dan waren er doden gevallenquote:Op maandag 3 april 2006 20:37 schreef MissX het volgende:
Zitten Nolleke en Klaar er gewoon niet bijIk had die nog wel samen willen zien
was ook al 5 minuten bezig hoorquote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef hardsilence het volgende:
Reclame.
ben je niet met Muriël [2000] in de war?!quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef TheVulture het volgende:
In mijn herinneringen was Jakobien toch een enorme teef of heb ik het mis?
Owja....en die blonde homo mag opzouten gelijk.....Enneh, ik baal nu dat ik de 1e editie niet heb gevolgd...herken er niemand uit...quote:Op maandag 3 april 2006 20:39 schreef schatje het volgende:
Met name Nolleke had ik graag willen zien
Barman? Hij had toch een eigen club of zo?quote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef amaranta het volgende:
Bjorn je haar!
Enneh, wat was Mick zn beroep vorige keer ookaalweer?
toen was ie clubeigenaar volgens mij... nu is ie ex-crimineelquote:Op maandag 3 april 2006 20:40 schreef amaranta het volgende:
Bjorn je haar!
Enneh, wat was Mick zn beroep vorige keer ookaalweer?
eigenaar erotisch restaurantquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
toen was ie clubeigenaar volgens mij... nu is ie ex-crimineel
die is zich gelijk weer aan het inlikkenquote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ryan heb ik nu alweer genoeg van gezien
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Enneh, ik baal nu dat ik de 1e editie niet heb gevolgd...herken er niemand uit...
iets in de erotische wereld toch, zoiets staat me bij. Iets waar je erotische kon dineren ofzo.quote:Op maandag 3 april 2006 20:41 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Barman? Hij had toch een eigen club of zo?
Precies, datzelfde geldt ook voor mij, heb de eerste 3 series ook niet gezien.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?![]()
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.quote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
[..]
ik heb zelfs 1,2 en 3 niet gevolgd, maarrrr je kan het ook anders zien: nu heb je een paar "nieuwe" die je moet leren kennen, ook wel leuk toch?![]()
Die Ilona is me echt compleet ontschoten na al die jarenquote:Op maandag 3 april 2006 20:43 schreef Jesssica het volgende:
[..]
bronquote:Op de nacht van 30 juni op 1 juli 2001 verboden Van Poelvoorde en zijn buitenwipper een dronken klant de toegang tot zijn erotisch restaurant langs de Ninoofsesteenweg in Schepdaal. Het kwam tot een handgemeen waarbij Van Poelvoorde de 29-jarige Hervé Lancelin een slag of duw gaf waardoor die het evenwicht verloor en op de rijbaan terechtkwam. Het slachtoffer overleed ter plaatse.
Dan kan je af en toe is wat schrijvenquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef tong80 het volgende:
Neemt ze een notitie boekje mee, ja dat zul je hard nodig hebben.
iddquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die is zich gelijk weer aan het inlikkenmet die duikbril
Hoezo nog een ER?quote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
EP![]()
Oooh, wat een feest is dit toch! Peking Express en Expeditie Robinson tegelijk. En over een paar maanden nog een ER!![]()
![]()
Ik ben zeer benieuw naar Ryan en Mick. Dat wordt knokken of friends forever. Verder geef ik Ernestien de minste kans op dit moment, maar ik ken de deelnemers van de 1e 2 jaar niet.
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zakquote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.
judge?quote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zak
Judgequote:Op maandag 3 april 2006 20:44 schreef amaranta het volgende:
melvin lijkt een beetje op die andere neger...die toen zo mager was en zo ontzettend niet leuk was....die was toen 2des geworden.
ff overschakelen naar de laptop en die mee naar de bank sjouwen...tot zoquote:Op maandag 3 april 2006 20:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, maar ben zijn naam kwijt... dat was echt een luie zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |