Judge.quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.

dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaarquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb alleen xde serie met Nolleke gemist.

Ja ik had achteraf gruwelijke spijt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaar

Volgens mij kan niemand ooit Nolleke overtreffenquote:Op maandag 3 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan heb je heel wat legendarische tv gemist... Nolleke was onovertroffen irritant, al kwamen John en Carl akelig dicht in de buurt vorig jaar

Als je TI bedoelt...2 per week geloof ikquote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef Scope het volgende:
Iemand al meer over die woensdagafleveringen? Is dat een herhaling of gewoon 2 afleveringen per week?

Richard was stoerquote:Op maandag 3 april 2006 20:49 schreef amaranta het volgende:
hmm ik heb 2 ook gemist schijnbaar met ene richaaar

de geruchten gingen toen al dat ze 't met die blonde deed...quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?

Ze is toch met die ene die ze in ER heeft leren kennen.quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?

Daar staat me wel iets van bij.quote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?

Hij woont meen ik in Suriname al jaren, dus dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Praat Melvin nou met een zwaarder accent als de vorige keer
Het lijkt Desi wel

TI? Ooh... Temptation Island? `t Is ook wat, al die afko's: PE, ER, TIquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je TI bedoelt...2 per week geloof ik

Uit mannelijk oogpunt hoop ik van welquote:Op maandag 3 april 2006 20:50 schreef amaranta het volgende:
Is Ilona lesbisch?

die is nog aan het zwemmenquote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ja idd, waar is Douwe???? Of heb ik iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |