ga nu toch lekker stickers fotograferenquote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
De fotograaf stond ACHTER de paalJe topictitel is verkeerd
Jaquote:
Nee, dat doe je nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Xilantof het volgende:
zal ik mijn pc eens afzoeken naar andere leuke foto's van Fokkers?![]()
Vast welquote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ach joh! jij hebt vast ook wel iets van mij op je pc staan
Zeg je bent bijna net zo groot als ik, kweek er eens een dikke huid bij?quote:
zeg... weet jij iets ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welDie bewaar ik voor een later tijdstip
Als ik iemand moet chanteren of zo
Na die hoeveelheid slaap van vandaag gaat dat niet lukken ben ik bangquote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg je bent bijna net zo groot als ik, kweek er eens een dikke huid bij?
quote:
crybabyquote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na die hoeveelheid slaap van vandaag gaat dat niet lukken ben ik bang
Jij wel volgens mijquote:
Nog een paar weekjes, dan kan ik een housewarmingparty gevenquote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel volgens mij
We hebben je wederom gemist
En wij mogen ook komenquote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes, dan kan ik een housewarmingparty geven![]()
Dus gewoon een FOT-meet bij jouw thuis...quote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
quote:
een paar WEEKjes??quote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weekend van de 22ste april kan nog wel ben ik toch al halferwege Nederland.quote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Graag niet in het weekend van 28 april, 6 mei en 13 mei
Dan zit ik al vol
Camera mee en schieten maar...ik heb echt een heerlijke vogeltuin...wil je weten wat ik voor vogels allemaal al gezien heb?quote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Graag niet in het weekend van 28 april, 6 mei en 13 mei
Dan zit ik al vol
En barricadeer je achterdeur
Anders zit iedereen buiten bij de vogels
Wat dacht jij dan? maandjes?quote:
is niet zeker jongenquote:Op maandag 3 april 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Ola
Kom me ook eens melden in dit topic.
Net t nieuwe onderwerp voor april gezien. Kan denk ik wel winnen met een foto van een chocoladereep
quote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daar gaan we nu nog even over in overleg.
Ik geloof dat men het niet helemaal eens is met de wijze waarop dit gingquote:
gewoon afschaffen dan maarquote:Op maandag 3 april 2006 23:25 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga me weer even druk maken om modereren... dat gezemel in de westrijd altijd zeg...
Nou, je weet nog wel dat we mijn CV en motivatie hebben aangepast voor Thijs.quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Kleintje het volgende:
Wanneer.. wanneer...
VERTEL...
Enne... succes enzo.
Ow... enne... ook voor vrijdag.
En ook alvast gefeliciteerd.
Dat ga ik namelijk allemaal vergeten.
En nu ik toch bezig ben... ook vast fijne paasdagen, kerst en jaarwisseling
Dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 3 april 2006 23:34 schreef Muk het volgende:
hee techneut, hoe heb je het in s'hemels naam voor elkaar gekregen om twee ton op de teller van een fiat te zetten ?!?!
ps, iemand enig idee of foto klein professional nog een beetje goed in de doka supplies zit?
Nu al twee dus. Begint eindelijk te lopenquote:Op maandag 3 april 2006 23:35 schreef ultra_ivo het volgende:
dat ziet er heel goed uit Mauro. Hoeveel gesprekken heb je nu al?
hulde dat je het aangedurft hebt met een italliaan!quote:Op maandag 3 april 2006 23:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan
Dat heeft iemand anders voor me gedaan. Ik rij er nu al weer 12000 km in zonder een enkel probleem.
[..]
Nu al twee dus. Begint eindelijk te lopen
Niks mis met Italianenquote:Op maandag 3 april 2006 23:37 schreef Muk het volgende:
[..]
hulde dat je het aangedurft hebt met een italliaan!
ALFA ROMEO: Allemaal Lastige Flut Auto's, Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden.quote:
geen idee wat je bedoeldquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:26 schreef fraubitch het volgende:
terugvindpostenzojekentdatwel
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
ow enneh..Ron? Komen wij nou samen aan de schandpaal te hangen of is dat plekje alleen voor mij gereserveerd?
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!![]()
Op een mooi centraal plekje in het land natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...
kunnen we er lange belichtingstijdenfoto's van maken voor in te sturen
leg de rotte tomaten en eieren maar vast klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...
kunnen we er lange belichtingstijdenfoto's van maken voor in te sturen
Gezellie!! Kan ik me lekker achter jouw brede schouders verschuilen voor de woedende menigtequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!![]()
hier begint het ook ineens te betrekkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar buiten kijkt.
Mjah zonnig is een groot woord maar geen enkelle neerslag in wat voor een vorm dan ook.
Goede smorgens.
quote:
10 verschillende effect filters met houder
160 pol filter
197 sunset
64 spot Violet
202 multi image 7x
201 multi image 5x
125 Gradual t2
025 Bleue conversion
220 Mirage A
150 FOG
057 Star 4x
dank jequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Wie weet heb je hier wat aan.
Een pol filter zal waarschijnlijk een polarisatie filter zijn. Deze geeft je de optie door de filter te verdraaien de lucht blauwer te maken en schittering weg te nemen.
One size fits all?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
Heb maar eens gemeeld om welke maten het gaat enzo
nee, maar t is wel makkelijk als je weet om welke doorsnede mm er gesproken wordquote:
thnx das echt tofquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Na een beetje klikken kwam ik hier uit.
Van een hele hoop filters een zonder en met filter foto.
Mooie site! Ik vind de link wel een plaats op de Wiki waardig!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Na een beetje klikken kwam ik hier uit.
Van een hele hoop filters een zonder en met filter foto.
Geef effe de link in ONZ waar je die post hebt gedaan chef..quote:
Valt wel mee. Maar misschien ben je wel de druppel in de spreekwoordelijke emmerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:echt ik ben erg, kom overal dingen tegen voor in de agenda.... rondald moet gek van me worden
Meldtquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Flessie
Ik loop me toch een leuke klus mis!!!![]()
Vriendin van me werkt voor een groot bouwbedrijf, nu zoeken ze een fotograaf die elke twee weken een dag naar allerlei locaties kan gaan om daar foto's te maken van de projecten. Dit komt dan in de verslagen en op de website van hun te staan. Dit voor een termijn van een jaar lang!! Betaald!!
Maar ik kan niet elke 14 dagen een dag vrij vragen
Ow zonde zeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Flessie
Ik loop me toch een leuke klus mis!!!![]()
Vriendin van me werkt voor een groot bouwbedrijf, nu zoeken ze een fotograaf die elke twee weken een dag naar allerlei locaties kan gaan om daar foto's te maken van de projecten. Dit komt dan in de verslagen en op de website van hun te staan. Dit voor een termijn van een jaar lang!! Betaald!!
Maar ik kan niet elke 14 dagen een dag vrij vragen
ja, of bijvoorbeeld een bouwplaats per dag, onderweg van of naar het werk? T is tegenwoordig best lang licht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ey da's ernstig balen PuckzzzKan het niet in het weekend of zo?
dat gebeurt wel bij meer mensenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Verder vind ik de sfeer hier niet meer zo.
Lijkt wel of er door sommige mensen opzettelijk genegeerd wordt sommige kanten op.
Zeg dan gewoon wat je dwars zit.
Beetje kleuterklasje gevoel hier... sorry...
Olaquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er weer heel even.
Druk druk druk, maar het gaat goed.
Leren is erg leuk, met Treas gaat het goed.
Ga na de vakantie echt beginnen met mijn nieuwe baan.
Verder vind ik de sfeer hier niet meer zo.
Lijkt wel of er door sommige mensen opzettelijk genegeerd wordt sommige kanten op.
Zeg dan gewoon wat je dwars zit.
Beetje kleuterklasje gevoel hier... sorry...
Op dit moment zijn je agenda punten een rustpunt, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:echt ik ben erg, kom overal dingen tegen voor in de agenda.... ronald moet gek van me worden
gelukkig maar...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op dit moment zijn je agenda punten een rustpunt, maak je geen zorgen.![]()
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gebeurt wel bij meer mensen
maar waarom vind je dat?
omdat mensen niet altijd op je posts reageren?
het is rustiger dat kloptquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.
Dat vind ik niet zo boeiend. Want je kan niet op iedereen reageren.
Maar het leek er wel op dat bepaalde mensen toch wel opzettelijk anderen aan het negeren waren.
En dan dat kinderachtige.
Ik weet niet... sfeer is gewoon... anders...
Klein, meiske, het is gewoon weer het begin van de maand. Dan moeten er weer mensen gaan lopen gillen en krijsen over de onderwerpen van de FOT-wedstrijd en aan het einde van de maand gaat men weer gillen en krijsen over de resultaten van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.
Dat vind ik niet zo boeiend. Want je kan niet op iedereen reageren.
Maar het leek er wel op dat bepaalde mensen toch wel opzettelijk anderen aan het negeren waren.
En dan dat kinderachtige.
Ik weet niet... sfeer is gewoon... anders...
Lul, ik moest lachen!quote:
20 euro alweer op?quote:
18 Euro, ben nu aan het luiseren naar de safety profiles van Multiple Myeloma therapy.... erg gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kwam je ons even met een kort bezoekje vereren?
Kostda nou?
ow vertel me alles over jouw verleiding!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:27 schreef Re het volgende:
zow je bent een dagje niet online en ze gaan alweer discussieren ...
je zou bijna in de verleiding komen om...
mijn verleiding...?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow vertel me alles over jouw verleiding!
dat elongated kan ik nog in meegaan, maar die phalawattes....quote:
Heb je het al eens geprobeerd met zo'n electriciteitstrekveer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef RonaldV het volgende:
Van leiding gesproken: Is er hier nog een "out-of-the-box" denker die een goed idee heeft om een verstopte afvoerleiding te ontstoppen? De verstopper zit net te vast en te ver weg voor de reguliere methodes als trekstang en afzuigen. en dit is geen uitlokker, dames!
soda erin gooien en heet water laten stromenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef RonaldV het volgende:
Van leiding gesproken: Is er hier nog een "out-of-the-box" denker die een goed idee heeft om een verstopte afvoerleiding te ontstoppen? De verstopper zit net te vast en te ver weg voor de reguliere methodes als trekstang en afzuigen. en dit is geen uitlokker, dames!
Trekstang, trekveer... Zo'n ding bedoelde ik inderdaad. En die werkt dus niet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:44 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je het al eens geprobeerd met zo'n electriciteitstrekveer?
Al geprobeerd, en zelfs een industriele ontstoppingsmiddel bleek niet te werken. Ik vrees dat dit wel eens een heel duur geintje zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
soda erin gooien en heet water laten stromen
glas eropzetten, bak vullen met heet water glas wegnemen (ontstoppereffect)
Cyfon loshalen en leeg maken
Hey, die meid ken ik!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even even wannabe mod
@RonaldV: Bedrijf laten komen? Katja weet raad
om van de ranzige lucht maar niet te sprekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Trekstang, trekveer... Zo'n ding bedoelde ik inderdaad. En die werkt dus niet.![]()
[..]
Al geprobeerd, en zelfs een industriele ontstoppingsmiddel bleek niet te werken. Ik vrees dat dit wel eens een heel duur geintje zou kunnen worden
Da's het enige voordeel: de verstopping zit letterlijk dicht. Er komt geen luchtje uit die pijpquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
om van de ranzige lucht maar niet te spreken
ik weet het ook niet vandaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat elongated kan ik nog in meegaan, maar die phalawattes....
Bouwvakkers beginnen hier bij mij anders om 06:30, dus op de heenweg naar je werk kan het makkelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:02 schreef Puckzzz het volgende:
Ze willen er foto's van hebben wanneer er mensen aan het werk zijn, en ik geloof niet dat de bouwvakkers een uurtje willen overwerken voor mij
tenzij ik een leuk pakje aandoe maar het loopt echt niet lekker op hoge hakken en bouwsites![]()
De keuken ook, jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef Schanulleke het volgende:
Je zou het met Carbid kunnen proberen. Dan is je verstopping waarschijnlijk weg.![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:08 schreef Mauro het volgende:
Nog ff snel voordat ik boodschappen ga doen.
Ron, al aan de out-the-box-oplossing perslucht gedacht?
Nou ik hoor ook nu net dat er gedoe wasquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:43 schreef fraubitch het volgende:
ik heb weer wat gemist lees ik
niet dat ik het erg vind, zulke dingen mis ik graag
peace & respect
ja idd, ik weet niet waar je anders aan moet denkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]misschien ben je serieus maar ik krijg hier hele rare voorstellingen bij
rondspetterende smerigheid enzo...
nee moet je ook niet doen....ik heb mijn boetekleed ook alweer uitgetrokken hoor.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik hoor ook nu net dat er gedoe wasHet zal wel, aan wat reacties van nu net te lezen mis ik er weinig aan, hoef dus ook niet terug te lezen
Maak me nou ff een beetje nieuwsgierig jaquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee moet je ook niet doen....ik heb mijn boetekleed ook alweer uitgetrokken hoor.
Ik ga me hier echt niet schuldig over voelen
Ik vrees dat ik dan een kruipruimte in moet. Je weet hoe groot ik ben he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja idd, ik weet niet waar je anders aan moet denkenKreeg de indruk dat de boel behoorlijk vast zit. Op zijn ergst is het dan: lokaliseren en stuk leiding eruit zagen en vervangen
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan een kruipruimte in moet. Je weet hoe groot ik ben he?
als we langer dan een week niets van je horen, weten we dat je vastzitquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dan een kruipruimte in moet. Je weet hoe groot ik ben he?
Kodak moment, jaquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
als we langer dan een week niets van je horen, weten we dat je vastzit
Toeps die iedere 2 weken langs een bouwplaats loopt om foto's voor een site te makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
Toeps!! heb je mijn berichtje gelezen? Die met dat linkje?
lijkt me echt iets voor jou
Die had ik inderdaad ergens anders al voorbij zien schuiven, en staat nu in mijn favorieten. Al denk ik toch dat men me te "dik" zal vinden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
ik bedoelde dit linkje
http://www.modelmasters.nl/
Toeps voor HNTM![]()
te dik?? wat voor maat heb je dan toeps?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad ergens anders al voorbij zien schuiven, en staat nu in mijn favorieten. Al denk ik toch dat men me te "dik" zal vinden.
trekveer is meestal te buigzaam voor zoiets.... als het niet te bochtig is kun je elektriciteitspijp proberen... lengte van 4 meter en duwen maar...quote:
We hebben een veer van 10 meter genomen. Was te kortquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef diedrick het volgende:
[..]
trekveer is meestal te buigzaam voor zoiets.... als het niet te bochtig is kun je elektriciteitspijp proberen... lengte van 4 meter en duwen maar...
(kan hooguit afbreken...)
Heb (38/)40 hoor! Mensen verkijken zich vaak, maar ik ben superlang hoor! Ik vind mezelf niet dik hoor, maar ik ben gewoon net ietsje te groot voor het modellengedoe. Langer is niet altijd beter, de topmodellen zijn rond de 1.75, ik ben 1.84. Dat scheelt 9 centimeter, en vaak ook een hele maat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]
te dik?? wat voor maat heb je dan toeps?Hoe ik je ken (van foto's) heb je maatje 36/38..
Mensen die jou te dik vinden zijn niet goed bij hun hoofdquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad ergens anders al voorbij zien schuiven, en staat nu in mijn favorieten. Al denk ik toch dat men me te "dik" zal vinden.
Maakt het echt uit? Wij kunnen die "dikke" toch gewoon doorfotograferen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mensen die jou te dik vinden zijn niet goed bij hun hoofd
heh ja goed puntquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Maakt het echt uit? Wij kunnen die "dikke" toch gewoon doorfotograferen?
ik ookquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh ja goed punt
en ja, ze is dikker dan Auticia, dat klopt
Dat moet ik nog zienquote:
haf je maar eerder moeten komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien
heb je net misgelopen bij Re vorige week
Oh ja, ik wist dat het een reden had dat ik zo laat wasquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat het een reden had dat ik zo laat was
vindt je??quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:06 schreef fraubitch het volgende:
het is hier stil....
*selderiestengels in de oren duwt*quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
*rondje voor FB maakt met de pannendeksels
Mên ik genoot net van de rust!quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
*selderiestengels in de oren duwt*Moet die herrie?
![]()
Hetzelfde als wat er ideaal is aan een vierkant?quote:Op dinsdag 4 april 2006 20:56 schreef k_man het volgende:
Wat is er zo perfect aan pepperoni trouwens?
Dat heb ik trouwens nooit gesnapt...quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hetzelfde als wat er ideaal is aan een vierkant?
quote:Driekant is de Leuvense vereniging voor homo’s en bi-mannen van alle leeftijden.
Ik heb nooit gezegt dat je op driekant moest googlen hoorquote:
nu ben ik ik echt geen held in wiskunde of wat dat ook maar ik doe een pogingquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens nooit gesnapt...
Je zegt: driehoek, vijfhoek, zeshoek, etc.. je snapt het wel...
Maar dan wel weer vierkant
google'en op vijfkant levert wel weer veel hits op. en www.vandale.nl ligt er even uit
Inderdaad, het vierkant heeft vier gelijke kanten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
In mijn beleving is een vierkant iets anders dan een vierhoek Xila, maar misschien zit ik er naast.
Een vierkant is volgens mij een rechthoek met vier gelijke zijden, een vierhoek kan veel grilliger gevormd zijn.
nee hoor, er zijn perfect 3, 5, 6 hoeken te bedenken met allemaal dezelfde gradenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef prupke het volgende:
[..]
nu ben ik ik echt geen held in wiskunde of wat dat ook maar ik doe een poging
volgens mij noemen ze het een vierkant omdat alle hoeken gelijk zijn (90 graden) dan gaat het woordje kant nog nergens over maar goed! Waarom heet een fiets een fiets??
en bij een 3 5 6 enz zijn het allemaal verschillende graden
Volgens de wikipedia is dat idd wel zo. (rechthoek-vierkant verschil zit dus ik de gelijke zijden)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, het vierkant heeft vier gelijke kanten.
en een driehoek heeft drie gelijke hoekenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, het vierkant heeft vier gelijke kanten.
het is (onverwacht) simpelquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:20 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Volgens de wikipedia is dat idd wel zo. (rechthoek-vierkant verschil zit dus ik de gelijke zijden)
Maar waarom dat alleen bij de vierkant een uitzondering maken?
Want bij een vijfhoek zijn ook alle kanten gelijk(volgens de wikipedia...) waarom heet die dan ook niet een vijfkant?
Bij een driehoek hoeven de zijden weer niet gelijk te zijn om een driehoek genoemd te worden
ik zei al ik ben niet wiskundigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, er zijn perfect 3, 5, 6 hoeken te bedenken met allemaal dezelfde graden
Maar als de achtervoeging "kant" staat voor voor een speciale vorm.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is (onverwacht) simpel
een vierkant is namelijk een (zeer) speciale vorm van een vierhoekeen ruit, een vlieger, een rechthoek en een parallellogram zijn ook vierhoeken
gelijkzijdig betekent nog niet gelijkhoekigquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:22 schreef prupke het volgende:
[..]
ik zei al ik ben niet wiskundig
of is het dan dat alles gelijkzijdig is ? of zal ik maar gewoon ophouden met proberen intelligent te doen? haha
prup had vroeger alleen maar 3en en 4en voor wiskunde
Nee, dat is een regelmatige 5, 6, x-hoekquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Maar als de achtervoeging "kant" staat voor voor een speciale vorm.
Waarom heeft een vijfhoek (volgens de wikipedia ook gelijk zijde + hoeken) dan ook niet de achtervoeging "-kant" ?
lijkt erop. Wat een zeskant is weet ook wel iedereen dek ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:26 schreef Xilantof het volgende:
de vraag was niet hoe het dan wel heet![]()
want ik weet hoe het dan heetmaar waarom niet de benamingen gelijk trekken?
Gewoon taaltechnisch iets foutgegaan dus?
nee, een honderdduizendmiljoenmiljardontelbaarhoekquote:
mapje Verwijderde items?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben zo stom!
Ik wou een mailtje verwijderen met shift+del... Druk ik per ongeluk tegelijk op shift+end, selecteert Outlook alle mailtjes en verwijdert ze meteen.Echt stom.
Gelukkig was het niet Postvak in maar een submapje.
Dat is wel heel extreem voor alleen wat verloren mail die niet erg belangrijk was, ben ik ook gelijk allerlei applicaties kwijt! Volgens mij heb ik trouwens die functie uitgezet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
Terugkeren naar een recoverypunt? Of-hoe-heet-die-optie-ook-alweer?
Dat werkt toch alleen voor windows instellingen en geinstalleerde toepassingen. Niet voor bestanden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
hang je onder een exchangebak?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:46 schreef Subhuman het volgende:
Als je shift+del doet slaan ze je verwijderde items over en zijn ze gelijk helemaal weg. Ctrl+Z gaat daarom ook niet werken!
Nee, POP3.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
hang je onder een exchangebak?
oh succes danquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, POP3.
Bedankt voor je linkjes CocaColaLight, ik ga ze eens proberen! Ben heel erg benieuwd!
Voor school, lesonderwerp was lijnen. Ik baal dat de laatste onscherp is, al is ie met 1/6 sluitertijd gemaakt, het was erg donker daar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Schanulleke het volgende:
Mooie foto's trouwens Toeps. Al is de laatste wat onscherp. Met een bepaald doel genomen?
Ja, en drie koppen groter ook, hehe.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heh ja goed punt
en ja, ze is dikker dan Auticia, dat klopt
Ga gewoon eens met IJzercookie praten, dan leer je dat gejengel wel afquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:10 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, en drie koppen groter ook, hehe.
Maar fashionmodellen moeten gewoon in die kleren passen, anders is het zo'n gedoe, iedereen een andere maat en zo... En die maat is nou eenmaal 36, daarom vallen de kleine en te grote mensen af.
Hehehe, dat heb ik met mijn lappie al zoooo vaak gedaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef Schanulleke het volgende:
dit vind ik nou zo jammer. maat 36quote:Maar fashionmodellen moeten gewoon in die kleren passen, anders is het zo'n gedoe, iedereen een andere maat en zo... En die maat is nou eenmaal 36, daarom vallen de kleine en te grote mensen af.
Ja nou, kijk, de "plus" modellen zijn weer 44/46. Val ik dus ook weer buiten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga gewoon eens met IJzercookie praten, dan leer je dat gejengel wel af
Morgen eieren met spekquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja nou, kijk, de "plus" modellen zijn weer 44/46. Val ik dus ook weer buiten.![]()
Vanwege de kleertjes. En vanwege doorgeschoten schoonheidsideaal. Maar dat geldt eigenlijk alleen voor fashionmodellen, voor commercieel en portret is dat niet zo nodig. Sommige fashionmodellen zijn ook helemaal niet knap, maar wel slank en symmetrisch.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:21 schreef prupke het volgende:
Waarom moeten de modellen eigenlijk altijd zo slank zijn?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:19 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hoe heette die film ook al weer? Coneheads?
Euh... Dat ben ik.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zit jij zulke shots te maken van wildvreemde mensen in de trein???Dat durf ik nooit
Ik geloof je meteen als je het zegt. Maar toch vind ik het een heel dom iets.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vanwege de kleertjes. En vanwege doorgeschoten schoonheidsideaal. Maar dat geldt eigenlijk alleen voor fashionmodellen, voor commercieel en portret is dat niet zo nodig. Sommige fashionmodellen zijn ook helemaal niet knap, maar wel slank en symmetrisch.
Wel een interessant punt eigenlijk, "wat maakt een vrouw mooi". Ik ken genoeg voorbeelden van lang blond haar, blauwe ogen, serieuze voorgevel, en nog steeds afstotelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
Vanwege de kleertjes. En vanwege doorgeschoten schoonheidsideaal. Maar dat geldt eigenlijk alleen voor fashionmodellen, voor commercieel en portret is dat niet zo nodig. Sommige fashionmodellen zijn ook helemaal niet knap, maar wel slank en symmetrisch.
versjoggerd? wat is dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:29 schreef Toeps het volgende:
http://i18.photobucket.com/albums/b139/jeisa/2005-09/00050.jpg
Deze heeft bijvoorbeeld best een versjoggerd hoofd. En dat valt nog wel mee, het kan nog erger.
Oeps, da's geen normaal Nederlands maar vocabulaire van mijn ex.quote:
Als ik zo naar die foto kijk dan denk ik maar 1 ding : dat ze met het verkeerde been uit bed is gestapt!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oeps, da's geen normaal Nederlands maar vocabulaire van mijn ex.
Wat ik bedoelde is dat, ondanks dat ze een symmetrisch hoofd heeft, ze er uit ziet alsof ze net hardhandig uit haar bedje is gerukt. Vind het niet echt mooi, maar op een of andere manier trekt het toch je aandacht.
Rellenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een rustige avond is het vanavond trouwens. Heeft niemand zin in een relletje ofzo?
ik had daar helemaal overheen gelezenquote:
had jij laatst nog gelezen op msn wat ik tegen je aan het vertellen was?quote:
quote:
dan vallen we overal samen buiten toepsquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja nou, kijk, de "plus" modellen zijn weer 44/46. Val ik dus ook weer buiten.![]()
zijn alleen met het opzetje bezigquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:44 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Het is nog geen 12 uur, dus baggerren mag nog niet
ik heb gelezenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef prupke het volgende:
[..]
had jij laatst nog gelezen op msn wat ik tegen je aan het vertellen was?
Ja, whuuu, ze sluiten ons buiten!quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
dan vallen we overal samen buiten toeps
De gemiddelde nederlandse maat is maat 42en wannabee modellen met maatje 40 komen nergens aan de bak
ja best wel hequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:46 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb gelezen14.gif
mijn msn deed raar, dus ik had niks in de gaten.
maar het is wel een goed voorstelAl zijn de plannen wat gewijzigd
Dan maar geen model zou ik zeggen, dat is nog altijd beter dat ze je aan kunnen komen horen lopen omdat je botten rammelen bij iedere stap.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
De gemiddelde nederlandse maat is maat 42en wannabee modellen met maatje 40 komen nergens aan de bak
heel die modellenzooi is een grote farce. Maar dat mag je niet zeggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:45 schreef fraubitch het volgende:
[..]
schapen noemen we die luiquote:maar iedereen dribbelt vrolijk mee,anders hoor je er niet bij
ik ging met jou meequote:
zo en nu is hij eindelijk slapenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:10 schreef Schanulleke het volgende:
Nou, dat is ook geen rel om voor wakker te bljiven. Trusten!
als je van bepaalde knoppen afblijft wel jaquote:
Ik was hem net aan het beantwoorden.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:13 schreef prupke het volgende:
[..]
als je mijn mail weggepleurt hebt ..ja dan wel
rammelen kan op z'n tijd ook sexy zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dan maar geen model zou ik zeggen, dat is nog altijd beter dat ze je aan kunnen komen horen lopen omdat je botten rammelen bij iedere stap.
ik blijf nog ff wakkerquote:Op woensdag 5 april 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik was hem net aan het beantwoorden.
Haiquote:Op woensdag 5 april 2006 00:24 schreef PdeHoog het volgende:
HoiNet thuis
Zo maar weer afbreken. Moet morgen 09:00 in Amersfoort zijn
Er gaat trouwens een 300D mijn kant op komen![]()
![]()
Hoi Prupjequote:
Woeiquote:
Ga jij eens snel slapen, rare modquote:
net wakker?quote:
Nee, net thuisquote:
Moet zo af en toe eens.quote:Op woensdag 5 april 2006 00:35 schreef blackbully het volgende:
je hebt het er maar druk mee
is de bier-courier net geweest ?quote:
hmm getuigen ringen geven en fotograferen gaat niet samenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Moet zo af en toe eens.
Ouders ook op de hoogte gesteld van de laatste ontwikkelingen.
Post doorgelezen en de uitnodiging voor de bruiloft van mijn zus ontvangen waar ik dus voor haar moet getuigen en de ringen moet geven
Nee, ik had nog 3/4 krat staan.quote:
Weet ik. Daarom is er een profi fotograaf ingehuurdquote:Op woensdag 5 april 2006 00:38 schreef blackbully het volgende:
hmm getuigen ringen geven en fotograferen gaat niet samen
daar ben je je wel van bewust?
en dat is?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, ik had nog 3/4 krat staan.
Maar je hebt hier altijd nog Alex' Bierservice!Zelfs midden in de nacht bezorgt die bier als je een biertekort hebt!
Geniale service.
Hier hebben ze de biertaxi en de bavaria-bierkoerierquote:Op woensdag 5 april 2006 00:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee, ik had nog 3/4 krat staan.
Maar je hebt hier altijd nog Alex' Bierservice!Zelfs midden in de nacht bezorgt die bier als je een biertekort hebt!
Geniale service.
quote:Je kan tot 21.00 uur bellen. Houd er wel rekening mee dat er op drukkere dagen geen plaats meer is als je laat belt.
Nee, 053-4338460.quote:
knopjes? wat zijn dat?quote:Op woensdag 5 april 2006 00:14 schreef blackbully het volgende:
[..]
als je van bepaalde knoppen afblijft wel ja
anders moet je maar gaan slapen![]()
dat dus niet doenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:46 schreef Subhuman het volgende:
Nutteloze topickick.
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:55 schreef Subhuman het volgende:
Wat moet dat moet.
En Enschede is geen uithoek, Enschede is supergezellig!
Ik wel. En het is erg afgelegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 01:05 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog nooit in het mooie Enschede geweest!
dat zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee hoor! Twee minuutjes fietsen en ik sta midden in het centrum!
quote:Op woensdag 5 april 2006 01:23 schreef Subhuman het volgende:
Ik woon gewoon niet aan de rand van de stad!
En nu ga ik slapen, weltrusten!
?quote:
wat hij zegtquote:
Spreek ze maar eens streng toe Xilquote:Op woensdag 5 april 2006 08:18 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
weer lekker bijtijds op school. Eens zien of ik goede duidelijke afspraken+planning kan maken met mijn groepsgenoten. anders gaath et echt niet goed hiero....
Dat staat wel op de planning jaquote:Op woensdag 5 april 2006 08:25 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Spreek ze maar eens streng toe Xil![]()
![]()
Wel de tijd in de gaten houden dan want met drie minuutjes fietsen ben je alweer uit het centrumquote:Op woensdag 5 april 2006 01:07 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee hoor! Twee minuutjes fietsen en ik sta midden in het centrum!
Ik doe nu op school het keuzevak Forecast, waarin je Trend moet gaan Watchen. Echt lollig, mijn "visie" voor 2008 is gewoon een omschrijving van hoe ik zelf ben. Tegen de "mode". Mijn stroming heet Anti-Mode, en gaat er om dat mensen doen wat ze leuk vinden, en dragen wat ze zelf mooi vinden. Ook al is dat modeltreintjes en overalls. (Nee, ik hou niet van modeltreintjes en overalls, maar ik hou bijvoorbeeld wel van andere "nerdy" dingen zoals pretparken, programmeren en gekleurde kleertjes.)quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heel die modellenzooi is een grote farce. Maar dat mag je niet zeggenKate Moss is maatje 24 dus dat moet iedereen zijn, dat is de norm namelijk
Ook zoiets belachelijks, mensen die in de zomer al gaan kraaien wat voor kleding "helemaal hip wordt deze herfst en winter"
is gewoon een self-fulfilling prophecy
het is echt niet alsof dat de wens van jou of mij of toeps of wie dan ook weerspiegelt
maar iedereen dribbelt vrolijk mee,anders hoor je er niet bij
Hier schijnt lekker het zonnetje.quote:Op woensdag 5 april 2006 09:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Als ik naar buiten kijk dan is het me toch wat te grijs om "mooie" foto's te maken..
En mijn werkgever zou het op prijs stellen als ik aanwezig ben tot een uur of 5.
Is het trouwens nog gelukt met je mapje in outlook terug toveren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |