Hehe nu je het zo zegt iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
ik bedacht me gister dat de 'andere bekende sms-toon' van nokia (pieppieppiep-pieieip-pieiep-pieppieppiep) morse is voor 'sms'.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
ik bedacht me gister dat de 'andere bekende sms-toon' van nokia (pieppieppiep-pieieip-pieiep-pieppieppiep) morse is voor 'sms'.
\Whehe wat gaafquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef zagevent het volgende:
Dat het lettertype Verdana is en niet Veranda.
dus bakbooRd is rechts.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Om het topic ff wat leven in te blazen:
Veel mensen weten het verschil niet tussen stuurboord en bakboord. Dus ff een ezelsbruggetje
Bakboord is links en stuurboord is rechts.
Makkelijk te onthouden doordat in baKboord de k van links zit en in stuuRboord zit de r van rechts.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef zagevent het volgende:
Dat het lettertype Verdana is en niet Veranda.
Even zonder "boord".quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
dus bakbooRd is rechts.
Eindelijk geen verwarring meer
ik snap deze nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
Ben ik een tijd geleden achtergekomen door dit topic. Waren toen ook veel mensen die er van schrokkenquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:25 schreef Brammie1 het volgende:
same herequote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben ik een tijd geleden achtergekomen door dit topic. Waren toen ook veel mensen die er van schrokken
Die eerste vind ik goed, maar die tweede vind ik stom.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:24 schreef VjenneKloetn het volgende:
Om het topic ff wat leven in te blazen:
Veel mensen weten het verschil niet tussen stuurboord en bakboord. Dus ff een ezelsbruggetje
Bakboord is links en stuurboord is rechts.
Makkelijk te onthouden doordat in baKboord de k van links zit en in stuuRboord zit de r van rechts.
Oh shit, inderdaad, nu je het zegt..quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snapte gisteren pas dat Endemol slaat op Joop van de Ende en John de Mol.Wist nooit wat dat "En de" betekende.
Ik dacht altijd "Ja, wíé en De Mol dan?"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |