abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:08:07 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57144786
wat is dat Ashes to Ashes dan ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57144924
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef Sc0tTy het volgende:
wat is dat Ashes to Ashes dan ?
Spin-off/vervolg van Life on Mars.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 10:27:29 #103
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57145077
Daar gaak vanavond maar eens wat info over zoeken dan
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_57153864
Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:17:07 #105
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57166451
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
Wat extreem. .

Vanavond weer toch? .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  Admin woensdag 5 maart 2008 @ 08:23:29 #106
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57166513
Nee, morgen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 5 maart 2008 @ 14:25:32 #107
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57173904
Mjah in het start topic staat er niets over Ashes to Ashes, maar na het lezen van een post hier weet ik genoeg. Ik ga is kijken of het te downloaden is. Lijkt me wel geinige serie, maar neit zo goed als life on mars, wat ik raar vind is dat gene hunt er wel in speelt maar sam niet :/ hij moet dan gelijk een stuk ouder zijn , wel beetje raar.
Ik heb niet verder gelezen want kzag dat et al over de afleveringen ging
pi_57174410
Je bedoelt de openingspost...

Nee, klopt. De openingspost is dan ook nogal oud en nooit aangepast toen Ashes to Ashes uitkwam. Het is gewoon dat dit op zich het beste topic is om het over Ashes to Ashes te hebben, omdat het een vervolg is op Life on Mars (en de mensen die Life on Mars gevolgd hebben, waarschijnlijk dit topic in hun actieve topics-lijst hebben).

Dat Hunt niet ouder geworden is, zou ermee te maken kunnen hebben dat Gene (en de rest van het team) alleen maar verzinsels zijn van iemand die vecht voor zijn/haar leven en/of in een coma ligt. Sam was immers geschept door een auto en Alex bevindt zich ook in een vervelende situatie.

Wat dat betreft lijken de series heel erg op elkaar: Zowel Sam als Alex komen in hun kindertijd terecht, alleen is Alex een paar jaar jonger dan Sam waardoor ze niet in de jaren 70, maar in de jaren 80 belandt. Groot verschil is dat Alex enige voorkennis heeft, omdat ze de rapporten van Sam gelezen heeft.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:54:53 #109
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57177011
Mjah maar als je dat zo verteld is het heel erg raar en toevallig dat ze wel de zelfde mensen tegen komt ^^ Maar ik ga is zoeken naar die serie
pi_57207130
Ashes to Ashes straks om tien uur weer op BBC1...
pi_57361457
this is your 15 min. warning
pi_57364318
Spannende aflevering... Wel meer dat Life on Mars-gevoel dan normaal in Ashes to Ashes
pi_57658155
met een halfuurtje de laatste Ashes to Ashes (voor dit seizoen, althans... we houden de spanning erin)
  Admin donderdag 27 maart 2008 @ 22:58:39 #114
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57661360
Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_57661373
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57661423
Da's een spoiler, Breuls...

'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:01:45 #117
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57661472
De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois. . .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:02:52 #118
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57661514
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:

'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
Ja, aanstelleritis ten top. .
  Admin donderdag 27 maart 2008 @ 23:06:29 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57661641
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:

Geen spoiler, het werd direct na de uitzending gezegd.
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois. . .
De BBC is inderdaad heel goed bezig. Zeker vanuit Wales komt het betere werk, wat we direct na Ashes vanavond konden zien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 27 maart 2008 @ 23:20:33 #120
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57662175
Ja, BBC Wales is lekker actief. Ook wel fijn, want in Nederland krijgen we in feite BBC London. Dit kun je aan het nieuws zien. Toen ik op vakantie was in Glasgow zag ik op BBC Scotland ook andere, regionale series. Wel zo interessant.
  Admin donderdag 27 maart 2008 @ 23:41:44 #121
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57662903
True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.

De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_57665018
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
Hoe irritant DI drake ook is..
Het was een goede serie

Maar zal Life on mars niet overtreffen
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_57665033
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Het was een goede serie

Dat gekrijs ook iedere aflevering...

Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
pi_57665042
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat gekrijs ook iedere aflevering...

Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
De interactie tussen Tyler en Hunt was interresanter
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  Admin vrijdag 28 maart 2008 @ 02:03:58 #125
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57665326
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Dude, she's fit.
quote:
Het was een goede serie

Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 08:48:04 #126
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_57666703
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.

De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
Uh ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook wel, maar zei het een beetje raar. .
pi_57694255
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 02:03 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dude, she's fit.
[..]

Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
De boxset van LoM is aan te raden..

Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
  Admin zaterdag 29 maart 2008 @ 13:42:42 #128
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57695079
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Niet eens een slecht plan.
quote:
Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
Freeman? Is dat een handige afkorting?

Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..

[/offtopic]
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_57696643
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
pi_57699706
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet eens een slecht plan.
[..]

Freeman? Is dat een handige afkorting?

Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..

[/offtopic]
Ik wist der naam niet meer..
Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn.. Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
  Admin zaterdag 29 maart 2008 @ 19:45:18 #131
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_57701490
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
Oja, dat las ik ergens. Maar dat maakt het verhaal niet minder.
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:19 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik wist der naam niet meer..
Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn.. Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
Oeh ja die was ook fijn.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:32:43 #132
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59511775
*schop*

Na met veel plezier de 2 seizoenen Life on Mars en met iets minder plezier Ashes to Ashes gekeken te hebben, heb ik gisteravond de preair van de Amerikaanse Life on Mars gekeken. Eerst de britste versie van aflevering één en gelijk erna de Amerikaanse.

Voor de zekerheid maar even in spoilertags, maar echte spoilers zijn er niet, het verhaal is al bekend
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_59512285
Manchester in '73 was grauw... LA doet nogal vrolijk aan.

En de Britse Hunt is een stuk harder dan de Amerikaanse, dunkt me.

Nou ja, remakes zijn zelden beter dan het origineel. Zijn er al reviews bekend, want als ze het origineel eerst hebben uitgezonden, kan ik me voorstellen dat ze in Amerika soortgelijke kritiek zouden moeten hebbben.
  Admin donderdag 19 juni 2008 @ 11:48:20 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59513857
De US-remake heeft heel veel problemen. De pilot beviel niet, is/wordt herschreven en er is besloten de boel in New York te plaatsen ipv LA. Ook worden er acteurs vervangen.

Er wordt zo heftig aan die serie gesleuteld dat ik me afvraag of ze op tijd iets fatsoenlijks kunnen maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_59526186
Net de Amerikaanse versie gezien en die vond ik behoorlijk goed. Ik las op imdb enzo hoe slecht die versie is vergeleken met het origineel dus heb ik die ook meteen maar gekeken. Wat valt die dan tegen.

Die Britse Sam kan voor geen meter acteren, ik loop me de hele tijd te irriteren aan dat vreselijke piepstemmetje van Annie, de sullige hulpjes zijn niet serieus te nemen en het zit vol onlogische dingen en dialogen die in de US-versie zijn opgelost.

Dat gezegd hebbende, de Amerikaanse versie heeft idd problemen. De CGI als Sam in '72 aankomt ziet er niet uit en LA is idd te zonnig. Ik ga er van uit dat de puntjes op de i gezet zullen worden nu ze de hele pilot overnieuw gaan doen en dat de finale versie vele malen beter zal zijn dat beide voorgaande versies. Rond september zal dit ongetwijfeld een serie zijn die ik ga volgen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:58:38 #136
140318 Thy...
Met puntjes
pi_59543071
Leuk om te zien dat smaken aardig kunnen verschillen. Waar jij je irriteert aan de stam van Annie, vind ik dat juist een pluspunt. In Amerikaanse series lijkt het of iedereen dezelfde monotone stem heeft, in Britse series heb je tenminste variatie in het Brits accent.
De dialogen vind ik er juist op achteruit gegaan, voorbeeld is het dialoog over de motieven van de dader met Annie. Ik de Amerikaanse versie is dit gereduceerd tot een monoloog, Sam is plots ook een psycholoog? Ook vond ik het vreemd dat in de Amerikaanse versie die psycholoog plots alles wist wat Sam wist over de toekomst, in de Britse versie had hij aantekeningen erover aan Annie gegeven, die zag je nergens meer terug.
Misschien scheelt het welke versie je eerst kijkt, maar voor mij is het origineel toch de winnaar.
Die CGI problemen zullen inderdaad nog wel opgelost worden. Bij de scene op de rand van die flat hadden ze de veiligheidslijnen van Sam en Annie ook nog niet weggepoetst.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_59543438
Sam had de dader uitvoerig bestudeerd, ook in de Britse versie ging hij met het verhaal van Annie verder alsof Annie zijn eigen ideeën uitlegde. En die psycholoog wist toch niks over Sams toekomst? Hij zei alleen dat z'n familie er was + Maya en dat kan hij makkelijk van Annie gehoord hebben.

Wat ik wel slecht vond was dat die psych meteen achter Sam aanliep in de US versie waardoor meteen al duidelijk was dat hij niet is wie hij beweert. In de Britse versie wordt dat meer open gelaten (de psych verschijnt ineens en interacteert verder niet met Sam). Beter vond ik weer dat hij in de US versie een gedateerde therapie probeert terwijl hij in de Britse versie 1 of ander ziek spelletje te spelen.

Dat piepstemmetje stond mij vooral tegen bij die scene op de flat. Veel te monotoon en opvallend gebrek aan sense of urgency, wat in de US versie beter gedaan is. In de Britse versie komt ze rustig aanlopen (terwijl het ineens licht is) en praat ze alsof er niks aan de hand is. In de US versie komt ze aanrennen, is de hoeveelheid daglicht correct en heeft ze paniek in haar stem. Veel geloofwaardiger.

Maar zoals gezegd vind ik beide versies nog onder de maat en hoop ik op een goede laatste versie. Het concept is iig interessant.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 10:45:28 #138
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59544278
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
Lijkt mij ook een slecht idee
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  maandag 23 juni 2008 @ 07:28:11 #139
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_59618450
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
Omdat op een of andere manier Amerikanen een Britse serie niet kunnen begrijpen/verstaan. Ze hebben hetzelfde geflikt met Coupling en The Office o.a. en dit liep uit op niks. Als je het Britse uit een Britse serie haalt, houd je naar mijn mening niks over in de meeste gevallen.
pi_59629785
Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.

Omdat Nederland zo klein is kijken wij vanzelfsprekend veel internationaler wat films en series betreft, of iets dan uit Engeland of Amerika komt maakt voor ons niet uit. Voor de Amerikaanse markt maak je echter veel meer kans op succes met een eigen remake dan met buitenlandse originelen.
  Admin maandag 23 juni 2008 @ 17:09:44 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_59629885
Ja, en ons binnenlands product is meestal kut met peren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 23 juni 2008 @ 17:50:15 #142
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_59630807
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Symer het volgende:
Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.
Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
pi_59631078
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Echt waar? Mja, misschien ook wel begrijpelijk aangezien wij het Britse Engels geleerd krijgen vanaf de basisschool en Amerikanen het misschien alleen af en toe op tv horen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 18:38:00 #144
28033 Pek
je moet wat
pi_59657146
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
Wij ondertitelen Belgische series ook, zoals zij Baantjer ondertitelen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 18:36:10 #145
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59824182
Heel seizoen 1 van Life on Mars is nu gratis te bekijken via UPC digitale tv. Ik ga dit maar 's kijken (ook al gedaan met Grey's Anatomy. UPC is zo gek nog niet!)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:48:52 #146
189563 FurryRedElmo71
1971...een goed jaar !
pi_60580501
Lang leve de Digitale TV van UPC !

Het enige wat zo jammer is is dat er in de afleveringen gemiddeld zo'n 6 minuten "geknipt" is ten opzichte van degene die oorspronkelijk door de BBC zijn uitgezonden. Ook op de Nederlandse DVD uitgave van LOM seizoen 1 is er geknipt in de afleveringen, en de beloofde extra's zijn niet te vinden...plus seizoen 2 is nog helemaal niet uitgebracht.
Ik kan dus ook echt de originele BBC DVD (import) boxset aanraden voor de echte liefhebbers voor serie 1 & 2, ook vanwege de vele extra's

Ik hoop alleen dat ze bij UPC snel ook Serie 2 van Life on Mars op "On Demand" willen zetten

O, ik las trouwens op een Scifi tv serie forum dat de NPS waarschijnlijk in de herfst "Ashes to Ashes" gaat uitzenden op de Nederlandse televisie. Hopelijk in zijn geheel !!

Ik zit al weer helemaal klaar voor Gene Hunt's geniale one-liners

Furry
Laat je hart spreken en gun een asielkat een gouden mandje....
József Kiprich....de Tovenaar van Tatabánya !
  Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:56:11 #147
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60584348
Sci-Fi forum? Sinds wanneer valt dit onder SF?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:44:03 #148
189563 FurryRedElmo71
1971...een goed jaar !
pi_60602368
Hi Breuls,

Ik heb nog even gechecked (ik had de vorige post even snel uit het hoofd gedaan), en LOM & Ashes to Ashes worden toch echt op een Nederlandse SF TV-series/boeken/films site & forum behandeld....misschien dat ze het gegeven "van 2006 naar 1973 c.q. 1981" een beetje trippy en/of timetravel achtig vonden zodat het daar het predikaat "Science Fiction" verdiende .

Wij weten natuurlijk wel beter ! Alhoewel..als ik het echt een labeltje zou moeten geven...psychologisch drama met een humorvolle twist ?

Heroes en Carnivale worden trouwens ook op de site besproken.
Zelfs Knightrider (..) staat erop ! Nou was dat een leuk stuk jeugdsentiment, maar Sciene Fiction....alhoewel, we hebben in 2008 nu natuurlijk sprekende auto's als we daarmee de Tom-Tom bedoelen..in de jaren '80 was zoiets echt toekomstmuziek !

Furry
  Admin woensdag 6 augustus 2008 @ 15:48:42 #149
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60602476
Ik vind het eerder psychologisch inderdaad, maar in het begin van LoM is de oorzaak van zijn toestand nog niet bekend geloof ik? Dat zou het SF-tintje verklaren.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:50:23 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_60602527
Life on Mars
Ben nu ergens in seizoen 2, wel een beetje afgehaalt omdat ik ineens Greys Anatomy ging volgen, maar ga het toch maar weer oppikken
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:06:10 #151
189563 FurryRedElmo71
1971...een goed jaar !
pi_61032035
De NPS is gisteren begonnen met het uitzenden van het eerste seizoen van "Ashes to Ashes".
Jammer genoeg erg laat op de avond (grrr..), maar gelukkig is de DVD Recorder geduldig..

Grappig om de eerste aflevering weer te zien nadat ik de hele serie al op de BBC had gevolgd. Je gaat bepaalde dingen toch ineens heel anders interpreteren. Ook vond ik de aflevering nu stukken beter dan toen ik 'm voor de eerste keer zag.

Ashes to Ashes, elke donderdag-avond rond de klok van 23:40..probeer nog aan te haken

Furry
  Admin vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:07:30 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61032072
Ja, dat uitzendtijdstip is belachelijk...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_61925097
gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?

Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.

LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?

[ Bericht 55% gewijzigd door Nr.G op 26-09-2008 10:39:59 ]
pi_61933844
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:

LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?
Volgens mij wel. Het zou een beetje vreemd zijn om al met Ashes to Ashes te beginnen voordat je het 2e seizoen Life on Mars hebt gehad.
  Admin zaterdag 27 september 2008 @ 01:44:49 #155
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_61946225
Vanuit het oogpunt van de kijker niet perse. AtA kun je prima kijken zonder een minuut van LoM gezien te hebben.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_62288292
De nieuwe US versie van LoM is gisteren begonnen

Een hele verbetering ten opzichte van die gelekte pilot van een paar maanden terug. Vooral het "no way"-moment als Sam in 1973 aankomt vond ik erg sterk
pi_62289684
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:

alles van life on mars is uitgezonden op nederland (nie de amerikaanse versie dan he)

en ashes to ashes gisteren niet? heb ik dan voor niets opgenomen ik zal even kijken als ik thuis ben hoe dat zit. het wil nog weleens dat ze het een uur alter uitzenden. ruim programmeren doe ik dus
pi_62290035
Oh dan heb ik seizoen 2 gemist. Maakt niet uit, heb inmiddels zowel Ashes to ashes als Life on Mars seizoen 2 gedownload.
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:50:41 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67933685
Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67933794
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
thanx.
pi_67933947
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:17:23 #162
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_67934419
Whoei! Kan niet wachten .
  Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:20:12 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67934504
Yes. Harvey Keitel was leuk maar Philip Glenister is toch een stuk cooler.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 17 april 2009 @ 17:37:15 #164
189563 FurryRedElmo71
1971...een goed jaar !
pi_68115236
Let op !

A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!

Eindelijk

Furry
pi_68117329
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !

A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!

Eindelijk

Furry
Daar had Breuls het ook al over, inderdaad.
  Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:16:48 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68122627
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
Let op !

Eindelijk

Furry
No shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was getekend, het comité tegen overmatig gebruik van uitroeptekens.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68251731
Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.

Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
pi_68252677
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef J_TM het volgende:
Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.

Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
Thank you, Captain Obvious.
  dinsdag 28 april 2009 @ 21:28:47 #169
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_68476426
Damn, toen die vrouw het over "the Tyler" had, zat ik gelijk rechtovereind in mijn stoel... .
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 07:31:53 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_68486273
Jah, ik dacht ook effe dat Simm langs zou komen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_68507836
Het was wel een drukke aflevering, trouwens... Er gebeurde wel heel veel tegelijkertijd.
pi_69167922
quote:
Ik vind het eigenlijk een schandelijk korte wikipedia-pagina... Wat dacht je van hoofdpersonen/acteurs, regisseurs, etc...

and it's your ten minute warning as well!
  maandag 18 mei 2009 @ 21:54:38 #174
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69168072
Counting! .
pi_69172691
Ben nu bezig met Life on Mars.
Heerlijke serie.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_69200653
Het is een pagina in aanleg, net als http://nl.wikipedia.org/wiki/Life_on_Mars.
pi_69249409
Omg, ik ben nu Bij LoM Ep S201

Geniaal. Die kerel kan acteren
pi_70045555
Net klaar met Ashes to Ashes seizoen 1.
Sterkkk!

Vind dat ze halverwege het seizoen Life On mars lichtelijk overtreffen!
pi_70107134
wat een klote open einde voor ashes to ashes
pi_70107162
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote einde voor ashes to ashes
Doe je eindes in spoilertags, mafkees!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:54:27 #181
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70107578
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
wat een klote open einde voor ashes to ashes
Rustig, het is maar een seizoenseinde .
pi_70107635
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

joh.

Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
pi_70107668
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
  Admin woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:05 #184
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_70107762
Heb sinds ik niet meer in NL ben niks meer gezien, dus ik ga het binnenkort allemaal eens inhalen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:28 #185
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70107781
Mis ik een pagina aan posts ofzo? Ik zie nergens iets inhoudelijks staan. .

En als je niet bij loopt moet je niet in het topic gaan hangen...
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:54 #186
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_70107801
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang .
pi_70107809
Omg, ik zit nu in die verhaallijn
SPOILER
pi_70107831
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

joh.

Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
Ligt nl zover achter met engeland??
Maar goed
SPOILER
pi_70107959
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang .

Merlin zal denk ik eind dit jaar weer op de bbc zijn. Was een goeie eerste seizoen
pi_70108202
Glenister is wel echt DE ster.

Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
pi_70108320
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
Glenister is wel echt DE ster.

Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashes
  maandag 5 april 2010 @ 16:05:57 #192
28033 Pek
je moet wat
pi_79969621
Kickje: seizoen 3 is inmiddels begonnen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_79970104
Een erg goede aflevering!!
  maandag 5 april 2010 @ 17:03:30 #194
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_79971336
Geweldige ep ja. Ik miste wel een terugblik, want dat Gene er vandoor moest gaan kon ik mij echt niet herinneren . Die nieuwe kerel vind ik wel interessant .
pi_79973333
SPOILER
pi_80137460
Ga hem straks kijken! Heerlijk dat deze serie er weer is
pi_80199639
Die uptown girl versie!
pi_80200862
Ook nog ergens op de NL televisie?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 13 april 2010 @ 01:28:00 #199
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_80251069
quote:
Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
Die uptown girl versie!
Ja .

Ben benieuwd wat er uit Alex' onderzoek gaat komen...
Vond dat stukje dat Shaz net hoorde dat ze naar CID kan met die close up en 'Life of Mars' echt weird.
pi_81500344
Wauw, ik heb echt vage conversaties op twitter met zo'n chick wat er nu eigenlijk aan de hand is in Seizoen 3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')