abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36616129
"My name is Sam Tyler.
I had an accident and I woke up in 1973. Am I mad, in a coma... or back in time?
Whatever has happened, it's like I've landed on a different planet.
Now, maybe if I can work out the reason, I can get home..."

Life on Mars is de opvallende politieserie die afgelopen januari is uitgezonden op BBC1 en nu herhaald wordt op BBC4 (zondagavond, 23.05) en op een wat minder christelijk tijdstip op BBC1 (de nacht van maandag op dinsdag, om 2.15).
Life on Mars is een hedendaagse kijk op de ouderwetse politieserie.

De hoofdpersoon is Sam Tyler (gespeeld door John Simm). Hij is een succesvolle inspecteur die in een moordzaak verwikkeld raakt, waarbij zijn vriendin verdwijnt. Als hij in zijn auto zit en de controle over zijn emoties verliest, stapt hij even uit... Op het moment dat hij weer wil instappen, wordt hij geschept door een andere auto.
Als hij wakker wordt is alles anders... Alles, behalve het lied wat draait: Life On Mars (David Bowie). Sam is terecht gekomen in het Manchester van '73.

Zoals gezegd is Life On Mars voornamelijk een politieserie. Sam Tyler komt te werken in het team van Gene Hunt (Philip Glenister), een harde, bijna sherrif-achtige old-school inspecteur. Sam en Gene hebben (door Sam's moderne opleiding) totaal andere manieren van werken, en dat botst geweldig met elkaar.
Maar Sam krijgt regelmatig signalen door van het ziekenhuis waar hij (in 2006) in coma ligt, waardoor hij behoorlijk gek kan doen. Hij zit opgesloten in '73 en wil naar huis.

De hoofdpersonen:
  • DI (Detective Inspector) Sam Tyler

Verzeild geraakt in '73 en daardoor nogal 'n vreemde eend in de bijt. Maar hij heeft een sterke wil en weet al vrij snel wat veranderingen te maken binnen het team. Wordt echter geplaagd door pogingen tot contact uit 2006.

• DCI (Detective Chief Inspector) Gene Hunt
    The Gene Genie. Ruige inspecteur die zich vaak laat leiden door zijn instinct. Sexistisch, grof in de mond, zuipschuit, maar hij krijgt met wat rake klappen een boel voor elkaar.

• WPC (Woman Police Constable) Annie Cartright

Annie is een gewone agent, maar ze heeft een achtergrond in de psychologie. Zij is degene die Sam steun biedt in zijn situatie. Hoewel ze één van de weinige vrouwen op het bureau is, weet ze behoorlijk haar mannetje te staan.

• DC (Detective Constable) Chris Skelton

Chris is een beetje de loopjongen van Gene en Ray. Hij is nogal onhandig en slungelig... niet al te helder figuur. Als Sam bij het team komt, is hij behoorlijk onder de indruk van zijn moderne manier van werken. Binnen het team is Chris dus de enige waar Sam een beetje op kan bouwen.

• DC Ray Carling

Net als Gene iemand van de oude stempel, maar hij is er niet bepaald blij mee dat hij door de komst van Sam een rang lager komt te staan. Gene bespreekt de zaken eerder met Sam dan met Ray.

Naast de geweldige sfeer en aankleding van de serie, valt ook op dat er gebruik wordt gemaakt van stevige 70's rock, wat echt voor kippenvelmomenten kan zorgen. Wat screenshotjes uit aflevering 7 (geen spoilers)

Ik heb echt genoten van deze serie, toen 'ie in januari werd uitgezonden, en hij is het kijken waard. De serie is ook behoorlijk succesvol gebleken, want in 2007 komt een tweede seizoen. Ik ben er dan ook van overtuigd dat je deze serie nog wel op de Nederlandse zenders te zien zult krijgen.

Dus:
    Zondag rond 23:00 op BBC4 (voor de mensen die digitale tv hebben)
    Maandagnacht rond 2:00 op BBC1 (voor de mensen die een videorecorder en/of slaapproblemen hebben)

De afleveringen zijn ook op internet opgedoken, maar downloaden is bad, mmkay?
  • Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_36616281
    De eerste aflevering is dus vannacht te zien op BBC 1.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
    pi_36616429
    3 afleveringen van gezien ofzo paar weken geleden.
    Ik vind het een erg leuke serie met toffe 70's muziek

[ Bericht 9% gewijzigd door SPiDeY. op 04-04-2006 16:10:42 ]
    "The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
    pi_36643446
    Oh, had er maar 3 gezien dus.
    Net aflevering 4 bekeken, beste tot nu toe imho. Erg goed !
    "The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
    pi_36681025
    Vanavond nog een keer op BBC4, om 23.00

Volgens de listings is het aflevering 4, waarin Sam een poging doet om de corruptie wat aan te pakken.
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    pi_36681181

Goeie serie!

Mooi ook, zoals op de BBC-site wordt verteld hoe de serie is ontstaan. Drie schrijvers die samen bedenken dat ze ziek zijn van politieseries, want die zijn er al zoveel. En daarna besluiten ze dat de BBC een nieuwe politieserie nodig heeft.

Life On Mars
    I intend to live forever, or die trying.
    pi_36681223
    Ohja, en de muziek is ook geweldig.
    pi_36685197
    Er was zondag een uitzending van creating Life on Mars...

Heel gesprek met de makers... Over dat 't nogal lastig was om deze serie te verkopen ("het is een politieserie met tijdreizen erin")... En dat het karakter van Gene nogal was aangepast (hij's nou enkel seksistisch, maar zou eigenlijk ook racistisch moeten zijn), etc...
    pi_36702148
    goede serie met flink wat humor, toen het voor het eerst op tv kwam heb ik ze allemaal gezien.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_36703095
    Ik had in de OP al aangegeven dat er een tweede seizoen zou zijn. Dit was ook voor het uitzenden van de laatste aflevering van het eerste seizoen al bekend.

En ik moet zeggen dat ik er blij mee ben. Uitmelken is idd niet de bedoeling, maar ik zou graag nog 8 of 16 afleveringen van deze geweldige serie zien...
    pi_36704679
    oh sorry, dat had ik gemist, ik wilde het nog niet zeggen omdat je dan toch echt met een andere blik naar de serie kijkt, ik wist het inderdaad voor het einde van de laatste aflevering en daardoor was die gewoon minder leuk. ik had 1 serie afleveringen verwacht met als einde dat ie terug zou komen, dat het niet gebeurt vind ik nog steeds jammer. je moet gewoon oppassen dat die stukjes over zijn huidige leven niet een soort sleur worden.
      zondag 7 januari 2007 @ 18:13:14 #12
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45115117
    Vanaf vandaag dus ook in Nederland te zien.
    Nederland 3, 22:50

Ben benieuwd.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_45115288
    Goed tijdstip ook. Dat verdient de serie. De Nederlandse omroepen weten wel hoe ze met kwaliteit om moeten gaan. The Soprano's, West Wing, Boston Legal, downloaden of desnoods opnemen.
      zondag 7 januari 2007 @ 18:18:26 #14
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_45115314
    quote:
    Op zondag 7 januari 2007 18:13 schreef golfer het volgende:
    Vanaf vandaag dus ook in Nederland te zien.
    Nederland 3, 22:50

Ben benieuwd.
    Ik ook. Dus een reminder tvp .
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      zondag 7 januari 2007 @ 22:38:55 #15
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45126827
    *herinneringsschopje*
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      zondag 7 januari 2007 @ 23:45:54 #16
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45129535
    Leuk gegeven en erg leuk om al die retro-spullen en auto's uit 1973 weer terug te zien.
    Ik ga dit zeker verder volgen de komende weken.
    Poef.....gone! ©golfer
      zondag 14 januari 2007 @ 19:40:18 #17
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45352496
    Vanavond dus weer.
    Poef.....gone! ©golfer
      zondag 14 januari 2007 @ 19:58:28 #18
    117680 JelleS
    film- en muziekreviewer
    pi_45353138
    Zou iemand in een spoilertagje even willen vertellen wat er in de eerste aflevering allemaal is gebeurd?
    pi_45585090
    superserie dit.

keek het begin vorig jaar.
    seizoen twee komt een keer dit jaar op de BBC.

aanrader!
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_45606175
    seizoen 2 komt volgende maand op de BBC ben ik nu achter.
    Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
    pi_45610475
    weet je ook wanneer precies?
      dinsdag 23 januari 2007 @ 21:02:58 #22
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_45610867
    De BBC zelf zegt van nog geen uitzenddatum te weten:
    quote:
    John Simm and Philip Glenister are to return in a second 8-part series of Life On Mars to be shown on BBC ONE in 2007. An exact transmission date has not yet been announced.

The second series will mark the thrilling finale of the show, as we finally learn the truth about Sam's situation.

"We decided that Sam's journey should have a finite lifespan and a clear-cut ending," explains writer and co-creator Matthew Graham.

"We feel that we have now reached that point after two series; so, although it is sad that we have finished filming Sam's final scenes, it's also been incredibly exciting!"

Executive Producer Jane Featherstone adds: "Obviously, we will not be revealing in advance what eventually happens to Sam as we wouldn't want to spoil everyone's enjoyment of series 2.

"But they can certainly expect some shocking revelations. We have even filmed two endings because we want to keep everyone guessing."

Executive Producer Claire Parker says: "We were blown away by the reaction to the first series and of course it was tempting to go beyond two series. But we felt strongly that Sam's story reaches its natural and explosive climax after two.

"Hopefully, we will leave the audience wanting more yet having fond memories of Life on Mars for years to come."

Returning for the second series are Liz White as the intelligent and resourceful WPC Annie Cartwright, Dean Andrews as recently demoted DC Ray Carling and Marshall Lancaster as the keen to learn DC Chris Skelton.

The new series will reunite the same team of writers who worked on the critically acclaimed Series 1: co-creators and writers Matthew Graham, Tony Jordan and Ashley Pharoah and writer of Episode 7 Chris Chibnall, alongside two new writers to the series, Julie Rutterford (Hustle) and Guy Jenkin (The Private Life of Samuel Pepys)

Claire Parker, producer of Series 1, is co-executive producer with Jane Featherstone and Matthew Graham, with Cameron Roach (Footballers Wives, Bad Girls) producing.
    http://www.bbc.co.uk/drama/lifeonmars/series2.shtml

Hopelijk begint de BBC met het tweede seizoen als serie 1 op Nederland stopt, zou mooi aansluiten.
    pi_45611241
    precieze datum weet ik niet.
    maar ik zag een trailer voor het nieuwe seizoen.
    degene die de trailier had ge-upload vermeldde dat de uitzendingen in februari beginnen.
    quote:
    Life On Mars - Series 2 Animated Tease
    Duration: 20 seconds

This is a "viral" that has been released via the
    internet to promote the forthcoming series 2 of
    "Life On Mars". The promotional campaign starts
    with billboards and TV promos on 27th January and
    the series rerturns next month (Feb 2007).

This viral is part of a dream sequence that Sam
    has in episode five.
    (suffe trailer trouwens. 20 sec. lange cartoon)

hier staat ook februari 2007:
    http://www.imdb.com/title/tt0901222/

[ Bericht 40% gewijzigd door Caesu op 23-01-2007 21:16:35 ]
      zondag 28 januari 2007 @ 22:44:32 #24
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_45775125
    Over een minuut of twintig weer!
      zondag 28 januari 2007 @ 22:53:08 #25
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45775457
    quote:
    Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef Copycat het volgende:

Over een minuut of twintig weer!
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 29 januari 2007 @ 00:01:53 #26
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45777558
    Geweldige aflevering weer.

Alle details uit die tijd, qua kleding en decor kloppen ook.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_45777787
    En die muziek
    Echt erg leuk
    pi_45778656
    Die muziek vind ik misschien nog wel het tofste van de serie.
      maandag 29 januari 2007 @ 17:39:14 #29
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_45796087
    Werkelijk geweldige serie, BBC maakt prachtige dingen
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
    pi_45838960
    http://www.bbc.co.uk/pres(...).shtml#unplaced_mars

week 7 (10-16 februari) nieuw seizoen op de BBC.
    pi_45965592
    Erg toffe serie dit Tot nu toe alle afleveringen gezien
      zondag 4 februari 2007 @ 23:58:24 #32
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_45994744
    Hij was weer erg goed vanavond.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_45995457
    quote:
    Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef Caesu het volgende:
    http://www.bbc.co.uk/pres(...).shtml#unplaced_mars

week 7 (10-16 februari) nieuw seizoen op de BBC.
    De eerste aflevering is op dinsdag de 13e...
      maandag 5 februari 2007 @ 09:04:32 #34
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_45999032
    quote:
    Op zondag 4 februari 2007 23:58 schreef golfer het volgende:
    Hij was weer erg goed vanavond.
    Prachtig!
      dinsdag 6 februari 2007 @ 13:52:53 #35
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_46038882
    Inderdaad een puike serie
    Bernie en ik zijn tof.
      zondag 11 februari 2007 @ 22:29:55 #36
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_46221252
    Over een half uurtje weer.
    Poef.....gone! ©golfer
      zondag 11 februari 2007 @ 22:31:29 #37
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_46221319
    quote:
    Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef golfer het volgende:
    Over een half uurtje weer.
    Dank!
    Ik was het bijna vergeten!
    pi_46222841
    Dat begint al erg goed
    pi_46224699
    Die muziek.
    Die kerel!
    Dit is zo'n leuke serie.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
      zondag 11 februari 2007 @ 23:58:57 #40
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_46224703
    Het was weer grappig.
    Poef.....gone! ©golfer
      maandag 12 februari 2007 @ 00:19:19 #41
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_46225408
    What are the odds?

Mwoah, een stuk of wat heupflesjes?
    pi_46272083
    De eerste aflevering van het tweede seizoen is straks om tien uur op BBC 1...
    pi_46275685
    nog iets meer dan een kwartier...
    pi_46280012
    Zo, dat is een leuke plotwending
    En ik heb geen BBC 4
    pi_46280137
    Damn, wat een spannende aflevering...

En ik heb ook geen BBC4, maar met een beetje mazzel staat morgen de torrent klaar...
    pi_46280313
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_46281038
    quote:
    Op woensdag 5 april 2006 17:34 schreef dwerg het volgende:
    Ohja, en de muziek is ook geweldig.
    Let wel op als je van plan was de DVD's van het eerste seizoen aan te schaffen: ze konden voor de DVD uitgave niet de rechten krijgen voor sommige nummers dus er is het een en ander vervangen door andere muziek. Geen idee welke versie ze op de Nederlandse tv uitzenden.

En ja, de eerste aflevering van seizoen 2 was goed
    quote:
    Op dinsdag 23 januari 2007 21:11 schreef Caesu het volgende:
    maar ik zag een trailer voor het nieuwe seizoen.
    [..]
    (suffe trailer trouwens. 20 sec. lange cartoon)
    Juist fantastisch als je de jaren '70 kinderserie kent waar de poppetjes op gebaseerd zijn (Camberwick Green)!
    pi_46281273
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 23:03 schreef Whizzkith het volgende:
    Opzich kunnen ze op deze manier nog véél meer seizoenen maken :/ Maar of je daar blij mee moet zijn...
    Da's geen spoiler, hoor... Je vertelt niets inhoudelijks.

Wat ik vorig jaar april al zei: het zou zonde zijn als ze het zouden uitmelken, maar ik zou graag nog 8 of 16 afleveringen van deze serie zien... daar blijf ik nog steeds bij, al ben ik wel ontzettend blij dat het er weer op is...
      zondag 18 februari 2007 @ 22:34:45 #49
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_46442380
    Straks weer op Nederland.
    pi_46442412
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Copycat het volgende:
    Straks weer op Nederland.
    Ik zit al een uur op de klok te kijken.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      zondag 18 februari 2007 @ 22:40:47 #51
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_46442643
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 22:35 schreef Lucille het volgende:

Ik zit al een uur op de klok te kijken.
    Is ook best moeilijk, zo'n klok!
    Als de grote wijzer op de 12 en de kleine op de 11 staat, is het tijd!
    pi_46443216
    quote:
    Op zondag 18 februari 2007 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is ook best moeilijk, zo'n klok!
    Als de grote wijzer op de 12 en de kleine op de 11 staat, is het tijd!
    als ik jou niet had
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      maandag 19 februari 2007 @ 01:35:40 #53
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_46447626
    Net pas weer de video bekeken. Was weer een erg goede aflevering.
    Iets minder muziek uit die tijd (jeugdsentiment) wel de laatste 2 afleveringen.
    Wel weer een paar leuke grappen met verwijzingen naar de tegenwoordige tijd.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_46447777
    Goede serie. Fijne zondagavond met Live on Mars en daarna Spooks.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      maandag 19 februari 2007 @ 21:29:50 #55
    78843 mrbomb
    Open misère praatje
    pi_46472562
    Weer een erg verrassende aflevering gisteren . Volgende week volgens mij alweer de laatste aflevering. Hopelijk wordt seizoen 2 ook in Nederland uitgezonden.
    Why does it hurt when I pee?
      maandag 19 februari 2007 @ 21:30:04 #56
    155006 Aoristus
    SPelen is delen
    pi_46472572
    Leuke serie idd en die gozer speelt altijd een sympathieke vent. (o.a. ook in Human Traffic)
    De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
    Laat duizend balletjes stuiteren.
    pi_48044032
    De aflevering van afgelopen dinsdag was spannend! Gene had wat doms gedaan...

Ik had 'm gisteren pas gezien... Meestal vergeet ik de TV-uitzending en download vervolgens de torrent (die overigens van behoorlijk hoge kwaliteit zijn).
    pi_48045132
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 15:09 schreef Jordy-B het volgende:
    De aflevering van afgelopen dinsdag was spannend! Gene had wat doms gedaan...

Ik had 'm gisteren pas gezien... Meestal vergeet ik de TV-uitzending en download vervolgens de torrent (die overigens van behoorlijk hoge kwaliteit zijn).
    Dat einde ook.

Volgende week de season finale:
    quote:
    Episode 8, Tue 10th April 2007

CID is chasing a notorious cop killer and Gene is determined to beat Morgan to the arrest. But all Sam has to do, Morgan promises, is one more job and he can 'come home'. Sam’s presumptions about his past, future and his very soul unravel in a heart-stopping climax.
    pi_48045225
    jep... de laatste alweer...

Stiekem hoop ik toch nog even op een derde seizoen, maar ik geloof dat ze al besloten hebben dat dit de laatste wordt...

Misschien dat ze nog een special maken...
    pi_48046401
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 15:43 schreef Jordy-B het volgende:
    jep... de laatste alweer...

Stiekem hoop ik toch nog even op een derde seizoen, maar ik geloof dat ze al besloten hebben dat dit de laatste wordt...

Misschien dat ze nog een special maken...
    Van mij mag er ook nog wel een seizoen gemaakt worden. Maar door nu te stoppen voorkom je wel dat een concept eindeloos uitgemolken wordt. Daar kunnen die Amerikanen een voorbeeld aan nemen.
    pi_48046619
    Ja, maar het zijn natuurlijk maar acht afleveringen per seizoen. Drie seizoenen geven met 24 afleveringen een heel normaal aantal voor een serie.

Seizoen twee was nog zó ontzettend interessant, dat ze nog bij lange na niet in het uitmelk-stadium zitten.

Het schijnt dat ze al besloten hebben dat dit echt de allerlaatste life on mars wordt, maar omdat nog niemand (behalve dan de acteurs) weet wat het einde wordt, kan het best dat ze zorgen voor een ietwat open einde.

En als Sam (weer) in de toekomst terugkeert, wil ik toch minstens dat 'ie een halfuur bezig is om z'n collega's uit het verleden op te zoeken in de bejaardentehuizen..
    pi_48052177
    quote:
    Op donderdag 5 april 2007 16:18 schreef Jordy-B het volgende:
    Ja, maar het zijn natuurlijk maar acht afleveringen per seizoen. Drie seizoenen geven met 24 afleveringen een heel normaal aantal voor een serie.

Seizoen twee was nog zó ontzettend interessant, dat ze nog bij lange na niet in het uitmelk-stadium zitten.
    Mijns inziens is er nog genoeg stof voor een derde seizoen, maar helaas hebben wij het niet voor het zeggen. Ik ben erg benieuwd naar de ontknoping volgende week.
      dinsdag 10 april 2007 @ 23:02:49 #64
    135316 phish852
    Tiocfaidh ár Lá
    pi_48198149
    Geweldig, wat een fantastische finale!

Het lijkt of het er nu opzit; het kan natuurlijk dat er nog een vervolg opkomt, maar dan zou het een redelijk normale politie serie komen. Wat mij betreft mag het, het zijn natuurlijk een paar geweldige karakters zou bij elkaar.

Al zouden ze alleen maar doorgaan voor de one-liners van Hunt.
    Last.FM
    Everybody seems to think I'm lazy
    I don't mind, I think they're crazzy
      woensdag 11 april 2007 @ 02:36:31 #65
    4734 MacBright
    virtual travels
    pi_48203302
    quote:
    Episode 8, Tue 10th April 2007

CID is chasing a notorious cop killer and Gene is determined to beat Morgan to the arrest. But all Sam has to do, Morgan promises, is one more job and he can 'come home'. Sam’s presumptions about his past, future and his very soul unravel in a heart-stopping climax.
    Wat een finale!
    Dit was duidelijk een serie-afsluitende aflevering. Toch wel jammer.
    Loopt de BBC één serie voor, of zijn ze in Nederland ook al met de laatste serie bezig?
    Ik ben de laatste maanden ongemerkt overgestapt naar de engelse afleveringen.
    virtual anything is possible
      woensdag 11 april 2007 @ 08:38:15 #66
    45206 Pietverdriet
    Ik wou dat ik een ijsbeer was.
    pi_48204715
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 02:36 schreef MacBright het volgende:

[..]

Wat een finale!
    Dit was duidelijk een serie-afsluitende aflevering. Toch wel jammer.
    Loopt de BBC één serie voor, of zijn ze in Nederland ook al met de laatste serie bezig?
    Ik ben de laatste maanden ongemerkt overgestapt naar de engelse afleveringen.
    Op BBC loopt het tweede seizoen, in NL het eerste.
    In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
      woensdag 11 april 2007 @ 10:39:50 #67
    7350 NewBeatle
    a.k.a. Spookaap
    pi_48207801
    Geweldig einde inderdaad. Heb elke aflevering gevolgd. Wat zal ik de lekker onbeschofte Gene Hunt missen en de lieve Annie Cartwright niet te vergeten. Dacht eerst dat Sam zelfmoord ging plegen op het laatst toen hij van de flat afsprong, maar hij wilde terug in z'n comateuze toestand om terug bij het stelletje ongeregeld te zijn. Hopelijk wordt de serie snel op DVD uitgebracht.
    Kom eens langs op het weblog van Spookaap Wii Code Spookaap 9004-9060-5780-5462
      woensdag 11 april 2007 @ 10:41:13 #68
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_48207838
    Is er eigenlijk al bekend wanneer VPRO verder gaat met het tweede seizoen?
    pi_48212736
    quote:
    Millions see Life on Mars climax

The finale of time-travelling detective show Life on Mars was seen by more than seven million people, unofficial overnight figures show.

Around 6.6 million watched the first half hour, with the audience growing to 7.7 million once Manchester United's Champions League clash ended on ITV1.

Fans of the drama finally found out how modern-day policeman Sam Tyler, played by John Simm, ended up in the 1970s.

A sequel has already been announced, with the action moving to the 1980s.

The average audience for Tuesday's show was seven million - the highest figure for the entire second series.

"We're delighted so many people tuned in to see how Sam Tyler turned out," said a BBC spokeswoman.

Producers had promised a "natural and explosive climax", but filmed two separate endings "to keep everyone guessing".

Even so, the show's climax was open to interpretation - and internet message boards are still full of speculation about whether Sam Tyler was mad, in a coma or back in time.

Award-winning

The first series of Life On Mars won an international Emmy, and it has been reported that a US version of the show is being made.

Series two has just received three nominations for the Bafta television awards, including best drama.

One of the show's biggest draws has been politically incorrect DCI Gene Hunt, played by Philip Glenister.

He will return in the sequel, called Ashes to Ashes, which is to be set in London in 1981.

But Simm's character will be replaced by a female detective from the 21st Century who is stuck in the past after an accident.

Filming is due to begin this summer and the show will be broadcast on BBC One next year.

On ITV1, an average of 6.3m people tuned in to watch Manchester United's 7-1 Champions League quarter-final victory over Roma.

The audience peaked at 7.2m at several points during the match, which United manager Sir Alex Ferguson said was their greatest European match at Old Trafford.

A further one million people saw Chelsea's victory over Valencia on ITV4, with ratings peaking at 1.5 million towards the match's conclusion.

bron
    pi_48212853
    quote:
    Life on Mars sequel jumps to '80s

A sequel to TV drama Life on Mars is to be made with the action moving to the 1980s, it has been confirmed.

The announcement was made as the second and final series of Life on Mars - in which a modern police officer was trapped in 1973 - came to an end.

The sequel, Ashes to Ashes, will see Philip Glenister return as DCI Gene Hunt - but this time in London in 1981.

He will be joined by a female detective from the 21st Century who is stuck in the past after an accident.

She will replace Life on Mars star John Simm, who was at the centre of the original mystery after apparently being catapulted back in time following a car crash in 2006.

Viewers of Tuesday's finale finally saw the answer to his continual question: "Am I mad, in a coma or back in time?"

'Sexy sidekick'

The new character will be a modern woman who has risen through the ranks of the Metropolitan Police by using psychological profiling to capture suspects, producers said.

But when she and her daughter are kidnapped, she is injured in a rescue attempt - and finds herself in 1981.

Jane Featherstone, executive producer for TV production company Kudos, said the search was on for DCI Hunt's new "sexy sidekick".

"It's a touch of Moonlighting teamed with a measure of Miami Vice," she said.

Filming is due to begin this summer and the show will be broadcast on BBC One next year.

bron
    Geen Sam.
    pi_48213481
    En the 80's... Ik haat de muziek uit die periode.

Maar ik had niet verwacht dat ze à la Black Adder naar een andere tijd zouden gaan...
      woensdag 11 april 2007 @ 14:13:12 #72
    4734 MacBright
    virtual travels
    pi_48215345
    Het was genieten van de botheid van Gene Hunt.
    Om nou op het concept door te gaan zonder Sam Tyler lijkt me wat minder.
    Maar we zullen zien.
    virtual anything is possible
    pi_55939910
    Momenteel op ned 2 (en een week geleden net de serie eens opnieuw bekeken... )

Ashes to Ashes schijnt in feb op tv te komen.
    pi_56585389
    Vanavond om 22:00 op BBC1 de eerste aflevering van Ashes to Ashes.

promofilmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Enn6zc9ug-o
      Admin donderdag 7 februari 2008 @ 17:47:05 #75
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56586263
    The Times is niet zo positief over Ashes to Ashes, maar ik ga wel kijken.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_56586390
    Ach, ik hecht sowieso weinig waarde aan zulke reviews...

Ik vrees alleen maar dat ik me ga ergeren aan de muziek.
    pi_56592955
    'k vond hem wel geinig, eigenlijk. Wel anders natuurlijk, maar Alex is lang niet zo'n huilie als Sam...
      Admin donderdag 7 februari 2008 @ 23:04:06 #78
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56592985
    Nou, ik vond 't wel okay. Ik had van Life on Mars alleen de laatste aflevering gezien (die nu op Four is, overigens), dus ik ben maar een heel klein beetje bekend met het concept. Ik vond het een leuke mix van een beetje overdreven actie, met een stukje mysterie en een politieserie daar tussenin.

Volgende week weer.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin donderdag 7 februari 2008 @ 23:05:59 #79
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56593039
    Oh, en Alex is fit.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 7 februari 2008 @ 23:07:05 #80
    53283 Captain_Chaos
    Aláááááááárm.....
    pi_56593068
    Life on Mars is echt een wereldserie !
    Er schijnt op de BBC inmiddels al een tweede seizoen te zijn uitgezonden.
    Nu maar hopen dat-ie ook weer op de Nederlandse televisie te zien zal zijn.
    Al was het alleen maar vanwege Liz White.
    Ik weet niet precies wát het is maar ze heeft het absoluut.

Jawohl Herr Kaloin!
      Admin donderdag 7 februari 2008 @ 23:10:45 #81
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56593159
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Captain_Chaos het volgende:

Moeten we nu topics over series van buitenlandse zenders die wel gewoon in Nederland te ontvangen zijn ook al gaan splitsen in NL en UK topics?

(Is het trouwens een idee om Ashes to Ashes aan de titel toe te voegen?)
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_56593292
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef Breuls het volgende:
    jep...
      Admin donderdag 7 februari 2008 @ 23:17:12 #83
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56593311
    Bij deze.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_56593321
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:07 schreef Captain_Chaos het volgende:
    Life on Mars is echt een wereldserie !
    Nu maar hopen dat-ie ook weer op de Nederlandse televisie te zien zal zijn.
    Al was het alleen maar vanwege Liz White.
    Ik weet niet precies wát het is maar ze heeft het absoluut.

Het tweede seizoen is idd vorig jaar al uitgezonden...

Zojuist is op BBC 1 zelfs al de eerste aflevering uitgezonden van de opvolger/spinoff van Life On Mars: Ashes to Ashes.

Gaat over een vrouwelijke agent/psychologe die bezig was met een onderzoek naar de verslagen van Sam Tyler... Ze wordt echter neergeschoten en ontwaakt in 1981.
    pi_56593417
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:10 schreef Breuls het volgende:

[..]

Moeten we nu topics over series van buitenlandse zenders die wel gewoon in Nederland te ontvangen zijn ook al gaan splitsen in NL en UK topics?

Een nieuw topic zou handiger zijn.

Erg matig overigens. Matig verhaallijn, De humor zat meer in het schieten dan in de personages en gebruik van de muziek is een stuk minder.

Maja, misschien aflevering 2 beter.
    pi_56593460
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:21 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Een nieuw topic zou handiger zijn.
    Dit topic is een mooi herkenningspunt voor mensen die niet weten dat Ashes to Ashes gelinkt is aan Life on Mars, imo.
    pi_56593491
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:22 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dit topic is een mooi herkenningspunt voor mensen die niet weten dat Ashes to Ashes gelinkt is aan Life on Mars, imo.
    Zet dat in de OP, en klaar... pffff, kut reden... Maja, boeiend...
    pi_56593759
    quote:
    Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Zet dat in de OP, en klaar... pffff, kut reden... Maja, boeiend...
    Mensen die Life on Mars gevolgd hebben, hebben dit topic in hun active topics staan... Wat nou kutreden?

Je bent vrij om een nieuw topic aan te maken, eigenwijs.
    pi_56594861
    Waarom is er in de nederlandse versie geknipt?

Stukje dat DCI Hunt na de undercover actie in de pub na sluitingstijd zo goed als dood neer valt was niet op ned 2.

Why?
    pi_56736044
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 00:30 schreef the_disheaver het volgende:
    Waarom is er in de nederlandse versie geknipt?

Stukje dat DCI Hunt na de undercover actie in de pub na sluitingstijd zo goed als dood neer valt was niet op ned 2.

Why?
    Het zal wel niet te schokkend geweest zijn, lijkt me... Misschien vanwege de muziek?
    De DVD bevat iig niet de originele muziek van de TV-serie, omdat ze de rechten niet rond konden krijgen.

Met een halfuurtje de tweede aflevering van Ashes to Ashes op BBC 1..
      Admin donderdag 14 februari 2008 @ 21:54:54 #91
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56736640
    Is vanavond de aflevering met de DeLorean?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_56736733
    Zullen we zo zien..
      Admin donderdag 14 februari 2008 @ 23:04:57 #93
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56738249
    Ja dus.

Grappig hoe haast niemand het raar vindt dat Alex openlijkt verklaart midden in een fantasie te zitten. Maar het levert wel leuke opmerkingen op: "Good morning, imaginary constructs!"
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_56739200
    Nou ja, ze doet vanaf het begin al maf, dus voor haar collega's is het niets nieuws... De mensen die haar nog niet kennen kijken er wel wat van op, alleen gooien het meer onder de noemer "mysterieus"/geflipt....

Wel vervelend dat ze nogal veel tegen zichzelf zit te kletsen, 't krijgt wel een hoog Bold and the Beautiful-gehalte, zo.
    SPOILER: Ashes to Ashes EP 2
      maandag 18 februari 2008 @ 13:42:10 #95
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_56813575
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef MacBright het volgende:
    genieten van de botheid van Gene Hunt.
    "Ladida posh bollocks"
    The difference between the three Abrahamic religions:
    - Christianity mumbling to the ceiling,
    - Judaism mumbling to the wall,
    - Islam mumbling to the floor.
      Admin maandag 25 februari 2008 @ 20:48:31 #96
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_56972177
    Voor de geinteresseerden, de BBC Writersroom heeft het scenario van aflevering 1 van Ashes to Ashes online gezet.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      Admin vrijdag 29 februari 2008 @ 23:01:36 #97
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57072882
    En straks is Keeley Hawes te gast bij Jonathan Ross.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_57073656
    Wauw...
    SPOILER: Ashes to Ashes EP 4
      dinsdag 4 maart 2008 @ 09:41:36 #99
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_57144355
    Heel erg goeie serie, erg van genoten, jammer genoeg komen er geen nieuwe afleveringen
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
      Admin dinsdag 4 maart 2008 @ 09:50:46 #100
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57144500
    Van Life on Mars niet, maar Ashes to Ashes loopt gewoon nog en over een tweede seizoen moet nog een besluit genomen worden.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 10:08:07 #101
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_57144786
    wat is dat Ashes to Ashes dan ?
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
    pi_57144924
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef Sc0tTy het volgende:
    wat is dat Ashes to Ashes dan ?
    Spin-off/vervolg van Life on Mars.
      dinsdag 4 maart 2008 @ 10:27:29 #103
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_57145077
    Daar gaak vanavond maar eens wat info over zoeken dan
    pi_57153864
    Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
      woensdag 5 maart 2008 @ 08:17:07 #105
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_57166451
    quote:
    Op dinsdag 4 maart 2008 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
    Je zou het topic door kunnen lezen... (doe's gek)
    Wat extreem. .

Vanavond weer toch? .
    Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
    "The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      Admin woensdag 5 maart 2008 @ 08:23:29 #106
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57166513
    Nee, morgen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      woensdag 5 maart 2008 @ 14:25:32 #107
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_57173904
    Mjah in het start topic staat er niets over Ashes to Ashes, maar na het lezen van een post hier weet ik genoeg. Ik ga is kijken of het te downloaden is. Lijkt me wel geinige serie, maar neit zo goed als life on mars, wat ik raar vind is dat gene hunt er wel in speelt maar sam niet :/ hij moet dan gelijk een stuk ouder zijn , wel beetje raar.
    Ik heb niet verder gelezen want kzag dat et al over de afleveringen ging
    pi_57174410
    Je bedoelt de openingspost...

Nee, klopt. De openingspost is dan ook nogal oud en nooit aangepast toen Ashes to Ashes uitkwam. Het is gewoon dat dit op zich het beste topic is om het over Ashes to Ashes te hebben, omdat het een vervolg is op Life on Mars (en de mensen die Life on Mars gevolgd hebben, waarschijnlijk dit topic in hun actieve topics-lijst hebben).

Dat Hunt niet ouder geworden is, zou ermee te maken kunnen hebben dat Gene (en de rest van het team) alleen maar verzinsels zijn van iemand die vecht voor zijn/haar leven en/of in een coma ligt. Sam was immers geschept door een auto en Alex bevindt zich ook in een vervelende situatie.

Wat dat betreft lijken de series heel erg op elkaar: Zowel Sam als Alex komen in hun kindertijd terecht, alleen is Alex een paar jaar jonger dan Sam waardoor ze niet in de jaren 70, maar in de jaren 80 belandt. Groot verschil is dat Alex enige voorkennis heeft, omdat ze de rapporten van Sam gelezen heeft.
      woensdag 5 maart 2008 @ 16:54:53 #109
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_57177011
    Mjah maar als je dat zo verteld is het heel erg raar en toevallig dat ze wel de zelfde mensen tegen komt ^^ Maar ik ga is zoeken naar die serie
    pi_57207130
    Ashes to Ashes straks om tien uur weer op BBC1...
    pi_57361457
    this is your 15 min. warning
    pi_57364318
    Spannende aflevering... Wel meer dat Life on Mars-gevoel dan normaal in Ashes to Ashes
    pi_57658155
    met een halfuurtje de laatste Ashes to Ashes (voor dit seizoen, althans... we houden de spanning erin)
      Admin donderdag 27 maart 2008 @ 22:58:39 #114
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57661360
    Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_57661373
    SPOILER
    pi_57661423
    Da's een spoiler, Breuls...

'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:01:45 #117
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_57661472
    De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois. . .
    There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:02:52 #118
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_57661514
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:

'k kan me nog herinneren van Life on Mars dat de fans knap chagrijnig waren toen het nieuws bekend werd voordat de laatste aflevering was uitgezonden.
    Ja, aanstelleritis ten top. .
      Admin donderdag 27 maart 2008 @ 23:06:29 #119
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57661641
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Jordy-B het volgende:

Geen spoiler, het werd direct na de uitzending gezegd.
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef Witchfynder het volgende:
    De BBC is goed bezig met die series de laatste twee jaar. Vroeger vond ik alleen de kostuumdrama's de moeite waard, maar tegenwoordig is er zoveel moois. . .
    De BBC is inderdaad heel goed bezig. Zeker vanuit Wales komt het betere werk, wat we direct na Ashes vanavond konden zien.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 27 maart 2008 @ 23:20:33 #120
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_57662175
    Ja, BBC Wales is lekker actief. Ook wel fijn, want in Nederland krijgen we in feite BBC London. Dit kun je aan het nieuws zien. Toen ik op vakantie was in Glasgow zag ik op BBC Scotland ook andere, regionale series. Wel zo interessant.
      Admin donderdag 27 maart 2008 @ 23:41:44 #121
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57662903
    True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.

De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_57665018
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 22:58 schreef Breuls het volgende:
    Wow. Wat een prachtige finale. En wat een goede serie. Ik ben blij dat er een tweede seizoen komt.
    Hoe irritant DI drake ook is..
    Het was een goede serie

Maar zal Life on mars niet overtreffen
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
    pi_57665033
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Het was een goede serie

Dat gekrijs ook iedere aflevering...

Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
    pi_57665042
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 01:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat gekrijs ook iedere aflevering...

Hoewel het in deze aflevering wel redelijk gepast was. Ging door merg en been...
    De interactie tussen Tyler en Hunt was interresanter
    It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
      Admin vrijdag 28 maart 2008 @ 02:03:58 #125
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57665326
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 01:32 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Dude, she's fit.
    quote:
    Het was een goede serie

Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 28 maart 2008 @ 08:48:04 #126
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_57666703
    quote:
    Op donderdag 27 maart 2008 23:41 schreef Breuls het volgende:
    True, maar ik bedoel de productie van Wales, niet het kanaal.

De meeste 'grote' series worden volgens mij gewoon op alle versies uitgezonden, voor zover ik weet.
    Uh ja, dat bedoelde ik eigenlijk ook wel, maar zei het een beetje raar. .
    pi_57694255
    quote:
    Op vrijdag 28 maart 2008 02:03 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dude, she's fit.
    [..]

Ik ga toch LoM 's opzoeken. Ik heb daar alleen de laatste twee afleveringen van gezien.
    De boxset van LoM is aan te raden..

Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
      Admin zaterdag 29 maart 2008 @ 13:42:42 #128
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57695079
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Niet eens een slecht plan.
    quote:
    Freeman is ook fit, neemt niet weg dat ze godvergete irritant is als assistente van de doctor
    Freeman? Is dat een handige afkorting?

Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..

[/offtopic]
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_57696643
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 12:46 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
    pi_57699706
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 13:42 schreef Breuls het volgende:

[..]

Niet eens een slecht plan.
    [..]

Freeman? Is dat een handige afkorting?

Ik vind d'r minder irritant dan Tate overigens. Ik houd mijn hart vast voor het komende seizoen..

[/offtopic]
    Ik wist der naam niet meer..
    Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn.. Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
      Admin zaterdag 29 maart 2008 @ 19:45:18 #131
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_57701490
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Door copyrightproblemen heeft de DVD-versie van Life on Mars niet de originele muziek.
    Oja, dat las ik ergens. Maar dat maakt het verhaal niet minder.
    quote:
    Op zaterdag 29 maart 2008 18:19 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Ik wist der naam niet meer..
    Tate zal denk ik ook niet veel aan zijn.. Ze hadden de actrice uit blink moeten nemen
    Oeh ja die was ook fijn.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      donderdag 19 juni 2008 @ 10:32:43 #132
    140318 Thy...
    Met puntjes
    pi_59511775
    *schop*

Na met veel plezier de 2 seizoenen Life on Mars en met iets minder plezier Ashes to Ashes gekeken te hebben, heb ik gisteravond de preair van de Amerikaanse Life on Mars gekeken. Eerst de britste versie van aflevering één en gelijk erna de Amerikaanse.

Voor de zekerheid maar even in spoilertags, maar echte spoilers zijn er niet, het verhaal is al bekend
    SPOILER
    Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
    Achja, binnenkort de 2 seizoenen van het origineel maar weer eens bekijken.
    I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
    - Douglas Adams
    pi_59512285
    Manchester in '73 was grauw... LA doet nogal vrolijk aan.

En de Britse Hunt is een stuk harder dan de Amerikaanse, dunkt me.

Nou ja, remakes zijn zelden beter dan het origineel. Zijn er al reviews bekend, want als ze het origineel eerst hebben uitgezonden, kan ik me voorstellen dat ze in Amerika soortgelijke kritiek zouden moeten hebbben.
      Admin donderdag 19 juni 2008 @ 11:48:20 #134
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_59513857
    De US-remake heeft heel veel problemen. De pilot beviel niet, is/wordt herschreven en er is besloten de boel in New York te plaatsen ipv LA. Ook worden er acteurs vervangen.

Er wordt zo heftig aan die serie gesleuteld dat ik me afvraag of ze op tijd iets fatsoenlijks kunnen maken.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_59526186
    Net de Amerikaanse versie gezien en die vond ik behoorlijk goed. Ik las op imdb enzo hoe slecht die versie is vergeleken met het origineel dus heb ik die ook meteen maar gekeken. Wat valt die dan tegen.

Die Britse Sam kan voor geen meter acteren, ik loop me de hele tijd te irriteren aan dat vreselijke piepstemmetje van Annie, de sullige hulpjes zijn niet serieus te nemen en het zit vol onlogische dingen en dialogen die in de US-versie zijn opgelost.

Dat gezegd hebbende, de Amerikaanse versie heeft idd problemen. De CGI als Sam in '72 aankomt ziet er niet uit en LA is idd te zonnig. Ik ga er van uit dat de puntjes op de i gezet zullen worden nu ze de hele pilot overnieuw gaan doen en dat de finale versie vele malen beter zal zijn dat beide voorgaande versies. Rond september zal dit ongetwijfeld een serie zijn die ik ga volgen.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 09:58:38 #136
    140318 Thy...
    Met puntjes
    pi_59543071
    Leuk om te zien dat smaken aardig kunnen verschillen. Waar jij je irriteert aan de stam van Annie, vind ik dat juist een pluspunt. In Amerikaanse series lijkt het of iedereen dezelfde monotone stem heeft, in Britse series heb je tenminste variatie in het Brits accent.
    De dialogen vind ik er juist op achteruit gegaan, voorbeeld is het dialoog over de motieven van de dader met Annie. Ik de Amerikaanse versie is dit gereduceerd tot een monoloog, Sam is plots ook een psycholoog? Ook vond ik het vreemd dat in de Amerikaanse versie die psycholoog plots alles wist wat Sam wist over de toekomst, in de Britse versie had hij aantekeningen erover aan Annie gegeven, die zag je nergens meer terug.
    Misschien scheelt het welke versie je eerst kijkt, maar voor mij is het origineel toch de winnaar.
    Die CGI problemen zullen inderdaad nog wel opgelost worden. Bij de scene op de rand van die flat hadden ze de veiligheidslijnen van Sam en Annie ook nog niet weggepoetst.
    I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
    - Douglas Adams
    pi_59543438
    Sam had de dader uitvoerig bestudeerd, ook in de Britse versie ging hij met het verhaal van Annie verder alsof Annie zijn eigen ideeën uitlegde. En die psycholoog wist toch niks over Sams toekomst? Hij zei alleen dat z'n familie er was + Maya en dat kan hij makkelijk van Annie gehoord hebben.

Wat ik wel slecht vond was dat die psych meteen achter Sam aanliep in de US versie waardoor meteen al duidelijk was dat hij niet is wie hij beweert. In de Britse versie wordt dat meer open gelaten (de psych verschijnt ineens en interacteert verder niet met Sam). Beter vond ik weer dat hij in de US versie een gedateerde therapie probeert terwijl hij in de Britse versie 1 of ander ziek spelletje te spelen.

Dat piepstemmetje stond mij vooral tegen bij die scene op de flat. Veel te monotoon en opvallend gebrek aan sense of urgency, wat in de US versie beter gedaan is. In de Britse versie komt ze rustig aanlopen (terwijl het ineens licht is) en praat ze alsof er niks aan de hand is. In de US versie komt ze aanrennen, is de hoeveelheid daglicht correct en heeft ze paniek in haar stem. Veel geloofwaardiger.

Maar zoals gezegd vind ik beide versies nog onder de maat en hoop ik op een goede laatste versie. Het concept is iig interessant.
      vrijdag 20 juni 2008 @ 10:45:28 #138
    36763 Automatic_Rock
    Onaangepast eerlijk..
    pi_59544278
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
    Sowieso snap ik niet waarom je een remake gaat maken van een serie van amper 3 jaar oud.
    Lijkt mij ook een slecht idee
    Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
      maandag 23 juni 2008 @ 07:28:11 #139
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_59618450
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 10:32 schreef Thy... het volgende:
    Omdat op een of andere manier Amerikanen een Britse serie niet kunnen begrijpen/verstaan. Ze hebben hetzelfde geflikt met Coupling en The Office o.a. en dit liep uit op niks. Als je het Britse uit een Britse serie haalt, houd je naar mijn mening niks over in de meeste gevallen.
    pi_59629785
    Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.

Omdat Nederland zo klein is kijken wij vanzelfsprekend veel internationaler wat films en series betreft, of iets dan uit Engeland of Amerika komt maakt voor ons niet uit. Voor de Amerikaanse markt maak je echter veel meer kans op succes met een eigen remake dan met buitenlandse originelen.
      Admin maandag 23 juni 2008 @ 17:09:44 #141
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_59629885
    Ja, en ons binnenlands product is meestal kut met peren.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      maandag 23 juni 2008 @ 17:50:15 #142
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_59630807
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Symer het volgende:
    Het gaat meer om identificeren dan begrijpen denk ik. Als Amerikaan kun je je makkelijker inleven in een mede-Amerikaan in het New York van de jaren 70 dan in een of andere Brit in het Manchester van de jaren 70.
    Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
    pi_59631078
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Dat bedoel ik eigenlijk ook. Maar het is echt zo dat Amerikanen over het algemeen niet-Oxbridge pratende Britten nog slechter verstaan dan wij. Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
    Echt waar? Mja, misschien ook wel begrijpelijk aangezien wij het Britse Engels geleerd krijgen vanaf de basisschool en Amerikanen het misschien alleen af en toe op tv horen.
      dinsdag 24 juni 2008 @ 18:38:00 #144
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_59657146
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 17:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Britse films worden vaak ook ondertiteld in Amerikaanse filmhuizen.
    Wij ondertitelen Belgische series ook, zoals zij Baantjer ondertitelen
      dinsdag 1 juli 2008 @ 18:36:10 #145
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_59824182
    Heel seizoen 1 van Life on Mars is nu gratis te bekijken via UPC digitale tv. Ik ga dit maar 's kijken (ook al gedaan met Grey's Anatomy. UPC is zo gek nog niet!)
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:48:52 #146
    189563 FurryRedElmo71
    1971...een goed jaar !
    pi_60580501
    Lang leve de Digitale TV van UPC !

Het enige wat zo jammer is is dat er in de afleveringen gemiddeld zo'n 6 minuten "geknipt" is ten opzichte van degene die oorspronkelijk door de BBC zijn uitgezonden. Ook op de Nederlandse DVD uitgave van LOM seizoen 1 is er geknipt in de afleveringen, en de beloofde extra's zijn niet te vinden...plus seizoen 2 is nog helemaal niet uitgebracht.
    Ik kan dus ook echt de originele BBC DVD (import) boxset aanraden voor de echte liefhebbers voor serie 1 & 2, ook vanwege de vele extra's

Ik hoop alleen dat ze bij UPC snel ook Serie 2 van Life on Mars op "On Demand" willen zetten

O, ik las trouwens op een Scifi tv serie forum dat de NPS waarschijnlijk in de herfst "Ashes to Ashes" gaat uitzenden op de Nederlandse televisie. Hopelijk in zijn geheel !!

Ik zit al weer helemaal klaar voor Gene Hunt's geniale one-liners

Furry
    Laat je hart spreken en gun een asielkat een gouden mandje....
    József Kiprich....de Tovenaar van Tatabánya !
      Admin dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:56:11 #147
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_60584348
    Sci-Fi forum? Sinds wanneer valt dit onder SF?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 15:44:03 #148
    189563 FurryRedElmo71
    1971...een goed jaar !
    pi_60602368
    Hi Breuls,

Ik heb nog even gechecked (ik had de vorige post even snel uit het hoofd gedaan), en LOM & Ashes to Ashes worden toch echt op een Nederlandse SF TV-series/boeken/films site & forum behandeld....misschien dat ze het gegeven "van 2006 naar 1973 c.q. 1981" een beetje trippy en/of timetravel achtig vonden zodat het daar het predikaat "Science Fiction" verdiende .

Wij weten natuurlijk wel beter ! Alhoewel..als ik het echt een labeltje zou moeten geven...psychologisch drama met een humorvolle twist ?

Heroes en Carnivale worden trouwens ook op de site besproken.
    Zelfs Knightrider (..) staat erop ! Nou was dat een leuk stuk jeugdsentiment, maar Sciene Fiction....alhoewel, we hebben in 2008 nu natuurlijk sprekende auto's als we daarmee de Tom-Tom bedoelen..in de jaren '80 was zoiets echt toekomstmuziek !

Furry
      Admin woensdag 6 augustus 2008 @ 15:48:42 #149
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_60602476
    Ik vind het eerder psychologisch inderdaad, maar in het begin van LoM is de oorzaak van zijn toestand nog niet bekend geloof ik? Dat zou het SF-tintje verklaren.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      woensdag 6 augustus 2008 @ 15:50:23 #150
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_60602527
    Life on Mars
    Ben nu ergens in seizoen 2, wel een beetje afgehaalt omdat ik ineens Greys Anatomy ging volgen, maar ga het toch maar weer oppikken
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:06:10 #151
    189563 FurryRedElmo71
    1971...een goed jaar !
    pi_61032035
    De NPS is gisteren begonnen met het uitzenden van het eerste seizoen van "Ashes to Ashes".
    Jammer genoeg erg laat op de avond (grrr..), maar gelukkig is de DVD Recorder geduldig..

Grappig om de eerste aflevering weer te zien nadat ik de hele serie al op de BBC had gevolgd. Je gaat bepaalde dingen toch ineens heel anders interpreteren. Ook vond ik de aflevering nu stukken beter dan toen ik 'm voor de eerste keer zag.

Ashes to Ashes, elke donderdag-avond rond de klok van 23:40..probeer nog aan te haken

Furry
      Admin vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:07:30 #152
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61032072
    Ja, dat uitzendtijdstip is belachelijk...
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_61925097
    gister werd hij niet uitgezonden! Zijn ze gestopt ofzo?

Volgens de NPS site stond hij gister wel geplanned.

LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?

[ Bericht 55% gewijzigd door Nr.G op 26-09-2008 10:39:59 ]
    pi_61933844
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:

LOL ik kom via dit topic er achter dat er een seizoen 2 van Life on Mars is geweest. Is dat ook in NL uitgezonden?
    Volgens mij wel. Het zou een beetje vreemd zijn om al met Ashes to Ashes te beginnen voordat je het 2e seizoen Life on Mars hebt gehad.
      Admin zaterdag 27 september 2008 @ 01:44:49 #155
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_61946225
    Vanuit het oogpunt van de kijker niet perse. AtA kun je prima kijken zonder een minuut van LoM gezien te hebben.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_62288292
    De nieuwe US versie van LoM is gisteren begonnen

Een hele verbetering ten opzichte van die gelekte pilot van een paar maanden terug. Vooral het "no way"-moment als Sam in 1973 aankomt vond ik erg sterk
    pi_62289684
    quote:
    Op vrijdag 26 september 2008 10:02 schreef Nr.G het volgende:

alles van life on mars is uitgezonden op nederland (nie de amerikaanse versie dan he)

en ashes to ashes gisteren niet? heb ik dan voor niets opgenomen ik zal even kijken als ik thuis ben hoe dat zit. het wil nog weleens dat ze het een uur alter uitzenden. ruim programmeren doe ik dus
    pi_62290035
    Oh dan heb ik seizoen 2 gemist. Maakt niet uit, heb inmiddels zowel Ashes to ashes als Life on Mars seizoen 2 gedownload.
      Admin zaterdag 11 april 2009 @ 20:50:41 #159
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_67933685
    Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_67933794
    quote:
    Op zaterdag 11 april 2009 20:50 schreef Breuls het volgende:
    Ashes to Ashes seizoen 2 begint maandag 20 april. Er was net een trailer voor op BBC One.
    thanx.
    pi_67933947
      zaterdag 11 april 2009 @ 21:17:23 #162
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_67934419
    Whoei! Kan niet wachten .
      Admin zaterdag 11 april 2009 @ 21:20:12 #163
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_67934504
    Yes. Harvey Keitel was leuk maar Philip Glenister is toch een stuk cooler.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      vrijdag 17 april 2009 @ 17:37:15 #164
    189563 FurryRedElmo71
    1971...een goed jaar !
    pi_68115236
    Let op !

A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!

Eindelijk

Furry
    pi_68117329
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
    Let op !

A.S. Maandag 20 April begint om 22:00 NL tijd op BBC 1 Serie 2 van Ashes to Ashes !!!

Eindelijk

Furry
    Daar had Breuls het ook al over, inderdaad.
      Admin vrijdag 17 april 2009 @ 21:16:48 #166
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_68122627
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 17:37 schreef FurryRedElmo71 het volgende:
    Let op !

Eindelijk

Furry
    No shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Was getekend, het comité tegen overmatig gebruik van uitroeptekens.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_68251731
    Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.

Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
    pi_68252677
    quote:
    Op dinsdag 21 april 2009 21:12 schreef J_TM het volgende:
    Ashes To Ashes; 35-jarige Alex Drake die door een ongeval weer in 1981-82 belandt, de periode waarin haar moeder bij een aanslag om het leven kwam.

Het pas herenigde Spandau Ballet zal zeker meeprofiteren van deze serie want hun Chant No. 1 (I Don't Need This Pressure On) is gebruikt voor de trailer van het tweede seizoen.
    Thank you, Captain Obvious.
      dinsdag 28 april 2009 @ 21:28:47 #169
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_68476426
    Damn, toen die vrouw het over "the Tyler" had, zat ik gelijk rechtovereind in mijn stoel... .
      Admin woensdag 29 april 2009 @ 07:31:53 #170
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_68486273
    Jah, ik dacht ook effe dat Simm langs zou komen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_68507836
    Het was wel een drukke aflevering, trouwens... Er gebeurde wel heel veel tegelijkertijd.
    pi_69167922
    quote:
    Ik vind het eigenlijk een schandelijk korte wikipedia-pagina... Wat dacht je van hoofdpersonen/acteurs, regisseurs, etc...

and it's your ten minute warning as well!
      maandag 18 mei 2009 @ 21:54:38 #174
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_69168072
    Counting! .
    pi_69172691
    Ben nu bezig met Life on Mars.
    Heerlijke serie.
    Death solves all problems: no man, no problem.
    pi_69200653
    Het is een pagina in aanleg, net als http://nl.wikipedia.org/wiki/Life_on_Mars.
    pi_69249409
    Omg, ik ben nu Bij LoM Ep S201

Geniaal. Die kerel kan acteren
    pi_70045555
    Net klaar met Ashes to Ashes seizoen 1.
    Sterkkk!

Vind dat ze halverwege het seizoen Life On mars lichtelijk overtreffen!
    pi_70107134
    wat een klote open einde voor ashes to ashes
    pi_70107162
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
    wat een klote einde voor ashes to ashes
    Doe je eindes in spoilertags, mafkees!
      woensdag 17 juni 2009 @ 19:54:27 #181
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_70107578
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:42 schreef Mr. Orange het volgende:
    wat een klote open einde voor ashes to ashes
    Rustig, het is maar een seizoenseinde .
    pi_70107635
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

joh.

Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
    pi_70107668
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:54 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
      Admin woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:05 #184
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_70107762
    Heb sinds ik niet meer in NL ben niks meer gezien, dus ik ga het binnenkort allemaal eens inhalen.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:28 #185
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_70107781
    Mis ik een pagina aan posts ofzo? Ik zie nergens iets inhoudelijks staan. .

En als je niet bij loopt moet je niet in het topic gaan hangen...
      woensdag 17 juni 2009 @ 19:59:54 #186
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_70107801
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:56 schreef Mr. Orange het volgende:

[..]

Idd, maar weer een tijdje wachten totdat het verder gaat. :p
    Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang .
    pi_70107809
    Omg, ik zit nu in die verhaallijn
    SPOILER
    pi_70107831
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:55 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

joh.

Maar dat had ik niet willen weten. Tenminste niet zonder dat ik de aflevering bekeken heb.
    Ligt nl zover achter met engeland??
    Maar goed
    SPOILER
    pi_70107959
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 19:59 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Idd en met Britse series duurt dat altijd zooooooooooo laaaaaaaaaang .

Merlin zal denk ik eind dit jaar weer op de bbc zijn. Was een goeie eerste seizoen
    pi_70108202
    Glenister is wel echt DE ster.

Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
    pi_70108320
    quote:
    Op woensdag 17 juni 2009 20:10 schreef Rechterbal het volgende:
    Glenister is wel echt DE ster.

Ik mis Sam eigenlijk helemaal niet.
    Mwa, ik vond de chemistry tussen hunt en tyler sterker. Vermaakte me meer met life on mars dan met ashes
      maandag 5 april 2010 @ 16:05:57 #192
    28033 Pek
    je moet wat
    pi_79969621
    Kickje: seizoen 3 is inmiddels begonnen
    pi_79970104
    Een erg goede aflevering!!
      maandag 5 april 2010 @ 17:03:30 #194
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_79971336
    Geweldige ep ja. Ik miste wel een terugblik, want dat Gene er vandoor moest gaan kon ik mij echt niet herinneren . Die nieuwe kerel vind ik wel interessant .
    pi_79973333
    SPOILER
    pi_80137460
    Ga hem straks kijken! Heerlijk dat deze serie er weer is
    pi_80199639
    Die uptown girl versie!
    pi_80200862
    Ook nog ergens op de NL televisie?
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      dinsdag 13 april 2010 @ 01:28:00 #199
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_80251069
    quote:
    Op zondag 11 april 2010 20:29 schreef Rechterbal het volgende:
    Die uptown girl versie!
    Ja .

Ben benieuwd wat er uit Alex' onderzoek gaat komen...
    Vond dat stukje dat Shaz net hoorde dat ze naar CID kan met die close up en 'Life of Mars' echt weird.
    pi_81500344
    Wauw, ik heb echt vage conversaties op twitter met zo'n chick wat er nu eigenlijk aan de hand is in Seizoen 3!
      zondag 16 mei 2010 @ 19:17:59 #201
    2783 Mr. Orange
    Leicester!
    pi_81500395
    Beste seizoen van de Ashes series
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:27:10 #202
    9568 Witchfynder
    /dev/bassguitar
    pi_81776283
    Einde gezien. Wauw. Wat gaaf!
    pi_81783977
    Ik ben echt wel tevreden over het einde.
      maandag 28 mei 2012 @ 20:26:58 #204
    299418 Creeg
    Creeg iz zeeg
    pi_112139212
    US versie vond ik mooier, alleen het einde niet ;(
    AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
    ______________________________________________________________________________
    Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
    CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')