Mee eensquote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Onelinedrawing het volgende:
De trieste functionaliteit van de jaren tachtig spreekt boekdelen in de grootst mogelijke lelijkheid.
Mijn god, wat een lelijk huis.
Je m'excuse, ik ben ook alleen maar eerlijk.
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Onelinedrawing het volgende:
De trieste functionaliteit van de jaren tachtig spreekt boekdelen in de grootst mogelijke lelijkheid.
Ik ben heel benieuwd en hou het in de gaten! Veel succesquote:Ga je gang hoor, maar je piept anders wanneer we klaar zijn...
Dank je!quote:Op maandag 3 april 2006 19:39 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik ben heel benieuwd en hou het in de gaten! Veel succes![]()
hehe er hoeft volgens mij niet veel gedaan worden om 'een enorm verschil' te zienquote:Op maandag 3 april 2006 19:40 schreef Saabmobiel het volgende:
Het leuke is dat je zometeen prachtige voor- en na- foto's heb.Gefeliciteerd en succes!
![]()
Ja, ze leken ook heel erg op de badkamer en toilet die wij in ons huurhuis hadden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:53 schreef deGVR het volgende:
Klopt.
Er zitten echt zo'n standaard WC, douche en keuken in... Nog wel.![]()
Dat balkon hebben ze volgens mij alleen maar geplaatst omdat ze een stukje dak over hadden... Maar het is wel handig om jehova's getuigen en ander ongevraagd volk vanaf te bekogelen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Étoile het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Wordt vast een leuk project om te volgen. Ik moest vooral lachen om het 'balkon'. Echt een plek om met al je vrienden te gaan barbecuen oidZit er ook een leuke tuin bij?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef deGVR het volgende:
[..]
Dat balkon hebben ze volgens mij alleen maar geplaatst omdat ze een stukje dak over hadden... Maar het is wel handig om jehova's getuigen en ander ongevraagd volk vanaf te bekogelen.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:27 schreef the_jestert het volgende:
aangezien mijn eerste reactie hetzelfde is als die van velen...........................TVP
Dit huisje kostte het lieve sommetje van 124.000 euro.quote:Wat hebben jullie nu uiteindelijk voor dit huisje betaald ?
Kijk maar even hieronder!quote:Zit er ook een leuke tuin bij?
En? Wat vind je ervan? Grijns.quote:Oh, en ik ben nu wel nieuwsgierig naar de foto van de keuken en de tuin..
Dat slaat vooral op het grotere werk. Leidingwerk enzo moet je niet aan ons overlaten... Daar huren we dan ook mensen voor in. Maar schilder- en behangwerk is allemaal geen probleem.quote:En dat met vier linkerhanden...
Ik denk dat jij het hok bedoelt?quote:Die hal bij binnenkomst ziet er heel eng uit!
Lange, small en claustofobisch zeg, ik vind dat nooit prettig binnenkomen. Waar komt de 'garderobe', jassen enzo, te hangen?
Dank je.quote:Succes! Ik heb mijn verhuizing deze zomer gedaan, ook in een jaren 80 huis terecht gekomen. En een zooitje wat het was. Ik kan aanraden om alles in 1 keer goed te doen, want wanneer je eenmaal in het huis woont komt er niets meer van. En vergeet niet de kleine dingen, zoals de radiatoren een likje verf geven. Je zal verbaast zijn hoe dat het uiterlijk van jouw huis kan veranderen. Ik ben benieuwd naar de vorderingen, wanneer gaat het echte werk plaats vinden?
Op dit moment zitten er slechts drie groepen in de meterkast... Keramisch.quote:Ben je ook nog van plan om veel aan de elektrische installatie te veranderen ?
Tintin is een raszuiver vuilnisbakkie...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:31 schreef -Delta- het volgende:
En wat voor ras is TinTin?Ik zit aan iets met een bull/Arg dog te denken door die hele witte kleur...
Ehmm.. keramisch... daar bedoel je toch dit mee ?quote:Ben je ook nog van plan om veel aan de elektrische installatie te veranderen ?
Op dit moment zitten er slechts drie groepen in de meterkast... Keramisch.
Dat gaat ook veranderen. Sowieso heeft de nieuwe keuken op zich al twee groepen nodig. En we willen natuurlijk gewoon aardlekschakelaars ipv die keramische zooi.
Jup. We zijn zeer tevreden.quote:Mooie locatie! Lekker in de rust (wat betreft uitzicht en lawaai) maar op de fiets naar de kroeg kunnen! Leuk!
Dank je.quote:En verders ziet alles er mooi uit hoor! Dat uitzicht is wel erg mooi!
Heb je al een idee wat voor keuken je neemt? Tekeningen en/of foto's doen het in K&W altijd goed
quote:Ehmm.. keramisch... daar bedoel je toch dit mee ?
Inderdaad.quote:Ik denk dat "keramisch" een creative benaming is voor de ouderwetse stop
Die oude dingen zijn toch van porselein gemaakt meen ik?
Inderdaad. Ook bij de kwantum. Heel leuk dingetje, als je de voet aanraakt, dimt hij.quote:Jamaar.... waar heb je dat bankierslampje vandaan? Ook bij de kwantum?
Was ook het eerste wat ik dacht, wat een deprimerend lelijk huis.quote:Op maandag 3 april 2006 19:33 schreef Onelinedrawing het volgende:
Same here!quote:Op donderdag 6 april 2006 09:36 schreef Kriebbel het volgende:
TVPtje als medebewoner in Leeuwarden
@sanger, NHL = Noordelijke Hogeschool Leeuwarden
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 10:47 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik denk dat "keramisch" een creative benaming is voor de ouderwetse stop
Die oude dingen zijn toch van porselein gemaakt meen ik? installatietechniek is niet echt mijn gebied..
Plinten uitstellenquote:Op zondag 14 mei 2006 18:45 schreef deGVR het volgende:
We zijn weer druk aan het klussen geweest...
De plinten moeten er nog op, dat komt de komende week wel...
Ik moet ze ook nog steeds doen vanaf november,maar wat een rot werk zegquote:
Bekend fenomeen in kluslandquote:
De keuken, het toilet en de badkamer doen we niet zelf. Het was de bedoeling dat die deze week klaar zouden zijn maar omdat ze nu met een man minder werken zal het wel ergens volgende week worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef Étoile het volgende:
Gefeliciteerd met de bijna verkoop! Jullie werken lekker door! Wanneer hoop je daar te kunnen douchen en koken?
Ik vind jullie vloerkeuze erg goed en de rolgordijnen geven de woonkamer idd gelijk veel meer sfeer!
Ow jammer.... ik heb ook een kamer op t zuiden, en dat is inderdaad lastig foto's maken.quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:56 schreef deGVR het volgende:
Ja die hangen, maar ze zijn wat lastig op de foto te zetten vanwege het tegenlicht (die kamer ligt op het zuiden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |