Ik hoop de 27ste dat ik, dat ook niet meer hoef.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Daar hebben we nu alle tijd voorEn het kost geen 60 euro per anderhalf uur meer
Fijn om te weten dat er ook nog makkelijke examinatoren bestaan. Die ervaring komt vanzelf wel, als je lekker op je gemakje kan rondtuffen.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Nouja, ik was eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Gewoon goed geslapen. De examinator vertelde van te voren dat hij geen rare truukjes uit ging halen ofzo. Ik en mijn instructeur hadden daarvoor nog even 2 keer de examenroute gereden, en de examinator had daar vandaag geen zin in denk ik. Was binnen 20 minuten weer terug bij het CBR. Had wel één foutje begaan. Daar zou hij me in principe op gezakt hebben, maar aangezien de rest goed ging en hij ook niet de meeste kinderachtigste was
Maar of ik zelf denk dat ik er echt klaar voor ben: Nee, mijn instructeur zei ook dat ik nog veel ervaring op moet doen wil ik echt goed mee kunnen rijden met het verkeer.
Beetje moeilijk uit leggen, maar er is hier een verkeersplein waar als je rechtdoor wilt je moet invoegen in een bocht (als je te laat bent) en daar keek ik niet goed toen een auto mijn rechts in wilde halen. Vervolgens stuurde ik terug en gaf ik opnieuw richting aan en kwam op die baan.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:27 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat er ook nog makkelijke examinatoren bestaan. Die ervaring komt vanzelf wel, als je lekker op je gemakje kan rondtuffen.
Puur uit nieuwsgierigheid, wat deed je precies fout?
Succes morgenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef its_me_ het volgende:
Gefeliciteerd Knoekie en Thomas B.
Jammer Rembo
Morgen om 8 uur is het zo ver!
Ik hoop dat ik Knoekie en Thomas B. achterna kan gaan! Ik heb er alle vertrouwen in!
Veel succes! Ik moet om 13.05quote:Op donderdag 6 april 2006 22:43 schreef its_me_ het volgende:
Morgen om 8 uur is het zo ver!
Ik hoop dat ik Knoekie en Thomas B. achterna kan gaan! Ik heb er alle vertrouwen in!
Succes Sylvanaquote:Op donderdag 6 april 2006 23:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Veel succes! Ik moet om 13.05En ik hoop ook dat ik ze achteraan kan gaan
Promille is inderdaad een rekeneenheid, maar let eens goed op. Je zegt 6 promille van 80km = 480 meter, en hoeveel is 6x80? Juist, 480quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef Thrilled het volgende:
trouwens, is er een handige vuistregel om te weten hoeveel meter je inhaalmanoeuvre nodig heeft? Ik heb tijdens mn proefexamens daar 3 vragen over gehad en altijd fout.. in je boek staat dat bij een verschil van 10km/u de benodigde inhaalafstand 6 promille bedraagt van de snelheid van het inhalende voertuig. bij 20 km/u 3 promile en bij 60 km/u nog maar 1 promille..
als je dus met 80 km/u een voertuig inhaalt wat 70 km/u rijd heb je 6 promille van 80 km is 480 meter...
is promille een reken eenheid? snap er geen zak van...
Dank.. ik ben echt met zweetplekken in mn tshirt uitgestapt.. (vooral omdat mn instructeur het nodig vond de verwarming op 24 te zetten ofzo) en dan ook nog een klote route (dus zo druk bezig dat ik het niet eens door had) maar op de terug weg op de snelweg pfff.. volgende keer ga ik lessen in mn zwembroekquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Beetje moeilijk uit leggen, maar er is hier een verkeersplein waar als je rechtdoor wilt je moet invoegen in een bocht (als je te laat bent) en daar keek ik niet goed toen een auto mijn rechts in wilde halen. Vervolgens stuurde ik terug en gaf ik opnieuw richting aan en kwam op die baan.
succesquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:27 schreef Thrilled het volgende:
nou, ik ga nu naar het station en dan op weg naar het examen centrum..bibbeerrrr wish me luck
jullie horen het nog wel
nou, ik ga nu naar het station en dan op weg naar het examen centrum..bibbeerrrr wish me luck
jullie horen het nog wel
jullie horen het nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |