quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:19 schreef Jasza het volgende:
Flikker jij is op Peter frietsaus.
dat zou helemaal te gek zijn: Ajax dat Hen ten C wegkaapt voor de neus van PSVquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
ik hoor net dat Henkie ten C. zijn auto op het ArenA dek heeft geparkeerd![]()
toch vind ik, ook al heeft hij 200% gelijk, dat een trainer gewoon ten alle tijden zijn mond moet houden tegen een scheids. Het werkt nooit in je voordeel, en dus benadeel je je team. Nogmaals, hij had gelijk, maar het was niet verstandig van hem.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, kan ook verkeerd uitpakken maar die randmongool van een Luinge moet eens de waarheid gezegd kunnen worden..
Peterquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ten eerste is het eens, ten tweede post ik waar ik wil. Dus dat jij maar zelf eens opflikkert, ik draag een mogelijke nieuwe trainer aan (2 zelfs) en jij kunt alleen maar janken.
Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
toch vind ik, ook al heeft hij 200% gelijk, dat een trainer gewoon ten alle tijden zijn mond moet houden tegen een scheids. Het werkt nooit in je voordeel, en dus benadeel je je team. Nogmaals, hij had gelijk, maar het was niet verstandig van hem.
Ik zit nog steeds te wachten op je beargumentering van je keuze. Heb je die niet, dan mag je terecht opzouten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:21 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ten eerste is het eens, ten tweede post ik waar ik wil. Dus dat jij maar zelf eens opflikkert, ik draag een mogelijke nieuwe trainer aan (2 zelfs) en jij kunt alleen maar janken.
Motivatie mag nooit en te nimmer een issue zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Het zou ook echt goed zijn voor de groep en voor Blind als er nu al bekend zou worden gemaakt dat hij volgend jaar weggaat en wie zijn opvolger is. Lijkt me niet echt motiverend.
* S-Two is benieuwd naar Mitea, hoe hij het zal doen na zijn blessure.
Goede ervaren coaches die hun sporen al verdiend hebben en Aad de Mos heeft er al eerder gewerkt dus kent een beetje de cultuur.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op je beargumentering van je keuze. Heb je die niet, dan mag je terecht opzouten.
Dat zou nog eens een idee zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:11 schreef Houniet het volgende:
Robar heb je daarboven een verrekijker ofzo.
dat is een ander verhaal, maar dat is de praktijk nu eenmaal niet...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor![]()
Heeft Aad de Mos bij Ajax gewerkt?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:27 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Goede ervaren coaches die hun sporen al verdiend hebben en Aad de Mos heeft er al eerder gewerkt dus kent een beetje de cultuur.
Van jou ook hoor,quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Wederom een heel sterke reply meneer Wolfrat.
Jazeker, als hoofdcoach zelfs nog.quote:
quote:
Aad de Mos was eerst jeugdtrainer geweest en assistent van Leo Beenhakker (en opvolger bij diens voortijdig opstappen in 1981) en Kurt Linder toen hij aan het begin van het seizoen 1982-1983 zelf de eindverantwoordelijke werd bij Ajax I. In zijn debuutjaar haalde hij direct het landskampioenschap en de beker binnen. In Europa was Celtic in de eerste ronde te sterk.
Een paar weken voor het einde van de competitie 1984-1985 zette het Ajax-bestuur hem op non-actief. Voornamelijk omdat hij het vertrouwen miste van een groot deel van de spelersgroep.
quote:
Die vent heeft ook overal gezeten zeg.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:32 schreef vdHoek het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/show/id=109655/nodb=true
verhaal halen kun je ook op een andere manier doen, we hebben nu eenmaal afgesproken dat de scheidsrechter de leiding heeft en dat hij de beslissingen neemt. En dan kan het voorkomen dat je het kind van de rekening wordt als een scheids een slechte dag heeft. Wel mogen scheidsrechters weleens meer verantwoordelijkheid dragen voor hun beslissingen vind ik. Maar de aanvaring van Zondag zie ik in context met het seizoen van Ajax, Blind is natuurlijk gefrusreerd tot op het bot over dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat haat ik, trainers moeten gewoon verhaal kunnen halen. De scheids is niet heilig ofzo hoor![]()
Je kan beter na gaan denken over je club uit rotjeknorquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:34 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Hmm, het was al gepost, dan maar ff editten. Ik probeer als niet ajaxsupporter gewoon mee te denken omdat het lot van de concurrent me ook zeer aan het hart gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |