quote:
Mooie locatie! Lekker in de rust (wat betreft uitzicht en lawaai) maar op de fiets naar de kroeg kunnen! Leuk!
Jup. We zijn zeer tevreden.
quote:
En verders ziet alles er mooi uit hoor! Dat uitzicht is wel erg mooi!
Heb je al een idee wat voor keuken je neemt? Tekeningen en/of foto's doen het in K&W altijd goed
Dank je.
Zie hieronder voor de keuken...
quote:
Ehmm.. keramisch... daar bedoel je toch dit mee ?
quote:
Ik denk dat "keramisch" een creative benaming is voor de ouderwetse stop
Die oude dingen zijn toch van porselein gemaakt meen ik?
Inderdaad.
Dat zijn dus van die witte 'flesjes' zeg maar. Die je moet vervangen wanneer een stop doorslaat.
Dan moet je dus altijd een voorraadje van die dingen in je stoppenkast hebben. Heel vervelend.
Ik maak morgen wel een foto van de stoppenkast...
quote:
Jamaar.... waar heb je dat bankierslampje vandaan? Ook bij de kwantum?
Inderdaad. Ook bij de kwantum. Heel leuk dingetje, als je de voet aanraakt, dimt hij.
Koste wel iets meer dan een tientje, trouwens hoor. Ik meende ergens tussen de dertig en de veertig euro.
---------------------------------------------------------
Vandaag weer verder gegaan met behang afstomen. De woonkamer is nu gehaal behangvrij.
Maar ook de hal moest eraan geloven...
![]()
En kijk eens wat ik vond achter dat prachtige houtnerf behang...
![]()
Zo lelijk dat het weer mooi wordt. Als er een strookje onbeschadigd onder vandaan komt laat ik het misschien wel hangen.
![]()
En zie daar, de nieuwe keuken... In glorieus 3D.
![]()
Uiteraard lijkt het plaatje maar nauwelijks op hoe het moet worden, maar goed.
Dat grote grijze ding rechts is de muur, die maar even weggepoetst is omdat we anders de keuken niet zouden kunnen zien.
We hebben prachtige, 1,20m brede laden onder het aanrecht, met in de bovenste lade een binnenlade voor bestek en dergelijke, met tussen hen in een vaatwasser.
De kleur van de kastjes boven het aanrecht klopt niet helemaal in dit plaatje, die zijn namelijk prachtig appeltjesgroen.
Het aanrechtblad is een verdikt cesarstone blad in diep bruin.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nlhttp://www.onbeschreven.nl