Altijd als ik dat programma voorbij zie komen, denk ik éérst aan een secondewijzer en dan pas aan 'per seconde slimmer'quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:04 schreef Serendips het volgende:
[..]
'Per seconde wijzer', snapte je die wel?
Nu wel. Dat eerder ook altijd aan een klokquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:04 schreef Serendips het volgende:
[..]
'Per seconde wijzer', snapte je die wel?
Een overtoon is trouwens in het echt een lift om schepen mee over een dijk te zetten.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:08 schreef Troel het volgende:
Overtoom is niet alleen een verhuurbedrijf, je kan er ook kantoorartikelen kopen
Als ik je nu vertel dat het 'Overtoom' is, plaats je dat gevallen kwartje dan ook even hier?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:33 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Een overtoon is trouwens in het echt een lift om schepen mee over een dijk te zetten.
..maar dat heeft dan weer niks met het bedrijf Overtoon en de uitspraak "dat is snel..." te maken.
![]()
Ik las ook 'voetengel' (zonder de clou te hebben gezien)quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb ooit in mijn kerstpakket een flesje Voetengel van Etos gehad. Zo'n mooie productnaam vond ik dat, alsof het een goddelijke verzorger voor je voeten is (voet-engel).
Nou was ik vorige week bij de Etos en zag ik ze op een rijtje staan; voetencrème, voetenscrub, voetengel. Juist ja, voeten-gel.![]()
Heeft toch wel zo'n vijf jaar geduurd denk ik.
Is er ook, voor als er iets voor de sensor staat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:54 schreef Trigalti het volgende:
Dat bij kassa's de band automatisch gaat, en dat de cassière geen pedaal heeft dat ze in moet drukken.
Dat was ook dat ik dachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:29 schreef znarch het volgende:
[..]
BP plc (LSE: BP), NYSE: BP, TYO: 5051 ), formerly known as British Petroleum, is a British energy company / multinational oil company ("oil major") with headquarters in London.
Dat is een leuke verrassing, zo op zaterdag avondquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:09 schreef Aventura het volgende:
Static is geen vrouw, kan ik je verzekeren. Ik daarentegen wel, tot verbazing van velen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb ooit in mijn kerstpakket een flesje Voetengel van Etos gehad. Zo'n mooie productnaam vond ik dat, alsof het een goddelijke verzorger voor je voeten is (voet-engel).
Nou was ik vorige week bij de Etos en zag ik ze op een rijtje staan; voetencrème, voetenscrub, voetengel. Juist ja, voeten-gel.![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is er ook, voor als er iets voor de sensor staat.
Behalve bij de zelfscan kassa's...
Hangt denk ik van de winkel af, alle AH supermarkten waar ik bekend ben hebben al jaren geen pedalen meer.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is er ook, voor als er iets voor de sensor staat.
Behalve bij de zelfscan kassa's...
Lees anders de vorige 25 topics eens doorquote:Op maandag 24 september 2007 20:02 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik kwam er laatst achter wat "Per seconde wijzer" betekent
Ik snapte het al nooit
Ja, ik zag het netquote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef KRS het volgende:
[..]
Lees anders de vorige 25 topics eens door![]()
Ik vind het anders behoorlijk goed verzonnen!quote:Op maandag 24 september 2007 20:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik zag het net
Wie neemt er dan ook zo'n stomme titel voor een programma
Ik kwam er ook pas achter aan het einde van je postquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hehe nu je het zo zegt iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
ik bedacht me gister dat de 'andere bekende sms-toon' van nokia (pieppieppiep-pieieip-pieiep-pieppieppiep) morse is voor 'sms'.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
ik bedacht me gister dat de 'andere bekende sms-toon' van nokia (pieppieppiep-pieieip-pieiep-pieppieppiep) morse is voor 'sms'.
\Whehe wat gaafquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef zagevent het volgende:
Dat het lettertype Verdana is en niet Veranda.
dus bakbooRd is rechts.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Om het topic ff wat leven in te blazen:
Veel mensen weten het verschil niet tussen stuurboord en bakboord. Dus ff een ezelsbruggetje
Bakboord is links en stuurboord is rechts.
Makkelijk te onthouden doordat in baKboord de k van links zit en in stuuRboord zit de r van rechts.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef zagevent het volgende:
Dat het lettertype Verdana is en niet Veranda.
Even zonder "boord".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dus bakbooRd is rechts.
Eindelijk geen verwarring meer
ik snap deze nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
Ben ik een tijd geleden achtergekomen door dit topic. Waren toen ook veel mensen die er van schrokkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
same herequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben ik een tijd geleden achtergekomen door dit topic. Waren toen ook veel mensen die er van schrokken
Die eerste vind ik goed, maar die tweede vind ik stom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Om het topic ff wat leven in te blazen:
Veel mensen weten het verschil niet tussen stuurboord en bakboord. Dus ff een ezelsbruggetje
Bakboord is links en stuurboord is rechts.
Makkelijk te onthouden doordat in baKboord de k van links zit en in stuuRboord zit de r van rechts.
Oh shit, inderdaad, nu je het zegt..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snapte gisteren pas dat Endemol slaat op Joop van de Ende en John de Mol.Wist nooit wat dat "En de" betekende.
Ik dacht altijd "Ja, wíé en De Mol dan?"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |