en de rit ging niet verder. Ik zat opgesloten in een ruimte. Hoewel er meer gebeurde, ik zag speren of iets dergelijks Scherpe speren.

Ben ook nog gevallen in een vuur-zee, van een hoge diepte via de rit gevallen in een hele grote diepte en daar zag ik ook allemaal duivelse figuren. Ook veel grote tanden. Scherpe tanden, tanden van honderden meters lengte en aan weerzijdes.

Daarna nog meer van die ritten moeten maken maar ik weet niet meer precies hoe die ritten eruit zagen. Ik weet wel dat het een soort horror-scenario was.

Ook nog gedroomd over schaduws. Iets was bezig om alles in een schaduw te veranderen en ik was weg van het venster, ik was buiten spel gezet en kon niet meer meedoen aan het hele gebeuren en leven.

Anderen vonden juist die schaduwen super okey, die wilden dat alles zwart werd door 1 grote schaduw.

Ik was dus door de schaduw overwonnen, de schaduw had het van mij gewonnen.

En nog meer kwam naar voren

Ik was dus net helemaal geblokkeerd in alles, en dan voelt dat echt aan alsof mijn hoofd op slot zit.

En dan komt ineens zo'n droom naar voren, en dan weet ik dus dat het aan de droom heeft gelegen.

Misschien toch echt maar een dromenvanger aanschaffen. Zo'n droom als vannacht verstoord mijn hele ritme nogmaals.

Moet er wel bij vermelden dat ik voor het slapen gaan naar de cd "war of the worlds" geluisterd heb, en of dat nu zo'n juiste keuze is geweest Die muziek heeft bepaalde horror geluiden erin en het verhaal gaat over een overname van wezens die de aarde in bezit nemen.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_39353268
Bill Hicks heeft het ooit al mooi verwoord:

Life is just a ride!

Rollercoasterride! You wanna be thrilled or killed?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 29 juni 2006 @ 18:30:23 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39363177
I was killed

Volgende keer moet ik vechten tegen die rit. Dan sloop ik die rit gewoon

Maar het was even een te heftige droom om ertegen te vechten. Dus de droom had mij in de ban.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 29 juni 2006 @ 21:03:45 #189
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_39368594
Ah, hier is het topic. Veel makkelijker te vinden dan met zo'n achterlijk kringeltje.

Anyway, heb een nachtmerrie gehad die me maar niet los kan laten, en volgens mij heb ik hem meerdere malen mee 'mogen' maken in verschillende nachten maar met ongeveer dezelfde scenarios.

Het is een heel vreemd iets, diverse verhaallijnen doorelkaar, zoals ik al zei meerdere keren gehad want als ik hem 'droom' lijkt het of ik weet wat er komen gaat, weird.
Als ik wakker word en weer ik slaap val nachtmerie ik vrolijk door.

Zal vast wel een warrig verhaal worden, kan me niet alles meer herinneren.

De dingen die ik me kan herinneren:
  • ik heb een soort van enge ziekte in mijn gezicht, een soort van tumoren, die constant bloeden, en dan ook echt érg bloeden
  • ik wordt verdacht van 100.000 euro (dat weet ik dan wel weer precies) stelen van mijn moeder
  • ben mijn huis uitgezet
  • heb helemaal niets meer
  • lig op het dak van een oud Volkswagenbusje naar een rock-concert in een klein tentje in Twente te luisteren (schiet mij maar lek) waar wat mensen staan te dansen waarvan ik dacht 'dat zijn echte boeren'
  • de ex vriend van mijn moeder (al lange tijd dood), mijn oma (nog langer dood) en mijn overgrootmoeder (heel veel langer dood) komen erin voor en zitten ergens op een bank ik een huis wat toch van mij schijnt te zijn
  • ik probeer continue een thuisbioscoop aan te sluiten (I kid you not)
  • ik word verdacht van het vermoorden van een klein jochie (dat leek weer iets uit een andere droom)
  • het speelt zich allemaal af in Amsterdam (behalve dat concert) en in de buurt waar ik woon
  • ik rijd rond op een quad geloof ik en krijg met de politie te maken

    Snapt er iemand ene reet van deze compleet onsamenhangende droom?

    Edit: zal me straks misschien meer kunnen herinneren.
  • Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      donderdag 29 juni 2006 @ 23:15:18 #190
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_39373910
    Ja, hij is ietwat weird.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      donderdag 29 juni 2006 @ 23:35:55 #191
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_39374699
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef static het volgende:

    De dingen die ik me kan herinneren:
  • ik heb een soort van enge ziekte in mijn gezicht, een soort van tumoren, die constant bloeden, en dan ook echt érg bloeden

    Edit: zal me straks misschien meer kunnen herinneren.
  • Tering . Ik ben niet echt een droomverklaarder hoor, maar volgens mij is het gewoon een ophoping van al je angsten in één droom ofzo. Slechte gezondheid, blut, politie voor je neus. Pieker je veel als je wakker bent? zo ja, probeer er dan wat aan te doen. veel meer kan ik er niet van maken .
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
    'Goatboy is hurt by your indifference'
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
    [b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
      vrijdag 30 juni 2006 @ 08:31:43 #192
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39381191
    @ Static, ik zal straks even de moeite nemen om jou droom te bekijken, moet wel erbij zeggen dat ik niet weet hoe jij leeft en wat je allemaal hebt meegemaakt maar ik probeer het toch een beetje te analyseren globaal.

    Ben net wakker dus ik ga eerst even koffie drinken en mijn eigen droom op het scherm planten.

    3 dromen gehad dus

    Droom 1:

    Ik was in een winkel met vrienden van vroeger en ik had choco-toff genomen en een blikje frisdrank. Lang liggen zoeken naar het juiste zakje choco-toff maar uiteindelijk toch een eruit genomen. Frisdrank ook lang liggen zoeken en ook gevonden.

    Maar bij de kassa had ik te weinig geld, dus moest ik het blikje frisdrank laten staan.

    Naar buiten gerend op hoog tempo en toen bleef ik een fractie van een moment tussen 2 schuifdeuren hangen en toen alsnog naar buiten kunnen gaan. De schuifdeuren gingen kapot door die actie.

    Buiten aangekomen kwamen er 2 dikke wagens aanrijden, 2 rood-kleurige jaquars. En een orkest achter die auto. Er kwamen mannen uit de auto met koffers. 2 mannen die allebei 2 zwarte koffers met zich meedroegen en het was een soort sceremonie. ( sceromonie??? Klopt dat woord wel?)

    Ik was weer aan het rennen op hoog tempo en verstoorde dat hele gebeuren van die auto's en het orkest dat achter de auto's aan kwam. Er waren ook dame's aan het dansen en 1 dame daar raakte ik mee verstrikt in een soort hengel. Ik raakte vast met een vishaak en een hengel.

    En toen moest ik richting die dame gaan die op een verhoging stond. Ik bleef rennen en de dame viel bijna van haar blok en zo moest ik zorgen dat ik los kwam van dat stuk touw dat met een haak aan mijn gezicht vast zat.

    Uiteindelijk was het gelukt en toen kreeg ik 3 zoenen van die vrouw.

    Droom2: Een oude vriend had een restaurant geopend in zijn appartement maar ik was niet welkom. Wederom vele woordenwisselingen gehad maar goed. Zo gaat dat vaker. Het hoe en waarom, tja, ik denk doordat het contact minder is. Contact is niet meer zoals vroeger en is uit elkaar gegroeid. En dan lijkt het al snel op ruzie terwijl het gewoon verwatering is. Misschien is het nog wennen allemaal.

    En droom 3 ben ik ondertussen vergeten weer

    Zo snel gaat dat met vergeten van dromen. Het ene moment weet je ze nog, en het andere moment vergeet je ze. Misschien dat droom 3 nog naar voren komt. Ik ben het even helemaal kwijt nu
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 08:37:04 #193
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39381273
    quote:
    Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef static het volgende:
    Ah, hier is het topic. Veel makkelijker te vinden dan met zo'n achterlijk kringeltje.

    Anyway, heb een nachtmerrie gehad die me maar niet los kan laten, en volgens mij heb ik hem meerdere malen mee 'mogen' maken in verschillende nachten maar met ongeveer dezelfde scenarios.

    Het is een heel vreemd iets, diverse verhaallijnen doorelkaar, zoals ik al zei meerdere keren gehad want als ik hem 'droom' lijkt het of ik weet wat er komen gaat, weird.
    Als ik wakker word en weer ik slaap val nachtmerie ik vrolijk door.

    Zal vast wel een warrig verhaal worden, kan me niet alles meer herinneren.

    De dingen die ik me kan herinneren:
  • ik heb een soort van enge ziekte in mijn gezicht, een soort van tumoren, die constant bloeden, en dan ook echt érg bloeden
  • ik wordt verdacht van 100.000 euro (dat weet ik dan wel weer precies) stelen van mijn moeder
  • ben mijn huis uitgezet
  • heb helemaal niets meer
  • lig op het dak van een oud Volkswagenbusje naar een rock-concert in een klein tentje in Twente te luisteren (schiet mij maar lek) waar wat mensen staan te dansen waarvan ik dacht 'dat zijn echte boeren'
  • de ex vriend van mijn moeder (al lange tijd dood), mijn oma (nog langer dood) en mijn overgrootmoeder (heel veel langer dood) komen erin voor en zitten ergens op een bank ik een huis wat toch van mij schijnt te zijn
  • ik probeer continue een thuisbioscoop aan te sluiten (I kid you not)
  • ik word verdacht van het vermoorden van een klein jochie (dat leek weer iets uit een andere droom)
  • het speelt zich allemaal af in Amsterdam (behalve dat concert) en in de buurt waar ik woon
  • ik rijd rond op een quad geloof ik en krijg met de politie te maken

    Snapt er iemand ene reet van deze compleet onsamenhangende droom?

    Edit: zal me straks misschien meer kunnen herinneren.
  • Hier een korte uitleg Hoewel ik nogmaals niet echt geleerd heb daarvoor en ook geen boeken gelezen hebt. Ik doe het puur uit intuitie dus.

    His chaos in je dromen, kan niet echt een duidelijke lijn zien. Je verliest veel en je wordt beschuldigd van van alles en nog wat.

    Dat je veel verliest heeft misschien te maken dat je nu in Nigeria zit nog? Je zit toch nog in Nigeria of niet??? Dan heb je sowieso veel achter gelaten. En dan heb je misschien onbewust het gevoel dat je veel kwijt bent hoewel het niet kwijt zijn is.

    Een compleet nieuwe woon en werk omgeving kan er volgens mij zeker voor zorgen dat de dromen ook even door elkaar lopen.

    Over dat bloedende gezicht, misschien kom je in Nigeria veel armoede tegen Veel zaken die totaal ziek zijn en anders zijn als het redelijk welvarende Nederland? Dat het een soort horror-scenario is voor je onderbewustzijn. Hoeft dus niet overdag zo te zijn, overdag kun je er makkelijk tegen kunnen. Maar 's nachts kan het verwerkt worden in een horror-beeld.

    Dat aansluiten van die thuis-bioscoop verteld misschien dat je een nieuw leven hebt daar ( tijdelijk?) dat je aan het proberen bent het beste ervan te maken daar.

    En dan wordt je het huis uitgezet. Maar je bent zelf het huis uit gegaan door naar Nigeria te gaan. Alleen komt het in je dromen veel heftiger naar voren allemaal.

    Over je moeder en oma weet ik niet even.

    Had je deze droom in Amsterdam ook al voordat je naar Nigeria ging of is het pas in Nigeria begonnen?

    [ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-06-2006 08:46:11 ]
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      vrijdag 30 juni 2006 @ 17:50:56 #194
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_39397924
    Interessante analyse, kom er zo op terug.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      vrijdag 30 juni 2006 @ 18:03:50 #195
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39398322
    Doe maar rustig an

    Tijd genoeg

    Meer tijd dan geld.

    Je kunt ook zelf herkenning vinden in je dromen, en zelf aansluiting zoeken in je echte leven. Tis een soort logisch denken meer.

    Gebeurtenissen uit je echte leven vergelijken met gebeurtenissen tijdens de dromen. Die 2 zijn op een zekere manier verbonden aan elkaar. De droomwereld en de echte wereld dus.

    Bij jou kan ik die nachtmerrie voorstellen dat het gebeurt omdat je toch je leven helemaal veranderd hebt nu. En dan lijkt het me logisch dat je eraan moet wennen. Sowieso moet je onderbewustzijn eraan wennen als je drastisch veranderd met leven.

    En dan kunnen dromen wel eens vreemd gaan doen. Zoals dat gezicht wat jij had. Dat je even een ander gezicht op hebt staan in je leven, dat je wellicht ook anders moet handelen op je werk daar in Nigeria. Dat je daar de andere kant ziet van de wereld. Ik weet niet wat zich allemaal afspeeld waar jij nu bent, heb je topic wel af en toe bekeken. Iets over slechte wegen en nog meer. Dat zegt dan voor mij al genoeg. Je bent in een soort jungle belandt, vergeleken met Nederland.

    Dat alles anders is. En dan gaat het denk ik vanzelf in de dromen tekeer allemaal. Dan komt het eruit. Of het oude leven krijgt geen plaats. Doordat je helemaal in het buitenland bent met nieuwe mensen. Dan overschaduwt dat je oude levenspatroon.

    Patronen inderdaad Je patroon is anders. Waardoor het onderbewustzijn ook een totaal ander patroon krijgt.

    En dan is het maar de vraag hoe je dromen eruit gaan zien daardoor.

    Er iets tegen doen kan al doordat je het opschrijft nu. Dus wie weet ben je nu van die droom af.

    Ik heb dus ook vaker last van erge dromen die niet prettig zijn, ook over mensen van vroeger die maar blijven terugkomen. Heeft ook te maken met een ander leefpatroon van mezelf. Vroeger droomde ik weinig. Nu veel meer. Alsof het onderbewustzijn er maar niet aan kan wennen dat ik anders in het leven sta nu.

    Of het komt door mijn berichten op fok!

    Ik bedoel, ik ben vaak de grens aan het opzoeken en ook offline doe ik dat. Doorbreken door de barrieres en blokkades. En dan is het onderbewustzijn gewoon bezig daarna. Vroeger was ik een blinde, ik bedoel, ik ging gewoon rechtdoor terwijl de weg niet goed was die ik bewandelde.

    En die oude weg die ik bewandelde die zit nog erin. Mijn hele verleden zit nog in mijn geheugen gegrift en dan moet dat los komen als het ware.

    Ben je altijd bezig met hetzelfde leven, dan is denk ik de kans op nachtmerries kleiner ook. Moet je op een gegeven moment zaken omgooien, dan zorgt dat vanzelf voor onrust in jezelf. Hoe klein de onrust ook mag zijn, iedere onrust en verandering heeft invloed erop. Ook op het dromen dus.

    En zo heb ik ook over mezelf wat geleerd door jou droom te analyseren.

    Een omslag in het leven dus. En hoe de dromen erop reageren. Ik moet zelf ook nog eens goed kijken naar mijn dromen. Goed dat ik ze hier opschrijf, ben te lui om het in een dagboek te doen. Dus dan kan ik misschien hier alle dromen gaan nalezen die ik gehad heb in de laatste maanden.

    En dan dieper nadenken en linken leggen. Het blijft een soort van web.

    Een dromenvanger is trouwens gemaakt van een soort web.



    Misschien vangt het web van de dromenvanger de dromen beter op. Dus ik zal echt eens naar een winkel moeten. Als het niet helpt dan heb ik pech, helpt het wel dan is dat meegenomen.

    [ Bericht 31% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-06-2006 18:21:49 ]
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zaterdag 1 juli 2006 @ 11:52:59 #196
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39419284
    Vannacht gedroomd over de letter " Z " .

    De letter " Z " kwam steeds naar voren en stond in een duivels boek of iets dergelijks. Ik had inzage in een of ander boek waar meer instond. Ook symbolen volgens mij.

    Maar de letter " Z " bleef terugkomen.

    Rustige droom dus. Als een droom alleen over de letter " Z " gaat, dan is het geen nachtmerrie maar rust.
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    pi_39419490
    Zoiets als dus

    Vannacht trouwens alleen maar over vage dingen over dat dopinggedoe in de tour de france gedroomd, gisteren teveel mee bezig geweest
    Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
      zaterdag 1 juli 2006 @ 12:11:26 #198
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39419693


    Zo had ik het nog niet eens gezien

    Z staat ook voor zagen Misschien was ik zo diep aan het slapen dat ik aan het zagen was in mijn dromen



    Het geluid van zagen is okey, het geluid van een motor-zaag. Hoe heet dat ene nummer ook alweer. Dan hoor je steeds het geluid van een motor-zaag waar ze bomen mee doen omzagen.

    Als je teveel bezig bent met iets, dan ga je al snel dromen erover.

    Ooit met vakantie-werk aan een lopende band gewerkt, tijdens het dromen bleef die band maar lopen met producten

    De hele dag bezig zijn met dezelfde handelingen en daarna in de droom nog bezig moeten zijn ermee.

    [ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-07-2006 14:53:50 ]
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
      zaterdag 1 juli 2006 @ 19:47:15 #199
    15080 static
    03.09.2006 - 11:35
    pi_39429906
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 18:03 schreef Dromenvanger het volgende:
    Doe maar rustig an
    Ik kan me er wel in vinden eigenlijk, het klinkt vrij plausibel, dank je.
    Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
      zaterdag 1 juli 2006 @ 20:03:23 #200
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_39430436
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef static het volgende:

    [..]

    Ik kan me er wel in vinden eigenlijk, het klinkt vrij plausibel, dank je.
    You're welcome

    Zolang het maar logisch klinkt. Dan kun je er wat mee in je nieuwe dromen. Dromen die zich herhalen zoals bij jou en dan ook niet slecht van aard zijn. Dat is . 3 dubbel waardeloos. Je hele ritme wordt verstoord daardoor volgens mij. De overgang van slaap naar waken klopt dan niet meer.

    Ik zeg dus niet dat ik gelijk heb, ik zeg alleen dat het logisch kan klinken. En klinkt het logisch, dan zullen je dromen vanzelf ook beter gaan.

    Niets mooiers als logische dromen die vlot verlopen. Zodat je de dag erna ook uitgerust wakker wordt.

    Een nachtmerrie wreed aan je, een nacht zwaar dromen is slecht voor je dagelijkse ritme.

    Ik weet er alles van
    Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')