Ik vind het nu eigenlijk wel lekker: ga zaterdag op vakantie...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Als ze zondag kampioen worden ben ik, uit Ajax-perspectief, blijer.

Je krijgt de groeten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
is erik nog hier geweest ?

Ow ja?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef timbastiaansen het volgende:
Nope, het wordt volgend weekend.....

Kampioen van de play-off's ja.quote:

quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Tim Janssen is weg bij PSV en heeft bij RKC een 4-jarig contract getekend![]()

quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef Tobbes het volgende:
PSV is virtueel kampioen.

Aangezien RKC zeer weinig geld heeft lijkt het mij dat je er niet veel voor krijgt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat hebben we gevangen, aangezien hij een doorlopend contract heeft. Die jongen gaat sneller dan Huntelaar omhoog

mag hopen dan dat er bedongen is dat we hem voor een vastgestelde prijs terug mogen halen oidquote:Op woensdag 5 april 2006 01:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aangezien RKC zeer weinig geld heeft lijkt het mij dat je er niet veel voor krijgt.

talent uit de PSV opleiding die een paar keer verhuurd is. Spits................ en nu gaat ie........ ik voel weer een vergissing aankomenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
Wie is Tim Janssen?![]()
Waar speelt ie, en hoe doet ie het?

Serieus? Ik hoorde 2 jaar geleden dat hij zo goed was, tegenwoordig krijgt de jeugd toch echt wel wat meer kans bij psv. Misschien is 'ie gewoon (nog?) niet zo goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
talent uit de PSV opleiding die een paar keer verhuurd is. Spits................ en nu gaat ie........ ik voel weer een vergissing aankomen

PSV wilde zijn contract ook verlengen, maar hij wilde naar RKC (geloof ik)quote:Op woensdag 5 april 2006 09:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoorde 2 jaar geleden dat hij zo goed was, tegenwoordig krijgt de jeugd toch echt wel wat meer kans bij psv. Misschien is 'ie gewoon (nog?) niet zo goed.

Ik kan me niet anders voorstellen, dan dat PSV een ( geringe ) terugkoopprijs heeft afgesproken, zoveel zullen ze toch wel hebben geleerd van Huntelaar. RKC Waalwijk heeft inderdaad weinig geld om handen, dus meer dan een half miljoen euro zal het nooit opgeleverd hebben, temeer omdat Janssen nu weliswaar gezien wordt als een groot talent, maar toch op dit moment nog veel moet leren.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:44 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PSV wilde zijn contract ook verlengen, maar hij wilde naar RKC (geloof ik)![]()

Ik snap het om die reden ook niet zo goed. Musampa is een goeie middenvelder voor middenmotors of subtoppers in het buitenland, maar niet goed genoeg voor het niveau dat PSV nastreeft. Bovendien belemmer je dan weer de ontwikkeling van je eigen talenten, nu je ze eindelijk hebt, en is Musampa ondertussen ook al 29..quote:Op woensdag 5 april 2006 11:58 schreef PyTh het volgende:
Kan het me haast niet voorstellen.....
Met Afellay, Aisatti en Vayrinen meer dan genoeg mogelijkheden voor die 1e positie over op het middenveld.

Jansen zou ik nu het risico niet voor nemen. En van mij mag er best een paar centen in Kromkamp geinvesteerd worden. Dan kunnen we jaren vooruit op niveau daar.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:17 schreef johannes1986 het volgende:
Die Sankoh van FC Groningen was bij Stormvogels Telstar al een groot talent, maar hij is nu hard op weg om één van de beste centrale verdedigers van de Eredivise te worden..vind ik wel een kandidaat voor de centrale verdediging. Op links denk ik aan Braafheid of een fitte Jansen ( Vitesse ) . Rechtback vind ik moeilijker, zou een buitenlander worden denk ik, maar ik zou niet weten wie dan...

Ben ik het mee eens. Kromkamp heeft als hij speelde bijna elke wedstrijd bewezen het niveau aan te kunnen. Is alleen de vraag of Liverpool hem laat gaan, voor hoeveel dan, en of Kromkamp zelf wel wil.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jansen zou ik nu het risico niet voor nemen. En van mij mag er best een paar centen in Kromkamp geinvesteerd worden. Dan kunnen we jaren vooruit op niveau daar.

ze kunnen Lucius ervoor terug krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:27 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Kromkamp heeft als hij speelde bijna elke wedstrijd bewezen het niveau aan te kunnen. Is alleen de vraag of Liverpool hem laat gaan, voor hoeveel dan, en of Kromkamp zelf wel wil.

Alleen als ze ook Reiziger en Sibon meenemenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze kunnen Lucius ervoor terug krijgen

Dat is waarquote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef the_legend_killer het volgende:
2de elftal spelers hebben ze ook nodig daar in Liverpool.

Ik bedoelde van het nationale teamquote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee hoor.
Die zitten niet voor niets in het 2de elftal..
Niet elke Braziliaan is beter dan een Nederlander.

Bepaalt Koeman nu al het transferbeleid dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:05 schreef cultheld het volgende:
Alsjeblieft geen Musampa zeg: Dat zou een dure miskoop worden.

Koeman? Die Johannes meldde toch dat zoiets in de VI stond?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Bepaalt Koeman nu al het transferbeleid dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |