![]()
Len woont in Voorburg en Lisette in Utrecht. Beiden zijn nog student, maar ze werken wel parttime in een kledingwinkel. Ze hebben elkaar een jaar geleden ontmoet tijdens het uitgaan. De liefde tussen deze jonkies is dus nog erg pril. Tot grote ergernis van Len heeft Lisette nog bijna wekelijks contact met haar ex-vriend. Lisette wil aan Len bewijzen dat hij zich geen zorgen hoeft te maken en dat haar liefde voor hem oprecht is.
Biografie Len
Leeftijd: 20 jaar
Opleiding/studie: MBO4 BBL modebranche, in combinatie met vier dagen werken.
Hobby’s: jeans, winkelen, uitgaan, muziek, tijd door brengen met Lisette/vrienden.
Hoeveel relaties heb je al achter de rug? Twee.
Wat is je verwachting van Temptation Island? Twee weken lang feest.
Flirt je graag? Zeker!
Waar ligt de grens? Alles tot aan zoenen.
Wat is je ultieme fantasie? Op dreamdate met Lisette in plaats van met één van de verleidsters.
Biografie Lisette
Leeftijd: 21 jaar.
Opleiding/studie: studente psychologie
Hobby’s: dansen, uitgaan, wandelen, shoppen.
Hoeveel relaties heb je al achter de rug? Twee.
Wat is je verwachting van Temptation Island? Ik verwacht dat we niet veel moeite ermee krijgen om trouw te blijven en dat we gewoon een ontzettend leuke en gezellige tijd daar gaan hebben.
Flirt je graag? Yes I do.
Waar ligt de grens? Alles mag zolang we ons maar aan de regels houden. Niet kussen, seksen en met mensen in één bed slapen.
Wat is je ultieme fantasie? Samen op zee met een bootje genieten van de zonsondergang, onder het genot van mooie muziek en een lekker drankje en gewoon de hele avond/nacht genieten van elkaar.
![]()
Ze hebben elkaar ontmoet in een kroeg en na nog geen half jaar verliet Liesbeth de hoofdstad om bij Andries te gaan wonen. Ze verhuisde naar Drachten en inmiddels zijn ze al ruim twee jaar bij elkaar. Ze hebben beiden een keer tegen elkaar gelogen in het begin van hun relatie en toen dat uitkwam, was er sprake van een vertrouwensbreuk. Inmiddels gaat het al een hele poos heel goed tussen hen. Als ze hun relatie een cijfer geven, waarderen ze die beiden met een acht. Ze doen mee aan Temptation Island, omdat ze willen testen of deze acht wel echt hun relatie waard is.
Biografie Andries
Leeftijd: 28 jaar
Opleiding/studie: afgerond, universitair Nederlands.
Werk: journalist bij een tijdschrift.
Hobby’s: beetje gitaar, zang, concerten bezoeken, fotografie, voetbal, SC Heerenveen.
Hoeveel relaties heb je al achter de rug? Twee langdurige.
Wat is je verwachting van Temptation Island? Zon, zee, strand, feest, mooie mensen, plezier.
Flirt je graag? Ik laat graag met me flirten.
Waar ligt de grens? Bij de daden. Woorden en gebaren zijn oké.
Wat is je ultieme fantasie? Met Liesbeth op de middenstip van het Abe Lenstra Stadion de liefde bedrijven.
Biografie Liesbeth
Leeftijd: 25 jaar.
Opleiding/studie: boekhoudkundig medewerker.
Werk: werkzaam bij een opticiën.
Hobby’s: muziek luisteren, sporten en sport kijken.
Hoeveel relaties heb je al achter de rug? Vier.
Wat is je verwachting van Temptation Island? Ik hoop er twee hele leuke weken van te kunnen maken en dat ik heel erg gelukkig met Andries samen weer naar huis kan.
Flirt je graag? Ja.
Waar ligt de grens? Seks.
Wat is je ultieme fantasie? Haha, die heb ik niet.
bron: veronica.sbs.nl