Ja joh ...Marco van basten heeft ook zijn kans gehad als voetballer...quote:Op donderdag 6 april 2006 00:26 schreef MrX1982 het volgende:
Aan de andere kant hebben deze oud-politici zelf de kans gehad. Ik bedoel de huidige negatieve ontwikkelingen in hun ogen zijn echt niet iets van de ene op de andere dag.
Het verschil tussen voetbal en politiek is dat beslissingen in de politiek ook de midden -en lange termijn beïnvloeden terwijl voetbal eerder de korte termijn beïnvloed.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:41 schreef Bluesdude het volgende:
Ja joh ...Marco van basten heeft ook zijn kans gehad als voetballer...
Dus hij mag nu niks meer zeggen over voetbal...?
Dat argument is kul. Je ontzegt mensen hun recht op actieve deelname in de discussie.
Met die attitude zit je die negatieve ontwikkelingen eerder op te fokken.
Dat komt veelal omdat de P&O afdeling de brief met als afzender Mohammed de papiervernietiger aanzet. Het is onderzocht, en triest maar waar.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Nou dag hoor.
Laat ik mijn stelling nuanceren, om niet nog meer mensen weg te jagen:
Het grote verschil is wel dat moslims in de VS voor hun boterham moeten werken, daarbij uitermate veel succes hebben, terwijl moslims in Nederland in grote getalen tot een uitkering zijn veroordeeld.
Wat? In Nederland? Je liegt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Yildiz het volgende:
...
Dat komt veelal omdat de P&O afdeling de brief met als afzender Mohammed de papiervernietiger aanzet. Het is onderzocht, en triest maar waar.
Nee, dat is als je Mohamed heet. Met Mohammed daarentegen ben je direct verzekerd van een lease-auto onder je reet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:38 schreef Yildiz het volgende:
Dat komt veelal omdat de P&O afdeling de brief met als afzender Mohammed de papiervernietiger aanzet. Het is onderzocht, en triest maar waar.
Ik denk dat niemand zich aan kan passen aan de Nederlandse cultuur van nog geen 300 jaar geleden, toen er ook al buitenlandse grote filosofen waren als Spinoza.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:29 schreef Badabingea het volgende:
Wie zouden zich dus aan moeten passen?
Wat is dat nou voor non-redenering?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:29 schreef Badabingea het volgende:
Wie zouden zich dus aan moeten passen?
Jij denkt dat je met een homogene samenleving verder komt? Mensen die allemaal dezelfde cultuur hebben?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
Van wie is dit land nu dan?
Niet van Nederlanders van 300 jaar oud
Om het vuile werk op te knappen ja. Zij hebben net zo hard meegewerkt aan de samenleving zoals deze nu is als anderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:29 schreef Badabingea het volgende:
Wie mochten hier komen?
Klopt, Nederland is van alle huidige inwoners.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:31 schreef Badabingea het volgende:
Van wie is dit land nu dan?
Niet van Nederlanders van 300 jaar oud
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Om het vuile werk op te knappen ja. Zij hebben net zo hard meegewerkt aan de samenleving zoals deze nu is als anderen.
Goed argument.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Om het vuile werk op te knappen ja. Zij hebben net zo hard meegewerkt aan de samenleving zoals deze nu is als anderen.
Ga dat de Palestijnen en Joden maar eens vertellen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:45 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wie woonden hier eerst?
Dit is echt te belachelijk voor woorden. Wie woonden hier het eerst? Nou, ik woon hier pas 21 jaar en dat mijn voorgeslacht hier een paar eeuw heeft gewoond geeft mij toch niet meer rechten ofzo? Ik ben niet blind voor de problemen rond de multiculturele samenleving maar hou toch op met het vooronderstellen dat wij Nederlanders een gezamenlijke afkomst is - de natie-staat is slechts een construct, een systeem. Een beetje relativeren graag. Het is van dezelfde onzin als dat joden van nu verantwoordelijk worden gehouden voor de kruiziging van Jezus, of dat het nageslacht van slaven (negers dus) minder rechten moeten hebben in Amerika dan blanken. Rechten worden verleend door de wet, niet door zoiets als afkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |