abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36671246
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Koeman? Die Johannes meldde toch dat zoiets in de VI stond?
Was maar een geintje, maar aangezien Koeman een van de gegadigden is en er een naam voorbij komt waarbij iedereen zijn wenkbrauwen fronst had het wel overeenkomsten.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 14:26:47 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36673417
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef johannes1986 het volgende:

[..]

Ik bedoelde van het nationale team Cicinho, Juninho Pernambucano, Robinho enz.

Al hebben we natuurlijk Gomes en Alex al
Robinho hadden we bijna, dank je wel Timmer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 april 2006 @ 14:47:09 #103
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_36674258
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:26 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Robinho hadden we bijna, dank je wel Timmer
Zoveel geweldigs laat hij bij Real (uitzonderingen daar gelaten) niet zien dus kan er niet heel erg rauwig om zijn dat we daar geen 18 miljoen voor betaald hebben.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_36674333
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zoveel geweldigs laat hij bij Real (uitzonderingen daar gelaten) niet zien dus kan er niet heel erg rauwig om zijn dat we daar geen 18 miljoen voor betaald hebben.
Bij de nationale ploeg wel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 14:51:23 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36674441
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:47 schreef PyTh het volgende:

[..]

als hij speelt kan hij het niveau daar best aan, en zoals cult zegt bij het nationale team zeker. Dus hij was zn geld meer dan waar geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 5 april 2006 @ 15:27:56 #106
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_36675990
jammer dat erik nog niet wakkeer is
pi_36677182
PSV!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 5 april 2006 @ 16:43:04 #108
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_36679138

of ben ik nu strafbaar?

[ Bericht 38% gewijzigd door rubbereend op 05-04-2006 17:02:26 (stout jongetje) ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_36679184
Ja.

Sodeju wat een kutmuziek zeg...

[ Bericht 87% gewijzigd door Dylan Dog op 05-04-2006 17:01:03 ]
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_36679984
Echt zo'n skihut cd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 5 april 2006 @ 17:49:47 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36681650
quote:
Informatie Ajax - PSV (07/05/2006)
Competitie:
Gatorade Cup, finale

Data & aanvang:
Zondag 7 mei, 18.00 uur

Verkoopvoorwaarden algemeen:
De verkoop van toegangskaarten start zaterdag 8 april en eindigt uiterlijk op donderdag 4 mei. Er zijn zowel kaarten in combinatie met een busreis als in combinatie met een autoreis te koop, in totaal zijn er 17.000 kaarten beschikbaar.

Busreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een busreis:
Voor de autocombi zijn 1800 kaarten beschikbaar. Per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kunnen drie kaarten worden gekocht. Op verzoek van de locale autoriteiten dient er wel een registratie plaats te vinden van de personen die een aankoop doen via een PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card van een andere persoon). Nadat je meer dan één kaart hebt gekocht, dien je de andere perso(o)n(en) te registreren, klik daarvoor hier. Dit dient voor donderdag 4 mei te gebeuren. Indien niet geregistreerd, kan de toegang tot de bus worden geweigerd. Bij het instappen dien je je te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs.

Prijzen kaarten in combinatie met een busreis:
Vak Q t/m U (deze vakken worden als eerste verkocht) en QQ t/m UU: ¤ 29,00 (prijs mogelijk gemaakt door de Supportersvereniging PSV en geldt zowel voor leden als niet-leden). Klik hier voor een stadionplattegrond.

Verkooppunten kaarten in combinatie met een busreis:
Omwisselbiljetten voor de buscombi zijn te koop bij de verkooppunten van TicketBox. Klik hier om te zoeken naar het dichtstbijzijnde verkooppunt.

