Conservatief is niet hetzelfde als liberaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:59 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Dijkstal, een van de weinige overgebleven sociaal-liberalen. De rest van de VVD is gekaapt door neo-liberalen.
JIJ bent hier heel illustratief, weet je dat? Deze denkwijze die jij en (te) vele allochtonen erop na houden is HET grootste obstakel.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Afshan en Hirschi zouden hun huid en haar nog bleken in hun assimilisatieproces. Zo een hekel hebben zij aan hun afkomst.
En alsof het nog niet genoeg is, geef je hier het sluitende en stuitende bewijs. Wat voor arrogantie haal je je hier in je hoofd dat je eigen ideeen onwrikbaar zijn en dat de rest, die zo vriendelijk is je hier een mooie toekomst te bieden, maar WEL flexibel moet zijn?quote:Aboutaleb daarentegen is wél een goed voorbeeld van een succesvolle allochtoon. Wat is succesvol uberhaupt? Hoeveel geld je per jaar verdient, hoeveel westerse konten je hebt gekust, of iets anders? De Islam kent geen wijn en dus kan er geen sprake zijn van westers water. De Islam is puur en is eerder water dan iets anders. Voor het westen is wijn een juiste metafoor. We zouden dus kunnen stellen dat islamitisch water bij de westerse wijn de enige juiste weg is.
Geef het een beetje tijd, bij de vorige aanpak werd het ook pas na 20 jaar duidelijk dat er iets niet helemaal goed gingquote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als: in tegenstelling tot de aanpak van nu, die ons zoveel heil heeft gebracht?
Vele autochtonen die jouw denkwijze erop na houden zijn het grootste obstakel. Heel illustratief hoe jij allochtonen het liefst ziet, zoals Hirschi en Afshan dus.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:47 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
JIJ bent hier heel illustratief, weet je dat? Deze denkwijze die jij en (te) vele allochtonen erop na houden is HET grootste obstakel.
Wie biedt mij hier een mooie toekomstquote:[..]
En alsof het nog niet genoeg is, geef je hier het sluitende en stuitende bewijs. Wat voor arrogantie haal je je hier in je hoofd dat je eigen ideeen onwrikbaar zijn en dat de rest, die zo vriendelijk is je hier een mooie toekomst te bieden, maar WEL flexibel moet zijn?
Een jij-bak is een zwaktebod. En leg mij nou eens uit wat er mis is met Hirsi en Afshan, want dat is me niet helemaal duidelijk. Heulen ze te veel met de grote boze blanke vijand?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vele autochtonen die jouw denkwijze erop na houden zijn het grootste obstakel. Heel illustratief hoe jij allochtonen het liefst ziet, zoals Hirschi en Afshan dus.
[..]
Ik heb zo mijn twijfels bij jouw aanpassingsvermogen, gezien je totalitaire kijk op jouw godsdienst.quote:Wie biedt mij hier een mooie toekomstVoor het geval je het niet wist, ik ben hier geboren en heb gewoon alle rechten en plichten die jij ook hebt. Mij is niets meer of minder geboden dan jou. Misschien op de arbeidsmarkt ja. Net zoals ik mij dien aan te passen aan de samenleving, wat ik ook doe, dien jij dat als burger van de zelfde staat ook te doen. Dát besef, daar ontbreekt het bij xenofoben nogal aan. Maar dat is natuurlijk wel zo makkelijk. De buitenlanders zijn de oorzaak van alle problemen, niet waar Broekhoest?
![]()
Het feit dat je hier bent geboren wil toch niet zeggen dat we je islamitische geraaskal serieus moeten nemen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Voor het geval je het niet wist, ik ben hier geboren en .........
Heerlijk ook dat de tegenstanders niet verder komen dan dit soort dom inhoudsloos geneuzel. Kan ook moeilijk anders want iedereen weet dat dit de enige weg is. De multiculturele samenleving is er en zal altijd blijven en wie daar niet mee om kan gaan die heeft een probleemquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef milagro het volgende:
omg die oude mannen, en dan of all people die boekverbrander Rabbae
heren, ga lekker van je pensioen genieten, en Rabbae , jij van je geit.
dit soort mosterd na de herkauwde maaltijd , de treurigheid overschaduwt de lachwekkendheid, of andersom
Doe mij maar het anti-manifest
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
De multiculturele samenleving is er en zal altijd blijven en wie daar niet mee om kan gaan die heeft een probleem
Dat vind ik zo'n grove ontkenning van de werkelijkheid. Het is echt je ogen sluiten. We hebben een multiculturele samenleving en ik was daar apetrots op. Hopelijk levert de post-Fortuyn-periode niet al te veel schade op.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef dVTB het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt stellen dat we een multiculturele samenleving hebben. Die hebben we namelijk niet. We hebben namelijk meerdere samenlevingen in dit land, niet één multiculturele samenleving. En die komt er trouwens ook niet. En de vraag is wie er een probleem heeft: zij die in toenemende mate moeite hebben met allerlei nieuwe samenlevinkjes waar eigen wetten en normen gelden, of de mensen uit die samenlevingen die compleet geïsoleerd van de Nederlandse samenleving leven, geen of slecht Nederlands spreken en hier weinig toekomstperspectief hebben.
jai ies viesje homo, jai mai niet dissen, jai spait kraigen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerlijk ook dat de tegenstanders niet verder komen dan dit soort dom inhoudsloos geneuzel. Kan ook moeilijk anders want iedereen weet dat dit de enige weg is. De multiculturele samenleving is er en zal altijd blijven en wie daar niet mee om kan gaan die heeft een probleem
Geweldig dat op de persoon spelenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:35 schreef milagro het volgende:
[..]
jai ies viesje homo, jai mai niet dissen, jai spait kraigen.
oftewel je reactie slaat als een kut op dirk, die Rabbae is een enge jankzak, die het liefst alle boeken verboden ziet die hem niet aanstaan, de andere heren trappen een wel zo spreekwoordelijke uitgekauwde open deur open... "de toon van het debat" yadayadayada...we weten het nou wel, en als je niet kan omgaan met die toon , die echt niet meer gaat veranderen zolang de 'andere partij' zich in een chronisch jankzakkerig slachtofferisme hult en volkomen buiten iedere proportie reageert op dingen waar hier al sinds een halve eeuw zowat zelfs Christelijk Nederland zich nauwelijks nog druk om maakt, heb jij en hen waarmee je sympathiseert een probleem.
de toon is niet anders dan de toon die Christelijk Nederland in de jaren zestig juist vanuit progressieve hoek om de oren kreeg.
dus fucking puhlease.
oh en mijn vader is een man met een snor en dus een snackbar, dus zeik niet.
Goh, ik woon en werk toch echt tussen de Mocro's en de Koeli's, de Turken en de Anti's, de Javanen en de Indo's, de Chinezen en de Somali's, de Joego's en de Polen, de Nederlanders en de Iraki's, de Joden en de Pakistani....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef dVTB het volgende:
Ik snap niet hoe je kunt stellen dat we een multiculturele samenleving hebben. Die hebben we namelijk niet. We hebben namelijk meerdere samenlevingen in dit land, niet één multiculturele samenleving. En die komt er trouwens ook niet. En de vraag is wie er een probleem heeft: zij die in toenemende mate moeite hebben met allerlei nieuwe samenlevinkjes waar eigen wetten en normen gelden, of de mensen uit die samenlevingen die compleet geïsoleerd van de Nederlandse samenleving leven, geen of slecht Nederlands spreken en hier weinig toekomstperspectief hebben.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En guess what: ze (we) gaan allen met elkaar om. Werken bij elkaar op kantoor, spelen in hetzelfde voetbal-elftal, kopen in elkaar's winkel, vieren elkaars feestdagen, terroriseren samen de straten, komen bij elkaar op de koffie, worden samen geweigerd bij de disco en zuipen elkaar onder de tafel in de kroeg......
Ik vond het de post van milagro van bovengemiddelde kwaliteit; ik heb 'm met een glimlach gelezen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Geweldig dat op de persoon spelen
Zolang het maar niet je eigen favoriete mensen betreft he, maar iemand als Rabbae serveren we lekker af zodat we niet naar de inhoud hoeven te kijken.
Dit manifest is het enige antwoord op de vreselijke populistische haat van domme mensen van deze tijd, het is de enige manier om onze kinderen een toekomst biede.
En dat jij dat alleen maar met stompzinnig getroll en inhoudsloos gescheld weet te beantwoorden, is een compliment voor de opstellers![]()
Ja want alle allochtonen en Nederlanders die hun 'roots' buiten NL hebben staan buiten de Nederlandse samenlevingquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:27 schreef dVTB het volgende:
Hypocriet!quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben een multiculturele samenleving en ik was daar apetrots op.
Wat jij schetst is een beeld dat je je hebt laten aanpraten door angstige mensen maar het heeft heel erg weinig met de realiteit te maken.
Het hangt er ook een beetje vanaf waar je kijkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:51 schreef dVTB het volgende:
Nee, ik loop niet op hardcoreparty's en hang ook geen extreem-rechts gedachtengoed aan. Ja, natuurlijk zijn er wel uitzonderingen die de regel bevestigen. Nee, NIET ALLE allochtonen staan buiten de Nederlandse samenleving.
Mwah, dat komt voor inderdaad.quote:Ik ben geen allochtonen-hater, maar voel mezelf simpelweg geen onderdeel van een multiculturele samenleving. Zo ervaar ik die althans niet. Ik zie beslist geen eenduidige samenleving, maar een dominante (Nederlandse) samenleving, waar bepaalde groepen mensen volledig buiten staan
Uiteraard. Niemand. Schiet lekker op.quote:En nee, daar voel ik mezelf niet schuldig aan.
Wanneer gaat Links Nederland haar excuses aanbieden?quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef rutger05 het volgende:
Wanneer komt er eens een verklaring van politici dat het verkeerd is geweest om in een relatief korte tijd in grote getale niet-westerse allochtonen toe te laten tot Nederland en dat zij deze onvoldoende hebben laten integreren.
Die gaat er niet komen aangezien VVD en D66 er zelf verantwoordelijk voor zijn. andere partijen ook, maar die zitten nu niet in de regering.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef rutger05 het volgende:
Wanneer komt er eens een verklaring van politici dat het verkeerd is geweest om in een relatief korte tijd in grote getale niet-westerse allochtonen toe te laten tot Nederland en dat zij deze onvoldoende hebben laten integreren. Dat de autochtone (maar ook de allochtone) Nederlanders tot in de verre toekomst de negatieve en schadelijke gevolgen op allerlei maatschappelijke gebieden (zoals criminaliteit en de financiële gevolgen) hiervan zullen ondervinden. Dat de autochtone Nederlanders niet om deze problemen hebben gevraagd en het verzinsel van de multiculturele samenleving door hun strot geduwd kregen. Met de blijvende problematiek van dergelijk wanbeleid heeft overigens niet alleen Nederland te maken, maar zo ongeveer alle Westerse landen.
Hoe KOM je erbij dat het de schuld van 'links' is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:04 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Wanneer gaat Links Nederland haar excuses aanbieden?
pssst, je doet nu net of de analyse van die Deen kloptquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:13 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Die gaat er niet komen aangezien VVD en D66 er zelf verantwoordelijk voor zijn. andere partijen ook, maar die zitten nu niet in de regering.
shit ja, heb je gelijkquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
pssst, je doet nu net of de analyse van die Deen klopt
De VS hebben ook een islam en die islam is here to stay. Het grote verschil is wel dat moslims in de VS voor hun boterham moeten werken, daarbij uitermate veel succes hebben, terwijl ze in Nederland tot een uitkering zijn veroordeeld.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt het besef bij rechts eindelijk eens dat de islam here is to stay (verdonk praat tegenwoordig engels, so be it) en dat de multiculturele samenleving een feit is en dat niemand er op vooruit gaat met het huidige beleid?
Wel een extreem groffe en niet kloppende generalisatiequote:Op dinsdag 4 april 2006 23:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De VS hebben ook een islam en die islam is here to stay. Het grote verschil is wel dat moslims in de VS voor hun boterham moeten werken, daarbij uitermate veel succes hebben, terwijl ze in Nederland tot een uitkering zijn veroordeeld.
Mensen die de hele dag op hun luie reet voor de TV naar Al-Jazeera zitten te kijken, kunnen geen positieve bijdrage leveren aan een maatschappij.
Daar helpt geen gesprekje tegen.
en dat geldt alleen voor moslimsquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:36 schreef Lyrebird het volgende:
Nou dag hoor.
Laat ik mijn stelling nuanceren, om niet nog meer mensen weg te jagen:
Het grote verschil is wel dat moslims in de VS voor hun boterham moeten werken, daarbij uitermate veel succes hebben, terwijl moslims in Nederland in grote getalen tot een uitkering zijn veroordeeld.
Bedoel je dat alleen 'rechts' oog zou hebben voor de maatschappelijke problemen die de komst van niet-westerse immigranten opleveren voor de Nederlandse maatschappij? Wat bedoel je precies met 'de islam is here to stay' en dat de multiculturele samenleving een feit is?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:12 schreef SCH het volgende:
Wanneer komt het besef bij rechts eindelijk eens dat de islam here is to stay (verdonk praat tegenwoordig engels, so be it) en dat de multiculturele samenleving een feit is en dat niemand er op vooruit gaat met het huidige beleid?
dat ze toch niet oprotten en we er dus mee om zullen moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:43 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Bedoel je dat alleen 'rechts' oog zou hebben voor de maatschappelijke problemen die de komst van niet-westerse immigranten opleveren voor de Nederlandse maatschappij? Wat bedoel je precies met 'de islam is here to stay' en dat de multiculturele samenleving een feit is?
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
en dat geldt alleen voor moslims
tering man, wat een lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |