Woeiquote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
Update over sollicitatieprocedure
Ik ben net gebeld door een grote speler op de markt van de ICT
Ze willen me op gesprek hebben
Nog even en je kan kiezen welke baan je wil hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
Dan weet ik wel welke ik kiesquote:Op maandag 3 april 2006 15:43 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nog even en je kan kiezen welke baan je wil hebben
quote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
Hey verrek! Dat zou ik ook wel eens kunnen gaan doenquote:
heb jij foto's dan behalve van die stickers?quote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...we gaan toch wel een nieuw topic openen voor deze meetOf gaan we hier alles posten
Als ik de mooiste gevonden heb wel...quote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg...we gaan toch wel een nieuw topic openen voor deze meetOf gaan we hier alles posten
En jij he......jij moet niet lachenquote:Op maandag 3 april 2006 20:58 schreef Xilantof het volgende:
Die bij de lantaarnpaal vind ik wel erg grappig![]()
+3 scherp en +5 humorvolquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef Xilantof het volgende:
Phoe, die nieuwe monitor van mijn pa geeft echt rare kleuren bij die foto's van P.![]()
Even voor de duidelijkheid....ik sta ACHTER de paal hoorquote:
Gelukkig is het de monitor van mijn pa. en niet mijn monitorquote:Op maandag 3 april 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je verdiende loon...... P. straft onmiddels
![]()
Ja dus gewoon voor lul achter de paal staanquote:Op maandag 3 april 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid....ik sta ACHTER de paal hoor
Ze had mijn dochter kunnen zijn als ik er vroeg bij was.quote:Op maandag 3 april 2006 21:42 schreef Xilantof het volgende:
Ik gok een beetje te jong iig voor onze HM2....
quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ze had mijn dochter kunnen zijn als ik er vroeg bij was.![]()
Wanneer.. wanneer...quote:Op maandag 3 april 2006 15:30 schreef Mauro het volgende:
Ik bijnaquote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef blackbully het volgende:
al ruim 20 minuten rust hier,
is iedereen slapen?
Ah, ik sta op de F6quote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef blackbully het volgende:
al ruim 20 minuten rust hier,
is iedereen slapen?
Dat stemtopic gaat noooooooooooit op tijd dichtquote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
EN de modjes hebben een vrije avond zo te merken
als je het over de duvel hebt dan ..........quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef prupke het volgende:
EN de modjes hebben een vrije avond zo te merken
Moeten we je ff overhorenquote:Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
Modje was druk aan het leren, zodat jullie allerlei belangrijke zaken kunnen blijven doen op het internet, bij je bank en zo.
voor jou 10 anderen. om dat draaiend en veilig te houdenquote:Op maandag 3 april 2006 22:17 schreef RonaldV het volgende:
Modje was druk aan het leren, zodat jullie allerlei belangrijke zaken kunnen blijven doen op het internet, bij je bank en zo.
Ik scan al één van de modsjes.quote:Op maandag 3 april 2006 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat stemtopic gaat noooooooooooit op tijd dicht
Ik, of liever: mijn werkgever, automatiseert van alles. Varierend van telecom en banken tot aan de landelijke overheid.quote:Op maandag 3 april 2006 22:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Hey, ook in de bank-automatisering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |