*schrikt wakker*quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Eilanden het volgende:
BLOESIE WAKKER WORDEN!!! JE MOT KOKUH FOOR DIE GOLFERT!!!
Lekkuh hoo! Die Golfert hep maor waat geluk met zoon weiffie!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*schrikt wakker*
Jao die bieflappuh gaon zo de paaan in
Nu weet ik dus al wat ik straks te eten krijg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bluezz het volgende:
*schrikt wakker*
Jao die bieflappuh gaon zo de paaan in
Lucky bastardquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu weet ik dus al wat ik straks te eten krijg.
De res fan de week mot ie het zellef weer klaorequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
Lekkuh hoo! Die Golfert hep maor waat geluk met zoon weiffie!
leukquote:
Klinkt inderdaad als een erg leuke/interessante dagquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk![]()
leuke stagebegeleider, sochtends eerst inlezen over verschillende sport projecten. smiddags eerst vergaderen over hoe het er mee stond en eind van de middag gingen we naar een uitvoerend project kijken.
Het zijn allemaal projecten om kinderen van alle leeftijden om te bewegen/ spelen(lees extra gym les na en op school door een student van de alo of cios).
er zijn ook projecten in het weekend en s'avonds voor allerlei dingen. En je komt het grootste probleem tegen met dat soort projecten de centen![]()
daar draait nu eenmaal alles om in de maatschappijquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
En je komt het grootste probleem tegen met dat soort projecten de centen![]()
tsja als je met iemand op stap gaat die 3 flessen champagne besteld, sta je idd wel te kijken....quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar draait nu eenmaal alles om in de maatschappij![]()
Op dit moment niet volgens mijquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
nog leuke mannen hier?
Dag meneerquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef DIGGER het volgende:
Goedenavond hoeren en pooiers.
Hey klaploper!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:46 schreef DIGGER het volgende:
Goedenavond hoeren en pooiers.
Ja die titel kun je me niet vaak geven, was een ongelukje denk ik dan ook, ben zo'n typisch iemand die (vrijwel) nooit wint maar zo constant is dat ie nu wel 2e staat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Dag mede-weekwinnaar Serie A Toto!
Met hoofdletter ja, Meneer.quote:
Doe maar derdequote:Op dinsdag 4 april 2006 19:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja die titel kun je me niet vaak geven, was een ongelukje denk ik dan ook, ben zo'n typisch iemand die (vrijwel) nooit wint maar zo constant is dat ie nu wel 2e staat.
Doe maar een biertje danquote:
een biertje voor DIGGERquote:
3 Euro en 50 appels of 2 Euro 50 en een onbekend aantal apelsquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ik heb een briefje van 5 euro. Ik koop voor 2 euro 50 appels, hoeveel krijg ik terug???
Hangt er vanaf of de geit bij de verbouwing 1 of meer lullen gekregen heeftquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Ah, die DIGGER is niet voor één gat te vangen. Kan hij ook zo goed spellen?
Is het geitelul of geitenlul?
Goed bezig DIGGER! Het is bokkenlul.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de geit bij de verbouwing 1 of meer lullen gekregen heeft
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed bezig DIGGER! Het is bokkenlul.
De pa van Jantje heeft 3 kinderen: Kwik, Kwak en .... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Ben je een proefwerk aan het maken, Jantje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goed bezig DIGGER! Het is bokkenlul.
De pa van Jantje heeft 3 kinderen: Kwik, Kwak en .... ?
Ach ja. Nog een levensbeschouwelijke natuurkunde opgave dan: Waarom dragen nonnen geen BH?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:16 schreef methodmich het volgende:
Goed zo DIGGER!
Ach, het zijn altijd leuke en tijdloze grappen!
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach ja. Nog een levensbeschouwelijke natuurkunde opgave dan: Waarom dragen nonnen geen BH?
Da's GVD Kinderarbeid!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:12 schreef golfer het volgende:
Zojuist via Marktplaats een 2 jaar oude vaatwasmachine gekocht.
Wordt morgen al afgeleverd.
quote:
Pfff zo lang het maar niet over voetbalavonden/wedstrijden heen zit, toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:23 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft morgenmiddag cursus van 13.00 tot 16.00
Balen op woensdag!
Oke dat is mooiquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jup, deze keer o.a. met file-parkeren, keren en hellingproef. Ging goed allemaal
laten we brommers kiek'n maar in ere houdenquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:50 schreef Eilanden het volgende:
Dus ph gaat het brommers kiek'n binnenkort inruilen voor het auto kiek'n?
Dat zijn jullie ook hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Brommers kiek'n, zeggen ze dat wij boeren zijn![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mot je maar niet van die gekke dingen zegge![]()
![]()
Ik haal de champagne alvast uit de koeler, voor het geval datquote:
Hé Koning Edit, daar stond eerst iets anders, maar stiekem nu niet meer na die 3-2?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik haal de champagne alvast uit de koeler, voor het geval dat
hey clauwtjequote:Op dinsdag 4 april 2006 21:15 schreef clauwheee het volgende:
Brommers kiek'n, zeggen ze dat wij boeren zijn![]()
Ik editte toen de stand 2-2 was hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hé Koning Edit, daar stond eerst iets anders, maar stiekem nu niet meer na die 3-2?
Hadden ze toch wel gedaan, denk ik hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:36 schreef golfer het volgende:
PSV moet als het zo blijft in Alkmaar toch een A-team opstellen a.s. zondag.
Even serieus, dat mag ik toch hopen van wel?quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hadden ze toch wel gedaan, denk ik hoor.
Ja, ik vind gewoon dat je de kampioenswedstrijd moet spelen met de spelers die ook voor die titel hebben gezorgd, dus de sterkste 11 (mits blessures en schorsingen).quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Even serieus, dat mag ik toch hopen van wel?
en dus weer terug gezetquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik haal de champagne alvast uit de koeler, voor het geval dat
quote:
We zijn het niet vaak eens Golferquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Zondag even jullie plicht doen tegen dat clupje uit het Noorden.
Bang niet, naar ik heb liever dat alles na dit weekend achter de rug is, dan dat we tot de laatste speelronde moeten wachtenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef clauwheee het volgende:
Ow wat zijn ze allemaal bang voor dat clupje![]()
![]()
Dus bang. Want oh je moet ook nog tegen dat clubje volgende week woensdagquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bang niet, naar ik heb liever dat alles na dit weekend achter de rug is, dan dat we tot de laatste speelronde moeten wachten
Maar als jullie verliezen en wij winnen, dan gaat die wedstrijd nergens meer over....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dus bang. Want oh je moet ook nog tegen dat clubje volgende week woensdag![]()
Ik ga zo lekker mn bed inMorgenochtend eerst vrij, naar dat huis kijken
Als. Dat zeg je goed. Maar goed, bij ons zit minder druk, wij hoeven niet perse vierde te wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar als jullie verliezen en wij winnen, dan gaat die wedstrijd nergens meer over....
Okquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Over een minuut of 20 Dioon, een must-see.
Ja, sorry, mijn opvolgers baten de tent tegenwoordig wat anders uit dan ik gewend was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:54 schreef SCH het volgende:
Neuh, ik blijf tot deze tent sluit.
Ik maak de kas op want dat is echt een zooitje de laatste tijd.
Daarna tel ik de glazen en sluit 2 nieuwe fusten aan en ontsmet het tosti-ijzer en de frituur.
De smaakpolitie is in de buurt gesignaleerd.
en eventueel andere..... jullie moeten nog invullen !!!!quote:rubbereend
Noca
De Tolk
Da_Sandman
Borisz
Bent u de vorige eigenaar? Dan heb ik nog 2 dwangbevelen en 16 openstaande facturen voor uquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, sorry, mijn opvolgers baten de tent tegenwoordig wat anders uit dan ik gewend was.![]()
Bent u die stamgast die alles op de pof hier dronk?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Bent u de vorige eigenaar? Dan heb ik nog 2 dwangbevelen en 16 openstaande facturen voor u![]()
Nee, dat was ene mevrouw JustMequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:15 schreef golfer het volgende:
Bent u die stamgast die alles op de pof hier dronk?
Ik heb haar mailadres wel als u dat wenst?quote:In dat geval heb ik nog voor 1600 euro aan barbonnen van u liggen.![]()
Gooi er een een paar Bami-dingen in.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:10 schreef SCH het volgende:
Iemand bitterballen?
Ja man. Dat is mijn fetish.quote:
Heb de verkoper aan de telefoon gesproken. Klonk wel vertrouwenswekkend.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
En nog via internet ook.Als dat maar goed gaat.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef Bjoro het volgende:
indien gefrituurd, ja lekker
hier volgt een mededeling voor:
[..]
en eventueel andere..... jullie moeten nog invullen !!!!
Het "Raad waar de bal is" spel #2 (nieuwe stijl)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Heerlijke avond voetbal gezien. Alleen pleit ik er voor dat wedstrijden van AC Milan gewoon twee minuten voor tijd moeten beginnen.
Wat zei ie ?quote:Op woensdag 5 april 2006 01:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb de verkoper aan de telefoon gesproken. Klonk wel vertrouwenswekkend.
Geen idee hoe zo'n apparaat werkt, maar hij levert er de originele gebruiksaanwijzing bij.
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:40 schreef tong80 het volgende:
Wat zei ie ?
'Van een oud vrouwtje geweest die waste maar één keer in de week haar lange onderbroek'
Meen je dat. Ik zou er maar gerust op zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,voor het eerst sinds mensenheugenis last van zenuwen voor een wedstrijd![]()
Ja, ik verheug me ook enorm op Barca-Benfica.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Tering zeg,voor het eerst sinds mensenheugenis last van zenuwen voor een wedstrijd![]()
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat. Ik zou er maar gerust op zijn.
inderdaad, de weg naar de finale ligt zelfs openquote:Op woensdag 5 april 2006 01:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Meen je dat. Ik zou er maar gerust op zijn.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, de weg naar de finale ligt zelfs open
ja jullie hebben de winnaar van de b wedstrijdquote:
Heb je er zo weinig vertrouwen in?quote:
Hij is wel bereikbaar maar heb een tyfushekel aan onderschatting.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je er zo weinig vertrouwen in?
Ik schat jullie echt wel een maatje groter in dan Villarreal en morgen moet een formaliteit zijn.
Die finaleplek is echt wel bereikbaar.
Ik heb nieuws voor je:quote:Op woensdag 5 april 2006 01:53 schreef DutchGooner het volgende:
Maar mochten ze de finale wel halen en vervolgens winnen ben ik een week van de kaart
Ach,in het geval dat we hem mochten halen; we zouden er ook uitvliegen tegen Real en Juvequote:Op woensdag 5 april 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je:
jullie halen de finale en winnen niet.![]()
als je tegen milan komt moet je oppassen voor de laatste minutenquote:Op woensdag 5 april 2006 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je:
jullie halen de finale en winnen niet.![]()
Ja vraag maar aan Patrick.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je tegen milan komt moet je oppassen voor de laatste minuten![]()
ajax,Fenerbahce,PSV,Lyon,roept U maarquote:Op woensdag 5 april 2006 01:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je tegen milan komt moet je oppassen voor de laatste minuten![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 02:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax,Fenerbahce,PSV,Lyon,roept U maar
weltrusten tongquote:
neem een pilsje, is toch gelijk aan een dubbele bruine boterham.quote:
slecht planquote:Op woensdag 5 april 2006 08:07 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
neem een pilsje, is toch gelijk aan een dubbele bruine boterham.
mogguh![]()
oh, doe dan toch maar bier.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
Hallo allemaal
het is een raar verhaal
ook al is het nog wat vroeg
we zitten alweer in de kroeg
Een beetje poezie tijdens de ochtendglorenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:15 schreef SCH het volgende:
Hallo allemaal
het is een raar verhaal
ook al is het nog wat vroeg
we zitten alweer in de kroeg
Vanavond Barcelona aan zetquote:Op woensdag 5 april 2006 09:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Een beetje poezie tijdens de ochtendgloren
kan mij altijd wel bekoren
Inter en Lyon hebben dan wel verloren
maar de woensdag is immidels weer geboren
![]()
De krant van donderdag ligt nog op mij te wachtenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Vanavond Barcelona aan zet
dat wordt weer niet te vroeg naar bed
heb je het al gelezen?
zij winnen met 5-1 van de Portugezen
Toch zie ik een begin aan de horizon dagenquote:Op woensdag 5 april 2006 09:36 schreef Suijk het volgende:
Ik ben er ook
En ik kan niet dichten.
Zelfs dit rijmt al niet
En het loopt ook helemaal niet synchroon in een dactylische hexameter ofzo.
idd, vervelende kutzon.quote:
nee joh, jij bent hier toch de modquote:Op woensdag 5 april 2006 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent nu haast verplicht te dichten
Zal ik er dan ook voor zwichten?
Huh?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben inmiddels begonnen aan mijn 5e biertje.
Hee L4Uquote:
nachtdienst gehad?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef RedGuy het volgende:
dank je...ben ook trots op mijn wijffie(s)quote:Op woensdag 5 april 2006 10:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje is die dochter van jullie!
heb je goed gedaan Bjoro![]()
Tuurlijk lukt dat "ons" ook wel,quote:Op woensdag 5 april 2006 11:04 schreef SCH het volgende:
Lukt jullie dat dichten niet?
Laat het maar over aan deze miet
Al doet het mij wel verdriet
Dat de poezie in Hools tekortschiet
Moet je vanavond werken?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hier komt nu ook een beetje het zonnetje door
migraine zuigtquote:Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef golfer het volgende:
Mijn liefje ligt met een zware migraine-aanval in haar bedje.
onmisbaar in elk huishoudenquote:En ik ben in afwachting van de komst van de vaatwas-machine.
Ik heb er zelfs hier op mijn studenten kamer eentjequote:Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
migraine zuigt
[..]
onmisbaar in elk huishouden![]()
specs!
AC Milaan wint weer in de laatste minuut.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef Beschouw het volgende:
Is er nog nieuws?
ja, je hebt je raad waar de bal is nog niet ingevuldquote:Op woensdag 5 april 2006 11:31 schreef Beschouw het volgende:
Is er nog nieuws?
Wel waar. (dinsdag 4 april 2006 @ 00:14)quote:Op woensdag 5 april 2006 11:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, je hebt je raad waar de bal is nog niet ingevuld![]()
oeps...ja sorry zag het !quote:
Ik zie hetquote:Op woensdag 5 april 2006 10:44 schreef RedGuy het volgende:
Deze koe kijkt zielig omdat ze er achter kwam dat ze een stier was.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:45 schreef Beschouw het volgende:
Wat kijken die koeien zielig man..
[afbeelding]
Waar jij naar kijkt...quote:Op woensdag 5 april 2006 11:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze koe kijkt zielig omdat ze er achter kwam dat ze een stier was.
hoe is het met die kleine van jou?quote:Op woensdag 5 april 2006 10:54 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Wat een leuk meisje is die dochter van jullie!
heb je goed gedaan Bjoro![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:56 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
hoe is het met die kleine van jou?
quote:Op woensdag 5 april 2006 11:22 schreef golfer het volgende:
Mijn liefje ligt met een zware migraine-aanval in haar bedje.
Komt ie met de trein?quote:En ik ben in afwachting van de komst van de vaatwas-machine.
tssssssssss allang gedaan manquote:Op woensdag 5 april 2006 11:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vul jij nou maar eerst ff die foto's in
![]()
Je bent er inderdaad zeker te weten nog niet, als er een snelle 1-0 valt kan het een heel heet avondje worden. Denk dat je nog wel eens een goal nodig kan hebben.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Totdat de stroom uitvalt wel, ja.quote:
Vangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op woensdag 5 april 2006 12:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heel de wijk waarin golfer woont krijgt er een
[afbeelding]
dan doet mijn warme water voor de handafwas het ook niet meerquote:Op woensdag 5 april 2006 12:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Totdat de stroom uitvalt wel, ja.
Mannetje waarvan we hem hebben overgenomen is hem komen brengen en heeft mij geholpen hem naar onze keuken te tillen.quote:
Môgge tong.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Is de koffie al doorgelopen ?
Ik ben nog aan het werk hoor !quote:
Ook goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Môgge tong.
Koffie is er niet meer. Biertje?
Wat heeft ze te zeggen?quote:Op woensdag 5 april 2006 12:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ook goed.
Rita Verdonk nu op Ned-2. De vullingen springen gelijk uit m'n kiezen.
Veel te veel om op te noemen.Het is een verkiezingspraatje. Ze begon er mee links af te kraken.quote:
Das al een mooi begin dusquote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel te veel om op te noemen.Het is een verkiezingspraatje. Ze begon er mee links af te kraken.
Het grote Shevchenko topicquote:Op woensdag 5 april 2006 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Veel te veel om op te noemen.Het is een verkiezingspraatje. Ze begon er mee links af te kraken.
quote:Op woensdag 5 april 2006 12:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Links afkraken? Had ze het alweer over Kalou?
doe het al jaaaaren met dezelfde, dus..... it wasn't mequote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef Beschouw het volgende:
Radionieuwsdienst op Kink FM meldt dat het aantal HIV-virussen in NL met meer dan 20% is gestegen. Weten jullie daar iets meer van?
En je partner?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe het al jaaaaren met dezelfde, dus..... it wasn't me![]()
het aantal virussen? Het muteert ofzoquote:Op woensdag 5 april 2006 12:59 schreef Beschouw het volgende:
Radionieuwsdienst op Kink FM meldt dat het aantal HIV-virussen in NL met meer dan 20% is gestegen. Weten jullie daar iets meer van?
quote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe aanwinst is geinstalleerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
die zegt dat ze het al die jaren ook maar bij dezelfde heeft gehouden, dus daar gaan we voor het gemak maar even van uit danquote:
Ik moet eerst nog allerlei wasmiddelen enzo kopen om er in te doen.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:05 schreef DeTolk het volgende:
Kan je gelijk ff de afwas doen golfer?
Bij onoordeelkundig gebruik gaan die dingen kapot hoor, golfer.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog allerlei wasmiddelen enzo kopen om er in te doen.
wat een luxe, na een halve eeuw met de hand afwassen nooit meer die vaat op de aanrecht
je kan niet alles er in zetten hoorquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
wat een luxe, na een halve eeuw met de hand afwassen nooit meer die vaat op de aanrecht
vanaf morgen wil je noooooit meer zonderquote:Op woensdag 5 april 2006 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel veel.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan niet alles er in zetten hoor
Voor welke krant schrijf je Vaduz?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Straks naar het schoolvoetbal, moet ik voor de krant een sfeerstukje van maken.
Ik denk gelijk terug aan de tijd dat ik in de finale stond van het toernooi, met m'n school. We verloren lullig met 1-0.
Nee, dat heb ik intussen begrepen uit de gebruiksaanwijzing.quote:
Ben ik ook. En ja Sandman, het is heerlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus in feite ben je een soort freelancer...
Heerlijk lijkt me dat
Is het ook zeker.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus in feite ben je een soort freelancer...
Heerlijk lijkt me dat
Ook dus toegetreden tot de gilde van 'geen echt leven' hebben.quote:
Jij houd die onzin-zin er wel in zeg.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook dus toegetreden tot de gilde van 'geen echt leven' hebben.
Woei!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:01 schreef golfer het volgende:
Zo, de nieuwe aanwinst is geinstalleerd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |