quote:
lolleromfgquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Op partyflock hebben ze dit topic ook gevonden:
http://partyflock.nl/topic/853842/PAGE/1.html
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
Mwah.. Het is nog een grote onenigheid of ze dit gaan doen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:29 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Hahaen nu willen ze onze foto's bewerken
![]()
En nu zien ze eindelijk dit topic van een jaar geleden:
waarom trekken gabbers altijd rare bekken?
![]()
![]()
![]()
Met wel 56K verbinding wel ja.quote:
haha jezus, deze is zo slecht dat tie om een of andere manier weer lachen is.quote:
Die gast heeft witte lenzen in of zo (dat hoop ik voor hem in ieder geval)?quote:
ik kan mijn ogen ook zo wegdraaien,..alleen hou ik dan de rest van me smoel nog gewoon..quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Die gast heeft witte lenzen in of zo (dat hoop ik voor hem in ieder geval)?![]()
het ziet er niet helemaal fris uit nee...quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Die gast heeft witte lenzen in of zo (dat hoop ik voor hem in ieder geval)?![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
![]()
Ik kon niet slapen, dus ik dacht.. laat ik het gabbertopic weer is bekijken, en om die van jou moest ik het meest lachen. Ga zo door, en ook voor de andere photoshoppersquote:
Simpel maar geniaalquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:43 schreef Badmeester het volgende:
ben niet zo;n goeie soeperd:
voor:
[afbeelding]
na
[afbeelding]
"prachtig..laat se lekker..hun wete gewoon niet wat feeste is..altijd beperkt door hun religieuze achtergrond..en zondag weer braaf in de kerk natuurlijk..moete ze er wel fatsoenlijk uitzien..."quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:02 schreef Sterke_Yerke het volgende:
![]()
quote:Fokkers Fu...hahaha vind het wel geinig als je ziet wat voor kneuzen het zijn die erop zitten en dat het kastplantjes zijn die liever achter de geraniums zitten.
Die hadden we toch alquote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:43 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Die hadden we toch al
Hardcore foto fuck deel 3
het had zo een echte originele foto kunnen zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
God wat blijft dit toch een mooie kankerkop zeg.
[afbeelding]
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten. Als er een forum het afvoerputje van internet is is het wel PF met al zijn drugsgebruikers en mensen met niet meer dan 3 hersencellen. Vroeger werkte die mensen alleen op de sociale werkplaats nu hebben ze zelfs toegang tot internetquote:Oh, en jij Captain Hero hebt je hier aangemeld om ze te verdedigen? Mijn held... :bah:
1. Sorry, maar Fok! is de allergrootste verzameling geestelijk achtergestelde dat ik ken. Het gemiddelde IQ ligt onder dat van de gemiddelde kudde schapen. Het hoogste diploma behaald door 1 van de leden is zwemdiploma A.
2. Fok!-users voor schut zetten kan niet. Is gewoon onmogelijk om ze er nog belachelijker uit te laten zien als dat ze al doen.
3. Dat jij je als een soort van Don Quixote hier Fok! users gaat zitten verdedigen is perfect bewijs van de 2 bovenstaande beweringen.
$^#^$#quote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef rena het volgende:
Nieuwe foto, of was deze ook al bekend![]()
[afbeelding]![]()
omg wat een stel zombiesquote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef rena het volgende:
Nieuwe foto, of was deze ook al bekend![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:25 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
De TS op PF vind ik ook een fuck verdienen. En niet zo maar één. Dit is het fuifnummer en dit vond ik een geschikte foto voor deze fuck:
[afbeelding]
*~kuch~*quote:
quote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:56 schreef lnino het volgende:
misschien niet zo leuk als de vorige, maar toch:
[afbeelding]
hardcore modus
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik en mijn vriendin willen graag boeken
mooi beeld van in wat voor wereld die gasten levenquote:
![]()
quote:tja laat die kindertjes lekker joh... ze weten niet wat goeie muziek is....maar die foto's zijn best wel lache
Escher ja, M.C. Escher. Alleen zouden die gasten waarschijnlijk denken: is dat een nieuwe DJ?quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:37 schreef kaspermols282 het volgende:
esher!
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:30 schreef lnino het volgende:
[..]
Escher ja, M.C. Escher. Alleen zouden die gasten waarschijnlijk denken: is dat een nieuwe DJ?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:56 schreef lnino het volgende:
misschien niet zo leuk als de vorige, maar toch:
[afbeelding]
hardcore modus
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:13 schreef Dirktator het volgende:
Maikuuul's place: where trailer trash, wiggers and gabbers meet
[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 12:27 schreef Dirktator het volgende:
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
[afbeelding]
Wat je vindt, moet je naar het politiebureau brengen.quote:
die normaalquote:Op zondag 9 april 2006 18:39 schreef Koalabier het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
Scratchenquote:Op zondag 9 april 2006 19:08 schreef kaspermols282 het volgende:
[..]
lijkt net of hij aan het rappen is![]()
"stuiterballen"quote:Op zondag 9 april 2006 22:43 schreef Koalabier het volgende:
[..]
Haha al die kale stuiterballen op een eiland
Haha! die wou ik serieus ook al maken!quote:
Let op het kleine detail in de zonnebrilquote:
Wat een publiekquote:Op maandag 10 april 2006 15:50 schreef n00cL30n het volgende:
Onder de titel:"drie in een!!!"
[afbeelding]
quote:
quote:
Je hebt geen modem?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:40 schreef NJ het volgende:
Blijft goed. Tenzij je een modem hebt.
mag ik hier om lachenquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
De term "gabber" is immers Jiddisch. Zoek de 4 gabbers op deze Housewitz partypic.![]()
[afbeelding]
"hey waar is dat knopje voor.... wat betekent "selfdestruct" ? "quote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Spacemonkies! We weten allemaal hoe het met de Challenger is afgelopen...![]()
[afbeelding]
ahahahaquote:Op woensdag 5 april 2006 16:38 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Spacemonkies! We weten allemaal hoe het met de Challenger is afgelopen...![]()
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 12 april 2006 02:47 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
Sinds de teloorgang van het ID&T magazine hčt lijfblad van menig gabber, nr. 50:
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |