Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.quote:
Ik kon al frontside shove-it sadgrab [sub]tenminste... kunnen... ik heb daar laatst in Blender over de pyramid mijn schouder mee uit de kom gevallen, maar goedquote:
die kon ik ook neit direct vinden maar heb de dvd hier.. hij is erg vet!quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Staat al een tijdje op mn HD plus nog even langs de premiere geweest. Nu nog proberen de nieuwe King Of The Road ergens vandaan te trekken.
ze doen het al een paar jaar, blijft vet... ehmmm...2003kijken?quote:
een beetje goed compleet skateboard heb je al voor ongeveer 100euro, plankje en wieltjes zijn meestal wel oke, de truuks, zijn meestal net wat minder maar sturen naar behoren..quote:Op zondag 9 april 2006 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
Zo ik snowboard wel zo nu en dan. en nu wil ik wel eens gaan skateboarden. maar daar heb ik nul verstand vannu inmiddels 2x aan knie geopereerd en snowboarden gaan we ook weer oppakken... maar nu wil ik toch ook wel lekker zo vanuit huis wat kunnen doen ipv naar een indoorbaan te reizen elke keer....
1. een niet te duur maar wel goed boardje is leuk maar weet er echt geen drol vanaf waar naar te vragen in winkels etc.. wie helpt...
2. zodra ik boardje heb... en iemand heeft zin om mij eens op dat ding te leren staan/mij een ollie te leren mag zich altijd melden,... ik woon in rotterdam, ben vrouw en ben 21 jaartjes jong
mijn dank is groot!
volgens mij zouden die me compleet uit lachenquote:Op maandag 10 april 2006 10:03 schreef thaWarhead het volgende:
Verder willen mensen in parken je vaak ook wel helpen met wat tips.
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..quote:Op maandag 10 april 2006 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
volgens mij zouden die me compleet uit lachen
maar zo met rond de 100 euro ff een keer Left of Sevenply binnen stappen zal ik eens gaan doen binnenkort!
ouch! balen.... maar ja gaat wel weer over!quote:Op maandag 10 april 2006 12:25 schreef luciferist het volgende:
hoi,
ik mag 4 weken niet skaten,
hand gebroken met primo 2 primo flip,
kut zooi, mooi weer, ik wil skaten
idd te erruuugggquote:Op woensdag 12 april 2006 11:13 schreef thaWarhead het volgende:
Die prankcall naar Nate Sherwood op het einde![]()
ga meteen langs everland!!!quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef gateh het volgende:
morgen ga ik weernaar de independent outlet(a'dam)om 11 uur soggends met wat vrienden kleertjes kopen. deck koop ik eind va nde maand zodra er geld is!(ouders wille niet sponsoren)
check ff of je truuks precies even breed zijn als je deck, kan je hem iets stabieler van rail naar rail flippen en landen... freestylers hadden vroeger expres hele rechte wielen en truuks die pecies even breed waren als het board... om onderuit schieten te voorkomen..quote:Op zaterdag 15 april 2006 01:40 schreef luciferist het volgende:
mwah, ik heb ander gips en heb al weer vette primo/remo tricks geland,
flat => remo => primo =achteruit=> remo =achteruit=> flat
ik denk toch dat ik nu meer richting freestyle ga aangezien caspers en truckstands me ook maar meer en meer gaan interreseren.
en de primoflip doe ik nu alleen nog maar 2 flat en niet meer 2 primo, schiet er te vaak mee onderuit, als ik iets met mijn gewicht naar achteren land...
verder misschien dinsdag naar griftpark in utrecht
mijn trucks en deck zijn beide 7.5 inch. das wel vet, net ff op youtube gekeken naar primo en flips, geen 1 mooie slide gezien, 1 primo 2 primo flip, sketchy, dus mijne ff filmenquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:
[..]
check ff of je truuks precies even breed zijn als je deck, kan je hem iets stabieler van rail naar rail flippen en landen... freestylers hadden vroeger expres hele rechte wielen en truuks die pecies even breed waren als het board... om onderuit schieten te voorkomen..
primo 2 primo flip lijkt mij wel vet als die goed gecatch word, toch?quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Kvind al die primo shit allemaal vet fake eruit zien als je het niet goed kan, zovan een kickflip lelijk of mooi, dat ziet er nog een beetje technisch uit, die primo en reemo alleen als je het kan, anders lijkt het net of je iets moeilijks wil proberen en het gewoon de hele tijd zwaar mislukt
tsjahquote:Op zondag 16 april 2006 17:04 schreef Goofup het volgende:
shortboardje, hehe, klinkt wel denigrerend gelijk
van mij wel...quote:Op maandag 17 april 2006 12:48 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb een kruising, mag ik mijn 8,5 plankje met 70 mm wielen een mediumboard noemen?![]()
cruizen op een short, maar wat breder board, heeft zo zijn voor delen....!quote:Op maandag 17 april 2006 15:13 schreef Rnej het volgende:
[..]
van mij wel...
maar ik snap een shortboardje met 70 mm niet echt.. doe je daarmee halfpipe rijden ofzo?![]()
Contests doen ze altijd goed en als ik me niet vergis zit er altijd een vet feest aan vast!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:25 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, die site heeft ook meteen de SPoT look. Vet dat zij dus ook de Amsterdamse versie doen, moet maar ff de vervanger van de WSR worden deze zomer.
Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:07 schreef thaWarhead het volgende:
Over Amsterdam gesproken, ben jij nog bij die Nike party vrijdag Floyd?
Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:37 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Geen idee nog, maar heb wel een beetje zin, misschien dat ik maar ff een dagje amsterdam moet doen, eerst ff naar everland..![]()
jij wel?
de sample zag er goed uit, misschien tot dan!quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:22 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Jup, gisteren uitnodiging geregeld. Hopelijk hebben ze ook wat nieuwe modellen neergezet, ik wil Wieger's schoen nu toch wel eens in het echt zien.
Cool.....quote:Op woensdag 26 april 2006 09:14 schreef floydvisser het volgende:
een van mijn cruise decks is een oude natas kaupas, ook van sma
[afbeelding]
Was die SMA niet die met al die boerderijdieren erop, die eerste zogenaamde 'twintail' ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Smots het volgende:
Ik heb zijn SMA deck nog wel origineel, maar die is jammer genoeg redelijk afgeragd. (BY MYSELF!)
hehe, iedereen die vroeger heeft geskate kent die rotkop roskopp nog welquote:Op woensdag 26 april 2006 11:16 schreef Smots het volgende:
Deze heb ik nog steeds in redelijk goede staat:
[afbeelding]
Dit zijn twee van de decks waar ik destijds op heb rondgereden:
[afbeelding][afbeelding]
Ehm.. dat kan wel..quote:Op woensdag 26 april 2006 12:26 schreef Goofup het volgende:
en is SMA later niet overgegaan naar het huidige World Industries?
ja idd... echt vet heb al aardig wat dekkies gezien die ik gehad heb maar... kan wel door blijven gaan! ga zo ff nadenken wat het mooiste deck is wat ik heb gehad...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:32 schreef Smots het volgende:
Deze heb ik ook gehad:
[afbeelding]
Sodejanus man... ik zit hier echt met een dik geval van memory lane....
![]()
Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
zo weer lekker naar everland!!!!
Mike V, bam worden lastig gevallen
Ja, had ik het toch goed. Achter de wereldbol zie je de letters SMAquote:
denk dat t druk is op internet, was net de nieuwe kayo dvd aant kijken en kon ook niet verder, misschien ff op pauze drukken en laten laden...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Ligt het aan mijn verbinding of is dat filmpje helemaal kapotgemonteerd?
ik moet eerlijk zeggen dat ik alle drie de decks nog nooit hier in NL heb gezien. Uit welk jaar zijn ze? (of tenminste die van jou)quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef Goofup het volgende:
mijn eerste plank: [afbeelding] de middelste; Steve Steadham "Cards"
Is gelijk ook de enige die ik zo kon vinden op die sites. Had deze juist als laatste verwacht. Volgens mij is dit merk sowieso nooit in Nederland verkrijgbaar geweest. Ik had samen met mijn broer een bestelling gedaan. Hij had die linker.
Er stond bijna niets van H-street. Daar heb ik nog heel wat plankjes van gehad, maar kan me helemaal niet meer herinneren welke.
ah vandaar. zo rond 1990 ben ik wat minder gaan skaten.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:10 schreef Goofup het volgende:
1990 moet dat zijn geweest, heb er nog een fototje van:
[afbeelding]
ben bezig maar heb op een of andere manier een aantal bestanden die niet open wilde, krijg van een aantal nog een inzending overnieuw... gaat niet echt snel!quote:Op zondag 30 april 2006 20:40 schreef AntiHero het volgende:
Hej Floyd, schiet is een beetje op met die T-shirt contest joh, het is allang 31 maart geweest![]()
Het origineel zonder Pharrell is veel beter, maar luister deze Lupe Fiasco diss dan: www.myspace.com/icecreamskateteamquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:50 schreef fretclick het volgende:
Lupe Fiasco ft. Pharrel - Kick, Push (remix)
dé zomertrack van 2006 voor skateboarders
pole jam ofzo heet dat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ikJur het volgende:
zondag voor het eerst op zo'n omgereden paaltje geskateecht vet om te doen
Check em hier op video.google
Sorry voor de pauper kwaliteit het is met een telefoon opgenomen.
Hoe heet zo'n truuk nou officieel?
danny way pas geleden geslagen door zo'n dude van het dc teamquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:00 schreef floydvisser het volgende:
mexico, vorig weekend... backflip megaramp!
[afbeelding]
Dannyway.com
het heet een pole jam het word ook uitgelegd in de show me the way videoquote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ikJur het volgende:
DVS - Skate more (Mike Taylor's part!)quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef fretclick het volgende:
wat zijn jullie favoriete skatevideo's?
dat paaltje staat in terborg. We hebben em met geweld nog iets schever kunnen krijgenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:48 schreef luciferist het volgende:
[..]
pole jam ofzo heet dat.
waar is dat? DTC? want ik wil dat ook kunnen
Ah jij de bedoeld winkelcentrum de bongerd ja daar kan echt chill skaten, ook nog zo'n walride geval die heb ik nog omhoog ge 50-50 ietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 12:43 schreef Goofup het volgende:
Ik ben ook weleens in Doetinchem geweest bij zo'n spot met een soort van winkelcentrum/pleintje en een parkeerplaats, waar je van die hoge curbs/manual blokken hebt. Leuk skaten daar.
PJ Ladd's Wonderful Horrible Life - Coliseumquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef fretclick het volgende:
binnenkort ff naar terborg dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:36 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat paaltje staat in terborg. We hebben em met geweld nog iets schever kunnen krijgen
Hier pics van de paal
ja, hij veert echt lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:23 schreef Goofup het volgende:
ja. Vriend van me had vroeger ook zo'n fiberglas boardje (met een formule 1 auto erop). Deckje veert lekker als je in het midden gaat staan.
Dit soort plankjes werden vroeger gebruikt. Ik weet niet of deze voor slalommen zijn, of gewoon rijden, maar is in ieder geval van voor mijn tijd (zei de ouwelul)
¤ 2,50 is ie sowieso wel waard
eerst waren er toch kleiwieltjes? en daarna kwamen de rubberen wieltjes zonder grip, daarna kwamen er wieltjes *naam vergeten* die wel grip hadden, toen werd er ook onderandere het poolskaten ontdekt? toch?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:08 schreef Goofup het volgende:
70's/80's?
Hebben al wel urethaan wielen toch? (Geen kleiwielen). Dus niet een van de allereerste, maar hij is zeker oud.
PU werd begin jaren 70 ontdektquote:
Oerend Hard in Oldenzaal 6 & 7 augustusquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:30 schreef Goofup het volgende:
wanneer is Oldenzaal weer trouwens? (Oerendhard)
Die van mij is geel, maar daar kon ik geen foto van vinden. Bovenkant is trouwens wel roze, iig dat strookje waar geen grip zit om de tail te herkennenquote:
Ik weet echt geen f*ck van skate'n af..quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:37 schreef fretclick het volgende:
Listen is goed spul ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ook weer een nieuw deck gehaald, Listen. Nog nooit van gehoord maar het zijn best relaxte deckjes:
welke filmpjes heb je het over?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:13 schreef Stansfield het volgende:
morgen eens even al die filmpjes bekijken.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
zo weer lekker naar everland!!!!
Mike V, bam worden lastig gevallen
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ikJur het volgende:
Maandag geslotenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
Ik ben al tijden van plan weer eens daar langs te gaan, maar het komt er niet zo van...
Zijn ze doordeweeks alleen dinsdag 's avonds geopend, of ook op andere avonden? en in 't weekend, wat zijn de tijden dan?
tip: koop de Entity (skateblad van Nederlandse bodem) en je krijgt er gratis een dvd van Circa bijquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef _SnoepHond het volgende:
Het is vakantieDus ik heb weer genoeg tijd om te gaan skaten. Vanmiddag ga ik even een Taildevil kopen, dat is echt zo tof, kijk maar:
[afbeelding]
Maar ik wil ook een leuke skate video kopen, maar ik weet echt niks van skate videos. Weet iemand welke video leuk is, en het liefst 1 met alleen maar street![]()
ja, ontmaagd die gelijk onze kut piramide met een nollie-bispin enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:54 schreef ikJur het volgende:
boh, die gek is net zo goed. is ie naar winterswijk verhuist ofzo?
Is er een bowl in Tilburg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Goofup het volgende:
ik hoorde toevallig dat wat lui uit Venlo morgen naar Tilburg gaan, naar de bowl.
Ik moet werken![]()
Reeshof park zit een bowl.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef koston het volgende:
[..]
Is er een bowl in Tilburg?![]()
Ik woon al weer een tijdje in Tilburg en skate regelmatig bij dat kleine parkje in de buurt van het centrum maar het heeft de laatste tijd een beetje op een laag pitje gestaan. Ga binnekort maar eens wat meer skaten
Maarre, die bowl, waar zit ie ergens dan?![]()
Zit er een park in Reeshof?quote:
hardcore?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
Hardcore is een distributeur van oa DC, Element, Girl, Independent, DVS, Lakai, Stereo,Alien Workshop etc etc. Hebben een zooi eigen winkels (Sevenply, Stigmatic, Supervet, Subliminal, Hardcore en vast nog wel wat). Vandaag bij Subliminal geweest, hadden ze geen enkel Baker deckie meer. Volgende week zaterdag ben ik in Utrecht, ff bij de Supervet checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
hardcore?
klint bij onbekend in de oren
he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
Alles is helaas al weg, ik heb ook niks kunnen scoren.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?
bij mij wou ze er 60 voor hebben ofzo :")quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
nee man niet geweest waar was t dan?
kheb trouwens voor 35 euro dit snickers gebeuren op de kop getikt
[afbeelding]
oerend hard is echt zo vetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
nee man niet geweest waar was t dan?
kheb trouwens voor 35 euro dit snickers gebeuren op de kop getikt
[afbeelding]
sorry voor de late reactie. Ik was er wel, maar alleen op zaterdag. Moest op die zondag nog een hoop dingen regelen voor mijn vakantie en dat is gelijk de rede voor deze late reactiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef luciferist het volgende:
iemand nog oerend hard gecheckt?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:40 schreef Goofup het volgende:
[..]
sorry voor de late reactie. Ik was er wel, maar alleen op zaterdag. Moest op die zondag nog een hoop dingen regelen voor mijn vakantie en dat is gelijk de rede voor deze late reactie
Misschien heb je iemand nog spectaculair achterover zien vallen over zo'n jumpramp (sadgrab). Dat kon ik geweest zijnIk voel het nog een beetje aan mijn elleboog
![]()
Trouwens, waarom werd er geen bier verkocht?
Iets klopt er niet in dit rijtje: Stralende zon, skateboarden, gezelligheid, water, geen bier.
wat heb je tegen element?quote:Op zondag 3 september 2006 22:52 schreef thaWarhead het volgende:
Geen Element. Think en Chocolate zijn op zich goede keuzes. Maar je moet geen deck voor het plaatje kopen.
van die helium heb je gelijk, maar dat gaan ze toch pas verkopen in februari ofzo? waar gaat jouw voorkeur dan naar uit. om de kwaliteit(concave, pop etc.) en of het lekker rijdt(ook naar mening van andere mensen op grote schaal).quote:Op zondag 3 september 2006 23:11 schreef thaWarhead het volgende:
Element verkoopt stiekem alleen vanwege de Bam fans. Kwaliteit is duidelijk minder de laatste tijd, zeker van die nieuwe 'innovatieve' helium troep.
leip, ik verwacht natuurlijk wel dat ik hem zo snel mogelijk mag aanrakenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef jors het volgende:
en uiteindelijk is het geworden........:
[afbeelding]
![]()
quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:52 schreef gateh het volgende:
[..]
leip, ik verwacht natuurlijk wel dat ik hem zo snel mogelijk mag aanraken![]()
mijn god, hoe traagquote:Op maandag 11 september 2006 21:01 schreef jors het volgende:
beoordeel deze site nieuw skate team uit amstelveen www.outsideskating.tk
jah je hebt gelijk er moet nog wat aan gebeuren maar ik had het over het uiterlijk van de site en de site opbouw dus graag tips wat eraan kan worden verbeterdquote:
wel vet, vooral dat ene met die dingen enzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:32 schreef jors het volgende:
[..]
jah je hebt gelijk er moet nog wat aan gebeuren maar ik had het over het uiterlijk van de site en de site opbouw dus graag tips wat eraan kan worden verbeterd
precies!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:36 schreef gateh het volgende:
[..]
wel vet, vooral dat ene met die dingen enzo![]()
he dat ziet er wel leuk uit. zal een kijken of ik zin en tijd heb en of er wat vrienden meewillen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef thaWarhead het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Komt allen!
nieuws van 16 sdeptember:quote:Op woensdag 13 september 2006 12:41 schreef Goofup het volgende:
Ik heb trouwens begrepen dat Real-X komende maand al dichtgaat?
Is er al een vervangend pand gevonden, weet iemand dat?
bron: http://www.real-x.org/new/laatste_nieuws.htmlquote:Laatste nieuwtje is dat we nog geen sukses hebben geboekt bij het vinden van een ander gebouw. We zijn er enorm druk mee in de weer en met ons vele andere. Dank jullie allemaal voor de inzet!!! En voor de tips! Voorlopig hebben we opslagruimte in de nettenfabriek gevonden, maar er kan niet geskate worden. Jammer, maar niet haalbaar. Toch ... we gaan door en we houden vol! Per 1 november moeten we weg zijn uit de Sparta.
plan-Bquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:18 schreef jors het volgende:
en uiteindelijk is het geworden........:
[afbeelding]
![]()
wat probeerde je bij die bail eigelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:11 schreef ikJur het volgende:
Dagje skaten bij ons in doetinchem. http://video.google.nl/videoplay?docid=1795232148627081175
Mijn bailhttp://video.google.nl/videoplay?docid=4178615213117273308
wil je niet wetenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wat probeerde je bij die bail eigelijk?
whehequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:50 schreef ikJur het volgende:
[..]
wil je niet weten![]()
ik dacht aan een leuk onzin truukje zo'n nostall erop zetten en dan je deck eroverheen trekken.ging dus fout met een pijnlijke bail als gevolg
blonde dude met wheels met enorme flatspot.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:11 schreef ikJur het volgende:
Dagje skaten bij ons in doetinchem. http://video.google.nl/videoplay?docid=1795232148627081175
Mijn bailhttp://video.google.nl/videoplay?docid=4178615213117273308
ja das echt ubererg idd. Hij heeft al een tijd geleden nieuwe besteld maar die webshop is zo lamquote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
blonde dude met wheels met enorme flatspot.
heb ik nog mee geskate in zuthpen :p
is trouwens een nollie 360 flip die die maakt hequote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:17 schreef luciferist het volgende:
[..]
blonde dude met wheels met enorme flatspot.
heb ik nog mee geskate in zuthpen :p
ziet er wel nasty uit jaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
whehet ziet er ook niet echt uit.
ik wou ergens van een muurtje ( redelijk hoog ) kickflip af doen, kwam ik met mijn voet er naast, en met 1 voet op mijn tail. Gevolg: skateboard de lucht in met een rot gang tegen mijn bek ( lippen en neus aan ).
[afbeelding]
neus stond lichtelijk scheef, draadje onder mijn boven lip was gescheurd, en het zwelde op als een madderfakker.wel al ong. 2 jaar geleden dit
!!
hier nog een legendarische foto van mij zelf:
[afbeelding]
ha, dat is wel vervelend daar hoor die botsingen je moet echt goed kijken waar je rijd. wel cool dat je erop staatquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef luciferist het volgende:
http://www.garnierstreami(...)7%20003%20Pubers.wmv
in begin gaat over skatebaan zuthpen
rond 2.15 doe ik mijn anti bmx trick
Whehequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef luciferist het volgende:
http://www.garnierstreami(...)7%20003%20Pubers.wmv
in begin gaat over skatebaan zuthpen
rond 2.15 doe ik mijn anti bmx trick
ATM of Minilogo breek ik in een week of 2 en daarnaast hebben merken speciale flexibiliteit, zijn lichter (doch sterk) of hebben speciale afmetingen (ik ben nogal klein en hou van freestyle, dus wil ik een klein(er) board...quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..
over de 100eu completes.. de plank komt vaak uit dezelfde fabriek als je merk plankje.. maar ja met bekendere merkjes skate natuurlijk een stuk beter!(not)
ATM is van real skateboards(deluxe) en minilogo van powell, walter van sevenply of wie dan ook van left.. weten dat net zo goed![]()
net een klein leesfoutje gemaakt..
succes!![]()
mijn laatste 2 decks waren van elementquote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben zelf niet iemand die elke maand een nieuw deck nodig heeft, maar als ik met skaters in mijn omgeving praat die dat wel doen hoor ik vrijwel altijd negatieve verhalen over Element, vooral over de kwaliteit van het hout (breekt snel, ook wel wat chip klachten gehoord).
Ik begrijp nu waarom je dat zei... Damn, wat een drukte daar.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
wel een heel goed idee maar k wil eigenlijk liever door de weeks....
t is een heeeel vet park...quote:Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
heeft iemand info over de nieuwe area 51?
Het is zoals hierboven al gezegd een heel vet park.quote:Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
heeft iemand info over de nieuwe area 51?
als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef mr.wolv het volgende:
ok nice nice zal zeker binnekort keer gaan dan man
woon er als het goed is 20min vandaan boarde maar ik heb tentames die ik aan het verneuken ben dus moet af en toe ff wat leren en dat gaat niet als ik naar de area ga dan kom ik daar niet meer wegquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:47 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!
bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbijquote:Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef floydvisser het volgende:
een beetje skaten om ff aan wat anders te denken kan toch geen kwaad?
ff uurtje rollen, naar huis ff leren, en weer ff een uurtje rollen werkte bij mij altijd goed!
Volgens de TT komt ie eraan. maar dit topic gaat ook al bijna een jaar meequote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb echt te weinig tijd om te skaten de laatste tijd en ik word er echt lichtelijk opgefokt van. Sowieso is het dichtsbijzijnde overdekte park anderhalf uur verderop en het is buiten zulk teringweer de laatste tijd dat even lokaal wat aankutten ook niet werkt. Kerstvakantie waarschijnlijk weer de hele week aan het werk, schiet niet op zo. Waar blijft die lente!
dan heb je idd een probleem!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbij
dat is toch zo met alle verslavingen niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dan heb je idd een probleem!
wel als je tentamens hebtquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef floydvisser het volgende:
blijkbaar valt de verslaving errug mee!
jup vandaag stiekem buiten wezen boarde op me oude deck (het heeft geregendquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef floydvisser het volgende:
heb je al last van ontwennings veschijnselen?
![]()
nu onderaan de pagina bij skatepark zuthpen das harmen bazuin, die dude die nu in winterswijk woont, zie ergens dit topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef thaWarhead het volgende:
Damn, Ladybird skatepark in Tilburg ziet er echt wreed uit, check de pics op http://www.worldwideskateboarding.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |