tuurlijk is dat wel het leukst!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat PSV zondag de kampioenswedstrijd gewoon moet winnen
Meen je dit nou serieus?quote:Op woensdag 5 april 2006 11:42 schreef johannes1986 het volgende:
Op de site van voetbal international valt te lezen dat Nowotny aan het eind van het seizoen transfervrij weg mag bij Bayer Leverkusen. Door 4 zware blessure's heeft hij weinig gespeeld de laatste seizoenen, en daar kwam nog een grote ruzie met zijn wergever bij. Misschien een gok, met het oog op zijn blessuregevoeligheid, maar wel een speler die zich wil revancheren, en altijd een absolute topper was. Bayern München probeerde hem jarenlang tevergeefs te kopen. En Ball speelt ook veel meer dan we dachten..![]()
Adel verplicht, anders mogen de woorden van meneer Frits weer herhaald worden!quote:Op donderdag 6 april 2006 10:58 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat PSV zondag de kampioenswedstrijd gewoon moet winnen
Wegwezenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:21 schreef du_ke het volgende:
PSV wordt toch wel kampioen dus eigenlijk gun ik het Groningen wel zondag.
Ja sorry sinds ik in Stad woon krijg ik steeds meer een zwak voor de plaatselijke FCquote:
Hoi ik ben hier. Was er ff niet. Zal ff kijken wat je wilt.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat erik nog niet wakkeer is
Jullie geloven het toch niet, maar ik ben een beetje drukquote:Op donderdag 6 april 2006 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat jorienvdherik verliefd op je is Erik: hij is al twee dagen naar je op zoek.
Boefje!quote:Op donderdag 6 april 2006 17:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Ajax-vitesse gestemd (al ga ik daar naartoe)
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
ik meld me hier ook maar eens, zondag feest?
quote:Op donderdag 6 april 2006 13:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja sorry sinds ik in Stad woon krijg ik steeds meer een zwak voor de plaatselijke FC.
Van psv.netwerk.quote:6/4/2006 - Alex wil wel door bij PSV
(Gepost door RvN)
De Braziliaan Alex heeft voor het eerst openlijk aangegeven graag door te willen bij PSV. Hij is daarvoor wel afhankelijk van de opstelling van Chelsea. Zijn transferrechten liggen bij Chelsea. In Engeland komt hij echter vooralsnog niet in aanmerking voor een werkvergunning. Alex in Voetbal Magazine: "Ik ben hier volledig aangepast en voel me hier thuis. Ik kan hier moeiteloos nog een paar seizoenen doorgaan. Dat hoop ik ze ook bij Chelsea duidelijk te maken. Natuurlijk zit hier wel een tijdslimiet aan, want vroeg of laat wil ik verder kijken. Maar voorlopig zit ik hier goed."
Wel leuk, samen met Ball. Een duo met kapotte knietjes.quote:
Ach, beter dan Stam binnenhalen denk ik dan..quote:Op donderdag 6 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel leuk, samen met Ball. Een duo met kapotte knietjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |