Wie waren ookalweer die 2 mannen die dat ene vrouwtje geen kans gunde....quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
het is weer een heerlijk stel kneuzen die ze hebben gestuurd.
Al mis ik toch ergens de echte relnichten... waar is Nolleke!? Waar is Klaar? Waar zijn die debielen van vorig jaar die ik op veertien manieren gevild wilde zien op mijn tv-scherm?
Dat vrouwen-eiland mannen-eiland gaf uiteindelijk nog de beste televisie als je het mij vraagt.
Zoals ik al eerder zei, jammer dat Nolleke, Klaar, John en Carl hier ontbreken, dan was het plaatje compleet geweest... iemand een idee waarom ze niet meer mee wilden doen?quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Cairon het volgende:
het is weer een heerlijk stel kneuzen die ze hebben gestuurd.
Al mis ik toch ergens de echte relnichten... waar is Nolleke!? Waar is Klaar? Waar zijn die debielen van vorig jaar die ik op veertien manieren gevild wilde zien op mijn tv-scherm?
Dat vrouwen-eiland mannen-eiland gaf uiteindelijk nog de beste televisie als je het mij vraagt.
quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Scope het volgende:
Is Rebecca Loos al gesignaleerd?
John en Carlquote:Op maandag 3 april 2006 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wie waren ookalweer die 2 mannen die dat ene vrouwtje geen kans gunde....
Herkanbaarquote:Op maandag 3 april 2006 21:09 schreef Bruce117 het volgende:
*eerste half uur opgenomen, maar kon het niet laten om te wachten tot na de uitzending om het geheel terug te gaan kijken.
Dus maar midden in de uitzending begonnen
heb je geen eigen tv CDP?quote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn ma is gaan zappen naar Memoriesdus maar op talpa.tv verder..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |