Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef thaWarhead het volgende:
Over Amsterdam gesproken, ben jij nog bij die Nike party vrijdag Floyd?
Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:37 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..![]()
jij wel?
de sample zag er goed uit, misschien tot dan!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.
Cool.....quote:Op woensdag 26 april 2006 09:14 schreef floydvisser het volgende:
een van mijn cruise decks is een oude natas kaupas, ook van sma
[afbeelding]
Was die SMA niet die met al die boerderijdieren erop, die eerste zogenaamde 'twintail' ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb zijn SMA deck nog wel origineel, maar die is jammer genoeg redelijk afgeragd. (BY MYSELF!)
hehe, iedereen die vroeger heeft geskate kent die rotkop roskopp nog welquote:Op woensdag 26 april 2006 11:16 schreef Smots het volgende:
Deze heb ik nog steeds in redelijk goede staat:
[afbeelding]
Dit zijn twee van de decks waar ik destijds op heb rondgereden:
[afbeelding][afbeelding]
Ehm.. dat kan wel..quote:Op woensdag 26 april 2006 12:26 schreef Goofup het volgende:
en is SMA later niet overgegaan naar het huidige World Industries?
ja idd... echt vet heb al aardig wat dekkies gezien die ik gehad heb maar... kan wel door blijven gaan! ga zo ff nadenken wat het mooiste deck is wat ik heb gehad...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Smots het volgende:
Deze heb ik ook gehad:
[afbeelding]
Sodejanus man... ik zit hier echt met een dik geval van memory lane....
![]()
Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
zo weer lekker naar everland!!!!
Mike V, bam worden lastig gevallen
Ja, had ik het toch goed. Achter de wereldbol zie je de letters SMAquote:
denk dat t druk is op internet, was net de nieuwe kayo dvd aant kijken en kon ook niet verder, misschien ff op pauze drukken en laten laden...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?
ik moet eerlijk zeggen dat ik alle drie de decks nog nooit hier in NL heb gezien. Uit welk jaar zijn ze? (of tenminste die van jou)quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Goofup het volgende:
mijn eerste plank: [afbeelding] de middelste; Steve Steadham "Cards"
Is gelijk ook de enige die ik zo kon vinden op die sites. Had deze juist als laatste verwacht. Volgens mij is dit merk sowieso nooit in Nederland verkrijgbaar geweest. Ik had samen met mijn broer een bestelling gedaan. Hij had die linker.
Er stond bijna niets van H-street. Daar heb ik nog heel wat plankjes van gehad, maar kan me helemaal niet meer herinneren welke.
ah vandaar. zo rond 1990 ben ik wat minder gaan skaten.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:10 schreef Goofup het volgende:
1990 moet dat zijn geweest, heb er nog een fototje van:
[afbeelding]
ben bezig maar heb op een of andere manier een aantal bestanden die niet open wilde, krijg van een aantal nog een inzending overnieuw... gaat niet echt snel!quote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef AntiHero het volgende:
Hej Floyd, schiet is een beetje op met die T-shirt contest joh, het is allang 31 maart geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |