quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef floydvisser het volgende:
zo weer lekker naar everland!!!!
Mike V, bam worden lastig gevallen
quote:
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:27 schreef ikJur het volgende:
zondag voor het eerst op zo'n omgereden paaltje geskateecht vet om te doen
Check em hier op video.google
Sorry voor de pauper kwaliteit het is met een telefoon opgenomen.
Hoe heet zo'n truuk nou officieel?
Maandag geslotenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:11 schreef Goofup het volgende:
Ik ben al tijden van plan weer eens daar langs te gaan, maar het komt er niet zo van...
Zijn ze doordeweeks alleen dinsdag 's avonds geopend, of ook op andere avonden? en in 't weekend, wat zijn de tijden dan?
tip: koop de Entity (skateblad van Nederlandse bodem) en je krijgt er gratis een dvd van Circa bijquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:09 schreef _SnoepHond het volgende:
Het is vakantieDus ik heb weer genoeg tijd om te gaan skaten. Vanmiddag ga ik even een Taildevil kopen, dat is echt zo tof, kijk maar:
[afbeelding]
Maar ik wil ook een leuke skate video kopen, maar ik weet echt niks van skate videos. Weet iemand welke video leuk is, en het liefst 1 met alleen maar street![]()
ja, ontmaagd die gelijk onze kut piramide met een nollie-bispin enzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:54 schreef ikJur het volgende:
boh, die gek is net zo goed. is ie naar winterswijk verhuist ofzo?
Is er een bowl in Tilburg?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:35 schreef Goofup het volgende:
ik hoorde toevallig dat wat lui uit Venlo morgen naar Tilburg gaan, naar de bowl.
Ik moet werken![]()
Reeshof park zit een bowl.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:32 schreef koston het volgende:
[..]
Is er een bowl in Tilburg?![]()
Ik woon al weer een tijdje in Tilburg en skate regelmatig bij dat kleine parkje in de buurt van het centrum maar het heeft de laatste tijd een beetje op een laag pitje gestaan. Ga binnekort maar eens wat meer skaten
Maarre, die bowl, waar zit ie ergens dan?![]()
Zit er een park in Reeshof?quote:
hardcore?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
Hardcore is een distributeur van oa DC, Element, Girl, Independent, DVS, Lakai, Stereo,Alien Workshop etc etc. Hebben een zooi eigen winkels (Sevenply, Stigmatic, Supervet, Subliminal, Hardcore en vast nog wel wat). Vandaag bij Subliminal geweest, hadden ze geen enkel Baker deckie meer. Volgende week zaterdag ben ik in Utrecht, ff bij de Supervet checken.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:32 schreef luciferist het volgende:
[..]
hardcore?
klint bij onbekend in de oren
he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:34 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de mensen die een nieuw deck nodig hebben, ik zag op de Hardcore site dat alle Baker decks nog maar 25 euro kosten. Hopelijk is dat bij al hun winkels zo, dan ga ik er mooi eentje scoren voor mijn (langzaam opgebouwde) park/street set-up.
Alles is helaas al weg, ik heb ook niks kunnen scoren.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
he kut net gemist, loopt die actie nog steeds of zijn ze er alweer doorheen?
bij mij wou ze er 60 voor hebben ofzo :")quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
nee man niet geweest waar was t dan?
kheb trouwens voor 35 euro dit snickers gebeuren op de kop getikt
[afbeelding]
oerend hard is echt zo vetquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:22 schreef ikJur het volgende:
nee man niet geweest waar was t dan?
kheb trouwens voor 35 euro dit snickers gebeuren op de kop getikt
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |