Gaan we hier het nieuwe gitaristentopic van maken?quote:
Hij is dicht hoorquote:Op maandag 3 april 2006 16:44 schreef TeleluvR het volgende:
Hier mag een slotje op, verkocht aan Tobbes.
[TK] Leuke electrische beginnersgitaar (stratocaster)
Onmogelijk! Wie kan er nou boos op jou worden?quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij?
Er zijn er maar genoegquote:Op maandag 3 april 2006 16:50 schreef TeleluvR het volgende:
Onmogelijk! Wie kan er nou boos op jou worden?![]()
ik weet wel dat hij een beetje gek op je isquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij? Ik heb echt een geheugen als een natte krant. Ik kan niet eens rancuneus zijn, want ik kan niet onthouden ten opzichte van wie ik dat dan moet zijn!
Stiekem...quote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet wel dat hij een beetje gek op je is
Donequote:Op maandag 3 april 2006 17:08 schreef oinkoink12 het volgende:
Hoi hoi, deze mag dicht [TK] Platinum DVD spindel 100 stuks
Surequote:Op maandag 3 april 2006 17:13 schreef guitarist.nl het volgende:
ik weet wel dat hij een beetje gek op je is
Je moet jezelf niet steeds de schuld geven, zeggen dat je dom bent en jezelf de grond in borenquote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dicht hoor
Was Tobbes niet ook een keer boos op mij? Ik heb echt een geheugen als een natte krant. Ik kan niet eens rancuneus zijn, want ik kan niet onthouden ten opzichte van wie ik dat dan moet zijn!
Dit heeft nou net weer niet veel te maken met dom; tis gewoon waar. Ik heb schijnbaar geen hersencapaciteit om dit soort dingen te onthoudenquote:Op maandag 3 april 2006 17:52 schreef Skv het volgende:
Je moet jezelf niet steeds de schuld geven, zeggen dat je dom bent en jezelf de grond in boren![]()
Dank je wel hoorquote:Je doet het erg goed namelijk
Ik wil dus níet meer van dat soort uitspraken zien!![]()
Ik geloof niet dat ik dat ga doenquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef TeleluvR het volgende:
Mag hier een gastslotje op?
Het gitaristentopic #47, Rock 'n Roll !!!!
Dan kunnen we weer serieus verder in het goede topic!
Ik kan er niet zo mee zitten. Jij?quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Er is een of andere idioot met 15 topics
Liesje kan er niet mee zitten. Bastaquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:24 schreef Skv het volgende:
[tk] CD Octave Pussy: here are the results of the univ....
[tk] DubbelCD EELS: Blinking lights (and other)
[tl] CD Killers, Hot Fuss
[TK] DVD Cinderella man
[tk] CD just friends (van de film)
[tk] CD weezer
[TK] CD admiral freebee songs
[TK] 2DVD Jackie chan : the new police story collectors item
[TK] Dubbelcd 538 dance smash
[tk] dvd the simpsons, greatest hits
[TK] dubbelcd, klassiek, Verdi La Traviata
[TK] Jackass the movie DVD
Dat kan allemaal makkelijk in één topic
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:22 schreef American_Nightmare het volgende:
Oke dan ga ik dadelijk ook een stuk of 20 topics aanmaken.Ik dacht dat jij mod was, maar blijkbaar boeit het je niet zo als heel V&A verziekt wordt. Je kan straks je topic nog geen 5 minuten bovenaan hebben staan.
Nou, basta niet hoor. Ik stelde een vraag, en daar mag je best antwoord op geven. Ik vind het een beetje flauw om iemand gelijk een idioot te noemen (niet wereldschokkend, maar het zet de toon).quote:
User heeft geen adres in zijn profiel staan; topics gesloten met boodschap in de sluitpost. Moet goedkomen!quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal de user in kwestie even mailen met het vriendelijke verzoek eea in één of twee topics te doen.
Je leest niet goed geloof ikquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een onzin.. iets met winst doorverkopen valt echt niet onder handel hoorik heb zo vaak iets met winst doorverkocht via Fok
![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een onzin.. iets met winst doorverkopen valt echt niet onder handel hoorik heb zo vaak iets met winst doorverkocht via Fok
![]()
Ik ben blij dat je blij bent met je overwinning, maar lees nou gewoon even goed: verkopen met winst is op zich niet verbodenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja mn tv van laatst nog.. heb ik zelf maar 90 euro voor betaald een paar jaar geleden en nou 110 voor gevangen. Dachten jullie dat ik Fok liet bepalen wat ik voor m'n oude rotzooi vraag?
Wat goed van je. Echt, we zijn met zijn alle harstikke trots op je. Je hebt je punt (quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja mn tv van laatst nog.. heb ik zelf maar 90 euro voor betaald een paar jaar geleden en nou 110 voor gevangen. Dachten jullie dat ik Fok liet bepalen wat ik voor m'n oude rotzooi vraag?
Ik zie een hoop dvd's die verkocht worden en geen enkele negatieve ervaringen. Ik zie een haags_elfje met een zeer kort lontje zeer onbeschoft reageren in diverse topics. Mijn eerste ingeving is: Wmb steek je die dvd's in je reet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:01 schreef haagse_elfje het volgende:
kan mtv even niet een hele harde schop krijgen, ik heb nou kapoote dvd's hier staan.... wat moet ik ermee? ik krijg mijn geld dus niet terug...
als jullie willen kan ik er best wel foto's van maken... maar ik zie het nut er niet meer van in, ik heb die ene al in de prullenbak gegooit die andere zit voorlopig maar in een ander hoesje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik zie een hoop dvd's die verkocht worden en geen enkele negatieve ervaringen. Ik zie een haags_elfje met een zeer kort lontje zeer onbeschoft reageren in diverse topics. Mijn eerste ingeving is: Wmb steek je die dvd's in je reet.
Maargoed, als mod zijnde schijn je dat niet te kunnen maken. Heb je enige vormen van bewijs dat de dvd's verrot zijn aangekomen?
de hoesjes lagen doormidden, in allemaal stukjes, waardoor XxX twee dikke krassen op de achterkant had, de hoesjes waren in allemaal stukken, het was niet goed ingepakt....quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Wat is er aan de hand met je dvd's dan?
Netjes van je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
de hoesjes lagen doormidden, in allemaal stukjes, waardoor XxX twee dikke krassen op de achterkant had, de hoesjes waren in allemaal stukken, het was niet goed ingepakt....
dit is het laatste wat ik over deze kwestie zeg, het is mijn eigen schuld, het is een risico...ach ja, ik had niet zo moeten reageren, ik had een btje pijn....
okequote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] iPod mini 100% werkend <-- Mag dicht, ik heb er 1 gevonden!
Hij is dicht. Leeghalen van al je posts vind ik een béétje typischquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Shagya het volgende:
[TK]Breedbeeld Laptop. BenQ Joybook 8100 Mag op slot, in al dat gezeur heb ik geen zin.![]()
Mijn antwoord op een normale post in dat topic heb ik laten staan.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij is dicht. Leeghalen van al je posts vind ik een béétje typisch
Maar goed; dicht dus.
Ik was je vóórquote:Op donderdag 6 april 2006 10:29 schreef donroyco het volgende:
Onderstaand topic mag dicht, de twee spellen heb ik inmiddels al in bezit!![]()
[GEZ]Tomb Raider 2 en RollerCoasterTycoon 2 (PC)
Bij voorbaat dank![]()
![]()
In ieder geval bedanktquote:
Donequote:Op zondag 9 april 2006 05:55 schreef tisauch het volgende:
Deze mag dicht wat mij betreft![]()
[TK] !!! - - - Opruiming - - - !!!
donequote:Op zondag 9 april 2006 23:36 schreef Driverrrr het volgende:
[TK] Texas instruments ti-83
zou je daarin wat willen opruimen. jopido verziekt mijn topic nogal.
Op marktplaats worden ze voor meer dan 50 euro verkocht, en nieuwprijs is 109 euro, maar jopido blijft zeuren.
alvast bedankt
Je hebt een punt. Maar het is aan de koper het te kopen product te onderzoeken op gebreken, niet aan derden.quote:Op maandag 10 april 2006 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoi ElisaB,
Vreemde manier van modereren heb jij hier in V&A. Uit mijn korte 'vraaggesprekje' met Mauro blijkt dat het wel eens goed zou kunnen dat de distributieriem van de auto vervangen dient te worden, wat meer dan 1000 euro kan kosten bij een Fiat-dealer. Hijzelft rept daar met geen woord over, en desgevraagd komt hij met de mededeling dat het over 40.000 km pas hoeft. Gemakshalve gaat hij maar even voorbij aan de termijn van 3 jaar dat zo'n riem meegaat.
Hoe zou jij het vinden om zo'n auto te kopen en er thuis achter te komen dat er meteen voor 1000 euro onderhoud voor de deur staat?
Of mensen die gaan beweren dat hun zelfgemaakte beamer vergelijkbaar (of zelfs beter) is dan een professionele beamer omdat de lichtopbrengst groter is...
Het lijkt er sterk op dat je het belangrijker vindt dat mensen vooral niet "offtopic" gaan (wat in feite gewoon ontopic is) dan dat mensen voor teveel geld rotzooi proberen te slijten, wat in bepaalde gevallen bijna aan oplichting grenst, of in ieder geval wat betreft misleiding de grens overschrijdt.
Als mensen gaan beweren dat mijn geluidsinstallatie voor in de auto kut klinkt in mijn topic, vind ik dat niet leuk. Dat zijn echter wel volkomen ongefundeerde opmerkingen, want NIEMAND hier op Fok heeft mijn set gehoord en kan daar dus een oordeel over vellen. Als men nou zegt dat mijn speakers rubberen conussen hebben, en dat papieren conussen beter klinken, zou het een ander verhaal zijn (onwaar, maar tenminste onderbouwd).
Ik loop dus geen onzin te verkondigen in topics, maar probeer mensen wel te behoeden voor een miskoop. Persoonlijk zou ik als potentiele koper ook ingelicht willen worden door iemand met verstand van het betreffende object, als er haken en ogen aan de koop zouden zitten.
Misschien is het een idee om de policy nog eens goed onder de loep te nemen, in plaats van dit beleid te handhaven wat oplichting en misleiding in de hand werkt?
Groetjes,
American_Nightmare
Heb je ook gelijk in. Maar ik denk dat bijv. ElisaB, net als ik, het idee heeft dat je de TS in de betreffende topics meer afzeikt dan dat je goede bedoelingen hebt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Juridisch misschien ja. Dat is nou de charme van het forum, dat ook derden zich ermee kunnen bemoeien. Zo kun je juist een heel betrouwbare 'marktplaats' opzetten, die een meerwaarde biedt tov marktplaats.nl, 2dehands.nl etc.
Als je bijvoorbeeld een 2e handse Fiat koopt weet je na enig onderzoek dat een Distributieriem maar maximaal 80.000 km meegaat en dat vervangen een dure klus is.quote:Op maandag 10 april 2006 14:36 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Je hebt een punt. Maar het is aan de koper het te kopen product te onderzoeken op gebreken, niet aan derden.
Tis simpel: V&A-ers zijn niet achterlijk en worden geacht zelf na te denken voor ze iets aanschaffen. We hebben jou niet nodig om de wereld te redden. Users kunnen wel op zichzelf passen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:19 schreef American_Nightmare het volgende:
Misschien is het een idee om de policy nog eens goed onder de loep te nemen, in plaats van dit beleid te handhaven wat oplichting en misleiding in de hand werkt?
Groetjes,
American_Nightmare
Het is nog gekker: wie ben ik om te beoordelen dat jij ergens verstand van hebt? Je kan zoveel roepen. Bottumline is dat hier door heel veel mensen van alles geroepen wordt, maar negen van de tien keer blijkt het allemaal net anders te liggen. Maar ondertussen zijn de topics al naar de klote geholpen. Dus houden we het simpel: iedereen moet netjes op zichzelf passen. Je mag een verkoper van alles vragen, je kunt gaan kijken, je kunt mailen. Maar inbreng van zogenaamde deskundigen die er verder niets mee te maken hebben, is ongewenst.quote:Op maandag 10 april 2006 14:53 schreef Tobbes het volgende:
Heb je ook gelijk in. Maar ik denk dat bijv. ElisaB, net als ik, het idee heeft dat je de TS in de betreffende topics meer afzeikt dan dat je goede bedoelingen hebt.
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog nieuws isquote:Op maandag 10 april 2006 17:14 schreef Tobbes het volgende:
Misschien idee de rest van je post in wat vriendelijkere vorm op te nemen in de VnA policy?
![]()
quote eens uit de FAQ/policy dan.quote:Op maandag 10 april 2006 17:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat dit nog nieuws is
I agreequote:Op maandag 10 april 2006 21:45 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] Transflash / Micro-SD 512 MB Sandisk voor oa D600 <-- ik mag die SterkStraaltje niet in mn topic..
In de faq staat duidelijk genoeg omschreven wat de bedoeling is binnen V&A. A_N is hier niet sinds gisteren en weet dat ook. Hij heeft er zelfs een poos terug al eens een mailtje over ontvangen. En verder roepen we dit in één op de drie topics wel eens, dus écht nieuws kan het niet meer zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 22:01 schreef Tobbes het volgende:
quote eens uit de FAQ/policy dan.
Heb trouwens mijn vraagprijs wel aangepast, hij had met die 2e prijs namelijk gelijk zag ik (ookal kwamen daar nog 6 euro verzendkosten bij)quote:
Dan is dat verstandigquote:Op maandag 10 april 2006 22:15 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heb trouwens mijn vraagprijs wel aangepast, hij had met die 2e link namelijk gelijk zag ik
Done.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:08 schreef RedFever007 het volgende:
[GRATIS] 2x 15inch CRT monitoren <<--- kan op schlot![]()
Done.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:58 schreef micha het volgende:
[TK] Dell Optiplex GX100 PIII 800 Mhz, 192MB, 120GB mag ook op slot. Pakket verstuurd enzow.
En gelijk heeft iequote:Op woensdag 12 april 2006 14:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
[GEZ] PDA <-- Volgens mij vind TS (retep_19) het niet zo fijn dat zijn topic gekaapt wordt!
En wat is dit voor voor onzin post? Ten eerste als je geen belangstelling hebt, dan moet je niet zo dom gaan doen. Ten tweede zeg ik dat ik 150 euro te weinig vind. Wat heeft dat verd*mme volgens jou te maken dat het niet origineel is? Als ik er 1.000 euro wilt hebben, dan is 150 euro te weinig. Wil jij zeggen dat je voor 1.000 euro geen origineel kan krijgen? Gebruik je gezond verstand, of ga buiten spelen.quote:Op maandag 10 april 2006 12:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja... en voor dat geld is die software natuurlijk allemaal origineel
Als je me normaal kunt aanspreken, zal ik normaal antwoord geven. Dit opgewonde-standje-gedoe (in combi met je eerdere kutwijf) s niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:50 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[GEZ] PDA
En wat is dit voor voor onzin post? Ten eerste als je geen belangstelling hebt, dan moet je niet zo dom gaan doen. Ten tweede zeg ik dat ik 150 euro te weinig vind. Wat heeft dat verd*mme volgens jou te maken dat het niet origineel is? Als ik er 1.000 euro wilt hebben, dan is 150 euro te weinig. Wil jij zeggen dat je voor 1.000 euro geen origineel kan krijgen? Gebruik je gezond verstand, of ga buiten spelen.
Ga tubben met een tubgirl!quote:Op woensdag 12 april 2006 15:56 schreef Tobbes het volgende:
Ga afwassen!
quote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef Afwasborsteldetweede het volgende:
[..]
Ga tubben met een tubgirl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |