quote:Op maandag 3 april 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Mick
Was toch die kerel die met heimwee naar huis ging?
Was dat niet Johhny uit ER6? Wat een jaloser was dat zegquote:Op maandag 3 april 2006 14:21 schreef Remzz het volgende:
Mick
Was toch die kerel die met heimwee naar huis ging?
Idd was ook zo ook leukquote:Op maandag 3 april 2006 14:23 schreef BVO het volgende:
[..]Mick zat samen met Klaar en Ernestine in de mangrove en zorgde voor veel spanningen
.
Die jaquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Was dat niet Johhny uit ER6? Wat een jaloser was dat zeg![]()
Die was vrij treurig idd.quote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaah KLAAR!quote:Op maandag 3 april 2006 17:12 schreef Agrippina het volgende:
Ik heb nog stille hoop dat er verstopte kandidaten in de grot/mangrove/klein-eilandje zitten en dat Klaar daarbij is! Klaar![]()
Ja, de Geboren Leiderquote:Op maandag 3 april 2006 14:31 schreef Kokstra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef amaranta het volgende:
Maar wel kut dat het tegelijkertijd komt met Temptation Island
Ik vind dat ook zo'n ongelooflijk idiote beslissing van Veronica, beide programma's hebben precies dezelfde doelgroep. De meesten zullen toch voor ER kiezen. Zo schiet je jezelf toch in de voet?quote:Op maandag 3 april 2006 17:44 schreef amaranta het volgende:
Maar wel kut dat het tegelijkertijd komt met Temptation Island
TI wordt ook op woensdag uitgezonden...weet alleen niet of het dan een herhaling betreftquote:Op maandag 3 april 2006 17:46 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n ongelooflijk idiote beslissing van Veronica, beide programma's hebben precies dezelfde doelgroep. De meesten zullen toch voor ER kiezen. Zo schiet je jezelf toch in de voet?
Die doet niet mee.quote:Op maandag 3 april 2006 19:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie is Marleen?
dan waren er doden gevallenquote:Op maandag 3 april 2006 20:37 schreef MissX het volgende:
Zitten Nolleke en Klaar er gewoon niet bijIk had die nog wel samen willen zien
was ook al 5 minuten bezig hoorquote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef hardsilence het volgende:
Reclame.
ben je niet met Muriël [2000] in de war?!quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef TheVulture het volgende:
In mijn herinneringen was Jakobien toch een enorme teef of heb ik het mis?
Owja....en die blonde homo mag opzouten gelijk.....Enneh, ik baal nu dat ik de 1e editie niet heb gevolgd...herken er niemand uit...quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef schatje het volgende:
Met name Nolleke had ik graag willen zien
Barman? Hij had toch een eigen club of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef amaranta het volgende:
Bjorn je haar!
Enneh, wat was Mick zn beroep vorige keer ookaalweer?
toen was ie clubeigenaar volgens mij... nu is ie ex-crimineelquote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef amaranta het volgende:
Bjorn je haar!
Enneh, wat was Mick zn beroep vorige keer ookaalweer?
eigenaar erotisch restaurantquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toen was ie clubeigenaar volgens mij... nu is ie ex-crimineel
die is zich gelijk weer aan het inlikkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ryan heb ik nu alweer genoeg van gezien
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Enneh, ik baal nu dat ik de 1e editie niet heb gevolgd...herken er niemand uit...
iets in de erotische wereld toch, zoiets staat me bij. Iets waar je erotische kon dineren ofzo.quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Barman? Hij had toch een eigen club of zo?
Precies, datzelfde geldt ook voor mij, heb de eerste 3 series ook niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?![]()
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?![]()
Die Ilona is me echt compleet ontschoten na al die jarenquote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
[..]
bronquote:Op de nacht van 30 juni op 1 juli 2001 verboden Van Poelvoorde en zijn buitenwipper een dronken klant de toegang tot zijn erotisch restaurant langs de Ninoofsesteenweg in Schepdaal. Het kwam tot een handgemeen waarbij Van Poelvoorde de 29-jarige Hervé Lancelin een slag of duw gaf waardoor die het evenwicht verloor en op de rijbaan terechtkwam. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
Dan kan je af en toe is wat schrijvenquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Neemt ze een notitie boekje mee, ja dat zul je hard nodig hebben.
iddquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die is zich gelijk weer aan het inlikkenmet die duikbril
Hoezo nog een ER?quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
EP![]()
Oooh, wat een feest is dit toch! Peking Express en Expeditie Robinson tegelijk. En over een paar maanden nog een ER!![]()
![]()
Ik ben zeer benieuw naar Ryan en Mick. Dat wordt knokken of friends forever. Verder geef ik Ernestien de minste kans op dit moment, maar ik ken de deelnemers van de 1e 2 jaar niet.
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zakquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.
judge?quote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zak
Judgequote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.
ff overschakelen naar de laptop en die mee naar de bank sjouwen...tot zoquote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zak
Judge.quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaarquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen xde serie met Nolleke gemist.
Ja ik had achteraf gruwelijke spijt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaar
Volgens mij kan niemand ooit Nolleke overtreffenquote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaar
Als je TI bedoelt...2 per week geloof ikquote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
Iemand al meer over die woensdagafleveringen? Is dat een herhaling of gewoon 2 afleveringen per week?
Richard was stoerquote:Op maandag 3 april 2006 20:49 schreef amaranta het volgende:
hmm ik heb 2 ook gemist schijnbaar met ene richaaar
de geruchten gingen toen al dat ze 't met die blonde deed...quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?
Ze is toch met die ene die ze in ER heeft leren kennen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?
Daar staat me wel iets van bij.quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?
Hij woont meen ik in Suriname al jaren, dus dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Praat Melvin nou met een zwaarder accent als de vorige keer
Het lijkt Desi wel
TI? Ooh... Temptation Island? `t Is ook wat, al die afko's: PE, ER, TIquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je TI bedoelt...2 per week geloof ik
Uit mannelijk oogpunt hoop ik van welquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?
die is nog aan het zwemmenquote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja idd, waar is Douwe???? Of heb ik iets gemist
dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 3 april 2006 20:56 schreef babette21 het volgende:
Douwe en Fleurtje hebben elkaar meteen weer gevonden![]()
Wat doe hij nu dan?quote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
Haha, Mick kan niet meer praten...
En oh, oh, wat verschrikkelijk jammer dat EP niet meer ER doet.![]()
Hoezo? EP is er gewoon hoor....quote:Op maandag 3 april 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
Haha, Mick kan niet meer praten...
En oh, oh, wat verschrikkelijk jammer dat EP niet meer ER doet.![]()
Godsammequote:Op maandag 3 april 2006 20:58 schreef amaranta het volgende:
Wat doe hij nu dan?
die afkortingen allemaal op een rijquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef Scope het volgende:
[..]
GodsammeIk bedoel PE ipv ER. EP doet nu ER, AR doet PE.
en vergeet TI nietquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die afkortingen allemaal op een rij
stressquote:Op maandag 3 april 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
Ernestine is wel íetsje afgevallen, geloof ik
da's wel waar idd! in de terugblikaflevering/finale zijn ze ook altijd ineens zo dikquote:Op maandag 3 april 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
De mensen lijken allemaal wat dikker omdat wij ze alleen nog graadmager op ons netvlies hebben staan na zoveel dagen expeditie
jawel, hij werd derdequote:Op maandag 3 april 2006 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Pieter zegt me ook nog wel iets, kwam die ook niet heel erg ver?
Dat is er wel eentje om mij flink aan te gaan ergeren.quote:
Ja.quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef LostFormat het volgende:
Hee, ik zap er nu net toevallig langs. Is dit de eerste aflevering?
quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef LostFormat het volgende:
Jep.quote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef LostFormat het volgende:
Dat ergeren is juist het leukequote:Op maandag 3 april 2006 21:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is er wel eentje om mij flink aan te gaan ergeren.
Hij praat als Urbanus, die kabouter.
Wie waren ookalweer die 2 mannen die dat ene vrouwtje geen kans gunde....quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
het is weer een heerlijk stel kneuzen die ze hebben gestuurd.
Al mis ik toch ergens de echte relnichten... waar is Nolleke!? Waar is Klaar? Waar zijn die debielen van vorig jaar die ik op veertien manieren gevild wilde zien op mijn tv-scherm?
Dat vrouwen-eiland mannen-eiland gaf uiteindelijk nog de beste televisie als je het mij vraagt.
Zoals ik al eerder zei, jammer dat Nolleke, Klaar, John en Carl hier ontbreken, dan was het plaatje compleet geweest... iemand een idee waarom ze niet meer mee wilden doen?quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
het is weer een heerlijk stel kneuzen die ze hebben gestuurd.
Al mis ik toch ergens de echte relnichten... waar is Nolleke!? Waar is Klaar? Waar zijn die debielen van vorig jaar die ik op veertien manieren gevild wilde zien op mijn tv-scherm?
Dat vrouwen-eiland mannen-eiland gaf uiteindelijk nog de beste televisie als je het mij vraagt.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Scope het volgende:
Is Rebecca Loos al gesignaleerd?
John en Carlquote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie waren ookalweer die 2 mannen die dat ene vrouwtje geen kans gunde....
Herkanbaarquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
*eerste half uur opgenomen, maar kon het niet laten om te wachten tot na de uitzending om het geheel terug te gaan kijken.
Dus maar midden in de uitzending begonnen
heb je geen eigen tv CDP?quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn ma is gaan zappen naar Memoriesdus maar op talpa.tv verder..
Dat waren toch echt de 2 meest verschrikkelijke deelnemers ooit aan een real life programma.quote:
Niet meerquote:
ja maar die twee noemden elkaar geen schatje en kusten elkaar niet steedsquote:Op maandag 3 april 2006 21:11 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat waren toch echt de 2 meest verschrikkelijke deelnemers ooit aan een real life programma.
Vele malen erger ook dan Lien en Inge
Dat had er nog eens bij moeten komen ook.quote:Op maandag 3 april 2006 21:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar die twee noemden elkaar geen schatje en kusten elkaar niet steeds![]()
Als ie maar niet wordt weggestemd.quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef MissX het volgende:
Bjorn zorgt wel weer voor mooie tv
Het is inderdaad even wennen, maar het blijft een leuke meid.quote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef Scope het volgende:
Dat haar! van Fleur! Ik kan er niet aan wennen.
Ik denk dat de enige kans voor hem is om proeven te winnen voor vrijstelling. Anders vrees ik dat hij er heel snel uitligt.quote:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:15 schreef Jesssica het volgende:
is jennifer die met die grijze pet ? (heb 1,2 en 3 niet gezien)
quote:Op maandag 3 april 2006 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Lydia heeft haar pottenpijlen op Fleur gericht... laat Douwe het maar niet merken
Pieterquote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
ryan is wat mij betreft ken 1
wie is ken 2 dan?
Pieter?quote:Op maandag 3 april 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
ryan is wat mij betreft ken 1
wie is ken 2 dan?
Inderdaad anders duurt de pret wel erg kort.quote:Op maandag 3 april 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
Laat Bjorn maar winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |