Jaa..quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:18 schreef Thrilled het volgende:
Het stond (achteraf gezien) in de FAQ op de site van mijn rijsschool.. alleen ik vroeg een maand geleden mijn examen aan bij mijn rijsschool.. daar hadden ze ook al kunnen vertellen dat ik vandaag nog geen examen mocht doen. Gister mijn theorie kaart gehaald, konden ze ook al vertellen dat ik geen examen mocht doen. En de CBR kutjes konden vandaag zelf ook al melden (voordat ik de zaal in ging) dat ik nog geen 18 was.. ik was er vanuit gegaan dat ik gewoon mocht mee doen...
jaja, ik ben der al hoor, k moest eerst weer terug naar Deventerquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:33 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Sylvana... Schiet us op!!!
Geslaaaaaagd???![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jaja, ik ben der al hoor, k moest eerst weer terug naar Deventer
maar uhm, ik blijf jullie nog fijn een tijdje gezelschap houden hier
Ze moeten vrachtwagens gewoon een rijverbod geven als ik moet afrijdenquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Wat jammer..
![]()
Wat ging er mis??
Sterkte meis...![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:26 schreef Shailesh het volgende:
AIGHT. Ik heb hem gehaald![]()
En helaas Sylvana, maar niet opgeven meid, het lukt je wel![]()
Is hartstikke normaal hoor. Ik ben normaal ook nooit zenuwachtig voor niks, maar voor dit was het ff afzien...Gisteravond zat ik al met mn hoofd elders, en vanochtend werd ik om 8 uur al wakker, en kon ik niet meer slapen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ik baal er wel van, maar t was een mindere teleurstelling dan de vorige keer, toen zat ik echt te huilen, maar toen was ik ook zo zenuwachtig en toen ging het ook zo kut, maar nou gewoon lekker gereden en toch wel vertrouwen in dat het de volgende keer goed gaat komenIk moet alleen niet van die stomme fouten maken en gewoon goed in me spiegels kijken
Ik moest voorrang verlenen aan het kruisende verkeer, er kwam 1 auto van rechts en daar wilde ik nog snel voor invoegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor een kruising nog even snel inhalen!
balen zegquote:
Wat precies doe jij dan bij 'jou rijschool'? Mag je al lessen stiekemquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:18 schreef Thrilled het volgende:
Het stond (achteraf gezien) in de FAQ op de site van mijn rijsschool.. alleen ik vroeg een maand geleden mijn examen aan bij mijn rijsschool.. daar hadden ze ook al kunnen vertellen dat ik vandaag nog geen examen mocht doen. Gister mijn theorie kaart gehaald, konden ze ook al vertellen dat ik geen examen mocht doen. En de CBR kutjes konden vandaag zelf ook al melden (voordat ik de zaal in ging) dat ik nog geen 18 was.. ik was er vanuit gegaan dat ik gewoon mocht mee doen...
Maak ons is niet jaloersquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:39 schreef Thomas B. het volgende:
Balen Sylvana... maarja komt wel goed!
Heb vanmorgen mn rijbewijs opgehaald en toen meteen de auto van mn ma ingepikt... lekker wezen toeren vanmiddag...
jup, dat was de vorige keer wel anders hequote:Op vrijdag 7 april 2006 16:59 schreef Robin__ het volgende:
ahh balen sylvana en its_meGelukkig zijn jullie er allebei vrij nuchter onder..
Dankje.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:13 schreef Meiske78 het volgende:
Hé zonnestraaltje, gewoon even voor het 'je bent niet de enige-gevoel': Ik ben ook pas de zesde keer geslaagd. Ik ben ook zo'n faalangstmiepje en zelfs die keer dat ik wel slaagde reed ik de eerste helft van de rit veel te opgefokt. Het enige dat je kunt doen is het gewoon zeggen vooraf tegen je examinator en toch proberen je er overheen te zetten (ja ik weet, het is makkelijker gezegd dan gedaan, dat zei ik zelfs nog tegen mijn examinator). Die rijlessen heb je niet meer nodig, maar dat stomme papiertje kun je helaas alleen krijgen door dat stomme rijexamen te doen.
Houd dus voor het moment dat je het weer een keertje wil gaan proberen in je achterhoofd dat het wel kan (ik ben het levende bewijs). En die keer gaat het vast lukken
.
ik noem het "mijn rijschool" omdat ik er ingeschreven sta voor theorie examen en me al aangemeld heb voor praktijk lessen.. mag ik dat niet zo noemen dan ofzoquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:55 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Wat precies doe jij dan bij 'jou rijschool'? Mag je al lessen stiekemof simulator gedoe?
Hij zegt toch dattie zich daar alleen heeft ingeschrevenquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:51 schreef Borreke het volgende:
Heb je nog geen les gevolgd dan? want het is toch verboden om als als niet-18jarige lessen te volgen?![]()
ik heb nog geen les gevolgd nee, en het is verboden ja, maar ik zeg toch ook nergens dat ik al aan het lessen benquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:51 schreef Borreke het volgende:
Heb je nog geen les gevolgd dan? want het is toch verboden om als als niet-18jarige lessen te volgen?![]()
ja, en een behoorlijk lullige ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:06 schreef Borreke het volgende:
oh oke "my bad"maar vind het overigens wel vreemd dat je dan niet bent ingelicht dat je geen theorie examen mocht volgen ook al dat je het op voorhand kon weten, maar je rijschool moet je dat wel vertellen dan
, ach ja, miscommunicatie
![]()
Van mij wel hoor, alleen mijn definitieve keuze voor mijn rijschool hing toch echt wel voor een groot deel af van de proefles.. vandaar dat ik me afvroeg of je dan al bezig was (al daar niet in zo'n simulator.. was wel benieuwt hoe dat dan ging).quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik noem het "mijn rijschool" omdat ik er ingeschreven sta voor theorie examen en me al aangemeld heb voor praktijk lessen.. mag ik dat niet zo noemen dan ofzo
Achja.. driekwart zakt, voor een groot deel door zo'n instelling.. hoppa 30 euro weg (kan een flink eind voor autorijden als je straks je rijbewijs hebtquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:20 schreef Thrilled het volgende:
ja ik heb even mogen ruiken, nog geen minuut wel te verstaan..
kwam trouwens nog een jongen bij me staan en vroeg: heb je geleerd?
ikke:!!! jij dan?
neuh, zo moeilijk zal het toch niet zijn?tuurlijk joh, jij komt er wel
quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Thrilled het volgende:
godverdegodvergloeiende!!![]()
![]()
![]()
[..]
en iedereen die hier zit is ook 18 jaar of ouder?
ik dacht al..godver nee he... dus ik steek mn hand op: mevrouw.. ik wordt 25 april pas 18...
"oh het spijt me maar dan mag je nog geen examen doen.."
mocht ik weer naar huis...
ik vind het sowieso al raar dat je dan theorie mag leren als je 17 jaar en 7 maanden bent... je hebt je theorie binnen een maandje onder de kniequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon echt STOM van je, dat weet je dat dat niet mag.
Net als van die mensen die vol blijven houden dat je al kan lessen op je 17,5ste.![]()
Ik begon 4 dagen voor mijn verjaardag anders al met lessen, een intakequote:Op vrijdag 7 april 2006 21:16 schreef blup het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon echt STOM van je, dat weet je dat dat niet mag.
Net als van die mensen die vol blijven houden dat je al kan lessen op je 17,5ste.![]()
Het gaat erom dat je op je 17e al mag beginnen met leren en een cursus doen, zodat je op je 18e verjaardag meteen examen kan doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:20 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik vind het sowieso al raar dat je dan theorie mag leren als je 17 jaar en 7 maanden bent... je hebt je theorie binnen een maandje onder de knie
Dat heb ik ook gezegd vandaag en mijn examninator heeft ook mooi de hele tijd zijn mond dicht gehoudenquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:29 schreef Thomas B. het volgende:
Die examinator zei ook, heb je nog vragen? Ik zeg, ja vind u het erg om het fijne, gezellige babbeltje voor achteraf te bewaren want ik wil gewoon zo goed mogelijk concentreren. Toen zei ie dat ie blij was dat ik zei en dat ie dat veel liever heeft dan dat ie tegen me aan gaat zitten lullen terwijl ik er niet op zit te wachten en dat het mijn examen is enzo... maarja wel relaxed... gewoon muziekje op de achtergrond maar niet slap ouwehoeren.
Sorry, maar dat vind ik dan wel heel stom van je instructricequote:Op zaterdag 8 april 2006 01:47 schreef Thomas B. het volgende:
Ja ik moest wel onder de motorkap kijken. Maar dat had ik nooit gehad met les ofzo... m'n instructrice wist ook niet eens dat ze dat wel 's vroegen bij een examen. Maar ik wist gelukkig wel wat ie vroeg over de motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |