ga nu toch lekker stickers fotograferenquote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
De fotograaf stond ACHTER de paalJe topictitel is verkeerd
Jaquote:
Nee, dat doe je nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:36 schreef Xilantof het volgende:
zal ik mijn pc eens afzoeken naar andere leuke foto's van Fokkers?![]()
Vast welquote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ach joh! jij hebt vast ook wel iets van mij op je pc staan
Zeg je bent bijna net zo groot als ik, kweek er eens een dikke huid bij?quote:
zeg... weet jij iets ofzo?quote:Op maandag 3 april 2006 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast welDie bewaar ik voor een later tijdstip
Als ik iemand moet chanteren of zo
Na die hoeveelheid slaap van vandaag gaat dat niet lukken ben ik bangquote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg je bent bijna net zo groot als ik, kweek er eens een dikke huid bij?
quote:
crybabyquote:Op maandag 3 april 2006 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Na die hoeveelheid slaap van vandaag gaat dat niet lukken ben ik bang
Jij wel volgens mijquote:
Nog een paar weekjes, dan kan ik een housewarmingparty gevenquote:Op maandag 3 april 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij wel volgens mij
We hebben je wederom gemist
En wij mogen ook komenquote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes, dan kan ik een housewarmingparty geven![]()
Dus gewoon een FOT-meet bij jouw thuis...quote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
quote:
een paar WEEKjes??quote:Op maandag 3 april 2006 22:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weekend van de 22ste april kan nog wel ben ik toch al halferwege Nederland.quote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Graag niet in het weekend van 28 april, 6 mei en 13 mei
Dan zit ik al vol
Camera mee en schieten maar...ik heb echt een heerlijke vogeltuin...wil je weten wat ik voor vogels allemaal al gezien heb?quote:Op maandag 3 april 2006 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Graag niet in het weekend van 28 april, 6 mei en 13 mei
Dan zit ik al vol
En barricadeer je achterdeur
Anders zit iedereen buiten bij de vogels
Wat dacht jij dan? maandjes?quote:
is niet zeker jongenquote:Op maandag 3 april 2006 23:12 schreef Mauro het volgende:
Ola
Kom me ook eens melden in dit topic.
Net t nieuwe onderwerp voor april gezien. Kan denk ik wel winnen met een foto van een chocoladereep
quote:Op maandag 3 april 2006 23:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Daar gaan we nu nog even over in overleg.
Ik geloof dat men het niet helemaal eens is met de wijze waarop dit gingquote:
gewoon afschaffen dan maarquote:Op maandag 3 april 2006 23:25 schreef RonaldV het volgende:
Ik ga me weer even druk maken om modereren... dat gezemel in de westrijd altijd zeg...
Nou, je weet nog wel dat we mijn CV en motivatie hebben aangepast voor Thijs.quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef Kleintje het volgende:
Wanneer.. wanneer...
VERTEL...
Enne... succes enzo.
Ow... enne... ook voor vrijdag.
En ook alvast gefeliciteerd.
Dat ga ik namelijk allemaal vergeten.
En nu ik toch bezig ben... ook vast fijne paasdagen, kerst en jaarwisseling
Dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 3 april 2006 23:34 schreef Muk het volgende:
hee techneut, hoe heb je het in s'hemels naam voor elkaar gekregen om twee ton op de teller van een fiat te zetten ?!?!
ps, iemand enig idee of foto klein professional nog een beetje goed in de doka supplies zit?
Nu al twee dus. Begint eindelijk te lopenquote:Op maandag 3 april 2006 23:35 schreef ultra_ivo het volgende:
dat ziet er heel goed uit Mauro. Hoeveel gesprekken heb je nu al?
hulde dat je het aangedurft hebt met een italliaan!quote:Op maandag 3 april 2006 23:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan
Dat heeft iemand anders voor me gedaan. Ik rij er nu al weer 12000 km in zonder een enkel probleem.
[..]
Nu al twee dus. Begint eindelijk te lopen
Niks mis met Italianenquote:Op maandag 3 april 2006 23:37 schreef Muk het volgende:
[..]
hulde dat je het aangedurft hebt met een italliaan!
ALFA ROMEO: Allemaal Lastige Flut Auto's, Roesten Onder Meest Eenvoudige Omstandigheden.quote:
geen idee wat je bedoeldquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:26 schreef fraubitch het volgende:
terugvindpostenzojekentdatwel
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:17 schreef Puckzzz het volgende:
ow enneh..Ron? Komen wij nou samen aan de schandpaal te hangen of is dat plekje alleen voor mij gereserveerd?
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!![]()
Op een mooi centraal plekje in het land natuurlijk!quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...
kunnen we er lange belichtingstijdenfoto's van maken voor in te sturen
leg de rotte tomaten en eieren maar vast klaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Laat dan even weten waar, hoelaat en wanneer...
kunnen we er lange belichtingstijdenfoto's van maken voor in te sturen
Gezellie!! Kan ik me lekker achter jouw brede schouders verschuilen voor de woedende menigtequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALS we hangen, hangen we natuurlijk saampjes!![]()
hier begint het ook ineens te betrekkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 09:55 schreef CocaColaLight het volgende:
Naar buiten kijkt.
Mjah zonnig is een groot woord maar geen enkelle neerslag in wat voor een vorm dan ook.
Goede smorgens.
quote:
10 verschillende effect filters met houder
160 pol filter
197 sunset
64 spot Violet
202 multi image 7x
201 multi image 5x
125 Gradual t2
025 Bleue conversion
220 Mirage A
150 FOG
057 Star 4x
dank jequote:Op dinsdag 4 april 2006 10:09 schreef CocaColaLight het volgende:
Wie weet heb je hier wat aan.
Een pol filter zal waarschijnlijk een polarisatie filter zijn. Deze geeft je de optie door de filter te verdraaien de lucht blauwer te maken en schittering weg te nemen.
One size fits all?quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:33 schreef Ynske het volgende:
Heb maar eens gemeeld om welke maten het gaat enzo
nee, maar t is wel makkelijk als je weet om welke doorsnede mm er gesproken wordquote:
thnx das echt tofquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Na een beetje klikken kwam ik hier uit.
Van een hele hoop filters een zonder en met filter foto.
Mooie site! Ik vind de link wel een plaats op de Wiki waardig!quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Na een beetje klikken kwam ik hier uit.
Van een hele hoop filters een zonder en met filter foto.
Geef effe de link in ONZ waar je die post hebt gedaan chef..quote:
Valt wel mee. Maar misschien ben je wel de druppel in de spreekwoordelijke emmerquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:echt ik ben erg, kom overal dingen tegen voor in de agenda.... rondald moet gek van me worden
Meldtquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Flessie
Ik loop me toch een leuke klus mis!!!![]()
Vriendin van me werkt voor een groot bouwbedrijf, nu zoeken ze een fotograaf die elke twee weken een dag naar allerlei locaties kan gaan om daar foto's te maken van de projecten. Dit komt dan in de verslagen en op de website van hun te staan. Dit voor een termijn van een jaar lang!! Betaald!!
Maar ik kan niet elke 14 dagen een dag vrij vragen
Ow zonde zeg...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hey Flessie
Ik loop me toch een leuke klus mis!!!![]()
Vriendin van me werkt voor een groot bouwbedrijf, nu zoeken ze een fotograaf die elke twee weken een dag naar allerlei locaties kan gaan om daar foto's te maken van de projecten. Dit komt dan in de verslagen en op de website van hun te staan. Dit voor een termijn van een jaar lang!! Betaald!!
Maar ik kan niet elke 14 dagen een dag vrij vragen
ja, of bijvoorbeeld een bouwplaats per dag, onderweg van of naar het werk? T is tegenwoordig best lang licht.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ey da's ernstig balen PuckzzzKan het niet in het weekend of zo?
dat gebeurt wel bij meer mensenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Verder vind ik de sfeer hier niet meer zo.
Lijkt wel of er door sommige mensen opzettelijk genegeerd wordt sommige kanten op.
Zeg dan gewoon wat je dwars zit.
Beetje kleuterklasje gevoel hier... sorry...
Olaquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben er weer heel even.
Druk druk druk, maar het gaat goed.
Leren is erg leuk, met Treas gaat het goed.
Ga na de vakantie echt beginnen met mijn nieuwe baan.
Verder vind ik de sfeer hier niet meer zo.
Lijkt wel of er door sommige mensen opzettelijk genegeerd wordt sommige kanten op.
Zeg dan gewoon wat je dwars zit.
Beetje kleuterklasje gevoel hier... sorry...
Op dit moment zijn je agenda punten een rustpunt, maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef Ynske het volgende:echt ik ben erg, kom overal dingen tegen voor in de agenda.... ronald moet gek van me worden
gelukkig maar...quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:44 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Op dit moment zijn je agenda punten een rustpunt, maak je geen zorgen.![]()
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gebeurt wel bij meer mensen
maar waarom vind je dat?
omdat mensen niet altijd op je posts reageren?
het is rustiger dat kloptquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.
Dat vind ik niet zo boeiend. Want je kan niet op iedereen reageren.
Maar het leek er wel op dat bepaalde mensen toch wel opzettelijk anderen aan het negeren waren.
En dan dat kinderachtige.
Ik weet niet... sfeer is gewoon... anders...
Klein, meiske, het is gewoon weer het begin van de maand. Dan moeten er weer mensen gaan lopen gillen en krijsen over de onderwerpen van de FOT-wedstrijd en aan het einde van de maand gaat men weer gillen en krijsen over de resultaten van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:53 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Neuh, niet omdat ze niet op mijn posts reageerden.
Dat vind ik niet zo boeiend. Want je kan niet op iedereen reageren.
Maar het leek er wel op dat bepaalde mensen toch wel opzettelijk anderen aan het negeren waren.
En dan dat kinderachtige.
Ik weet niet... sfeer is gewoon... anders...
Lul, ik moest lachen!quote:
20 euro alweer op?quote:
18 Euro, ben nu aan het luiseren naar de safety profiles van Multiple Myeloma therapy.... erg gezelligquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kwam je ons even met een kort bezoekje vereren?
Kostda nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |