Was maar een geintje, maar aangezien Koeman een van de gegadigden is en er een naam voorbij komt waarbij iedereen zijn wenkbrauwen fronst had het wel overeenkomsten.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Koeman? Die Johannes meldde toch dat zoiets in de VI stond?
Robinho hadden we bijna, dank je wel Timmerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ik bedoelde van het nationale teamCicinho, Juninho Pernambucano, Robinho enz.
![]()
Al hebben we natuurlijk Gomes en Alex al![]()
Zoveel geweldigs laat hij bij Real (uitzonderingen daar gelaten) niet zien dus kan er niet heel erg rauwig om zijn dat we daar geen 18 miljoen voor betaald hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Robinho hadden we bijna, dank je wel Timmer![]()
Bij de nationale ploeg wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoveel geweldigs laat hij bij Real (uitzonderingen daar gelaten) niet zien dus kan er niet heel erg rauwig om zijn dat we daar geen 18 miljoen voor betaald hebben.
als hij speelt kan hij het niveau daar best aan, en zoals cult zegt bij het nationale team zeker. Dus hij was zn geld meer dan waar geweest.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoveel geweldigs laat hij bij Real (uitzonderingen daar gelaten) niet zien dus kan er niet heel erg rauwig om zijn dat we daar geen 18 miljoen voor betaald hebben.
quote:Informatie Ajax - PSV (07/05/2006)
Competitie:
Gatorade Cup, finale
Data & aanvang:
Zondag 7 mei, 18.00 uur
Verkoopvoorwaarden algemeen:
De verkoop van toegangskaarten start zaterdag 8 april en eindigt uiterlijk op donderdag 4 mei. Er zijn zowel kaarten in combinatie met een busreis als in combinatie met een autoreis te koop, in totaal zijn er 17.000 kaarten beschikbaar.
Busreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een busreis:
Voor de autocombi zijn 1800 kaarten beschikbaar. Per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kunnen drie kaarten worden gekocht. Op verzoek van de locale autoriteiten dient er wel een registratie plaats te vinden van de personen die een aankoop doen via een PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card van een andere persoon). Nadat je meer dan één kaart hebt gekocht, dien je de andere perso(o)n(en) te registreren, klik daarvoor hier. Dit dient voor donderdag 4 mei te gebeuren. Indien niet geregistreerd, kan de toegang tot de bus worden geweigerd. Bij het instappen dien je je te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.
Prijzen kaarten in combinatie met een busreis:
Vak Q t/m U (deze vakken worden als eerste verkocht) en QQ t/m UU: ¤ 29,00 (prijs mogelijk gemaakt door de Supportersvereniging PSV en geldt zowel voor leden als niet-leden). Klik hier voor een stadionplattegrond.
Verkooppunten kaarten in combinatie met een busreis:
Omwisselbiljetten voor de buscombi zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt.
Opmerkingen kaarten in combinatie met een busreis:
Indien je met de bus vanaf het Philips Stadion (vanaf het parkeerterrein aan de westzijde van het stadion) wilt vertrekken, dien je bij TicketBox tribunecode 200 (= vak BUS) te selecteren. Indien je met de Randstadbus vanuit Woerden wilt gaan, dan dien je bij TicketBos tribunecode 301 (= vak NS.) te selecteren. Er is ook een beperkte mogelijkheid om gebruikt te maken van een opstappunt in Gilze Rijen, indien je hier gebruik van wilt maken dan dien je na het kopen van je kaart (tribunecode 200) contact op te nemen met de Supportersvereniging PSV, het telefoonnummer is 040 2574782.
Het rijnummer dat wordt afgebeeld correspondeert met je busnummer. Het is nog niet bekend hoe laat de bussen precies vertrekken, dit is namelijk afhankelijk van het aantal bussen dat zal rijden. De definitieve vertrektijden worden ongeveer een week van tevoren bekend gemaakt.
Autoreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een autoreis:
Voor de autocombi is een PSV Uitkaart verplicht, er kan dus één kaart per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card worden gekocht.
Prijzen kaarten in combinatie met een autoreis:
Vak X1 t/m X4: ¤ 19,00. Klik hier voor een stadionplattegrond.
Verkooppunten kaarten in combinatie met een autoreis:
De omwisselbiljetten zijn te boeken via een nieuw online reserveringssysteem http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de PSV (Seizoen/Supporters) Club Card bij de hand te hebben. Het is ook mogelijk om kaarten te boeken voor andere PSV (Seizoen/Supporters) Club Card-houders indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV (Seizoen/Supporters) Club Card.
Opmerkingen kaarten in combinatie met een autoreis:
Omwisselbiljetten voor de autocombi dienen op de wedstrijddag tussen 14.00 uur en 16.00 uur te worden omgewisseld bij het Philips Stadion. Hier ontvang je opnieuw een omwisselbiljet en een routebeschrijving naar een gereserveerd parkeerterrein bij Stadion Feijenoord (De Kuip). Op dit parkeerterrein wordt de PSV uitkaart gescand en ontvang je vervolgens een toegangskaart voor de wedstrijd. PSV is nog aan het bekijken of er alternatieve omwissellocaties mogelijk zijn, meer informatie volgt. Het is uitsluitend mogelijk om kaarten te boeken voor de autoreis indien je vóór maandag 2 april je PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card als PSV Uitkaart hebt laten registreren.
Musampa en Boussoufa.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Worden er nog spelers aan PSV gelinkt momenteel?
Lijkt me niet, aangezien iedere trainer weer andere spelers wil hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Worden er nog spelers aan PSV gelinkt momenteel?
Niet verrassend, ex-Ajacieden. Dick van Burik volgt spoedig!quote:
Bogardequote:Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Niet verrassend, ex-Ajacieden. Dick van Burik volgt spoedig!
Ik gun het Groningen ook wel.quote:Op donderdag 6 april 2006 01:21 schreef du_ke het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen dus eigenlijk gun ik het Groningen wel zondag.
tuurlijk is dat wel het leukst!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat PSV zondag de kampioenswedstrijd gewoon moet winnen
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef johannes1986 het volgende:
Op de site van voetbal international valt te lezen dat Nowotny aan het eind van het seizoen transfervrij weg mag bij Bayer Leverkusen. Door 4 zware blessure's heeft hij weinig gespeeld de laatste seizoenen, en daar kwam nog een grote ruzie met zijn wergever bij. Misschien een gok, met het oog op zijn blessuregevoeligheid, maar wel een speler die zich wil revancheren, en altijd een absolute topper was. Bayern München probeerde hem jarenlang tevergeefs te kopen. En Ball speelt ook veel meer dan we dachten..![]()
Adel verplicht, anders mogen de woorden van meneer Frits weer herhaald worden!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat PSV zondag de kampioenswedstrijd gewoon moet winnen
Wegwezenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:21 schreef du_ke het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen dus eigenlijk gun ik het Groningen wel zondag.
Ja sorry sinds ik in Stad woon krijg ik steeds meer een zwak voor de plaatselijke FCquote:
Hoi ik ben hier. Was er ff niet. Zal ff kijken wat je wilt.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat erik nog niet wakkeer is
Jullie geloven het toch niet, maar ik ben een beetje drukquote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat jorienvdherik verliefd op je is Erik: hij is al twee dagen naar je op zoek.
Boefje!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax-vitesse gestemd (al ga ik daar naartoe)
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
ik meld me hier ook maar eens, zondag feest?
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sinds ik in Stad woon krijg ik steeds meer een zwak voor de plaatselijke FC.
Van psv.netwerk.quote:6/4/2006 - Alex wil wel door bij PSV
(Gepost door RvN)
De Braziliaan Alex heeft voor het eerst openlijk aangegeven graag door te willen bij PSV. Hij is daarvoor wel afhankelijk van de opstelling van Chelsea. Zijn transferrechten liggen bij Chelsea. In Engeland komt hij echter vooralsnog niet in aanmerking voor een werkvergunning. Alex in Voetbal Magazine: "Ik ben hier volledig aangepast en voel me hier thuis. Ik kan hier moeiteloos nog een paar seizoenen doorgaan. Dat hoop ik ze ook bij Chelsea duidelijk te maken. Natuurlijk zit hier wel een tijdslimiet aan, want vroeg of laat wil ik verder kijken. Maar voorlopig zit ik hier goed."
Wel leuk, samen met Ball. Een duo met kapotte knietjes.quote:
Ach, beter dan Stam binnenhalen denk ik dan..quote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel leuk, samen met Ball. Een duo met kapotte knietjes.
het worden er zo steeds meer...quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Nou, want die heeft al zoveel wedstrijden gemist in de Serie A dit seizoen!
mag ik je scc nog lenen ? voor woensdagquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef ErikT het volgende:
18:30 hockeyen. Geen kampioensfeest voor mij
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef Goldboy het volgende:
Als PSV zoals gebruikelijk de laatste wedstrijd (die bij het tenu hoort) in nieuw shirt zou spelen, zou dat tegen Feyenoord zijn. Binnen 'n week dus al 't nieuwe shirt?
Maakt mijn dag helemaal goedquote:Gomes verlengt contract tot 2011
7 april 2006 13:20
Heurelho da Silva Gomes heeft zijn contract bij PSV verlengd tot 2011. De populaire Braziliaanse doelman, al twee seizoenen een van de pijlers onder het succes van de club, had oorspronkelijk een verbintenis tot 2009.
Ambities
Guus Hiddink maakte dit nieuws vanmiddag wereldkundig tijdens zijn wekelijkse persgesprek op De Herdgang. Namens PSV hebben voorzitter Rob Westerhof, Guus Hiddink, manager voetbalzaken Stan Valckx en voorzitter van de Raad van Commissarissen Jan Timmer de onderhandelingen met succes afgerond. Gomes kwam in de zomer van 2004 naar Eindhoven toe en groeide al snel uit tot een zeer belangrijke schakel in het team. Daarnaast is de Braziliaan één van de positieve gangmakers in de selectie en is hij ook een publiekslieveling onder de supporters. Voorzitter Westerhof uitte zich dan ook zeer tevreden met het openbreken van het contract van de doelman. "Gomes is een onomstreden waarde, een vaste pilaar in het elftal. Nu we hem voor een langere periode aan ons hebben kunnen binden, laten we zien dat onze hoge ambities niet veranderen. Gomes is de beste keeper die PSV zich kan wensen en één van de beste doelmannen van de wereld. We kunnen alleen maar blij zijn dat hij nu nog vijf seizoenen onder contract staat", aldus Westerhof.
Waardering
Gomes zelf is ook zeer content met de verlenging van zijn verbintenis. "Ik heb altijd gezegd dat ik me hier goed voel en dat ik het in Eindhoven heel goed naar mijn zin heb. We hebben vorig seizoen de dubbel veroverd en hebben nu alles in eigen hand om dat dit seizoen te herhalen. Dat is gewoon fantastisch en bijna boven mijn eigen verwachtingen. Als je een avontuur in Europa aangaat en binnen twee jaar tijd deze erelijst kunt laten zien, dan mag je gelukkig zijn. Mijn gezin en ik voelen ons goed in deze stad. En onze supporters zijn geweldig, ze steunen me elke wedstrijd weer met zoveel warmte. Dat begint al tijdens de warming up, ik vind dat echt heel erg mooi. Ik ben blij dat de club zeer duidelijk aangaf mij te willen houden. Twee jaar extra bovenop mijn contract, dat spreekt van veel waardering. Ik ben blij om PSV’er te zijn", zegt Gomes.
Grote stap
Met het verlengen van het contract van Gomes zet PSV een grote stap om het team dat al een paar seizoenen domineert in Nederland en ook Europees hoge ogen gooit in tact te houden. In de Eredivisie is er geen enkele ploeg die minder doelpunten tegen kreeg dan PSV en ook in de Champions League had PSV dit seizoen uitstekende statistieken. Zo wist in de groepsfase geen enkele tegenstander Gomes te passeren in het Philips Stadion, waaronder ook halve finalist AC Milan. De laatste weken was er in de pers de nodige speculatie over een mogelijke transfer van Gomes, maar dat is nu dus van tafel geveegd. Met de Braziliaan op doel zal PSV op jacht blijven gaan naar nog meer succes.
Op het PSV Netwerk werd gezegd dat de strepen weg zijn..quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef Goldboy het volgende:
Als PSV zoals gebruikelijk de laatste wedstrijd (die bij het tenu hoort) in nieuw shirt zou spelen, zou dat tegen Feyenoord zijn. Binnen 'n week dus al 't nieuwe shirt?
?? Dus gewoon een rood shirt of wat...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op het PSV Netwerk werd gezegd dat de strepen weg zijn..
![]()
PSV zonder strepenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Op het PSV Netwerk werd gezegd dat de strepen weg zijn..
![]()
Gelukkig gaat ons logo al wel even mee.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:47 schreef marsu het volgende:
Waarom heeft PSV niet gewoon een basisshirt? Ieder jaar weer een totaal ander shirt, het benadrukt het gebrek aan traditie.
Dat shirt is wel van adidas hequote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV zonder strepen![]()
Misschien wel een retro-shirt van 20 jaar terug![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Gomes blijft
Strepen weg lijkt mij wel mooi, maar dan wel zwarte broek erbij !
Ze zullen denk ik niet Nike aanklagen voor plagiaat mochten ze met een compleet rood shirt aan komen zetten.quote:
Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year"quote:
En dan besluiten Cocu en Farfán ook nog (minstens in het laatste geval) te blijven, denkt Ten Cate: "Daar wil ik wel bijhoren!", tekent Ooijer bij en zegt Philips: "weet je wat, we gaan toch besparen op d elampenfabrieken, we verdrievoudigen de begroting vanaf heden en lossen de hypotheekschuld op het stadion af!"quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat hangt van Abramovich af. Vraag jezelf af wat hij liever heeft. Alex naar CL concurrent Milan voor een miljoen of 10, of Alex nog een jaartje bij PSV stallen en hem vervolgens naar Stamford Bridge halen? Ik heb goede hoop op "one more year".
Altijd handig voor erbij. Zeurt nooit als hij niet speelt en moet hij invallen dan zorgt hij dat ie er staat.quote:Naast doelman Gomes heeft ook Eric Addo zijn verbintenis verlengd. De Ghanese verdediger zet zijn handtekening onder een nieuw eenjarig contract. Voor Addo wordt het zijn achtste seizoen in Eindhovense dienst.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
Ik acht de kans dat Alex ook bij PSV blijft ook redelijk groot.
Natuurlijk is hij officieel van Chelsea maar hij zelf ook aangegeven dat hij graag nog bij PSV wil blijven
Zul je uiteindelijk zien dat alleen Hiddink vertrekt
Wat zullen ze balen in amsterdam en rotterdam![]()
6 miljoenquote:Op vrijdag 7 april 2006 14:48 schreef Zwansen het volgende:
Jaap Stam is nog steeds geblesseerd. Dat gaat nog leuk worden volgend jaar in Amsterdam, als ie meer dan 10 wedstrijden speelt mogen ze blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |