*schrikt wakker*quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Eilanden het volgende:
BLOESIE WAKKER WORDEN!!! JE MOT KOKUH FOOR DIE GOLFERT!!!
Lekkuh hoo! Die Golfert hep maor waat geluk met zoon weiffie!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*schrikt wakker*
Jao die bieflappuh gaon zo de paaan in
Nu weet ik dus al wat ik straks te eten krijg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Bluezz het volgende:
*schrikt wakker*
Jao die bieflappuh gaon zo de paaan in
Lucky bastardquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu weet ik dus al wat ik straks te eten krijg.
De res fan de week mot ie het zellef weer klaorequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:41 schreef Eilanden het volgende:
Lekkuh hoo! Die Golfert hep maor waat geluk met zoon weiffie!
leukquote:
Klinkt inderdaad als een erg leuke/interessante dagquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
leuk![]()
leuke stagebegeleider, sochtends eerst inlezen over verschillende sport projecten. smiddags eerst vergaderen over hoe het er mee stond en eind van de middag gingen we naar een uitvoerend project kijken.
Het zijn allemaal projecten om kinderen van alle leeftijden om te bewegen/ spelen(lees extra gym les na en op school door een student van de alo of cios).
er zijn ook projecten in het weekend en s'avonds voor allerlei dingen. En je komt het grootste probleem tegen met dat soort projecten de centen![]()
daar draait nu eenmaal alles om in de maatschappijquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef borisz het volgende:
[..]
En je komt het grootste probleem tegen met dat soort projecten de centen![]()
tsja als je met iemand op stap gaat die 3 flessen champagne besteld, sta je idd wel te kijken....quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar draait nu eenmaal alles om in de maatschappij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |