abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36631994

Voor alle flexe flatlanders, stylische streeters, vette verters, bombastische bowlriders, chillende cruisers en alle anderen die zich goed voelen met een plank en vier wieltjes onder de voeten.

Ik trek net mn rolluik open en zie een blauwe lucht en een zonnetje. De zomer is er bijna! Hebben jullie nog specifieke skateplannen voor deze mooie dagen?

Ik chill over een tijdje bij een dude die ik ken in de achtertuin waar hij een miniramp heeft gebouwd Kijken of ik mijn rampskills eens bij kan schaven.
pi_36634414
Hoop dat het vandaag een beetje lekker weertje gaat worden, heb wel zin om ff lekker le rollen...
zondag in burnside geweest was vet!!!

bag of suck al gezien?
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_36635079
Goofup:maar wel nieuw truukje daarvoor.. frontside bigspin sadgrab (van launchramp op het platform)
uit het vorige deel.
Vet hoe kommie daar nou weer op?
moet zeker weer ff naar everland van de week! eindelijk weer een weekend geen contest met het team.. lekker zelf raggen..
going no where fast.
pi_36640180
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:14 schreef floydvisser het volgende:

bag of suck al gezien?
Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 15:26:16 #5
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36642000
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef floydvisser het volgende:

Vet hoe kommie daar nou weer op?
Ik kon al frontside shove-it sadgrab [sub]tenminste... kunnen... ik heb daar laatst in Blender over de pyramid mijn schouder mee uit de kom gevallen, maar goed [sub]
Die deed ik vrijdag in Rollywood (skateparkje in Arnhem) weer en ik draaide een keer per ongeluk iets verder. Toen ging ik hem maar bigspin proberen..
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_36642065
Over Arnhem gesproken, Joey's Skatepaleis daar houdt er mee op. Zijn er mensen in de buurt die al iets weten over een sale (hell, ik blijf Nederlander )
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:11:12 #7
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36645568
Ik hoorde ook al dat Joey's geloten ging worden, maar van sales heb ik niks gehoord, maar ik ben ook een beetje van de concurrent, Brainwash .
Joey's is natuurlijk een keten van Left, dus de spullen kunnen ze natuurlijk gewoon doorsluizen naar andere Left-winkels, maar wie weet...
pi_36664823
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
die kon ik ook neit direct vinden maar heb de dvd hier.. hij is erg vet!
het lijkt inmiddels wel of de deelnemers het lekker beginnen te vinden om een vrouw van boven de 40 te zoenen.. hele vette foottie en cool concept, misschien een keertje in nl zoiets doen tussen de shops.. lijkt me grappig
going no where fast.
  woensdag 5 april 2006 @ 12:15:39 #9
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36668839
(welk concept?) ken de film niet
pi_36669087
4 pro-teams (dit jaar Element, Habitat, Zero en Flip) bezoeken een aantal steden in de States. Ze krijgen opdrachten die ze op video vast moeten leggen. Dit zijn skatedingen (doe bepaalde tricks) tot complete onzin (kus een vrouw boven de 40, trap een board van een voorbijganger stuk, ) Voor elke opdracht staat een bepaald aantal punten, team met de meeste punten wint en mogen volgend jaar weer meedoen. Alle opdrachten van dit jaar vind je hier in een PDF-je.
pi_36671823
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:15 schreef Goofup het volgende:
(welk concept?) ken de film niet
ze doen het al een paar jaar, blijft vet... ehmmm...2003kijken?
de moeite waard! de nieuwe 411 14/1 ook wel!

[ Bericht 4% gewijzigd door floydvisser op 05-04-2006 14:08:00 ]
going no where fast.
pi_36809910
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand van nu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....

1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...

2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong

mijn dank is groot!
pi_36814281
quote:
Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand van nu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....

1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...

2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong

mijn dank is groot!
een beetje goed compleet skateboard heb je al voor ongeveer 100euro, plankje en wieltjes zijn meestal wel oke, de truuks, zijn meestal net wat minder maar sturen naar behoren..
als je een tijdeje met je nieuwe dekkie aan de slag bent geweest kan je die altijd nog los vervangen...
het enige waar je op moet letten is dattie (het board) niet al te breed is...
mocht je zelf een board samen willen stellen denk ik dat je op minimaal 150euro moet rekenen.
truukjes leren lijkt moeilijker als het is door naar andere te kijken en een beetje te concentreren/nadenken kom je een heel eind!
deze gast weet alles over de ollie
going no where fast.
pi_36814638
Voor 100 euro heb je een absolute beginplank, 150-170 zorgt voor een wat betere set-up naar keuze. Als je geen flinke portemonnee hebt zijn die beginners goed genoeg om erachter te komen of het wat gaat worden. Zo heb je iig een basis en kun je makkelijk uitbreiden/vervangen. Winkels kunnen je goed helpen, dus loop de Sevenply of Left binnen en vertel wat je wilt en je kunt een goed advies verwachten. Op internet kun je veel geschreven tricktips vinden evenals video's. Of zoek op wat minder legale netwerken trick tip video's. Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
pi_36816936
quote:
Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
volgens mij zouden die me compleet uit lachen

maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
pi_36817155
als je nog niet kan ollie-en e.d. hebbie aan zo'n compleet plankie van 100eu (atm of minilogo meestal) voldoende om alles te kunnen leren wat je maar wil... alleen de truuks zijn van een tijdje terug ( tracker b52's of gullwing shadows), en toen ollie-de iedereen ook gewoon, t plankje is het belangrijkst!
die completes van de skateshops van 100eu hebben over het algemeen een net zo goed plankje als die je los kan kopen, 't is er alleen 1 zonder plaatje, of zonder de naam van een bekende skater.
het hout en de constructie zijn nagenoeg identiek , en is dus echt niet beter of slechter als de duurdere decks.
ik sloop al 16 jaar dekkies, en heb tussen de decks over het algemeen weinig verschil qua kwaliteit gemerkt... (hier en daar een uitzondering, maar die maken ze dan ineens niet meer )

na een paar maanden of een jaar hebbie al wat meer ervaring en waarschijnlijk ook op meerdere verschillende decks wielen en truuks gereden, en weet je een beetje beter wat je lekker vind...of lijkt... en kies je wat beter!
going no where fast.
pi_36817429
quote:
Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

volgens mij zouden die me compleet uit lachen

maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..

over de 100eu completes.. de plank komt vaak uit dezelfde fabriek als je merk plankje.. maar ja met bekendere merkjes skate natuurlijk een stuk beter!(not)
ATM is van real skateboards(deluxe) en minilogo van powell, walter van sevenply of wie dan ook van left.. weten dat net zo goed

net een klein leesfoutje gemaakt..
succes!

[ Bericht 12% gewijzigd door floydvisser op 10-04-2006 13:13:06 ]
going no where fast.
  maandag 10 april 2006 @ 12:10:48 #18
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_36817886
Iedereen is ooit begonnen met skaten, dus kun je best vragen stellen aan skaters in een park.
  maandag 10 april 2006 @ 12:25:57 #19
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36818308
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
pi_36819496
quote:
Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef luciferist het volgende:
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
ouch! balen.... maar ja gaat wel weer over!
zo wel even rollen.. sorry!

o ja: bob's canyon jump!!!

[ Bericht 11% gewijzigd door floydvisser op 10-04-2006 13:18:10 ]
going no where fast.
pi_36879388
going no where fast.
pi_36881209
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde
pi_36884318
quote:
Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef thaWarhead het volgende:
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde
idd te erruuuggg
going no where fast.
  woensdag 12 april 2006 @ 23:20:54 #24
136021 gateh
be different
pi_36906392
morgen ga ik weernaar de independent outlet(a'dam)om 11 uur soggends met wat vrienden kleertjes kopen. deck koop ik eind va nde maand zodra er geld is!(ouders wille niet sponsoren )
osdorp posse!
  woensdag 12 april 2006 @ 23:22:03 #25
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36906429
yeaaah eergister weer eventjes warm gelopen, niet zoveel geskate laatste tijd, ben een beetje een luie mooi weer skater :D Maar het ging wel oke
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_36922935
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef gateh het volgende:
morgen ga ik weernaar de independent outlet(a'dam)om 11 uur soggends met wat vrienden kleertjes kopen. deck koop ik eind va nde maand zodra er geld is!(ouders wille niet sponsoren )
ga meteen langs everland!!!
going no where fast.
  zaterdag 15 april 2006 @ 01:40:42 #27
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36972923
mwah, ik heb ander gips en heb al weer vette primo/remo tricks geland,
flat => remo => primo =achteruit=> remo =achteruit=> flat
ik denk toch dat ik nu meer richting freestyle ga aangezien caspers en truckstands me ook maar meer en meer gaan interreseren.

en de primoflip doe ik nu alleen nog maar 2 flat en niet meer 2 primo, schiet er te vaak mee onderuit, als ik iets met mijn gewicht naar achteren land...
verder misschien dinsdag naar griftpark in utrecht
pi_36975236
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 01:40 schreef luciferist het volgende:
mwah, ik heb ander gips en heb al weer vette primo/remo tricks geland,
flat => remo => primo =achteruit=> remo =achteruit=> flat
ik denk toch dat ik nu meer richting freestyle ga aangezien caspers en truckstands me ook maar meer en meer gaan interreseren.

en de primoflip doe ik nu alleen nog maar 2 flat en niet meer 2 primo, schiet er te vaak mee onderuit, als ik iets met mijn gewicht naar achteren land...
verder misschien dinsdag naar griftpark in utrecht
check ff of je truuks precies even breed zijn als je deck, kan je hem iets stabieler van rail naar rail flippen en landen... freestylers hadden vroeger expres hele rechte wielen en truuks die pecies even breed waren als het board... om onderuit schieten te voorkomen..
going no where fast.
  zaterdag 15 april 2006 @ 12:04:13 #29
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36977195
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:

[..]

check ff of je truuks precies even breed zijn als je deck, kan je hem iets stabieler van rail naar rail flippen en landen... freestylers hadden vroeger expres hele rechte wielen en truuks die pecies even breed waren als het board... om onderuit schieten te voorkomen..
mijn trucks en deck zijn beide 7.5 inch. das wel vet, net ff op youtube gekeken naar primo en flips, geen 1 mooie slide gezien, 1 primo 2 primo flip, sketchy, dus mijne ff filmen
pi_36986958
hehe, die Bob Burnquist-actie. Is daar ook nog ergens een filmpje van?
  zaterdag 15 april 2006 @ 21:47:58 #31
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_36991093
Kvind al die primo shit allemaal vet fake eruit zien als je het niet goed kan, zovan een kickflip lelijk of mooi, dat ziet er nog een beetje technisch uit, die primo en reemo alleen als je het kan, anders lijkt het net of je iets moeilijks wil proberen en het gewoon de hele tijd zwaar mislukt
  zondag 16 april 2006 @ 03:01:13 #32
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_36997537
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Kvind al die primo shit allemaal vet fake eruit zien als je het niet goed kan, zovan een kickflip lelijk of mooi, dat ziet er nog een beetje technisch uit, die primo en reemo alleen als je het kan, anders lijkt het net of je iets moeilijks wil proberen en het gewoon de hele tijd zwaar mislukt
primo 2 primo flip lijkt mij wel vet als die goed gecatch word, toch?
trouwens, ik oefen het best vaak maar kan als ik het een week niet oefen, dan gaan primo's echt vet slecht of helemaal niet. na een uur of 3 en liters zweet later lukt het wel
  zondag 16 april 2006 @ 12:25:41 #33
71115 Rnej
I walk the line
pi_37001844
zooow

net ff nieuwe lagers in mijn custom longboardje gestopt (107 cm lange pintail, independent 215mm en krypto classic K 76 mm wheels)

ennnnnnnn weer een shortboardje aangeschaft... een anti-hero met indy's en spitfire wheels

laat die zomer maar komen
  zondag 16 april 2006 @ 17:04:55 #34
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_37009918
shortboardje, hehe, klinkt wel denigrerend gelijk
  maandag 17 april 2006 @ 11:10:43 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_37026685
quote:
Op zondag 16 april 2006 17:04 schreef Goofup het volgende:
shortboardje, hehe, klinkt wel denigrerend gelijk
tsjah

ik kan ook echt nix op zo''n plankje.... longboarden is echt iets totaaaal anders dan shortboarden...
pi_37029230
Ik heb een kruising, mag ik mijn 8,5 plankje met 70 mm wielen een mediumboard noemen?
  maandag 17 april 2006 @ 15:13:30 #37
71115 Rnej
I walk the line
pi_37033199
quote:
Op maandag 17 april 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb een kruising, mag ik mijn 8,5 plankje met 70 mm wielen een mediumboard noemen?
van mij wel...

maar ik snap een shortboardje met 70 mm niet echt.. doe je daarmee halfpipe rijden ofzo?
pi_37035964
Nee, cruisen.
  maandag 17 april 2006 @ 17:02:37 #39
71115 Rnej
I walk the line
pi_37036040
dan heb ik liever een groot end hout onder mijn voeten.... lekker cross-steppen enzo
pi_37094249
quote:
Op maandag 17 april 2006 15:13 schreef Rnej het volgende:

[..]

van mij wel...

maar ik snap een shortboardje met 70 mm niet echt.. doe je daarmee halfpipe rijden ofzo?
cruizen op een short, maar wat breder board, heeft zo zijn voor delen....!

• het board is korter dus minder sjouw werk..

• de truuks staan dichter bij elkaar, draaien gaat dus makkelijker en veel sneller(handig in het verkeer!)

• je kan er nog net wat truukjes mee, ollie etc...

• in het openbaar vervoer sla je minder snel iemand met instappen omdat je geen deur van 2 meter moet verslepen...

• ze zijn veel goedkoper, vaak zijn 8inch of bredere decks in de aanbieding... je kan gewoon je oude street trucks eronder gooien ipv hele dure nieuwe randall's of zoiets te kopen...

• hij doet net zoveel als een longboard, je kan er zelfts mee carven...

ik kan haast niet meer zonder, heb me fiets al weggedaan! geen slot meer nodig en hij mag overal naar binnen!
  • going no where fast.
      woensdag 19 april 2006 @ 18:10:48 #41
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37102178
    ik bouw mijn longboards zelf.. 25 euri per stuk...

enne.. t leukste van longboarden is toch wel een boardwalken.. en dat kan niet op een shorty

maar dat is maar net waar je zelf van houdt.. I guess...
      donderdag 20 april 2006 @ 08:04:51 #42
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_37117922
    mwah, ik denk vandaag maar eens naar burnside
    pi_37118344
    Eergister heeft me meisje wat foto'tjes van me gemaakt
    hier staan ze
    Hier alvast een voorproefje :p

hier nog een filmpje kickflip manual
    0023
      donderdag 20 april 2006 @ 09:20:09 #44
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_37118843
    ligt t aan mij of ollie jij best hoog? .. nice pictures man
    pi_37119291
    ja m'n ollies gaan meestal wel lekker hoog, zolang er maar pop in m'n deck zit
    0023
    pi_37121176
    going no where fast.
    pi_37121946
    Hehe, die site heeft ook meteen de SPoT look. Vet dat zij dus ook de Amsterdamse versie doen, moet maar ff de vervanger van de WSR worden deze zomer.
    pi_37122132
    quote:
    Op donderdag 20 april 2006 11:25 schreef thaWarhead het volgende:
    Hehe, die site heeft ook meteen de SPoT look. Vet dat zij dus ook de Amsterdamse versie doen, moet maar ff de vervanger van de WSR worden deze zomer.
    Contests doen ze altijd goed en als ik me niet vergis zit er altijd een vet feest aan vast!
    ff afwachten maar!
    going no where fast.
    pi_37153250
    De amsterdamn am gaat gehouden worden in Everland, was er ff gisteren en heb het ff gechecked!
    Sicke shit, k hoop dat er een aantal nederlanders doorgaan naar de volgende wedstrijd...
    going no where fast.
    pi_37184494
    Over Amsterdam gesproken, ben jij nog bij die Nike party vrijdag Floyd?
    pi_37186358
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef thaWarhead het volgende:
    Over Amsterdam gesproken, ben jij nog bij die Nike party vrijdag Floyd?
    Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..

jij wel?
    going no where fast.
      zaterdag 22 april 2006 @ 21:02:25 #52
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_37195212
    .. ander hand licht gekneusd in burnside,
    ik doe normaal indy met mijn gebroken hand >.<
    de indy ging wel, shitfy iets slechter...
    pi_37195737
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 15:37 schreef floydvisser het volgende:

[..]

Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..

jij wel?
    Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.
    pi_37212070
    quote:
    Op zaterdag 22 april 2006 21:22 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.
    de sample zag er goed uit, misschien tot dan!
    going no where fast.
    pi_37272672
    kayo corp heeft een nieuwe video!best sick team!
    going no where fast.
      dinsdag 25 april 2006 @ 17:21:41 #56
    10785 Smots
    The Angriest Dog In The World
    pi_37284819
    Afgelopen weekend dit fraaie stuk hout gekocht:

Nostalgieeeeeeeh!
    * Smots heeft vroeger nog rondgereden op het origineel, maar ik ben ook erg blij met deze 'classic' reissue.
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_37285889
    Vet!!!
    going no where fast.
      dinsdag 25 april 2006 @ 18:00:37 #58
    10785 Smots
    pi_37286003
    Ik heb zijn SMA deck nog wel origineel, maar die is jammer genoeg redelijk afgeragd. (BY MYSELF!)
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
    pi_37297441
    Nice!
    pi_37303406
    een van mijn cruise decks is een oude natas kaupas, ook van sma
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 10:59:16 #61
    10785 Smots
    pi_37305608
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 09:14 schreef floydvisser het volgende:
    een van mijn cruise decks is een oude natas kaupas, ook van sma
    [afbeelding]
    Cool.....
    Maar deze S.M.A. was toch Santa Monica Airlines als onderdeel van Santa Cruz?
      woensdag 26 april 2006 @ 11:08:59 #62
    10785 Smots
    pi_37305900
    whoah... ik vind op http://www.oldschoolskateboards.net allemaal decks terug die ik vroeger ook had!!!!
      woensdag 26 april 2006 @ 11:16:55 #63
    10785 Smots
    pi_37306135
    Deze heb ik nog steeds in redelijk goede staat:

Dit zijn twee van de decks waar ik destijds op heb rondgereden:
      woensdag 26 april 2006 @ 12:20:58 #64
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37307747
    quote:
    Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Smots het volgende:
    Ik heb zijn SMA deck nog wel origineel, maar die is jammer genoeg redelijk afgeragd. (BY MYSELF!)
    Was die SMA niet die met al die boerderijdieren erop, die eerste zogenaamde 'twintail' ?
      woensdag 26 april 2006 @ 12:23:40 #65
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37307814
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 11:16 schreef Smots het volgende:
    Deze heb ik nog steeds in redelijk goede staat:
    [afbeelding]
    Dit zijn twee van de decks waar ik destijds op heb rondgereden:
    [afbeelding][afbeelding]
    hehe, iedereen die vroeger heeft geskate kent die rotkop roskopp nog wel
      woensdag 26 april 2006 @ 12:26:01 #66
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37307868
    en is SMA later niet overgegaan naar het huidige World Industries?
      woensdag 26 april 2006 @ 12:38:01 #67
    10785 Smots
    pi_37308123
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 12:26 schreef Goofup het volgende:
    en is SMA later niet overgegaan naar het huidige World Industries?
    Ehm.. dat kan wel..
      woensdag 26 april 2006 @ 12:51:09 #68
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37308409
    volgens mij waren die logo's zelfs hetzelfde, met zo'n wereldbolletje
    pi_37308490
    die twin tail was een Mike V. animal farm! super vet! volgens mij was die van world, toen het net over was met sma...een van de eerste dubbel tails, vision was net eerder geloof ik..
    sma was vroeger van natas en santa cruz, later is natas met steve rocco 101 skateboards begonnen, broertje van world industries..(net als blind darkstar almost tensor speeddemons enjoi etc)
    inmiddels zijn deze merken onderdeel van het Globe imperium...
    natas was ook mede oprichter van etnies, wat later soletech werd en nu ook emerica és en 32boots maakt, ook doet hij de layouts van quicksilver ads en de onvideo layout..en nog veel meer...

o ja de oprichter van thrasher en indy en meer is van de week overleden... rip
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 12:57:43 #70
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37308580
    hmmm.. ik begin toch aan mezelf te twijfelen.. Zie dat SMA een vliegtuig als logo had
      woensdag 26 april 2006 @ 13:07:21 #71
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37308831
    plaqatje van "Animal Farm" gevonden...
    Volgens mij was vision idd. eerder met de double tail, maar die was echt vierkant. Die van Vallely was iets ovaler en wordt daarom vaak als de overstap naar het huidige skateboardmodel genoemd.

World Industries is overigens verantwoordelijk voor het Rodney Mullen street laten gaan skaten ipv. freestylen (ik geloof dat daar ook een stukje over in Rubbish Heap zit)
    pi_37309032
    hier mijn dekkie maar dan nieuw... en sma logo

kijk rubbish heap!rodney gaat streetskaten idd...sicke video

Hier nog een lijstje met leuke oude en nieuwe vid's
    going no where fast.
    pi_37309222
    trouwens, jeremy klein trapt rodney zijn freestyle deck door in deze video.. en laat em street skaten,
    maar het lukte ze hier nog niet helemaal om hem te overtuigen, Mike Ternasky(rip), team manager van plan b skateboards toen is de persoon geweest die hem verder heeft gepushed richting street skaten, rodney's eerste echte street part zat in de questionable video de video van toen!
    mijn eerste deck, alva jeff hartsel...

en de vision dubble, alleen 2de hands gehad..

[ Bericht 5% gewijzigd door floydvisser op 26-04-2006 13:30:05 ]
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 13:32:40 #74
    10785 Smots
    pi_37309647
    Deze heb ik ook gehad:

Sodejanus man... ik zit hier echt met een dik geval van memory lane....
      woensdag 26 april 2006 @ 13:41:30 #75
    10785 Smots
    pi_37309914
      woensdag 26 april 2006 @ 13:46:01 #76
    10785 Smots
    pi_37310093
    Wheeeeeeeeeeeee!
    Het eerste nummer wat ik ooit gekocht heb! (Januari 1988)
    pi_37310122
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Smots het volgende:
    Deze heb ik ook gehad:
    [afbeelding]
    Sodejanus man... ik zit hier echt met een dik geval van memory lane....
    ja idd... echt vet heb al aardig wat dekkies gezien die ik gehad heb maar... kan wel door blijven gaan! ga zo ff nadenken wat het mooiste deck is wat ik heb gehad...

oude world logo!
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 13:48:48 #78
    10785 Smots
    pi_37310182
    Ik heb nog nergens een afbeelding gevonden van het SMA-deck van Mike V. wat ik heb.
    hmmmmm
      woensdag 26 april 2006 @ 13:49:44 #79
    10785 Smots
    pi_37310216
    Damn.... ik lees net dat Fausto Vitello een paar dagen gelden is overleden.
    pi_37310382
    de geschiedenis van world... had blijkbaar toch een beetje met sma te maken...
    kwoot steve rocco:
    1988-Things Start Moving
    With Jesse at my side the company started to take shape. He brought in Jeff Hartsel, which now gave us a team of three. For the first time I actually felt like things were starting to go well. The problem was they were going too well. We started selling more than anyone had ever anticipated, and before long the eyes of the big [skateboard companies] were on us. The first to act was Santa Cruz. At the time Santa Cruz was licensing the Santa Monica Airlines name from Skip. They got a little annoyed because I had an ad saying that all wheels come from the same place and were made of the same stuff; hence there was no such thing as "special formulas."
    The penalty for telling the truth was to have Skip call and tell me I could no longer use the Santa Monica Airlines name. I was devastated.
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 14:02:26 #81
    10785 Smots
    pi_37310576
    Ik kan me wel herinneren dat het destijds nogal vaag was met SMA (Van Steve Rocco) en Santa Monica Airlines (van Santa Cruz)
      woensdag 26 april 2006 @ 14:04:56 #82
    10785 Smots
    pi_37310634
    JAAAAAAAAAAH!!! Gevonden!

De tweede van links bovenaan, DAT is 'm!
    pi_37314361
    zo weer lekker naar everland!!!!
    Mike V, bam worden lastig gevallen
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 16:50:05 #84
    10785 Smots
    pi_37315742
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
    Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?
      woensdag 26 april 2006 @ 17:19:02 #85
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37316722
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 13:46 schreef floydvisser het volgende:

[..]

[afbeelding]
    oude world logo!
    Ja, had ik het toch goed. Achter de wereldbol zie je de letters SMA
      woensdag 26 april 2006 @ 17:19:43 #86
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37316744
    ik zal vanavond ook even kijken of ik wat planken herken die ik heb gehad.
    pi_37316942
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Smots het volgende:

[..]

Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?
    denk dat t druk is op internet, was net de nieuwe kayo dvd aant kijken en kon ook niet verder, misschien ff op pauze drukken en laten laden...
    going no where fast.
      woensdag 26 april 2006 @ 17:59:22 #88
    10785 Smots
    pi_37317763
    Weet er trouwens iemand of die ouwe skatevideos van Santa Cruz (Wheels of Fire, Streets of Fire en Speed Freaks) ergens online te bekijken zijn?
    Eigenlijk wil ik ze ook wel gewoon op dvd hebben......
      woensdag 26 april 2006 @ 20:02:02 #89
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37321611
    mijn eerste plank: de middelste; Steve Steadham "Cards"
    Is gelijk ook de enige die ik zo kon vinden op die sites. Had deze juist als laatste verwacht. Volgens mij is dit merk sowieso nooit in Nederland verkrijgbaar geweest. Ik had samen met mijn broer een bestelling gedaan. Hij had die linker.
    Er stond bijna niets van H-street. Daar heb ik nog heel wat plankjes van gehad, maar kan me helemaal niet meer herinneren welke.
      woensdag 26 april 2006 @ 21:02:26 #90
    10785 Smots
    pi_37324067
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Goofup het volgende:
    mijn eerste plank: [afbeelding] de middelste; Steve Steadham "Cards"
    Is gelijk ook de enige die ik zo kon vinden op die sites. Had deze juist als laatste verwacht. Volgens mij is dit merk sowieso nooit in Nederland verkrijgbaar geweest. Ik had samen met mijn broer een bestelling gedaan. Hij had die linker.
    Er stond bijna niets van H-street. Daar heb ik nog heel wat plankjes van gehad, maar kan me helemaal niet meer herinneren welke.
    ik moet eerlijk zeggen dat ik alle drie de decks nog nooit hier in NL heb gezien. Uit welk jaar zijn ze? (of tenminste die van jou)
      donderdag 27 april 2006 @ 09:10:53 #91
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37335775
    1990 moet dat zijn geweest, heb er nog een fototje van:
      donderdag 27 april 2006 @ 15:54:40 #92
    10785 Smots
    pi_37347324
    quote:
    Op donderdag 27 april 2006 09:10 schreef Goofup het volgende:
    1990 moet dat zijn geweest, heb er nog een fototje van:
    [afbeelding]
    ah vandaar. zo rond 1990 ben ik wat minder gaan skaten.
    Wel een geinige foto!
      donderdag 27 april 2006 @ 17:18:20 #93
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37350281
    thanks. Wanneer ben je begonnen dan (ongeveer)?
    Ik ben ca. '89 begonnen in mijn fotoboek staat nog een foto van de kleine-ik van toen. Ik mocht speciaal voor de foto op mijn broers 'pro'skateboard (blanco lucero, geloof ik) Mijn eigen plank staat links in de hoek met die mooie groene slammer-wielen dat mooi afkleurd tegen mijn roze griptape Dat was een bartsmitplank die ik weer van een vriend had gekregen, die ook al een pro-plank had (Salba van SantaCruz met een dame boven een kookpot van een of andere afrikaanse stam)
    pi_37350738
    was die steve steadham niet een deck van powell peralta?
    daar wassie wel pro voor namelijk..
    going no where fast.
      donderdag 27 april 2006 @ 20:31:22 #95
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37356672
    nee, was een eigen merk. Mijn broer zag een review in de thrasher of een ander skateblad en we hebben toen via een skateshop de boards laten bestellen via engeland, geloof ik.
    Ik had als klein jochie lang gespaard voordat ik het geld bijelkaar had, toen ik het geld had, moest ik nog wachten tot die plank binnen was
      zondag 30 april 2006 @ 20:40:19 #96
    86633 AntiHero
    MAAK NIE UIT JOH
    pi_37435437
    Hej Floyd, schiet is een beetje op met die T-shirt contest joh, het is allang 31 maart geweest
    pi_37446517
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef AntiHero het volgende:
    Hej Floyd, schiet is een beetje op met die T-shirt contest joh, het is allang 31 maart geweest
    ben bezig maar heb op een of andere manier een aantal bestanden die niet open wilde, krijg van een aantal nog een inzending overnieuw... gaat niet echt snel!
    hier en daar nog wat omkoop schandalen en ik denk het volgend weekend af te hebben!
    excuus!
    going no where fast.
    pi_37449040
    eindelijk is het zover!

going no where fast.
    pi_37449194
    going no where fast.
    pi_37499161
    hihihilaaarisch!
    pi_37506838
    mexico, vorig weekend... backflip megaramp!

Dannyway.com
    going no where fast.
      woensdag 3 mei 2006 @ 12:34:27 #103
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37507809
    Nog een paar weekenden en je ziet JP daar ook rondvliegen
      zaterdag 6 mei 2006 @ 18:21:16 #104
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_37607869
    ik ben nog aan het bijkomen van mn uurtje skaten en daarna bmxen voor de eerste dan
      zondag 7 mei 2006 @ 23:07:19 #105
    36559 ilona-scuderia
    Zometeen om 23:10 op Ned.3 de ins & outs van het skatewereldje in het programma Pucabia ...
      maandag 8 mei 2006 @ 12:15:27 #106
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37653612
    ik was 5 mei in wageningen te vinden in de miniramp bij het bevrijdingsfestival. met wat tussenpauzes ongeveer van 12:00 tot 24:00 geskate, dus voelde het wel in mijn benen de volgende dag (ik word oud )
    Was een gezellige boel, net als altijd ging wel lekker ook: backside shove-it nosestall backside revert. Bickspin backside 5-0 (geen fakie of nollie bigspin, maar gewone).

Lekker weer ook!
    pi_37913964
    zondag voor het eerst op zo'n omgereden paaltje geskate echt vet om te doen
    Check em hier op video.google
    Sorry voor de pauper kwaliteit het is met een telefoon opgenomen.
    Hoe heet zo'n truuk nou officieel?
    0023
      woensdag 17 mei 2006 @ 13:29:44 #108
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_37914030
    50-50
    pi_37914936
    ja duh maar het heeft nog een andere naam
    0023
      woensdag 17 mei 2006 @ 14:37:44 #110
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_37916265
    wallie grind toch?
    pi_37963840
    Lupe Fiasco ft. Pharrel - Kick, Push (remix)

dé zomertrack van 2006 voor skateboarders
    pi_37976935
    Nee. Pharrel zuigt echt apenballen op die track. Het origineel is beter maar ik luister liever Transitiona Az A Ridah van Murs.
    pi_38039231
    quote:
    Op donderdag 18 mei 2006 20:50 schreef fretclick het volgende:

Lupe Fiasco ft. Pharrel - Kick, Push (remix)

dé zomertrack van 2006 voor skateboarders
    Het origineel zonder Pharrell is veel beter, maar luister deze Lupe Fiasco diss dan: www.myspace.com/icecreamskateteam
    en ff ontopic: skateboarden is tof Heeft iemand tips voor me voor de kickflip? Ik kan de ollie best goed, maar bij de kickflip komt mijn voorste voet altijd naast het board.
    Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
    Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
    pi_38039403
    gewoon blijven oefenen. of probeer je voorste voet wat hoger te houden. Een kickflip catch je zoiezo met je achterste voet.
    0023
      woensdag 24 mei 2006 @ 20:48:07 #115
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38177294
    quote:
    Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ikJur het volgende:
    pole jam ofzo heet dat.
    waar is dat? DTC? want ik wil dat ook kunnen
    pi_38182400
    Ik word echt ziek van dit weer, ik wil gewoon weer lekker door Utrecht naar school kunnen skaten.
    pi_38194480
    wat zijn jullie favoriete skatevideo's?
    pi_38195645
    Crailtap (Girl/Chocolate/Lakai) video's, DVS - Skate More, 5 Boro - New York New York (alleen veel te kort), oude Plan B dingen, de meeste Transworld vids, DNA (Alien Workshop, Habitat) om wat te noemen.
      vrijdag 26 mei 2006 @ 12:43:03 #119
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38227906
    Ik ben ook weleens in Doetinchem geweest bij zo'n spot met een soort van winkelcentrum/pleintje en een parkeerplaats, waar je van die hoge curbs/manual blokken hebt. Leuk skaten daar.
    pi_38243666
    quote:
    Op woensdag 3 mei 2006 12:00 schreef floydvisser het volgende:
    mexico, vorig weekend... backflip megaramp!
    [afbeelding]
    Dannyway.com
    danny way pas geleden geslagen door zo'n dude van het dc team
    pi_38243808
    quote:
    het heet een pole jam het word ook uitgelegd in de show me the way video
    pi_38270853
    Gister Burnside geweest, ik had iemand anders zijn reserve deck (Toy Machine billy marks).
    kon niet echt veel d'r mee, maar op grote wembley gap wel heelflips en 360 flip geland:)
    pi_38270882
    Ennn...! Het regent. Dus wordt geen Weezenlanden(Zwolle) vandaag.
    pi_38270910
    quote:
    Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef fretclick het volgende:

DVS - Skate more (Mike Taylor's part!)
    Foundation - thats life
    Plan B - Questionable (oude garde )
    pi_38274179
    quote:
    Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef luciferist het volgende:

[..]

pole jam ofzo heet dat.
    waar is dat? DTC? want ik wil dat ook kunnen
    dat paaltje staat in terborg. We hebben em met geweld nog iets schever kunnen krijgen
    Hier pics van de paal
    quote:
    Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef Goofup het volgende:
    Ik ben ook weleens in Doetinchem geweest bij zo'n spot met een soort van winkelcentrum/pleintje en een parkeerplaats, waar je van die hoge curbs/manual blokken hebt. Leuk skaten daar.
    Ah jij de bedoeld winkelcentrum de bongerd ja daar kan echt chill skaten, ook nog zo'n walride geval die heb ik nog omhoog ge 50-50 iet

0023
      zaterdag 27 mei 2006 @ 18:04:33 #126
    45089 koston
    CTRL + W
    pi_38275078
    quote:

PJ Ladd's Wonderful Horrible Life - Coliseum
    Second To None - DVS
    Man Down - Tiltmode Army
    Rubbish Heap - World Industries
    This Is Skateboarding - Emerica

En natuurlijk horen ook nog Fruit Of The Vine en Chlorine: A Pool Skating Documentary hier ook nog bij, maar dat zijn meer documentaires.

Van de week weer eens een nieuw deckje gehaald, alleen nog geen kans gehad om 'm uit te testen. Kut regen
    "The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
    Hunter S. Thompson
    pi_38294815
    Ik krijg binnenkort Expedition one deck, 7.56
      donderdag 1 juni 2006 @ 15:41:07 #128
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38439342
    quote:
    Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef ikJur het volgende:

[..]

dat paaltje staat in terborg. We hebben em met geweld nog iets schever kunnen krijgen
    Hier pics van de paal
    binnenkort ff naar terborg dus
    bij de edah zag ik op de vid
    trouwens, ik heb een nieuw deckje gekocht?
    is er nog een iemand die toevallig wat meer over deze weet? goofup?

hij koste trouwens 2 euro 50
      donderdag 1 juni 2006 @ 16:23:42 #129
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38441152
    ja. Vriend van me had vroeger ook zo'n fiberglas boardje (met een formule 1 auto erop ). Deckje veert lekker als je in het midden gaat staan.
    Dit soort plankjes werden vroeger gebruikt. Ik weet niet of deze voor slalommen zijn, of gewoon rijden, maar is in ieder geval van voor mijn tijd (zei de ouwelul)
    ¤ 2,50 is ie sowieso wel waard
      donderdag 1 juni 2006 @ 18:27:19 #130
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38445500
    quote:
    Op donderdag 1 juni 2006 16:23 schreef Goofup het volgende:
    ja. Vriend van me had vroeger ook zo'n fiberglas boardje (met een formule 1 auto erop ). Deckje veert lekker als je in het midden gaat staan.
    Dit soort plankjes werden vroeger gebruikt. Ik weet niet of deze voor slalommen zijn, of gewoon rijden, maar is in ieder geval van voor mijn tijd (zei de ouwelul)
    ¤ 2,50 is ie sowieso wel waard
    ja, hij veert echt lekker
    maar ik hoopte er eigenlijk op dat jij wist hoe oud die was
    ik vind het wel stoer dat alles eraan gewoon old-skool orgineel is
    slalommen ermee is wel makkelijk, ook buttem slide's gaan vet makkelijk omdat die wieltjes totaal geen grip hebben op het oppervlak
      vrijdag 2 juni 2006 @ 13:08:38 #131
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38472159
    70's/80's?
    Hebben al wel urethaan wielen toch? (Geen kleiwielen). Dus niet een van de allereerste, maar hij is zeker oud.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 15:53:16 #132
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38477677
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Goofup het volgende:
    70's/80's?
    Hebben al wel urethaan wielen toch? (Geen kleiwielen). Dus niet een van de allereerste, maar hij is zeker oud.
    eerst waren er toch kleiwieltjes? en daarna kwamen de rubberen wieltjes zonder grip, daarna kwamen er wieltjes *naam vergeten* die wel grip hadden, toen werd er ook onderandere het poolskaten ontdekt? toch?
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:17:09 #133
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38480563
    *naam vergeten* = poly-urethaan
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:30:37 #134
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38654397
    wanneer is Oldenzaal weer trouwens? (Oerendhard)
      donderdag 8 juni 2006 @ 13:33:27 #135
    71115 Rnej
    I walk the line
    pi_38654498
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 17:17 schreef Goofup het volgende:
    *naam vergeten* = poly-urethaan
    PU werd begin jaren 70 ontdekt

t werd toen al op de banen zelf gespoten voor meer grip, daarna gingen ze er wielen van maken
      vrijdag 9 juni 2006 @ 11:33:38 #136
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38687398
    quote:
    Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef Goofup het volgende:
    wanneer is Oldenzaal weer trouwens? (Oerendhard)
    Oerend Hard in Oldenzaal 6 & 7 augustus
    http://www.skateboardfederatie.nl/news/2005/nb/3.htm

astu
      vrijdag 9 juni 2006 @ 13:11:44 #137
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38690772
    news/2005/
    dat is nog van vorig jaar helaas
      zondag 11 juni 2006 @ 17:57:37 #138
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_38754653
    quote:
    Op vrijdag 9 juni 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
    news/2005/
    dat is nog van vorig jaar helaas
    ja zeg dan ook eerst welke jaar je er heen wil
      maandag 12 juni 2006 @ 10:05:25 #139
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38772063
      maandag 19 juni 2006 @ 12:37:08 #140
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_38998502
    ik heb een nieuw plankje aangeschaft

Shit plankje: Johakim B. Oussalem bro'model
    Die lelijke

Shit wielen: Johakim B. Oussalem 50 mm.
    Lagers: Bones Reds
    Trucks: Krux

en "Goofy skates regular?!" uit mijn grip gesneden (kutwerk, maar dan heb je ook wat )
    pi_38999241
    Go Skateboarding Day as woensdag, gaan mensen nog wat speciaals doen?
      maandag 19 juni 2006 @ 13:30:40 #142
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39000120
    In Amsterdam heb je bij de Pietheintunnel vanaf 13:00 uur een slalom contest georganiseerd door BenG en een picknick contest georganiseerd door Tom's.

Ik ga gewoon werken
    pi_39000356
    Ook weer een nieuw deck gehaald, Listen. Nog nooit van gehoord maar het zijn best relaxte deckjes:

Alleen dan in het geel. Past ook mooi bij m'n foute luipaard grindkings :
      maandag 19 juni 2006 @ 13:41:07 #144
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39000454
    hehe, kan toch best bij rose
    pi_39000579
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 13:41 schreef Goofup het volgende:
    hehe, kan toch best bij rose
    Die van mij is geel, maar daar kon ik geen foto van vinden. Bovenkant is trouwens wel roze, iig dat strookje waar geen grip zit om de tail te herkennen .
      maandag 19 juni 2006 @ 14:04:07 #146
    37966 TimoBasso
    Vai Vai,we need Bayliss
    pi_39001260
    quote:

Ik weet echt geen f*ck van skate'n af..
    Maar Zero's Dying to live zag ik bij een vriend,de muziek en de aktie komt zeer goed over
    SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
    MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
    Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
    pi_39001585
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
    Ook weer een nieuw deck gehaald, Listen. Nog nooit van gehoord maar het zijn best relaxte deckjes:
    Listen is goed spul ja.
      dinsdag 20 juni 2006 @ 08:31:25 #148
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39025929
    Gisteravond weer lekker geskate. Alleen moet ik er volgende keer aan denken een fles water mee te nemen of iets dergelijks. Tering wat benauwd!
    pi_39060755
    morgen eens even al die filmpjes bekijken.
      woensdag 21 juni 2006 @ 09:08:13 #150
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39063756
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef Stansfield het volgende:
    morgen eens even al die filmpjes bekijken.
    welke filmpjes heb je het over?
    pi_39066544
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 09:08 schreef Goofup het volgende:

[..]

welke filmpjes heb je het over?
    quote:
    quote:
    Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
    quote:
    quote:
    pi_39144610
    Ik ga vanmiddag ook weer ff skaten, langs Real-X in de oude Spartafabriek in Apeldoorn. Kennen meer mensen dit parkje? Best relaxed vind ik. Niet echt sicke shit enzo, maar wel leuk skaten.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 12:57:40 #153
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39146001
    ik ben daar in het begin een paar keer geweest op dinsdagavond, maar nog niet sinds ze die mini hadden gebouwd (ze hadden toen 1 klein minirampje staan). Ik hoorde dat dat wel een fijne mini was.
    pi_39146298
    Klopt, nu hebben ze een grote met extension. Ik hoor ook dat ie fijn is, zelf skate ik niet in miniramps dus ik heb geen idee .
    En er staat nu ook een soort van pyramid met curb en schuine flatrail. En wat banks en quarters.
      vrijdag 23 juni 2006 @ 13:11:19 #155
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39146376
    Ik ben al tijden van plan weer eens daar langs te gaan, maar het komt er niet zo van...
    Zijn ze doordeweeks alleen dinsdag 's avonds geopend, of ook op andere avonden? en in 't weekend, wat zijn de tijden dan?
      vrijdag 23 juni 2006 @ 13:13:26 #156
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39146424
    ik ga vanavond naar een feestje in Venlo. Dan blijf ik daar pitten en ga als het goed is de dag erop in Blender skaten. Maar zit een beetje met mijn tijd in de knoop. Ik moet eind van de middag in Utrecht zijn en daarvoor nog mensen in 's Hertogenbosch en Westervoort (bij Arnhem) afzetten.
    pi_39147248
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
    Ik ben al tijden van plan weer eens daar langs te gaan, maar het komt er niet zo van...
    Zijn ze doordeweeks alleen dinsdag 's avonds geopend, of ook op andere avonden? en in 't weekend, wat zijn de tijden dan?
    Maandag gesloten
    Dinsdag skateles van 18:30 - 19:30
    Woensdag van 14:00 - 17:00
    Donderdag gesloten
    Vrijdag van 16:00-18:00
    Zaterdag en Zondag van 13:00 - 17:00

Helaas is het doordeweeks niet echt vaak open, omdat de eigenaar dit in z'n vrije tijd doet en er verder niet genoeg vrijwilligers of bezoekers zijn..

Ik ga zelf meestal op vrijdag even een paar uurtjes, ik woon er in de buurt dus is het wel te doen. Zaterdag ga ik ook redelijk vaak, maar zondag ben ik meestal te dood .
      vrijdag 23 juni 2006 @ 14:25:24 #158
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39148822
    ja, ik heb weleens een praatje met hem gemaakt en ook een keer iemand een paar tips gegeven bij de lessen.
    Cool dat hij dit gestart is.
      woensdag 28 juni 2006 @ 11:55:03 #159
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39315820
    Ik was er gisteravond nog even langs geweest. Shit, is mooi geworden zeg! Ik ga er zeker vaker heen. Misschien ben ik er van het weekend nog te vinden, anders waarschijnlijk komende dinsdagavond weer.
    pi_39318163
    Het is vakantie Dus ik heb weer genoeg tijd om te gaan skaten. Vanmiddag ga ik even een Taildevil kopen, dat is echt zo tof, kijk maar:

Maar ik wil ook een leuke skate video kopen, maar ik weet echt niks van skate videos. Weet iemand welke video leuk is, en het liefst 1 met alleen maar street
    Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
    Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
    pi_39318940
    DVS - Skate More.

Alleen ziet zo'n taildevil er echt lame uit... Kinderspeelgoed. Doe het dat meteen zoals in de Hot Chocolate video.
      woensdag 28 juni 2006 @ 18:14:37 #162
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39328530
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef _SnoepHond het volgende:
    Het is vakantie Dus ik heb weer genoeg tijd om te gaan skaten. Vanmiddag ga ik even een Taildevil kopen, dat is echt zo tof, kijk maar:
    [afbeelding]
    Maar ik wil ook een leuke skate video kopen, maar ik weet echt niks van skate videos. Weet iemand welke video leuk is, en het liefst 1 met alleen maar street
    tip: koop de Entity (skateblad van Nederlandse bodem) en je krijgt er gratis een dvd van Circa bij
      vrijdag 30 juni 2006 @ 13:00:44 #163
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39389031
    Was hier als langsgekomen, maar nu in andere context:
    Kabinet valt...
    pi_39418850
    haha hij blijft mooi en dan dat wijf daarna "hoe vaak ben jij gevallen?"
    0023
    pi_39459488
    Sooow was benauwd zeg!
    Kan bijna bs tails
    En! Real-x is zeer vet park, mini is super relaxt, en traprail is ook eitje
      vrijdag 7 juli 2006 @ 13:37:48 #166
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_39604077
    we hebben een nieuwe skater in winterswijk
    een vet goede skater
    ff een linkje
    http://www.tacky.nl/skate(...)asp?artikkelID=14523
    pi_39604448
    Ziet er goed uit, ook erg stoer gefilmd en gemonteerd.
      vrijdag 7 juli 2006 @ 16:53:49 #168
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_39610917
    quote:
    Op vrijdag 7 juli 2006 13:50 schreef Stansfield het volgende:
    Ziet er goed uit, ook erg stoer gefilmd en gemonteerd.
    ik kan niet w88 tot hij op de baan komt skaten
    pi_39638546
    boh, die gek is net zo goed. is ie naar winterswijk verhuist ofzo?
    0023
      zondag 9 juli 2006 @ 01:09:40 #170
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_39647915
    quote:
    Op zaterdag 8 juli 2006 18:54 schreef ikJur het volgende:
    boh, die gek is net zo goed. is ie naar winterswijk verhuist ofzo?
    ja, ontmaagd die gelijk onze kut piramide met een nollie-bispin enzo
      maandag 10 juli 2006 @ 09:11:28 #172
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39682309
    tering! 90 km/u?! Ik heb eens 50 km/u gereden, bergafwaarts, op een longboard en dan kwamen we uit op een klein kruispunt, wat dus best eng was Maar als ik 50 ging, begon mijn skateboard harder te zwabberen dan mijn knieën..
    pi_39688761
    brrrrrr, 50 is idd al hard, maar 90? Ik zou graag willen weten wat voor board dat was. maar ja, 29 dagen wachten nog en dan is weer vrij. [yo speed devil, laat je ons dan even de details weten?]

ik heb eergisteren allemaal pezen verrekt in mijn arm omdat ik eens laidback slides wilde leren. na 40 pogingen ging m'n arm echt protesteren, 2 dagen in mitella rondgelopen en het gaat weer iets beter.
      maandag 10 juli 2006 @ 15:14:04 #174
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39691479
    je wordt oud!
    Mijn arm is ook niet meer de oude. Hopelijk is je kapsel nog intact.
    pi_39699227
    Ik zag net op tv dat het met skates gedaan werd.
    pi_39734752
    ik word oud... ik wil het niet horen! M'n arm doet het gelukkig weer.

skates? Als in inline skates? als in ik-heb-schoenen-met-onder-elke-voet-4-wieltjes?
    pi_39735372
    Wat ik op editienl op rtl 4 zag wel ja.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)_pu_op_je_skates.xml
    pi_39736598
    ok, dan. Dat is toch wat anders dan een skateboard. Maar nog steeds maf
      woensdag 12 juli 2006 @ 13:49:02 #179
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39752530
    even een korte rekensom:
    inliner ging 90 km/u
    ik ging 50 km/u
    inliner heeft 8 wielen
    ik heb vier wielen

dus:
    inliner >> 11.25 km p/wiel
    ik >> 12.50 km p/wiel

Conclusie: ik ging harder

PS over de uitkomst valt niet te twisten!
    pi_39764115
    Iemand die in tilburg skate?
    pi_39764547
    Vast wel.
      woensdag 12 juli 2006 @ 23:35:50 #182
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39772465
    ik hoorde toevallig dat wat lui uit Venlo morgen naar Tilburg gaan, naar de bowl.
    Ik moet werken
    pi_39949940
    Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
      dinsdag 18 juli 2006 @ 21:32:35 #184
    45089 koston
    CTRL + W
    pi_39952187
    quote:
    Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Goofup het volgende:
    ik hoorde toevallig dat wat lui uit Venlo morgen naar Tilburg gaan, naar de bowl.
    Ik moet werken
    Is er een bowl in Tilburg?

Ik woon al weer een tijdje in Tilburg en skate regelmatig bij dat kleine parkje in de buurt van het centrum maar het heeft de laatste tijd een beetje op een laag pitje gestaan. Ga binnekort maar eens wat meer skaten

Maarre, die bowl, waar zit ie ergens dan?
    "The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
    Hunter S. Thompson
    pi_39954495
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef koston het volgende:

[..]

Is er een bowl in Tilburg?

Ik woon al weer een tijdje in Tilburg en skate regelmatig bij dat kleine parkje in de buurt van het centrum maar het heeft de laatste tijd een beetje op een laag pitje gestaan. Ga binnekort maar eens wat meer skaten

Maarre, die bowl, waar zit ie ergens dan?
    Reeshof park zit een bowl.
    pi_39959443
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 22:27 schreef Intronic het volgende:

[..]

Reeshof park zit een bowl.
    Zit er een park in Reeshof?
    Hunter S. Thompson
    pi_39960104
    quote:
    Op woensdag 19 juli 2006 00:38 schreef koston het volgende:

[..]

Zit er een park in Reeshof?
    Haha ja, en hij is nog best groot ook.

http://stadsgids.tilburg.nl/indexfalk.html check maar
      woensdag 19 juli 2006 @ 09:23:37 #188
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_39965416
    de laatste keer dat ik daar was lag er jammer genoeg een hoop rotzooi in die pool. Best leuke pool
      donderdag 20 juli 2006 @ 17:32:25 #189
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_40018658
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
    Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
    hardcore?
    klint bij onbekend in de oren
    pi_40018942
    quote:
    Op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef luciferist het volgende:

[..]

hardcore?
    klint bij onbekend in de oren
    Hardcore is een distributeur van oa DC, Element, Girl, Independent, DVS, Lakai, Stereo,Alien Workshop etc etc. Hebben een zooi eigen winkels (Sevenply, Stigmatic, Supervet, Subliminal, Hardcore en vast nog wel wat). Vandaag bij Subliminal geweest, hadden ze geen enkel Baker deckie meer. Volgende week zaterdag ben ik in Utrecht, ff bij de Supervet checken.
    pi_40317036
    quote:
    Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
    he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?
    0023
    pi_40317222
    trouwens dit topic moet maar eens vol want de TT klopt ook niet helemaal meer :p

Ik vroeg me af he, heeft iemand ervaring met dit soort decks. Ze zijn vrij goedkoop en zien er goed uit en het plaatje interesseert me toch niet.
    Er is een hele ebay store van.
    Ik denk dat ik de gok een keer waag. Want om nou elke maand 50 euro neer te leggen voor een nieuw deck, ze vliegen er echt doorheen bij mij.

[ Bericht 78% gewijzigd door ikJur op 30-07-2006 11:58:47 ]
    0023
    pi_40318919
    quote:
    Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef ikJur het volgende:

[..]

he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?
    Alles is helaas al weg, ik heb ook niks kunnen scoren.

Van die blanks weet ik eigenlijk niks, maar je kunt het allicht een keer proberen.

Ik heb net een mooie bestelling gedaan voor mn nieuwe set-up. Setje Ventures (nieuw), 4 setjes Lucky bushings (soft (2x), medium, hard) (nieuw), Lucky ABEC 3 lagers (nieuw), 2 setjes Vision 56mm wielen (nieuw), Ricta Arto Saari Core wielen (gebruikt), Ricta Kareem Campbell Supernatural wielen (gebruikt) en Black Panther (Shorty's) ABEC 7 lagers (gebruikt) voor 75 dollar inclusief verzenden. Nu nog een deckje erbij en ik ben weer helemaal het mannetje voor een goede prijs.
    pi_40319077
    das een cheil setje idd
    0023
      dinsdag 1 augustus 2006 @ 01:15:34 #195
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_40373303
    iemand nog oerend hard gecheckt?
    was zo ontiegelijk vet, lekker geskate daar
    wel vet kort geslapen en daarom met een bult anderen vet veel tenten neergehaalt om er vervolgens een hekwerk op te leggen !
    lars spoot nog lekker rond met poederblussers, echt zo ontiegelijk vet

wij waren trouwens de enigste met koud bier
    en dat drink ik niet eens
    pi_40448121
    nee man niet geweest waar was t dan?

kheb trouwens voor 35 euro dit snickers gebeuren op de kop getikt
    0023
    pi_40449575
    http://video.google.com/videoplay?docid=-316779301950040792&q=cheese+and+crackers

DIt moet je echt zien, meer dan ziekelijke rampsessie van Chris Haslam en Daewon Song.

wel tot het einde kijken want de tricks worden met de minuut vetter.
    I knew I shouldn't have eaten that packet of powdered gravy I found in the parking lot.
    pi_40607940
    die is echt vet! haha, leuk als dat soort mensen zich gaan 'vervelen'
      woensdag 9 augustus 2006 @ 00:12:03 #199
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_40628416
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:

[afbeelding]
    bij mij wou ze er 60 voor hebben ofzo :")
      woensdag 9 augustus 2006 @ 00:20:46 #200
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_40628661
    quote:
    Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:

[afbeelding]
    oerend hard is echt zo vet
    was in oldenzaal, je kunt er blijven slapen enzo
    pi_40764579
    Samen met me broertje en een vriend van me broertje heb ik dit in gebouwd t word hier en daar nog een beetje uitgebreid.

En ooit maken we een echte miniramp of misschien een klein parkje maar dan moet er asfalt worden gestort enzo
    0023
      donderdag 17 augustus 2006 @ 10:40:41 #202
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_40897131
    quote:
    Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
    iemand nog oerend hard gecheckt?
    sorry voor de late reactie. Ik was er wel, maar alleen op zaterdag. Moest op die zondag nog een hoop dingen regelen voor mijn vakantie en dat is gelijk de rede voor deze late reactie

Misschien heb je iemand nog spectaculair achterover zien vallen over zo'n jumpramp (sadgrab). Dat kon ik geweest zijn Ik voel het nog een beetje aan mijn elleboog

Trouwens, waarom werd er geen bier verkocht?
    Iets klopt er niet in dit rijtje: Stralende zon, skateboarden, gezelligheid, water, geen bier.

[ Bericht 9% gewijzigd door Goofup op 17-08-2006 11:04:52 ]
    pi_41016332
    Blikseminslag op skateboard: http://www.erachter.nl/detail.php?pass_id=746
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 02:54:52 #204
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_41050404
    quote:
    Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef Goofup het volgende:

[..]

sorry voor de late reactie. Ik was er wel, maar alleen op zaterdag. Moest op die zondag nog een hoop dingen regelen voor mijn vakantie en dat is gelijk de rede voor deze late reactie

Misschien heb je iemand nog spectaculair achterover zien vallen over zo'n jumpramp (sadgrab). Dat kon ik geweest zijn Ik voel het nog een beetje aan mijn elleboog

Trouwens, waarom werd er geen bier verkocht?
    Iets klopt er niet in dit rijtje: Stralende zon, skateboarden, gezelligheid, water, geen bier.
    wij hadden zelfs op zondag gekoeld bier!

was vet, als je mij herkent had had je wel wat gekregen
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:20:21 #205
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_41057591
    Even je fotoboek bekeken, maar komt me niet bekend voor. Volgende keer beter.
    ik had "Goofy skates regular?!" trouwens uitgesneden uit mijn grip, daar had je me ook aan kunnen herkennen evt.
      zondag 3 september 2006 @ 22:45:56 #206
    157361 jors
    stripheld
    pi_41465715
    k ga un nieuw deck halen maar ik kan niet kiezen tusse chocolate think of element
    iemand de wijsheid om mij te vertellen welke ik moet kopuh
    off the wall
    pi_41465997
    Geen Element. Think en Chocolate zijn op zich goede keuzes. Maar je moet geen deck voor het plaatje kopen.
      zondag 3 september 2006 @ 23:08:43 #208
    136021 gateh
    be different
    pi_41466755
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef thaWarhead het volgende:
    Geen Element. Think en Chocolate zijn op zich goede keuzes. Maar je moet geen deck voor het plaatje kopen.
    wat heb je tegen element?
    osdorp posse!
    pi_41466872
    Element verkoopt stiekem alleen vanwege de Bam fans. Kwaliteit is duidelijk minder de laatste tijd, zeker van die nieuwe 'innovatieve' helium troep.
      zondag 3 september 2006 @ 23:15:15 #210
    136021 gateh
    be different
    pi_41467073
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef thaWarhead het volgende:
    Element verkoopt stiekem alleen vanwege de Bam fans. Kwaliteit is duidelijk minder de laatste tijd, zeker van die nieuwe 'innovatieve' helium troep.
    van die helium heb je gelijk, maar dat gaan ze toch pas verkopen in februari ofzo? waar gaat jouw voorkeur dan naar uit. om de kwaliteit(concave, pop etc.) en of het lekker rijdt(ook naar mening van andere mensen op grote schaal).
    osdorp posse!
    pi_41467642
    Ik ben zelf niet iemand die elke maand een nieuw deck nodig heeft, maar als ik met skaters in mijn omgeving praat die dat wel doen hoor ik vrijwel altijd negatieve verhalen over Element, vooral over de kwaliteit van het hout (breekt snel, ook wel wat chip klachten gehoord).
      maandag 4 september 2006 @ 12:39:34 #212
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_41479043
    Element verkoopt vanwege de BAM-fans??
    Wat een bullshit. De BAM-boards worden inderdaad wel verkocht aan dubieuze skaters Maar het merk zelf is niks mis mee.
      maandag 4 september 2006 @ 23:03:56 #213
    157361 jors
    stripheld
    pi_41497591
    ik skate nu element en ben er niet ontevreden over...
    off the wall
      maandag 4 september 2006 @ 23:04:18 #214
    157361 jors
    stripheld
    pi_41497611
    ook plan B lijkt me wel wat
    off the wall
      dinsdag 5 september 2006 @ 17:18:31 #215
    157361 jors
    stripheld
    pi_41520659
    en uiteindelijk is het geworden........:

off the wall
      dinsdag 5 september 2006 @ 20:52:19 #216
    136021 gateh
    be different
    pi_41527243
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef jors het volgende:
    [afbeelding]
    leip, ik verwacht natuurlijk wel dat ik hem zo snel mogelijk mag aanraken
    osdorp posse!
      dinsdag 5 september 2006 @ 21:59:39 #217
    157361 jors
    stripheld
    pi_41530109
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 20:52 schreef gateh het volgende:

[..]

leip, ik verwacht natuurlijk wel dat ik hem zo snel mogelijk mag aanraken
    off the wall
    pi_41718876
    beoordeel deze site nieuw skate team uit amstelveen www.outsideskating.tk
    off the wall
    pi_41729151
    quote:
    Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef jors het volgende:
    beoordeel deze site nieuw skate team uit amstelveen www.outsideskating.tk
    mijn god, hoe traag
    0023
    pi_41729924
    Emerica's Wild In The Streets op 24 september in Utrecht. Meer info binnenkort.
    pi_41739589
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 09:18 schreef ikJur het volgende:

[..]

mijn god, hoe traag
    jah je hebt gelijk er moet nog wat aan gebeuren maar ik had het over het uiterlijk van de site en de site opbouw dus graag tips wat eraan kan worden verbeterd
    off the wall
      dinsdag 12 september 2006 @ 16:36:39 #222
    136021 gateh
    be different
    pi_41739723
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef jors het volgende:

[..]

jah je hebt gelijk er moet nog wat aan gebeuren maar ik had het over het uiterlijk van de site en de site opbouw dus graag tips wat eraan kan worden verbeterd
    wel vet, vooral dat ene met die dingen enzo
    osdorp posse!
    pi_41739917
    quote:
    Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef gateh het volgende:

[..]

wel vet, vooral dat ene met die dingen enzo
    precies!
    off the wall
      dinsdag 12 september 2006 @ 16:50:48 #224
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_41740213
    ik neem aan dat met "dat ene met die dingen enzo" die schaduw over de foto's die verschijnt/wordt weggelaten wordt bedoeld?
    pi_41766573

Komt allen!
      woensdag 13 september 2006 @ 12:41:33 #226
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_41766900
    Ik heb trouwens begrepen dat Real-X komende maand al dichtgaat?
    Is er al een vervangend pand gevonden, weet iemand dat?
    pi_41793832
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef thaWarhead het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Komt allen!
    he dat ziet er wel leuk uit. zal een kijken of ik zin en tijd heb en of er wat vrienden meewillen.

http://emericawildinthestreets.com
    0023
    pi_41893403
    quote:
    Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef Goofup het volgende:
    Ik heb trouwens begrepen dat Real-X komende maand al dichtgaat?
    Is er al een vervangend pand gevonden, weet iemand dat?
    nieuws van 16 sdeptember:
    quote:
    Laatste nieuwtje is dat we nog geen sukses hebben geboekt bij het vinden van een ander gebouw. We zijn er enorm druk mee in de weer en met ons vele andere. Dank jullie allemaal voor de inzet!!! En voor de tips! Voorlopig hebben we opslagruimte in de nettenfabriek gevonden, maar er kan niet geskate worden. Jammer, maar niet haalbaar. Toch ... we gaan door en we houden vol! Per 1 november moeten we weg zijn uit de Sparta.
    bron: http://www.real-x.org/new/laatste_nieuws.html
      maandag 18 september 2006 @ 07:41:21 #229
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_41911670
    thanks, ik was er inmiddels ook al achter.
      dinsdag 19 september 2006 @ 10:15:32 #230
    136021 gateh
    be different
    pi_41944385
    everland
    osdorp posse!
    pi_42109425
    Nog mensen naar Wild In The Streets geweest gisteren? Was zeker vet, jammer dat de politie alles weer kwam verneuken...

Pics en een verslagje in de sig.
    pi_42113781
    Nope niet geweest, k was naar zutphen gaan! echt supervet park. ( http://www.skateparkzutphen.nl )
    0023
    pi_42113858
    Zijn daar al eens wat duidelijke foto's van (overview ofzo)? Ik zie alleen maar foto's van half werk.
    pi_42114292
    hier staan foto's van zaterdag.

leuk verslagje trouwens op je site heb t ff gelezen
    0023
    pi_42114339
    Mja, ik zoek meer wat overzichtsfoto's, gewoon puur genomen om te laten zien hoe het eruit ziet.
      woensdag 4 oktober 2006 @ 23:23:47 #236
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42375128
    hget parkje in zuthpen is vet ik ben er vet veel nu !
    pi_42380580
    parkje?
    0023
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:51:27 #238
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42758046
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef ikJur het volgende:
    parkje?
    ja ik zit toch alleen bij de launch en de wembley te kloten de rest zie ik niet eens, zelfs de pool is niks voor mij tenzij ik de hele dag niks land
      dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:53:13 #239
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42758095
    quote:
    Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef jors het volgende:
    [afbeelding]
    plan-B
    is die nog heel?
    mijne brak vet snel, en niet tijdens een vette trick maar tijdens een shovit
    kameraad brak ze ook als lucifershoutjes.
    ik koop ze niet meer skate nu op een merk van dezelfde fabriek als element.
    prima deckjes 30 euro per stuk, flippen fijn, poppen goed, geen chips gehad
      woensdag 18 oktober 2006 @ 20:14:57 #241
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_42782340
    quote:
    wat probeerde je bij die bail eigelijk ?
    pi_42789217
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

wat probeerde je bij die bail eigelijk ?
    wil je niet weten

ik dacht aan een leuk onzin truukje zo'n nostall erop zetten en dan je deck eroverheen trekken. ging dus fout met een pijnlijke bail als gevolg
    0023
      woensdag 18 oktober 2006 @ 22:56:53 #243
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_42789463
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ikJur het volgende:

[..]

wil je niet weten

ik dacht aan een leuk onzin truukje zo'n nostall erop zetten en dan je deck eroverheen trekken. ging dus fout met een pijnlijke bail als gevolg
    whehe t ziet er ook niet echt uit.

ik wou ergens van een muurtje ( redelijk hoog ) kickflip af doen, kwam ik met mijn voet er naast, en met 1 voet op mijn tail. Gevolg: skateboard de lucht in met een rot gang tegen mijn bek ( lippen en neus aan ).

neus stond lichtelijk scheef, draadje onder mijn boven lip was gescheurd, en het zwelde op als een madderfakker. wel al ong. 2 jaar geleden dit !!

hier nog een legendarische foto van mij zelf:

donderdag 19 oktober 2006 @ 05:17:50 #244
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42795130
    quote:
    blonde dude met wheels met enorme flatspot.
    heb ik nog mee geskate in zuthpen :p
    pi_42796672
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 05:17 schreef luciferist het volgende:

[..]

ja das echt ubererg idd. Hij heeft al een tijd geleden nieuwe besteld maar die webshop is zo lam
    0023
    pi_42796689
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 05:17 schreef luciferist het volgende:

[..]

is trouwens een nollie 360 flip die die maakt he
    0023
    pi_42796786
    quote:
    Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

whehe t ziet er ook niet echt uit.

ik wou ergens van een muurtje ( redelijk hoog ) kickflip af doen, kwam ik met mijn voet er naast, en met 1 voet op mijn tail. Gevolg: skateboard de lucht in met een rot gang tegen mijn bek ( lippen en neus aan ).
    [afbeelding]

neus stond lichtelijk scheef, draadje onder mijn boven lip was gescheurd, en het zwelde op als een madderfakker. wel al ong. 2 jaar geleden dit !!

hier nog een legendarische foto van mij zelf:

[afbeelding]
    ziet er wel nasty uit ja

maarre jij bent toch niet zo'n dude van skateforum.nl?
    ben daar hard gebanned en al m'n klonen ook en toen wou ik t goed maken snappen ze het niet, weer een ban :')
    nou ja stik dan ook maar in je kankerforum er komt toch geen hond meer
    0023
      vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:58:21 #248
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42848644
    quote:
    Op donderdag 19 oktober 2006 09:32 schreef ikJur het volgende:

[..]

is trouwens een nollie 360 flip die die maakt he
    ja zag het al, ziek
      zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:18:53 #249
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_42867538
    http://www.garnierstreami(...)7%20003%20Pubers.wmv
    in begin gaat over skatebaan zuthpen
    rond 2.15 doe ik mijn anti bmx trick
    pi_42910167
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef luciferist het volgende:
    ha, dat is wel vervelend daar hoor die botsingen je moet echt goed kijken waar je rijd. wel cool dat je erop staat
    0023
    pi_42912132
    quote:
    Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef luciferist het volgende:
    Whehe .

Ik was er gisteren ook geweest, echt een relaxed park. Leuk dat ze het zo doen ipv gewoon een pleintje met wat quarters er op .
    pi_43060613
    heb je ook nog een anti inline trick? er zijn er blijkbaar aardig wat van daar!
    wel vet parkje...!
    going no where fast.
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:54:17 #253
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_43113142
    quote:
    Op maandag 30 oktober 2006 11:09 schreef floydvisser het volgende:
    heb je ook nog een anti inline trick? er zijn er blijkbaar aardig wat van daar!
    wel vet parkje...!
    ja knetterveel bmxer en inliners
    pi_43174920
    gaan er trouwens nog mensen opt nk kijken het komende weekend?
    zondag ben ik iig van de partij!
    going no where fast.
      donderdag 2 november 2006 @ 16:54:37 #255
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_43175768
    tof park trouwens

en néé ik ben niet van skateforum.nl
    pi_43200604
    pi_43203553
    denk dattik wel f'kes op die demo ga kijken...
    jammer dat er niet nog vettere teamriders meekomen!
    going no where fast.
    pi_43214129
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef thaWarhead het volgende:
    [afbeelding]
    is me te ver hoor
    0023
    pi_43214244
    Tof topic Wil graag nog es in Utrecht gaan boarden, maar m'n budget laat me geen treinkaartje kopen..
    I'm not a sinner.
    pi_43228497
    onze teamrider woody op almost skateboards!

sick!
    going no where fast.
    pi_43229593
    Las het op de site ja, erg tof dat het rechtstreeks vanuit de USA gaat.

En ik zie nieuwe Outlawz stickers!
    pi_43231189
    dat zijn de oudste outlawz stickers!
    maar wel grappig vonden nog een stapeltje
    going no where fast.
    pi_43288274
    de beste trick! nk eindhoven op www.outlawz.nl !!! tim zom...
    going no where fast.
      woensdag 8 november 2006 @ 13:11:45 #264
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_43356055
    Ik ga zaterdag naar het nieuwe Area 51. Iemand anders die er nog heengaat?
    pi_43357421
    wel een heel goed idee maar k wil eigenlijk liever door de weeks....
    going no where fast.
    pi_43444785
    Damn, Ladybird skatepark in Tilburg ziet er echt wreed uit, check de pics op http://www.worldwideskateboarding.com/
    pi_43458224
    ziet er idd erg leuk uit... moeten we een keertje gaan kijken!
    misschien tilburg en eindhoven in 1 dag plannen!
    als t morgen een beetje uitkomt misschien nog ff langs een park oid...
    van de week met een kudde oude bokken naar everland... woensdag of donderdag...
    going no where fast.
    pi_43462816
    quote:
    Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef floydvisser het volgende:

[..]

lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..

over de 100eu completes.. de plank komt vaak uit dezelfde fabriek als je merk plankje.. maar ja met bekendere merkjes skate natuurlijk een stuk beter!(not)
    ATM is van real skateboards(deluxe) en minilogo van powell, walter van sevenply of wie dan ook van left.. weten dat net zo goed

net een klein leesfoutje gemaakt..
    succes!
    ATM of Minilogo breek ik in een week of 2 en daarnaast hebben merken speciale flexibiliteit, zijn lichter (doch sterk) of hebben speciale afmetingen (ik ben nogal klein en hou van freestyle, dus wil ik een klein(er) board...

maar voor een beginner moet ik zeggen dat het breken van een minilogo nog een hele klus zal zijn je springt immers nog niet van dingen af/over/op (maar ondertussen misschien wel )
    ─_(º.0)_/─
    pi_43462853
    quote:
    Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef thaWarhead het volgende:
    [afbeelding]
    ja hoor....
    daar kom ik godverdomme vandaag achter
    ─_(º.0)_/─
    pi_43463119
    quote:
    Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
    Ik ben zelf niet iemand die elke maand een nieuw deck nodig heeft, maar als ik met skaters in mijn omgeving praat die dat wel doen hoor ik vrijwel altijd negatieve verhalen over Element, vooral over de kwaliteit van het hout (breekt snel, ook wel wat chip klachten gehoord).
    mijn laatste 2 decks waren van element
    bij de ene liet de lijm los,. hoe stom dat ook klinkt de bovenste lagen lieten los, waardoor ik em bijna brak (fabricagefout, krijg je wel vergoed, maar dan mag je em niet breken)

2e brak binnen 2 weken doe ik dus ook niet meer
    ─_(º.0)_/─
    pi_43470605
    pech kan je hebben met elk merk board, soms hebbie gewoon periodes dat je heel veel boards breekt...
    de meestte boards zijn ongeveer even sterk...

k heb in de afgelopen jaren niet 1 merkje kunnen ontdekken wat echt veel slechter of beter is als andere merken...
    qua stevigheid...
    going no where fast.
      zondag 12 november 2006 @ 22:55:46 #272
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_43492732
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
    wel een heel goed idee maar k wil eigenlijk liever door de weeks....
    Ik begrijp nu waarom je dat zei... Damn, wat een drukte daar.
    Maar ik geef ze geen ongelijk. Het park is zeker de moeite waard om te bezoeken, ook al is het er druk.
    Ik kan wel merken dat ik de laatste tijd zeer weinig geskate heb, maar al met al ging het best lekker, toch nog..
    Ik bedenk me ineens dat ik helemaal de pools vergeten ben te skaten.. D'oh!

Dat park in Tilburg een paar posts terug ziet er ook niet verkeerd uit trouwens.
    pi_43500801
    hopelijk kan ik van de week een keertje door de weeks idd
    going no where fast.
    pi_43502697
    0023
      zondag 19 november 2006 @ 17:30:03 #275
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43689962
    heeft iemand info over de nieuwe area 51?
    guess who is howling tonight, hell yeah i am coming for you.
    pi_43710552
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
    t is een heeeel vet park...
    going no where fast.
      maandag 20 november 2006 @ 12:16:09 #278
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_43713231
    quote:
    Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
    Het is zoals hierboven al gezegd een heel vet park.
    Alles is van hout, dus ook de ondergrond. Je moet er gewoon naartoe gaan en zelf skaten, dan weet je hoe dat voelt.
      maandag 20 november 2006 @ 19:13:40 #279
    155698 _petjan
    jan met de pet
    pi_43724749
    terugvindskateboard.
      dinsdag 21 november 2006 @ 12:43:07 #280
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43744509
    ok nice nice zal zeker binnekort keer gaan dan man
      dinsdag 21 november 2006 @ 12:47:06 #281
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_43744610
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef mr.wolv het volgende:
    ok nice nice zal zeker binnekort keer gaan dan man
    als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!
    pi_43745187
    going no where fast.
      dinsdag 21 november 2006 @ 13:24:28 #283
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43745651
    quote:
    Op dinsdag 21 november 2006 12:47 schreef Goofup het volgende:

[..]

als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!
    woon er als het goed is 20min vandaan boarde maar ik heb tentames die ik aan het verneuken ben dus moet af en toe ff wat leren en dat gaat niet als ik naar de area ga dan kom ik daar niet meer weg
    pi_43789009
    een beetje skaten om ff aan wat anders te denken kan toch geen kwaad?
    ff uurtje rollen, naar huis ff leren, en weer ff een uurtje rollen werkte bij mij altijd goed!
    going no where fast.
    pi_43792903
    Ik heb echt te weinig tijd om te skaten de laatste tijd en ik word er echt lichtelijk opgefokt van. Sowieso is het dichtsbijzijnde overdekte park anderhalf uur verderop en het is buiten zulk teringweer de laatste tijd dat even lokaal wat aankutten ook niet werkt. Kerstvakantie waarschijnlijk weer de hele week aan het werk, schiet niet op zo. Waar blijft die lente!
      woensdag 22 november 2006 @ 21:48:13 #286
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43800154
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef floydvisser het volgende:
    een beetje skaten om ff aan wat anders te denken kan toch geen kwaad?
    ff uurtje rollen, naar huis ff leren, en weer ff een uurtje rollen werkte bij mij altijd goed!
    bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbij
    pi_43812416
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
    Ik heb echt te weinig tijd om te skaten de laatste tijd en ik word er echt lichtelijk opgefokt van. Sowieso is het dichtsbijzijnde overdekte park anderhalf uur verderop en het is buiten zulk teringweer de laatste tijd dat even lokaal wat aankutten ook niet werkt. Kerstvakantie waarschijnlijk weer de hele week aan het werk, schiet niet op zo. Waar blijft die lente!
    Volgens de TT komt ie eraan. maar dit topic gaat ook al bijna een jaar mee
    0023
    pi_43812479
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef mr.wolv het volgende:

[..]

bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbij
    dan heb je idd een probleem!
    going no where fast.
      vrijdag 24 november 2006 @ 13:49:49 #289
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43849655
    quote:
    Op donderdag 23 november 2006 09:56 schreef floydvisser het volgende:

[..]

dan heb je idd een probleem!
    dat is toch zo met alle verslavingen niet?
    pi_43850308
    blijkbaar valt de verslaving errug mee!
    going no where fast.
      vrijdag 24 november 2006 @ 14:21:35 #291
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43850595
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef floydvisser het volgende:
    blijkbaar valt de verslaving errug mee!
    wel als je tentamens hebt ik moet af en toe ook eens denken aan mijn toekomst leek mij zo
    pi_43855803
    heb je al last van ontwennings veschijnselen?
    going no where fast.
      vrijdag 24 november 2006 @ 17:33:43 #293
    162075 mr.wolv
    the big bad wolf
    pi_43856820
    quote:
    Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef floydvisser het volgende:
    heb je al last van ontwennings veschijnselen?
    jup vandaag stiekem buiten wezen boarde op me oude deck (het heeft geregend ) crack ik me deck met een ollie
    pi_43878251
    maandag lekker een prive sessie in ladybird skatepark in tilburg! heb er echt super veel zin in!
    mochten jullie nog skatevideos willen kijken, check dan ff op onze site, www.outlawz.nl het media deel http://www.outlawz.nl/index.asp?id=60
    going no where fast.
    pi_44224819
    erg rustig hierro de laatste tijd... om de skateboardvibe een beetje op te krikken...
    moet je ff de toymachine en de krooked videos kijken..
    zijn erg vet..kijk op www.outlawz.nl
    zijn niet de enige videos..
    ook nog een stukje ken block met zijn subaru impreza big jump! 134foot!
    going no where fast.
    pi_44237283
    Over Toy Machine gesproken, net Ed Templeton nog ontmoet. Hij heeft wat op mn schoenen getekend (helaas wat slecht te zien) en heb een exclusief RVCA shirt dat speciaal voor de expo gemaakt was gekregen.
    pi_44243703
    tja is al weer een hele lange tijd terug maar k heb in 95 of 96 een paar keer met hem en wat andere pro's geskate..in en om den haag... hijs nog steeds erg goed...

die goede oude tijd... was een stuk rustiger en dus ook veel leuker met pro's die naar nl komen..
    (het oude)plan b team, girl team citystars, element team flip team (toen nog deathbox)... allemaal lekker mee geskate (meer gekeken)
    tegewoordig heb je mazzel als je wat ziet in een overvol park...
    going no where fast.
      vrijdag 8 december 2006 @ 18:26:19 #298
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_44257930
    Ik had ooit een vision t-shirt met handtekeningen van Ed Templeton, Christian Hossoi, Sergie Ventura, Alex Moul en ik geloof nog meer. Dat was mijn favoriete shirt en droeg ik heel vaak, totdat er gaten in kwamen (door de was).
    Toen besloot mijn moeder die zonder te overleggen weg te gooien...
      dinsdag 12 december 2006 @ 16:27:15 #299
    90563 luciferist
    proud owner of a penis
    pi_44360716
    quote:
    Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef thaWarhead het volgende:
    Damn, Ladybird skatepark in Tilburg ziet er echt wreed uit, check de pics op http://www.worldwideskateboarding.com/
    nu onderaan de pagina bij skatepark zuthpen das harmen bazuin, die dude die nu in winterswijk woont, zie ergens dit topic

de vid begint met hem
    pi_44384049
    going no where fast.
      woensdag 13 december 2006 @ 12:52:57 #301
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_44388679
    vette demo
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')