Whehequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef luciferist het volgende:
http://www.garnierstreami(...)7%20003%20Pubers.wmv
in begin gaat over skatebaan zuthpen
rond 2.15 doe ik mijn anti bmx trick
ATM of Minilogo breek ik in een week of 2 en daarnaast hebben merken speciale flexibiliteit, zijn lichter (doch sterk) of hebben speciale afmetingen (ik ben nogal klein en hou van freestyle, dus wil ik een klein(er) board...quote:Op maandag 10 april 2006 11:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
lijkt me een beetje vaag als ze je dan uitlachen..
over de 100eu completes.. de plank komt vaak uit dezelfde fabriek als je merk plankje.. maar ja met bekendere merkjes skate natuurlijk een stuk beter!(not)
ATM is van real skateboards(deluxe) en minilogo van powell, walter van sevenply of wie dan ook van left.. weten dat net zo goed![]()
net een klein leesfoutje gemaakt..
succes!![]()
mijn laatste 2 decks waren van elementquote:Op zondag 3 september 2006 23:27 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben zelf niet iemand die elke maand een nieuw deck nodig heeft, maar als ik met skaters in mijn omgeving praat die dat wel doen hoor ik vrijwel altijd negatieve verhalen over Element, vooral over de kwaliteit van het hout (breekt snel, ook wel wat chip klachten gehoord).
Ik begrijp nu waarom je dat zei... Damn, wat een drukte daar.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef floydvisser het volgende:
wel een heel goed idee maar k wil eigenlijk liever door de weeks....
t is een heeeel vet park...quote:Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
heeft iemand info over de nieuwe area 51?
Het is zoals hierboven al gezegd een heel vet park.quote:Op zondag 19 november 2006 17:30 schreef mr.wolv het volgende:
heeft iemand info over de nieuwe area 51?
als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:43 schreef mr.wolv het volgende:
ok nice nice zal zeker binnekort keer gaan dan man
woon er als het goed is 20min vandaan boarde maar ik heb tentames die ik aan het verneuken ben dus moet af en toe ff wat leren en dat gaat niet als ik naar de area ga dan kom ik daar niet meer wegquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:47 schreef Goofup het volgende:
[..]
als ik je fotoboek moet geloven woon je zelfs in Eindhoven! Ga er als de donders naartoe gek!
bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbijquote:Op woensdag 22 november 2006 17:41 schreef floydvisser het volgende:
een beetje skaten om ff aan wat anders te denken kan toch geen kwaad?
ff uurtje rollen, naar huis ff leren, en weer ff een uurtje rollen werkte bij mij altijd goed!
Volgens de TT komt ie eraan. maar dit topic gaat ook al bijna een jaar meequote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb echt te weinig tijd om te skaten de laatste tijd en ik word er echt lichtelijk opgefokt van. Sowieso is het dichtsbijzijnde overdekte park anderhalf uur verderop en het is buiten zulk teringweer de laatste tijd dat even lokaal wat aankutten ook niet werkt. Kerstvakantie waarschijnlijk weer de hele week aan het werk, schiet niet op zo. Waar blijft die lente!
dan heb je idd een probleem!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:48 schreef mr.wolv het volgende:
[..]
bij mij werkt dat niet. bij mij is het uurtje boarde dan besluiten nog een uurtje te blijven en ja voor je het weet is je dag voorbij
dat is toch zo met alle verslavingen niet?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:56 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dan heb je idd een probleem!
wel als je tentamens hebtquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:11 schreef floydvisser het volgende:
blijkbaar valt de verslaving errug mee!
jup vandaag stiekem buiten wezen boarde op me oude deck (het heeft geregendquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:58 schreef floydvisser het volgende:
heb je al last van ontwennings veschijnselen?
![]()
nu onderaan de pagina bij skatepark zuthpen das harmen bazuin, die dude die nu in winterswijk woont, zie ergens dit topicquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef thaWarhead het volgende:
Damn, Ladybird skatepark in Tilburg ziet er echt wreed uit, check de pics op http://www.worldwideskateboarding.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |