quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Thrilled het volgende:
godverdegodvergloeiende!!![]()
![]()
![]()
[..]
en iedereen die hier zit is ook 18 jaar of ouder?
ik dacht al..godver nee he... dus ik steek mn hand op: mevrouw.. ik wordt 25 april pas 18...
"oh het spijt me maar dan mag je nog geen examen doen.."
mocht ik weer naar huis...
ik vind het sowieso al raar dat je dan theorie mag leren als je 17 jaar en 7 maanden bent... je hebt je theorie binnen een maandje onder de kniequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon echt STOM van je, dat weet je dat dat niet mag.
Net als van die mensen die vol blijven houden dat je al kan lessen op je 17,5ste.![]()
Ik begon 4 dagen voor mijn verjaardag anders al met lessen, een intakequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon echt STOM van je, dat weet je dat dat niet mag.
Net als van die mensen die vol blijven houden dat je al kan lessen op je 17,5ste.![]()
Het gaat erom dat je op je 17e al mag beginnen met leren en een cursus doen, zodat je op je 18e verjaardag meteen examen kan doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al raar dat je dan theorie mag leren als je 17 jaar en 7 maanden bent... je hebt je theorie binnen een maandje onder de knie
Dat heb ik ook gezegd vandaag en mijn examninator heeft ook mooi de hele tijd zijn mond dicht gehoudenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
Die examinator zei ook, heb je nog vragen? Ik zeg, ja vind u het erg om het fijne, gezellige babbeltje voor achteraf te bewaren want ik wil gewoon zo goed mogelijk concentreren. Toen zei ie dat ie blij was dat ik zei en dat ie dat veel liever heeft dan dat ie tegen me aan gaat zitten lullen terwijl ik er niet op zit te wachten en dat het mijn examen is enzo... maarja wel relaxed... gewoon muziekje op de achtergrond maar niet slap ouwehoeren.
Sorry, maar dat vind ik dan wel heel stom van je instructricequote:Op zaterdag 8 april 2006 01:47 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik moest wel onder de motorkap kijken. Maar dat had ik nooit gehad met les ofzo... m'n instructrice wist ook niet eens dat ze dat wel 's vroegen bij een examen. Maar ik wist gelukkig wel wat ie vroeg over de motor.
mja ik vond het ook wel raar... m'n instructrice wist nieteens hoe de motorkap openmoestquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dan wel heel stom van je instructrice![]()
Ik krijg het altijd allemaal te horen als ik op het terrein van het CBR sta voor me examen. Na 3 keer ( TTT en 2 examens) weet ik het wel, maar hij doet het toch altijd nog even voor de zekerheid
en je gooide er diesel i.p.v. benzine in ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef Knoekie het volgende:
Ook fijn als je leert hoe je moet tanken
Sta ik daar bij het benzinestation.
Ja, tanken zelf is opzich geen probleem, maar wat voor benzine erin moet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:43 schreef Robin__ het volgende:
Als je m vol wilt gooien.. dan kan je de hendel toch vast klikken ofzo.. slaat ie dan vanzelf af?
benzine gewoon euro 95quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:50 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, tanken zelf is opzich geen probleem, maar wat voor benzine erin moet.![]()
ik hoef alleen ruitenwisservloeistof, koelvloeistof, olie en stuurbekrachtigingsolie te wetenquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:01 schreef Robin__ het volgende:
Het staat ook echt wel op de dopjes hoor.. Met een mooi symbooltje
[afbeelding]
Ruitenwisservloeistof ('washers' staat er bij mij bij)
[afbeelding]
Olie (oil)
Oliepijlstok.. geel ringetje (als je het ooit moet pijlen.. eruit trekken, schoonvegen, terug steken, dr uit trekken en aflezen (als je net gereden hebt is de olie allekanten op gespat)
[afbeelding]
remvloeistof (brakes)
Radiator is dat ding helemaal vooraan met de dop in het midden.. die mag je alleen opendoen als ie afgekoelt is.. en er staat iets van 'warning: hot' op.
Als je motor te heet word kan je de verwarming vol aan zetten.. dan zou het iets moeten afkoelen (vinden ze vast leuk als je dat toevallig weet)
En de accu is dat rechthoekige geval met iig 2 kabels er aan.. plus en min staat gewoon op de accu
Het is echt niet zo dat je ze blind moet kunnen vinden.. zolang je ze maar vind na goed zoeken (je heb ook tenslotte ook alle tijd om te zoeken als je zelf ooit iets moet bijvullen) komt wel goed joh
dit werd mij ook alleen verteld ...quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik hoef alleen ruitenwisservloeistof, koelvloeistof, olie en stuurbekrachtigingsolie te weten
en remvloeistof, 5 vloeistoffen dacht ik (al kan het dat het per type auto iets verschilt).quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:27 schreef Sylvana het volgende:
ik hoef alleen ruitenwisservloeistof, koelvloeistof, olie en stuurbekrachtigingsolie te weten
remvloeistof hoef ik niet te kennen van me instructeurquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:52 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
en remvloeistof, 5 vloeistoffen dacht ik (al kan het dat het per type auto iets verschilt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |