SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Dus een reminder tvpquote:Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef golfer het volgende:
Vanaf vandaag dus ook in Nederland te zien.
Nederland 3, 22:50
Ben benieuwd.
http://www.bbc.co.uk/drama/lifeonmars/series2.shtmlquote:John Simm and Philip Glenister are to return in a second 8-part series of Life On Mars to be shown on BBC ONE in 2007. An exact transmission date has not yet been announced.
The second series will mark the thrilling finale of the show, as we finally learn the truth about Sam's situation.
"We decided that Sam's journey should have a finite lifespan and a clear-cut ending," explains writer and co-creator Matthew Graham.
"We feel that we have now reached that point after two series; so, although it is sad that we have finished filming Sam's final scenes, it's also been incredibly exciting!"
Executive Producer Jane Featherstone adds: "Obviously, we will not be revealing in advance what eventually happens to Sam as we wouldn't want to spoil everyone's enjoyment of series 2.
"But they can certainly expect some shocking revelations. We have even filmed two endings because we want to keep everyone guessing."
Executive Producer Claire Parker says: "We were blown away by the reaction to the first series and of course it was tempting to go beyond two series. But we felt strongly that Sam's story reaches its natural and explosive climax after two.
"Hopefully, we will leave the audience wanting more yet having fond memories of Life on Mars for years to come."
Returning for the second series are Liz White as the intelligent and resourceful WPC Annie Cartwright, Dean Andrews as recently demoted DC Ray Carling and Marshall Lancaster as the keen to learn DC Chris Skelton.
The new series will reunite the same team of writers who worked on the critically acclaimed Series 1: co-creators and writers Matthew Graham, Tony Jordan and Ashley Pharoah and writer of Episode 7 Chris Chibnall, alongside two new writers to the series, Julie Rutterford (Hustle) and Guy Jenkin (The Private Life of Samuel Pepys)
Claire Parker, producer of Series 1, is co-executive producer with Jane Featherstone and Matthew Graham, with Cameron Roach (Footballers Wives, Bad Girls) producing.
(suffe trailer trouwens. 20 sec. lange cartoon)quote:Life On Mars - Series 2 Animated Tease
Duration: 20 seconds
This is a "viral" that has been released via the
internet to promote the forthcoming series 2 of
"Life On Mars". The promotional campaign starts
with billboards and TV promos on 27th January and
the series rerturns next month (Feb 2007).
This viral is part of a dream sequence that Sam
has in episode five.
quote:
De eerste aflevering is op dinsdag de 13e...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Caesu het volgende:
http://www.bbc.co.uk/pres(...).shtml#unplaced_mars
week 7 (10-16 februari) nieuw seizoen op de BBC.
Prachtig!quote:
Dank!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let wel op als je van plan was de DVD's van het eerste seizoen aan te schaffen: ze konden voor de DVD uitgave niet de rechten krijgen voor sommige nummers dus er is het een en ander vervangen door andere muziek. Geen idee welke versie ze op de Nederlandse tv uitzenden.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef dwerg het volgende:
Ohja, en de muziek is ook geweldig.
Juist fantastisch als je de jaren '70 kinderserie kent waar de poppetjes op gebaseerd zijn (Camberwick Green)!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef Caesu het volgende:
maar ik zag een trailer voor het nieuwe seizoen.
[..]
(suffe trailer trouwens. 20 sec. lange cartoon)
Da's geen spoiler, hoor... Je vertelt niets inhoudelijks.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Whizzkith het volgende:
Opzich kunnen ze op deze manier nog véél meer seizoenen maken :/ Maar of je daar blij mee moet zijn...
Ik zit al een uur op de klok te kijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
Straks weer op Nederland.
Is ook best moeilijk, zo'n klok!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef Lucille het volgende:
Ik zit al een uur op de klok te kijken.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk, zo'n klok!
Als de grote wijzer op de 12 en de kleine op de 11 staat, is het tijd!
Dat einde ook.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Jordy-B het volgende:
De aflevering van afgelopen dinsdag was spannend! Gene had wat doms gedaan...
Ik had 'm gisteren pas gezien... Meestal vergeet ik de TV-uitzending en download vervolgens de torrent (die overigens van behoorlijk hoge kwaliteit zijn).
quote:Episode 8, Tue 10th April 2007
CID is chasing a notorious cop killer and Gene is determined to beat Morgan to the arrest. But all Sam has to do, Morgan promises, is one more job and he can 'come home'. Sam’s presumptions about his past, future and his very soul unravel in a heart-stopping climax.
Van mij mag er ook nog wel een seizoen gemaakt worden. Maar door nu te stoppen voorkom je wel dat een concept eindeloos uitgemolken wordt. Daar kunnen die Amerikanen een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef Jordy-B het volgende:
jep... de laatste alweer...
Stiekem hoop ik toch nog even op een derde seizoen, maar ik geloof dat ze al besloten hebben dat dit de laatste wordt...
Misschien dat ze nog een special maken...
Mijns inziens is er nog genoeg stof voor een derde seizoen, maar helaas hebben wij het niet voor het zeggen. Ik ben erg benieuwd naar de ontknoping volgende week.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
Ja, maar het zijn natuurlijk maar acht afleveringen per seizoen. Drie seizoenen geven met 24 afleveringen een heel normaal aantal voor een serie.
Seizoen twee was nog zó ontzettend interessant, dat ze nog bij lange na niet in het uitmelk-stadium zitten.
Wat een finale!quote:Episode 8, Tue 10th April 2007
CID is chasing a notorious cop killer and Gene is determined to beat Morgan to the arrest. But all Sam has to do, Morgan promises, is one more job and he can 'come home'. Sam’s presumptions about his past, future and his very soul unravel in a heart-stopping climax.
Op BBC loopt het tweede seizoen, in NL het eerste.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef MacBright het volgende:
[..]
Wat een finale!
Dit was duidelijk een serie-afsluitende aflevering. Toch wel jammer.
Loopt de BBC één serie voor, of zijn ze in Nederland ook al met de laatste serie bezig?
Ik ben de laatste maanden ongemerkt overgestapt naar de engelse afleveringen.
quote:Millions see Life on Mars climax
The finale of time-travelling detective show Life on Mars was seen by more than seven million people, unofficial overnight figures show.
Around 6.6 million watched the first half hour, with the audience growing to 7.7 million once Manchester United's Champions League clash ended on ITV1.
Fans of the drama finally found out how modern-day policeman Sam Tyler, played by John Simm, ended up in the 1970s.
A sequel has already been announced, with the action moving to the 1980s.
The average audience for Tuesday's show was seven million - the highest figure for the entire second series.
"We're delighted so many people tuned in to see how Sam Tyler turned out," said a BBC spokeswoman.
Producers had promised a "natural and explosive climax", but filmed two separate endings "to keep everyone guessing".
Even so, the show's climax was open to interpretation - and internet message boards are still full of speculation about whether Sam Tyler was mad, in a coma or back in time.
Award-winning
The first series of Life On Mars won an international Emmy, and it has been reported that a US version of the show is being made.
Series two has just received three nominations for the Bafta television awards, including best drama.
One of the show's biggest draws has been politically incorrect DCI Gene Hunt, played by Philip Glenister.
He will return in the sequel, called Ashes to Ashes, which is to be set in London in 1981.
But Simm's character will be replaced by a female detective from the 21st Century who is stuck in the past after an accident.
Filming is due to begin this summer and the show will be broadcast on BBC One next year.
On ITV1, an average of 6.3m people tuned in to watch Manchester United's 7-1 Champions League quarter-final victory over Roma.
The audience peaked at 7.2m at several points during the match, which United manager Sir Alex Ferguson said was their greatest European match at Old Trafford.
A further one million people saw Chelsea's victory over Valencia on ITV4, with ratings peaking at 1.5 million towards the match's conclusion.
bron
Geen Sam.quote:Life on Mars sequel jumps to '80s
A sequel to TV drama Life on Mars is to be made with the action moving to the 1980s, it has been confirmed.
The announcement was made as the second and final series of Life on Mars - in which a modern police officer was trapped in 1973 - came to an end.
The sequel, Ashes to Ashes, will see Philip Glenister return as DCI Gene Hunt - but this time in London in 1981.
He will be joined by a female detective from the 21st Century who is stuck in the past after an accident.
She will replace Life on Mars star John Simm, who was at the centre of the original mystery after apparently being catapulted back in time following a car crash in 2006.
Viewers of Tuesday's finale finally saw the answer to his continual question: "Am I mad, in a coma or back in time?"
'Sexy sidekick'
The new character will be a modern woman who has risen through the ranks of the Metropolitan Police by using psychological profiling to capture suspects, producers said.
But when she and her daughter are kidnapped, she is injured in a rescue attempt - and finds herself in 1981.
Jane Featherstone, executive producer for TV production company Kudos, said the search was on for DCI Hunt's new "sexy sidekick".
"It's a touch of Moonlighting teamed with a measure of Miami Vice," she said.
Filming is due to begin this summer and the show will be broadcast on BBC One next year.
bron
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Er schijnt op de BBC inmiddels al een tweede seizoen te zijn uitgezonden.
jep...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef Breuls het volgende:
(Is het trouwens een idee om Ashes to Ashes aan de titel toe te voegen?)
Het tweede seizoen is idd vorig jaar al uitgezonden...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
Life on Mars is echt een wereldserie !
Er schijnt op de BBC inmiddels al een tweede seizoen te zijn uitgezonden.
Nu maar hopen dat-ie ook weer op de Nederlandse televisie te zien zal zijn.
Al was het alleen maar vanwege Liz White.
Ik weet niet precies wát het is maar ze heeft het absoluut.
Een nieuw topic zou handiger zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Moeten we nu topics over series van buitenlandse zenders die wel gewoon in Nederland te ontvangen zijn ook al gaan splitsen in NL en UK topics?
(Is het trouwens een idee om Ashes to Ashes aan de titel toe te voegen?)
Dit topic is een mooi herkenningspunt voor mensen die niet weten dat Ashes to Ashes gelinkt is aan Life on Mars, imo.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:21 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Een nieuw topic zou handiger zijn.
Zet dat in de OP, en klaar... pffff, kut reden... Maja, boeiend...quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit topic is een mooi herkenningspunt voor mensen die niet weten dat Ashes to Ashes gelinkt is aan Life on Mars, imo.
Mensen die Life on Mars gevolgd hebben, hebben dit topic in hun active topics staan... Wat nou kutreden?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Zet dat in de OP, en klaar... pffff, kut reden... Maja, boeiend...
Het zal wel niet te schokkend geweest zijn, lijkt me... Misschien vanwege de muziek?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
Waarom is er in de nederlandse versie geknipt?
Stukje dat DCI Hunt na de undercover actie in de pub na sluitingstijd zo goed als dood neer valt was niet op ned 2.
Why?
SPOILER: Ashes to Ashes EP 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
"Ladida posh bollocks"quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef MacBright het volgende:
genieten van de botheid van Gene Hunt.
SPOILER: Ashes to Ashes EP 4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Spin-off/vervolg van Life on Mars.quote:
Wat extreem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
Ja, aanstelleritis ten top.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
Da's een spoiler, Breuls...
'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
Geen spoiler, het werd direct na de uitzending gezegd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
Da's een spoiler, Breuls...
'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
De BBC is inderdaad heel goed bezig. Zeker vanuit Wales komt het betere werk, wat we direct na Ashes vanavond konden zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois..
.
Hoe irritant DI drake ook is..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
Dat gekrijs ook iedere aflevering...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoe irritant DI drake ook is..
Het was een goede serie![]()
Maar zal Life on mars niet overtreffen
De interactie tussen Tyler en Hunt was interresanterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat gekrijs ook iedere aflevering...
Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
Dude, she's fit.quote:
Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.quote:Het was een goede serie![]()
Maar zal Life on mars niet overtreffen
Uh ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook wel, maar zei het een beetje raar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.
De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
De boxset van LoM is aan te raden..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, she's fit.
[..]
Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
Niet eens een slecht plan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De boxset van LoM is aan te raden..![]()
Freeman? Is dat een handige afkorting?quote:Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De boxset van LoM is aan te raden..![]()
Ik wist der naam niet meer..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet eens een slecht plan.
[..]
Freeman? Is dat een handige afkorting?
Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..
[/offtopic]
Oja, dat las ik ergens. Maar dat maakt het verhaal niet minder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
Oeh ja die was ook fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik wist der naam niet meer..![]()
Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn..Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
Lijkt mij ook een slecht ideequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
Omdat op een of andere manier Amerikanen een Britse serie niet kunnen begrijpen/verstaan. Ze hebben hetzelfde geflikt met Coupling en The Office o.a. en dit liep uit op niks. Als je het Britse uit een Britse serie haalt, houd je naar mijn mening niks over in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Symer het volgende:
Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Wij ondertitelen Belgische series ook, zoals zij Baantjer ondertitelenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Volgens mij wel. Het zou een beetje vreemd zijn om al met Ashes to Ashes te beginnen voordat je het 2e seizoen Life on Mars hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
alles van life on mars is uitgezonden op nederland (nie de amerikaanse versie dan he)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
thanx.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
Daar had Breuls het ook al over, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
No shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
Thank you, Captain Obvious.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef J_TM het volgende:
Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.
Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
Ik vind het eigenlijk een schandelijk korte wikipedia-pagina... Wat dacht je van hoofdpersonen/acteurs, regisseurs, etc...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef J_TM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ashes_to_Ashes_(televisieserie)
Doe je eindes in spoilertags, mafkees!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote einde voor ashes to ashes
Rustig, het is maar een seizoenseindequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote open einde voor ashes to ashes
joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaangquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Ligt nl zover achter met engeland??quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh.
Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang.
Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
Glenister is wel echt DE ster.
Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
Death solves all problems: no man, no problem.
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
Die uptown girl versie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |