Ik vind het nu eigenlijk wel lekker: ga zaterdag op vakantie...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef Tobbes het volgende:
Als ze zondag kampioen worden ben ik, uit Ajax-perspectief, blijer.

Je krijgt de groeten...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
is erik nog hier geweest ?

Ow ja?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef timbastiaansen het volgende:
Nope, het wordt volgend weekend.....

Kampioen van de play-off's ja.quote:

quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:38 schreef cultheld het volgende:
Tim Janssen is weg bij PSV en heeft bij RKC een 4-jarig contract getekend![]()

quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:46 schreef Tobbes het volgende:
PSV is virtueel kampioen.

Aangezien RKC zeer weinig geld heeft lijkt het mij dat je er niet veel voor krijgt.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat hebben we gevangen, aangezien hij een doorlopend contract heeft. Die jongen gaat sneller dan Huntelaar omhoog

mag hopen dan dat er bedongen is dat we hem voor een vastgestelde prijs terug mogen halen oidquote:Op woensdag 5 april 2006 01:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Aangezien RKC zeer weinig geld heeft lijkt het mij dat je er niet veel voor krijgt.

talent uit de PSV opleiding die een paar keer verhuurd is. Spits................ en nu gaat ie........ ik voel weer een vergissing aankomenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:37 schreef Radegast het volgende:
Wie is Tim Janssen?![]()
Waar speelt ie, en hoe doet ie het?

Serieus? Ik hoorde 2 jaar geleden dat hij zo goed was, tegenwoordig krijgt de jeugd toch echt wel wat meer kans bij psv. Misschien is 'ie gewoon (nog?) niet zo goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
talent uit de PSV opleiding die een paar keer verhuurd is. Spits................ en nu gaat ie........ ik voel weer een vergissing aankomen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |