Spin-off/vervolg van Life on Mars.quote:
Wat extreem.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Ja, aanstelleritis ten top.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
Da's een spoiler, Breuls...
'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
Geen spoiler, het werd direct na de uitzending gezegd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:
Da's een spoiler, Breuls...
'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
De BBC is inderdaad heel goed bezig. Zeker vanuit Wales komt het betere werk, wat we direct na Ashes vanavond konden zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois..
.
Hoe irritant DI drake ook is..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
Dat gekrijs ook iedere aflevering...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hoe irritant DI drake ook is..
Het was een goede serie![]()
Maar zal Life on mars niet overtreffen
De interactie tussen Tyler en Hunt was interresanterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat gekrijs ook iedere aflevering...
Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
Dude, she's fit.quote:
Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.quote:Het was een goede serie![]()
Maar zal Life on mars niet overtreffen
Uh ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook wel, maar zei het een beetje raar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.
De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
De boxset van LoM is aan te raden..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dude, she's fit.
[..]
Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
Niet eens een slecht plan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De boxset van LoM is aan te raden..![]()
Freeman? Is dat een handige afkorting?quote:Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
De boxset van LoM is aan te raden..![]()
Ik wist der naam niet meer..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet eens een slecht plan.
[..]
Freeman? Is dat een handige afkorting?
Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..
[/offtopic]
Oja, dat las ik ergens. Maar dat maakt het verhaal niet minder.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
Oeh ja die was ook fijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:19 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Ik wist der naam niet meer..![]()
Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn..Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
Lijkt mij ook een slecht ideequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
Omdat op een of andere manier Amerikanen een Britse serie niet kunnen begrijpen/verstaan. Ze hebben hetzelfde geflikt met Coupling en The Office o.a. en dit liep uit op niks. Als je het Britse uit een Britse serie haalt, houd je naar mijn mening niks over in de meeste gevallen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Symer het volgende:
Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Wij ondertitelen Belgische series ook, zoals zij Baantjer ondertitelenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Volgens mij wel. Het zou een beetje vreemd zijn om al met Ashes to Ashes te beginnen voordat je het 2e seizoen Life on Mars hebt gehad.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
alles van life on mars is uitgezonden op nederland (nie de amerikaanse versie dan he)quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?
Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.
LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?![]()
thanx.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
Daar had Breuls het ook al over, inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
No shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !
A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!
Eindelijk
Furry
Thank you, Captain Obvious.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef J_TM het volgende:
Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.
Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
Ik vind het eigenlijk een schandelijk korte wikipedia-pagina... Wat dacht je van hoofdpersonen/acteurs, regisseurs, etc...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:04 schreef J_TM het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ashes_to_Ashes_(televisieserie)
Doe je eindes in spoilertags, mafkees!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote einde voor ashes to ashes
Rustig, het is maar een seizoenseindequote:Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote open einde voor ashes to ashes
joh.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :pquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Rustig, het is maar een seizoenseinde.
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaangquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death solves all problems: no man, no problem.
Ligt nl zover achter met engeland??quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh.
Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang.
Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashesquote:Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
Glenister is wel echt DE ster.
Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death solves all problems: no man, no problem.
Jaquote:Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
Die uptown girl versie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |