abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36721232
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Daar hebben we nu alle tijd voor En het kost geen 60 euro per anderhalf uur meer
Ik hoop de 27ste dat ik, dat ook niet meer hoef.
pi_36721468
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Nouja, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Gewoon goed geslapen. De examinator vertelde van te voren dat hij geen rare truukjes uit ging halen ofzo. Ik en mijn instructeur hadden daarvoor nog even 2 keer de examenroute gereden, en de examinator had daar vandaag geen zin in denk ik. Was binnen 20 minuten weer terug bij het CBR. Had wel één foutje begaan. Daar zou hij me in principe op gezakt hebben, maar aangezien de rest goed ging en hij ook niet de meeste kinderachtigste was

Maar of ik zelf denk dat ik er echt klaar voor ben : Nee, mijn instructeur zei ook dat ik nog veel ervaring op moet doen wil ik echt goed mee kunnen rijden met het verkeer.
Fijn om te weten dat er ook nog makkelijke examinatoren bestaan. Die ervaring komt vanzelf wel, als je lekker op je gemakje kan rondtuffen.
Puur uit nieuwsgierigheid, wat deed je precies fout?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_36721782
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat er ook nog makkelijke examinatoren bestaan. Die ervaring komt vanzelf wel, als je lekker op je gemakje kan rondtuffen.
Puur uit nieuwsgierigheid, wat deed je precies fout?
Beetje moeilijk uit leggen, maar er is hier een verkeersplein waar als je rechtdoor wilt je moet invoegen in een bocht (als je te laat bent) en daar keek ik niet goed toen een auto mijn rechts in wilde halen. Vervolgens stuurde ik terug en gaf ik opnieuw richting aan en kwam op die baan.
pi_36724146
Gefeliciteerd Knoekie en Thomas B.
Jammer Rembo

Morgen om 8 uur is het zo ver!
Ik hoop dat ik Knoekie en Thomas B. achterna kan gaan! Ik heb er alle vertrouwen in!
pi_36724523
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef its_me_ het volgende:
Gefeliciteerd Knoekie en Thomas B.
Jammer Rembo

Ik hoop dat ik Knoekie en Thomas B. achterna kan gaan! Ik heb er alle vertrouwen in!
Succes morgen
pi_36724747
Succes men !
pi_36725142
quote:
Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef its_me_ het volgende:

Veel succes! Ik moet om 13.05 En ik hoop ook dat ik ze achteraan kan gaan
pi_36725182
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:11 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Veel succes! Ik moet om 13.05 En ik hoop ook dat ik ze achteraan kan gaan
Succes Sylvana
pi_36725236
Sylvana, heel veel succes

Ik mag morgen ook weer lekker rijden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_36726584
Gefeliciteerd Thomas en Knoekie! Lekker zelf rijden!
Sylvana veel succes voor morgen!
Ik ga trouwens morgen beginnen met m'n ''pillenkuur'' 3½ dag slikken lijkt me genoeg. En volgens m'n instructrice heb ik maandag een toffe examinator, dus ik ben benieuwd!

[ Bericht 25% gewijzigd door Shirley op 07-04-2006 00:38:33 ]
Back in business.
pi_36729019
Sylvana, heel veel succes vandaag!!

Iedereen bedankt voor de steun

En nu ga ik er vandoor!
pi_36729102
Succes Sylvana & its_me_ ik lees zo wel of je geslaagd ben
pi_36729166
zucht, om 13.30 mn theorie voel al lichte vlinders..zometeen nog even paar oefen examens en mn samenvatting doorlezen
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:36:20 #164
87694 Robin__
letitredno
pi_36729613
succes allemaal

Ik ga zo ook weer..
pi_36729858
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:36 schreef Robin__ het volgende:
succes allemaal

Ik ga zo ook weer..
succes alvast
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:56:08 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36729890
vanmiddag weer aantreden om 14:30 , 2 uur rijden
pi_36730270
trouwens, is er een handige vuistregel om te weten hoeveel meter je inhaalmanoeuvre nodig heeft? Ik heb tijdens mn proefexamens daar 3 vragen over gehad en altijd fout.. in je boek staat dat bij een verschil van 10km/u de benodigde inhaalafstand 6 promille bedraagt van de snelheid van het inhalende voertuig. bij 20 km/u 3 promile en bij 60 km/u nog maar 1 promille..

als je dus met 80 km/u een voertuig inhaalt wat 70 km/u rijd heb je 6 promille van 80 km is 480 meter...

is promille een reken eenheid? snap er geen zak van...
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:30:23 #168
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_36731920
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Thrilled het volgende:
trouwens, is er een handige vuistregel om te weten hoeveel meter je inhaalmanoeuvre nodig heeft? Ik heb tijdens mn proefexamens daar 3 vragen over gehad en altijd fout.. in je boek staat dat bij een verschil van 10km/u de benodigde inhaalafstand 6 promille bedraagt van de snelheid van het inhalende voertuig. bij 20 km/u 3 promile en bij 60 km/u nog maar 1 promille..

als je dus met 80 km/u een voertuig inhaalt wat 70 km/u rijd heb je 6 promille van 80 km is 480 meter...

is promille een reken eenheid? snap er geen zak van...
Promille is inderdaad een rekeneenheid, maar let eens goed op. Je zegt 6 promille van 80km = 480 meter, en hoeveel is 6x80? Juist, 480 Helemaal niet zo moeilijk dus als je kunt hoofdrekenen

Ik heb morgenvroeg theoriecursus, weet iemand wat ik precies kan verwachten (het is van 8.30 tot 14.00 ) Ik heb mijn boek nog niet helemaal uit, zou dat misschien heel erg zijn?
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:01:13 #169
87694 Robin__
letitredno
pi_36732590
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:54 schreef Thrilled het volgende:

[..]

succes alvast
Dank.. ik ben echt met zweetplekken in mn tshirt uitgestapt.. (vooral omdat mn instructeur het nodig vond de verwarming op 24 te zetten ofzo) en dan ook nog een klote route (dus zo druk bezig dat ik het niet eens door had) maar op de terug weg op de snelweg pfff.. volgende keer ga ik lessen in mn zwembroek geen trui/longsleeves meer

ik moet vanavond even bellen over de ttt}:| jammer dan, ik hoor het volgende week wel.. of ik die datum nou nu weet of vrijdag
pi_36732591
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Beetje moeilijk uit leggen, maar er is hier een verkeersplein waar als je rechtdoor wilt je moet invoegen in een bocht (als je te laat bent) en daar keek ik niet goed toen een auto mijn rechts in wilde halen. Vervolgens stuurde ik terug en gaf ik opnieuw richting aan en kwam op die baan.
. Daarben ik de eerste keer op gezakt Hoewel mijn geval net iets erger was maja. Vandaag de 2e poging, en vandaag haal ik hem
pi_36732881
zit weinig logica in dan

10 km/u verschil = 6 promille van het inhalende voertuig
20 km/u verschil = 3 promille van het inhalende voertuig
60 km/u verschil = 1 promille van het inhalende voertuig
pi_36733238
nou, ik ga nu naar het station en dan op weg naar het examen centrum..bibbeerrrr wish me luck

jullie horen het nog wel
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:28:30 #173
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36733248
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:27 schreef Thrilled het volgende:
nou, ik ga nu naar het station en dan op weg naar het examen centrum..bibbeerrrr wish me luck

jullie horen het nog wel
succes
succes
succes!!!
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:28:30 #174
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36733249
quote:

jullie horen het nog wel
succes
succes
succes!!!
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:28:30 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36733250
quote:

jullie horen het nog wel
succes
succes
succes!!!
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:28:49 #176
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36733256
hm, 1 post was voldoende
pi_36733427
Thnx allemaal

ik ben niet zenuwachtig

echt vaag, k heb ook hartstikke goed geslapen enzo, nouja, beter toch

kweet niet meer of me instructeur me nou omkwart voor 12 of kwart over 12 komt ophalen :$
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:37:57 #178
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_36733476
quote:
Op woensdag 5 april 2006 17:21 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Lees je es in joh! Ze is al 5 keer gezakt, kan me goed voorstellen dat je het dan op een gegeven moment goed zat bent hoor!

Zonnestraaltje
Zat zijn was ik het ook toen ik voor de 3e keer gezakt was. Spuugzat zelfs. Ik had ook even zoiets van; krijg maar lekker de tyfus met je rijbewijs.
Je baalt er even van, maar je moet door, je kan niet blijven jammeren en huilen.
Toegeven aan angsten is NOOIT een optie. De enige manier om over je angsten te komen is ze gewoon aangaan en ondervinden dat het niet zo erg is dat jij altijd gedacht had.

Hardstikke zielig allemaal voor haar, maar angsten moet je aanpakken, niet ontlopen. Je schuift nu alleen maar weer de ellende vooruit en als je later weer begint te rijden begin je weer van voor af aan.

Maarja tis en blijft haar eigen keuze, en dat moet ze dan ook gewoon doen. Lekker stoppen. .

Zonnestraaltje
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:31:41 #179
97934 ASroma
Flamboyant
pi_36734827
degene die nog op moeten veel succes~!
geslaagden gefeliciteerd!
pi_36735339
wat misschien ook helpt is gewoon rationeel erover praten, inweze slecht het niet zo veel voor en hangt er ook niet al te veel aan af. Ik bedoel haal je het niet mag je het nog een keer proberen, en nog eens en nog eens, niet dat ze zeggen 3x afrijden is nooit meer een rijbewijs.

Kost je alleen geld, dat is het enige. En niet zo graag je papiertje willen hebben, beetje onverschillig doen, bij mij werkt dat dan altijd wel.

of jezelf tot de orde roepen zodra je begitn te paniekeren, zo van ejj en nu normaal doen, paar keer diep ademhalen en knallen.
'The Less you know, The more you believe'
pi_36735678
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Shailesh het volgende:

[..]

. Daarben ik de eerste keer op gezakt Hoewel mijn geval net iets erger was maja. Vandaag de 2e poging, en vandaag haal ik hem
Het was dat ik zelf corigeerde anders was ik helemaal de lul geweest
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:15:52 #182
88233 Steve
Still the best.
pi_36736132
Vandaag eindelijk weer een lekker lesje. Alleen op het laatste moment, toen ik ineens stil stond midden op een drukke weg, omdat ik in z'n 3 had geschakeld i.p.v. 1. .

Sylvana succes nog! .
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:48:29 #183
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36737184
ben benieuwd waar ik zo heen moet rijden, les van 2 uur hoop stuk snelweg weer, gister ook stukje
pi_36737253
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:48 schreef jorienvdherik het volgende:
ben benieuwd waar ik zo heen moet rijden, les van 2 uur hoop stuk snelweg weer, gister ook stukje
Met de leswagen lekker op de linkerbaan gaan rijden
pi_36737635
Oké dan. Ik zal het nog één keer duidelijk formuleren. (al vind ik dat je jezelf wel tegenspreekt, maargoed dat doet er nu even niet toe.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:

[..]

vrijdag 7 april 2006 11:37[/url] schreef blup het volgende:[/b]Zat zijn was ik het ook toen ik voor de 3e keer gezakt was. Spuugzat zelfs. Ik had ook even zoiets van; krijg maar lekker de tyfus met je rijbewijs.
Ik ben alleen geen 3 keer gezakt, maar 5 keer. Ben 'r al langere tijd spuugzat van, m'n instructeurs konden met bij het lessen niets meer leren, de examens willen gewoon niet. Zou nu wel door kunnen gaan en opnieuw af gaan rijden, maar het vertrouwen is er op het moment gewoon even niet.

Bij sommigen gaat dit echter boven hun pet, zij kunnen dit maar niet begrijpen.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:Je baalt er even van, maar je moet door, je kan niet blijven jammeren en huilen.
Ik jammer en huil ook niet. Heb ik geeneens tijd voor.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:Toegeven aan angsten is NOOIT een optie. De enige manier om over je angsten te komen is ze gewoon aangaan en ondervinden dat het niet zo erg is dat jij altijd gedacht had.
Ik geef ook niet toe aan m'n angsten, dat is wat jij er van maakt.
Wie zegt dat ik m'n 'angsten' (zoals jij het noemt, ik zie faalangst niet echt als een angst, meer als 'n lastig soort van kwaaltje ) niet aanga? Jij, niet ik.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:Hardstikke zielig allemaal voor haar, maar angsten moet je aanpakken, niet ontlopen. Je schuift nu alleen maar weer de ellende vooruit en als je later weer begint te rijden begin je weer van voor af aan.
Nogmaals, doe ik ook niet. Heb alleen nog meer dingen aan m'n hoofd naast m'n rijbewijs, en die hebben ook hoge prioriteit. Schuif geen ellende voor me uit.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:Maarja tis en blijft haar eigen keuze, en dat moet ze dan ook gewoon doen. Lekker stoppen. .
Het is m'n eigen keuze? Vind je? Als ik alles wat je hierboven gebazeld heb zo bekijk, spreek je jezelf een beetje tegen, slimmerd.
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef blup het volgende:
Zonnestraaltje
Je verwacht nu 'n kus terug? Forget it, schatje!
pi_36737720
Sylvana, ik ben benieuwd Vast wel geslaagd
And you know I might
pi_36737780
Haha, wat een slecht weerwoord. Je maakt wel overal een probleem van hè?
We'll keep on whispering our mantras.
pi_36737942
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:

bla
Ik vind dat je een goed besluit heb genomen, gewoon even een tijdje wachten todat je denkt weer vertrouwen erin te hebben, dus trek jezelf niks aan van die mensen die er een andere mening over hebben. Je weet zelf wel wat het beste voor je is.

Maar een vraagje houden die examinators geen rekening met jou? Ik bedoel als je zovaak bent gezakt (Dat je kan kan rijden geloof ik best, zelfs nog beter dan mij dat weet ik zeker)

Hoe ik geslaagd ben weet ik niet, ik zit nu nog steeds met een gevoel van ongeloof als ik al die verhalen zo lees van mensen die gezakt zijn, en mijn fout tijdens mijn examen.
pi_36737975
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:04 schreef rena het volgende:
Sylvana, ik ben benieuwd Vast wel geslaagd
Ja ik ben ook benieuwd en ik moet zo weg
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:22:37 #190
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_36738296
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je verwacht nu 'n kus terug? Forget it, schatje!
Suc6 ermee , schatje

Ben benieuwd wat sylvana gedaan heeft..
pi_36738369
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:11 schreef Knoekie het volgende:

Hoe ik geslaagd ben weet ik niet, ik zit nu nog steeds met een gevoel van ongeloof als ik al die verhalen zo lees van mensen die gezakt zijn, en mijn fout tijdens mijn examen.
Ja, dat had ik dus ook. Ik had ook een straat van rechts niet gezien, maar ben er niet op gezakt.

Nu ben ik dan een week aan het rijden, maar ik vind autorijden nu helemaal niet meer zo leuk Vooral gas/koppeling vind ik erg wennen nog. Maar goed, vriendin van me heeft nu een maand haar rijbewijs en vind het nu pas weer leuk
pi_36738375
ik moet 9 mei afrijden ! na 34 lessen van 50 min, in breda
skallemapattes
pi_36738459
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ja, dat had ik dus ook. Ik had ook een straat van rechts niet gezien, maar ben er niet op gezakt.

Nu ben ik dan een week aan het rijden, maar ik vind autorijden nu helemaal niet meer zo leuk Vooral gas/koppeling vind ik erg wennen nog. Maar goed, vriendin van me heeft nu een maand haar rijbewijs en vind het nu pas weer leuk
Dat heb ik ook hoor Ach je moet een beetje wennen aan de auto hé Ik heb een klein stukje met me moeders auto gereden en hij sloeg nog geeneens af. (Oke hobelde wel een paar keer) Vanavond weer een stukje rijden
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:35:41 #194
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_36738638
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:25 schreef Nuna het volgende:

[..]

Had ik ook, toen we me rijbewijs hadden gehaald moest ik terug rijden. Vond 't maar niks om gelijk door de stad met een lange station benzine auto te rijden. Nu vind ik rijden wel weer leuk. Ook in de station-benzine
pi_36739534
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:12 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ja ik ben ook benieuwd en ik moet zo weg

Ik heb zo rijles. Ik hoop echt zo dat ze geslaagd is
And you know I might
pi_36739803
godverdegodvergloeiende!!

Ik ga naar dat examen centrum, eerst half uur voor een gesloten deur je extra zenuwachtig staan maken, deuren gaan open, je levert je examen kaart in, krijgt stoelnummer, mag je beneden wachten, zit je daar nog een kwartier zenuwachtig te maken.. mag je eindelijk naar de zaal.. gaat die muts de inleiding doen:

welkom allemaal, iedereen die hier zit zit hier voor zijn rijbewijs B theorie examen? ja.. mooi
en iedereen die hier zit is ook 18 jaar of ouder?

ik dacht al..godver nee he... dus ik steek mn hand op: mevrouw.. ik wordt 25 april pas 18...

"oh het spijt me maar dan mag je nog geen examen doen.."

mocht ik weer naar huis... wat ben ik pissig zeg gelukkig mn geld niet kwijt en mag nu pas 12 mei examen doen... zorgen dat ik alles niet vergeet, wat een baggerzooi
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:12:11 #197
87694 Robin__
letitredno
pi_36739823
Ben ook benieuwt, hoop het wel voor dr

(zonnestraaltje.. ga je toch niet zo lopen verdedigen joh.. nergens voor nodig )
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:13:11 #198
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_36739850
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Thrilled het volgende:

Ik ga naar dat examen centrum, eerst half uur voor een gesloten deur je extra zenuwachtig staan maken, deuren gaan open, je levert je examen kaart in, krijgt stoelnummer, mag je beneden wachten, zit je daar nog een kwartier zenuwachtig te maken.. mag je eindelijk naar de zaal.. gaat die muts de inleiding doen:

welkom allemaal, iedereen die hier zit zit hier voor zijn rijbewijs B theorie examen? ja.. mooi

ik dacht al..godver nee he... dus ik steek mn hand op: mevrouw.. ik wordt 25 april pas 18...

mocht ik weer naar huis... wat ben ik pissig zeg gelukkig mn geld niet kwijt en mag nu pas 12 mei examen doen... zorgen dat ik alles niet vergeet, wat een baggerzooi
minder
maar, had je dat niet van te vorenkunnen weten
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:13:44 #199
87694 Robin__
letitredno
pi_36739868
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:11 schreef Thrilled het volgende:

wacht even.. wie heeft die afspraak dan gemaakt voor je? (je gaat een snelcursus doen dus wil het hebben voor je begint ofzo?)
pi_36739876
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:12 schreef Robin__ het volgende:
(zonnestraaltje.. ga je toch niet zo lopen verdedigen joh.. nergens voor nodig )
Nee, zou ik ook eigenlijk helemaal niet moeten doen, hé! voor Robinnn!

@ Thrilled, beetje bot misschien maar had je niet kunnen weten dat je minstens 18 jaar oud had moeten zijn voor theorieexamen?

Hoop dat Syl 't gehaald heeft! Als ze het hier nou even heel erg snel post , dan zit iedereen ook niet meer zo benieuwd af te wachten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')