Opmerkingen kaarten in combinatie met een busreis:
Indien je met de bus vanaf het Philips Stadion (vanaf het parkeerterrein aan de westzijde van het stadion) wilt vertrekken, dien je bij TicketBox tribunecode 200 (= vak BUS) te selecteren. Indien je met de Randstadbus vanuit Woerden wilt gaan, dan dien je bij TicketBos tribunecode 301 (= vak NS.) te selecteren. Er is ook een beperkte mogelijkheid om gebruikt te maken van een opstappunt in Gilze Rijen, indien je hier gebruik van wilt maken dan dien je na het kopen van je kaart (tribunecode 200) contact op te nemen met de Supportersvereniging PSV, het telefoonnummer is 040 2574782.
Het rijnummer dat wordt afgebeeld correspondeert met je busnummer. Het is nog niet bekend hoe laat de bussen precies vertrekken, dit is namelijk afhankelijk van het aantal bussen dat zal rijden. De definitieve vertrektijden worden ongeveer een week van tevoren bekend gemaakt.

Autoreis
Verkoopvoorwaarden kaarten in combinatie met een autoreis:
Voor de autocombi is een PSV Uitkaart verplicht, er kan dus één kaart per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card worden gekocht.

Prijzen kaarten in combinatie met een autoreis:
Vak X1 t/m X4: ¤ 19,00. Klik hier voor een stadionplattegrond.

Verkooppunten kaarten in combinatie met een autoreis:
De omwisselbiljetten zijn te boeken via een nieuw online reserveringssysteem http://www.psvuitwedstrijd.nl. Om de kaarten online te boeken dien je de PSV (Seizoen/Supporters) Club Card bij de hand te hebben. Het is ook mogelijk om kaarten te boeken voor andere PSV (Seizoen/Supporters) Club Card-houders indien je beschikt over (de barcode van) hun PSV (Seizoen/Supporters) Club Card.

Opmerkingen kaarten in combinatie met een autoreis:
Omwisselbiljetten voor de autocombi dienen op de wedstrijddag tussen 14.00 uur en 16.00 uur te worden omgewisseld bij het Philips Stadion. Hier ontvang je opnieuw een omwisselbiljet en een routebeschrijving naar een gereserveerd parkeerterrein bij Stadion Feijenoord (De Kuip). Op dit parkeerterrein wordt de PSV uitkaart gescand en ontvang je vervolgens een toegangskaart voor de wedstrijd. PSV is nog aan het bekijken of er alternatieve omwissellocaties mogelijk zijn, meer informatie volgt. Het is uitsluitend mogelijk om kaarten te boeken voor de autoreis indien je vóór maandag 2 april je PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card als PSV Uitkaart hebt laten registreren.
heel werk om de bekerfinale te bezoeken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36685179
Worden er nog spelers aan PSV gelinkt momenteel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36685209
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Musampa en Boussoufa.
pi_36685225
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me niet, aangezien iedere trainer weer andere spelers wil hebben.
pi_36685794
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Musampa en Boussoufa.
Niet verrassend, ex-Ajacieden. Dick van Burik volgt spoedig!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 5 april 2006 @ 20:10:34 #116
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_36686138
quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:

[..]

Niet verrassend, ex-Ajacieden. Dick van Burik volgt spoedig!
Bogarde
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 april 2006 @ 00:27:35 #117
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36695505
droog weer voorspeld voor zondag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36696466
Klinkt goed.

Heb vrij zondag en heb wel zin een feestje Eindhoven
pi_36696544
PSV wordt toch wel kampioen dus eigenlijk gun ik het Groningen wel zondag .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36696568
Ook feest voor Groningen
  donderdag 6 april 2006 @ 01:51:05 #121
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_36696864
quote:
Op donderdag 6 april 2006 01:21 schreef du_ke het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen dus eigenlijk gun ik het Groningen wel zondag .
Ik gun het Groningen ook wel.

En daarnaast vind ik het wel wat hebben om tegen Feyenoord kampioen te worden. Dan laat je namelijk echt zien dat je de sterkste bent.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_36697412
Ik zie het wel zitten om als kampioen van Feyenoord te winnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 april 2006 @ 10:50:26 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_36701032
inderdaad, zondag is de hele stad klaar om kampioen te worden dus zondag feest, anders is het zondag zo'n anti-climax.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_36701184
Ik zie AZ niet van Ajax winnen, en in dat geval mag PSV verliezen
pi_36701227
Ik vind dat PSV zondag de kampioenswedstrijd gewoon moet winnen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')